Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces
1845 posts, 449594 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
Tom
Da, corect, pare să fie o struțocămilă, cu bandă magnetică și inscripție frontală lângă bandă de abonament normal dar și așa este o atitudine sfidătoare, e ca și cum îi iei copilului jucăria preferată, dar îi aduci caietele cu teme în cutia jucăriei E măgărie și sfidare pe față.
Da, corect, pare să fie o struțocămilă, cu bandă magnetică și inscripție frontală lângă bandă de abonament normal dar și așa este o atitudine sfidătoare, e ca și cum îi iei copilului jucăria preferată, dar îi aduci caietele cu teme în cutia jucăriei E măgărie și sfidare pe față.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
satanistu
Oricum cartelele sunt extrem de scumpe, 5 lei o cartela de 2 calatori este enorm, nu isi permite oricine, mai ales ca la RATB o calatorie e 1,30 lei, poate se razgandesc desi slabe sanse. De cand cu noua scumpire cardul RATB il folosesc mult mai des, iar cand imi permit prefer sa dau 10 lei la un taxi cu inca 3 prieteni sa ajungem unde trebuie, mult mai rapid, fara aglomeratie si in racoare.
Oricum cartelele sunt extrem de scumpe, 5 lei o cartela de 2 calatori este enorm, nu isi permite oricine, mai ales ca la RATB o calatorie e 1,30 lei, poate se razgandesc desi slabe sanse. De cand cu noua scumpire cardul RATB il folosesc mult mai des, iar cand imi permit prefer sa dau 10 lei la un taxi cu inca 3 prieteni sa ajungem unde trebuie, mult mai rapid, fara aglomeratie si in racoare.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
Florinds
Eu din 28 martie am mers cu metroul de vreo 3 ori. Asa, din solidaritate.... N-am mai facut abonament (desi nota bene, il pot deconta).
Eu din 28 martie am mers cu metroul de vreo 3 ori. Asa, din solidaritate.... N-am mai facut abonament (desi nota bene, il pot deconta).
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
mcosmin
Atitudine sfidatoare?
Adica reciclarea e sfidatoare?
Tom wrote:
Da, corect, pare să fie o struțocămilă, cu bandă magnetică și inscripție frontală lângă bandă de abonament normal dar și așa este o atitudine sfidătoare, e ca și cum îi iei copilului jucăria preferată, dar îi aduci caietele cu teme în cutia jucăriei E măgărie și sfidare pe față.
Atitudine sfidatoare?
Adica reciclarea e sfidatoare?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
shoppy
Stai linistit ca nu isi pune nimeni problema daca sa sfideze sau nu pe gigei care merg cu metroul, e doar incompetenta si carpeala.
Stai linistit ca nu isi pune nimeni problema daca sa sfideze sau nu pe gigei care merg cu metroul, e doar incompetenta si carpeala.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
Tom
Da, e sfidător să continui să "reciclezi" ca suport un carton imprimat cu un tip de abonament pe care l-ai retras din circulație, înlocuindu-l cu unul mai scump cu 40%. Dar așa cum s'a spus, nu cred că-i duce mintea așa de departe. E principiul de baltă intitulat "merge și așa". Sau poate reciclarea asta ascunde niște "economii" pentru imprimarea altor cartele, iar banii "economisiți" astfel să fie folosiți la altceva: scopuri personale, partid &c.
mcosmin wrote:
Atitudine sfidatoare?
Adica reciclarea e sfidatoare?
Da, e sfidător să continui să "reciclezi" ca suport un carton imprimat cu un tip de abonament pe care l-ai retras din circulație, înlocuindu-l cu unul mai scump cu 40%. Dar așa cum s'a spus, nu cred că-i duce mintea așa de departe. E principiul de baltă intitulat "merge și așa". Sau poate reciclarea asta ascunde niște "economii" pentru imprimarea altor cartele, iar banii "economisiți" astfel să fie folosiți la altceva: scopuri personale, partid &c.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/automatele-de-vanzar...41133.html
Automatele de vânzare cartele metrou, o investiţie în bătaie de joc: Vând 2% din cartele
Curtea de Conturi arată, în ultimul raport al activităţii Metrorex, că automatele de vânzare a cartelelor de metrou nu s-au dovedit a fi o investiţie eficientă, în contextul în care acestea vând doar 2% din cartele, unele dublează practic ghişeele şi punctele cu personal şi nici nu corespund cerinţelor călătorilor, dat fiind faptul că nu dau rest şi nici nu se poate face plata cu cardul. În plus, acestea nici nu mai au mentenanţă asigurată.
În sinteza raportului de audit „Performanța activității specifice desfășurate de către Metrorex SA", publicată recent de Curtea de Conturi, se arată că investiţia în automatele pentru vânzarea cartelelor de metrou (AVC) nu se justifică prea mult, în contextul în care vânzările generate de acestea sunt de doar 2% din totalul cartelelor. Mai mult, acestea sunt ieşite din garanţie şi nu au mentenanţă asigurată.
Automatele pentru vânzarea cartelelor de metrou au fost introduse în anul 2011, în 37 de stații de metrou, la această dată fiind funcționale 34 din totalul de 37 existente - toate fiind ieșite din garanție din august 2014 și rămase fără mentenanță asigurată ca urmare a unor disfuncționalități intervenite la nivelul Metrorex cu privire la declanșarea și finalizarea demersurilor pentru atribuirea contractului, demersuri începute în anul 2014 și nefinalizate nici în prezent, conform sursei citate.
"În pofida faptului că ponderea AVC în totalul punctelor de vânzare este de circa 42%, numărul titlurilor de călătorie vândute prin AVC a reprezentat circa 2% din numărul total, iar valoarea a fost de circa 3-4%, situație influențată și de faptul că actualele AVC nu dau rest și că, începând cu luna martie 2015, a fost sistată posibilitatea plății cu cardul bancar, urmare a expirării contractului subsecvent pentru „servicii aferente introducerii sistemului de plată prin POS (...)", notează Curtea de Conturi în raport.
În acelaşi document se mai precizează că introducerea acestei metode de plată nici nu a fost popularizază în rândul călătorilor, pentru sporirea vânzărilor direct de la automate. "Introducerea AVC nu a fost însoțită de o campanie susținută de informare și de popularizare și nici de un program intern de integrare optimă a acestora în sistemul de comercializare a titlurilor de călătorie și de redistribuire a personalului - în prezent AVC dublând nejustificat, în unele locuri, ghișeele și punctele cu personal unde sunt vândute titluri de călătorie", precizează Curtea de Conturi.
Staţiile în care se află acum automatele de vândut cartele sunt: Parc Bazilescu, Jiului, 1 Mai, Pacii, Gorjului, Dristor 1, Aviatorilor, Universitate, Basarab 2, Grozavesti, Berceni, Aparatorii Patriei, Piata Sudului, Eroii Revolutiei, Piata Unirii 1 si 2, Piata Romana, Aurel Vlaicu, Pipera, Republica, Titan, Nicolae Grigorescu 1, Eroilor, Preciziei, Lujerului, Crangasi, Gara de Nord 1, Piata Victoriei 2, Stefan cel Mare, Obor, Piata Iancului, 1 Decembrie 1918, Anghel Saligny.
Automatele de vândut cartele existente la metrou conţin un ecran de comanda (touch screen) care afişează un meniu în limbile română, engleză şi franceză.
Cum va fi modernizat accesul la metrou
Curtea de Conturi aminteşte, totuşi, în raportul citat, faptul că Metrorex și-a propus să realizeze un proiect care prevede montarea instalațiilor moderne de taxare automată, generalizarea cardului contactless, introducerea porților batante de acces în locul sistemului cu tripod și, în paralel, montarea de AVC în fiecare capăt de stație și modernizarea celor existente, astfel încât acestea vor putea emite cartele magnetice, vor reîncărca carduri contactless și vor da rest în bancnote și monede (165 AVC noi și 37 modernizate).
Metrorex a publicat, luna trecută, un anunţ de participare în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice prin care căuta un consultant pentru lucrările modernizarea accesului la metrou pe Magistralele 1, 2 şi 3 şi tronsoanele de legătură. Mai multe detalii AICI.
Cât a plătit Metrorex pe automatele de vânzare cartele
Licitaţia organizată de Metrorex S.A. pentru achiziţionarea actualelor automate de vânzare cartele a fost câştigată în 2011 de o firmă belgiană, AP Trans S.A. Valoarea totală a achiziţiei s-a ridicat la peste 1,4 milioane de euro, iar preţul unui automat de cartele a ajuns la 40.240 de euro cu tot cu TVA.
La licitaţie s-au prezentat patru ofertanţi, câştigând oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Primele automate de cartele introduse de Metrorex nu au atras atenţia călătorilor, în momentul introducerii lor în subteran. Astfel, automatul amplasat în staţia Gara de Nord a vândut cel mai mult, într-o săptămână, 400 de cartele, ceea ce reprezintă, în medie, 57 de cartele pe zi. Gheorghe Udrişte, fostul director general al Metrorex, declara atunci că, de regulă, celelalte automate vindeau peste 200 de cartele pe săptămână, şi estima că vânzările vor evolua pe măsură ce lumea se va obişnui cu acest sistem de taxare. Însă, potrivit raportului actual al Curţii de Conturi, vânzările realizate de aceste automate sunt foarte slabe.
Investiţia într-un automat de cartele este echivalentă cu costul pe patru ani al unui angajat Metrorex de la casele de cartele, potrivit calculelor ZF, care iau în considerare un cost lunar de 1.000 de euro cu fiecare angajat de la casele de cartele.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/automatele-de-vanzar...41133.html
Automatele de vânzare cartele metrou, o investiţie în bătaie de joc: Vând 2% din cartele
Curtea de Conturi arată, în ultimul raport al activităţii Metrorex, că automatele de vânzare a cartelelor de metrou nu s-au dovedit a fi o investiţie eficientă, în contextul în care acestea vând doar 2% din cartele, unele dublează practic ghişeele şi punctele cu personal şi nici nu corespund cerinţelor călătorilor, dat fiind faptul că nu dau rest şi nici nu se poate face plata cu cardul. În plus, acestea nici nu mai au mentenanţă asigurată.
În sinteza raportului de audit „Performanța activității specifice desfășurate de către Metrorex SA", publicată recent de Curtea de Conturi, se arată că investiţia în automatele pentru vânzarea cartelelor de metrou (AVC) nu se justifică prea mult, în contextul în care vânzările generate de acestea sunt de doar 2% din totalul cartelelor. Mai mult, acestea sunt ieşite din garanţie şi nu au mentenanţă asigurată.
Automatele pentru vânzarea cartelelor de metrou au fost introduse în anul 2011, în 37 de stații de metrou, la această dată fiind funcționale 34 din totalul de 37 existente - toate fiind ieșite din garanție din august 2014 și rămase fără mentenanță asigurată ca urmare a unor disfuncționalități intervenite la nivelul Metrorex cu privire la declanșarea și finalizarea demersurilor pentru atribuirea contractului, demersuri începute în anul 2014 și nefinalizate nici în prezent, conform sursei citate.
"În pofida faptului că ponderea AVC în totalul punctelor de vânzare este de circa 42%, numărul titlurilor de călătorie vândute prin AVC a reprezentat circa 2% din numărul total, iar valoarea a fost de circa 3-4%, situație influențată și de faptul că actualele AVC nu dau rest și că, începând cu luna martie 2015, a fost sistată posibilitatea plății cu cardul bancar, urmare a expirării contractului subsecvent pentru „servicii aferente introducerii sistemului de plată prin POS (...)", notează Curtea de Conturi în raport.
În acelaşi document se mai precizează că introducerea acestei metode de plată nici nu a fost popularizază în rândul călătorilor, pentru sporirea vânzărilor direct de la automate. "Introducerea AVC nu a fost însoțită de o campanie susținută de informare și de popularizare și nici de un program intern de integrare optimă a acestora în sistemul de comercializare a titlurilor de călătorie și de redistribuire a personalului - în prezent AVC dublând nejustificat, în unele locuri, ghișeele și punctele cu personal unde sunt vândute titluri de călătorie", precizează Curtea de Conturi.
Staţiile în care se află acum automatele de vândut cartele sunt: Parc Bazilescu, Jiului, 1 Mai, Pacii, Gorjului, Dristor 1, Aviatorilor, Universitate, Basarab 2, Grozavesti, Berceni, Aparatorii Patriei, Piata Sudului, Eroii Revolutiei, Piata Unirii 1 si 2, Piata Romana, Aurel Vlaicu, Pipera, Republica, Titan, Nicolae Grigorescu 1, Eroilor, Preciziei, Lujerului, Crangasi, Gara de Nord 1, Piata Victoriei 2, Stefan cel Mare, Obor, Piata Iancului, 1 Decembrie 1918, Anghel Saligny.
Automatele de vândut cartele existente la metrou conţin un ecran de comanda (touch screen) care afişează un meniu în limbile română, engleză şi franceză.
Cum va fi modernizat accesul la metrou
Curtea de Conturi aminteşte, totuşi, în raportul citat, faptul că Metrorex și-a propus să realizeze un proiect care prevede montarea instalațiilor moderne de taxare automată, generalizarea cardului contactless, introducerea porților batante de acces în locul sistemului cu tripod și, în paralel, montarea de AVC în fiecare capăt de stație și modernizarea celor existente, astfel încât acestea vor putea emite cartele magnetice, vor reîncărca carduri contactless și vor da rest în bancnote și monede (165 AVC noi și 37 modernizate).
Metrorex a publicat, luna trecută, un anunţ de participare în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice prin care căuta un consultant pentru lucrările modernizarea accesului la metrou pe Magistralele 1, 2 şi 3 şi tronsoanele de legătură. Mai multe detalii AICI.
Cât a plătit Metrorex pe automatele de vânzare cartele
Licitaţia organizată de Metrorex S.A. pentru achiziţionarea actualelor automate de vânzare cartele a fost câştigată în 2011 de o firmă belgiană, AP Trans S.A. Valoarea totală a achiziţiei s-a ridicat la peste 1,4 milioane de euro, iar preţul unui automat de cartele a ajuns la 40.240 de euro cu tot cu TVA.
La licitaţie s-au prezentat patru ofertanţi, câştigând oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Primele automate de cartele introduse de Metrorex nu au atras atenţia călătorilor, în momentul introducerii lor în subteran. Astfel, automatul amplasat în staţia Gara de Nord a vândut cel mai mult, într-o săptămână, 400 de cartele, ceea ce reprezintă, în medie, 57 de cartele pe zi. Gheorghe Udrişte, fostul director general al Metrorex, declara atunci că, de regulă, celelalte automate vindeau peste 200 de cartele pe săptămână, şi estima că vânzările vor evolua pe măsură ce lumea se va obişnui cu acest sistem de taxare. Însă, potrivit raportului actual al Curţii de Conturi, vânzările realizate de aceste automate sunt foarte slabe.
Investiţia într-un automat de cartele este echivalentă cu costul pe patru ani al unui angajat Metrorex de la casele de cartele, potrivit calculelor ZF, care iau în considerare un cost lunar de 1.000 de euro cu fiecare angajat de la casele de cartele.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
shoppy
Pai sa mai dea afara din incasatoare, sau cel mult sa nu mai angajeze altele noi si sa dispara pe masura ce se pensioneaza, mai raman doar in statiile principale unde se dau si abonamente cu reducere.
Pai sa mai dea afara din incasatoare, sau cel mult sa nu mai angajeze altele noi si sa dispara pe masura ce se pensioneaza, mai raman doar in statiile principale unde se dau si abonamente cu reducere.
- sab
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
sab
Ce sa dea afara cat timp ei nu rezolva problema cu restul la automate....Sa ai mereu bani potriviti ca sa poti folosi sistemul mi se pare o aberatie. Situatia este simpla, au cumparat niste rebuturi, ca atare sistemul nu este folosit. Nu vezi ca isi pun problema "sa le modernizeze". De parca ar fi vechi de 10 ani sau mai mult...Dar cand le-au cumparat cu ce au gandit ??? Or fi fost implicati niste "consultanti" si aici... A castigat "oferta cea mai ieftina". Normal ca un automat care nu da rest este mai ieftin. Dar rezultatul final este o cheltuiala inutila , iar acum trebuie alti bani pentru "modernizari" . Si, de obicei, "modernizarea" costa mai mult decat daca luat de la inceput un lucru bun.
Ce sa dea afara cat timp ei nu rezolva problema cu restul la automate....Sa ai mereu bani potriviti ca sa poti folosi sistemul mi se pare o aberatie. Situatia este simpla, au cumparat niste rebuturi, ca atare sistemul nu este folosit. Nu vezi ca isi pun problema "sa le modernizeze". De parca ar fi vechi de 10 ani sau mai mult...Dar cand le-au cumparat cu ce au gandit ??? Or fi fost implicati niste "consultanti" si aici... A castigat "oferta cea mai ieftina". Normal ca un automat care nu da rest este mai ieftin. Dar rezultatul final este o cheltuiala inutila , iar acum trebuie alti bani pentru "modernizari" . Si, de obicei, "modernizarea" costa mai mult decat daca luat de la inceput un lucru bun.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
andrei11
# shoppy ultima ta interventie o gasesti la Diverse
# shoppy ultima ta interventie o gasesti la Diverse
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
O multime de minciuni spune domnul Aldea, chiar daca unele prin omisiune.
A mentionat undeva acest individ ca au crescut si salariile personalului, de asemenea cu cat au crescut cheltuielile pentru siguranta si confortul calatorului mai ales?
De unde a scos acest tarif mediu de 1.25 lei?
2.5 lei / calatorie in cazul unei cartele de 2 calatorii.
2 le
i / calatorie in cazul unei cartele de 10 calatorii
70 lei abonamentul, iar probabil marea majoritate il utilizeaza in medie pentru aprox. 20 zile (8 zile weekend + 1.75 zile concediu lunar <- 21 zile anual), 2 calatorii pe zi -> 40 calatorii lunar. Deci avem 1.75 lei/calatorie si aici.
Sunt curios cate abonamente se vand si cate cartele de 5 si 10 calatorii.
Dar revenind, de unde iese media de 1.25 lei, a tras cu ochiul pe camere si a vazut el mai mult calatori sau intra in calcul si angajatii care intra gratis?
Tariful mediu nu se calculeaza asa. Probabil se face o impartire intre ce se vinde ( ma refer total cartele) si numarul de calatorii efectuate) intr-o perioada data( luna, an, etc) . Bineinteles ca , fiind o medie pur teoretica, deformeaza realitatea.
Cat despre abonament, teoretic ar trebui sa faci mai mult de doua calatorii/zi si in week-end sa stai inchis in casa. De aceea iti iei abonament...Eu de ex, fac cam 18-20 calatorii pe saptamana.
Si DA, decizia de a elimina cartela de 62 calatorii a fost pur economica, asa cum am spus-o si atunci. Era logic, costa doar 0.8 lei calatoria...
O multime de minciuni spune domnul Aldea, chiar daca unele prin omisiune.
A mentionat undeva acest individ ca au crescut si salariile personalului, de asemenea cu cat au crescut cheltuielile pentru siguranta si confortul calatorului mai ales?
De unde a scos acest tarif mediu de 1.25 lei?
2.5 lei / calatorie in cazul unei cartele de 2 calatorii.
2 le
i / calatorie in cazul unei cartele de 10 calatorii
70 lei abonamentul, iar probabil marea majoritate il utilizeaza in medie pentru aprox. 20 zile (8 zile weekend + 1.75 zile concediu lunar <- 21 zile anual), 2 calatorii pe zi -> 40 calatorii lunar. Deci avem 1.75 lei/calatorie si aici.
Sunt curios cate abonamente se vand si cate cartele de 5 si 10 calatorii.
Dar revenind, de unde iese media de 1.25 lei, a tras cu ochiul pe camere si a vazut el mai mult calatori sau intra in calcul si angajatii care intra gratis?
Tariful mediu nu se calculeaza asa. Probabil se face o impartire intre ce se vinde ( ma refer total cartele) si numarul de calatorii efectuate) intr-o perioada data( luna, an, etc) . Bineinteles ca , fiind o medie pur teoretica, deformeaza realitatea.
Cat despre abonament, teoretic ar trebui sa faci mai mult de doua calatorii/zi si in week-end sa stai inchis in casa. De aceea iti iei abonament...Eu de ex, fac cam 18-20 calatorii pe saptamana.
Si DA, decizia de a elimina cartela de 62 calatorii a fost pur economica, asa cum am spus-o si atunci. Era logic, costa doar 0.8 lei calatoria...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
@ Florinds
Nu ai citit bine.
Tu presupui ca platesti in cartela de 2 calatorii pretul integral al unei calatorii, cea ce nu este asa. Cartela de 2 calatorii oricum nu este folosita de cei care merg des cu metroul. Nu o poti folosi ca etalon. Nu va luati dupa cifre, este posibil ca si jurnalistii sa fi scris gresit valorile in articol. Prinde-te de ideea de baza, si anume faptul ca abonamentul de 62 de calatorii falimenta Metrorexul.
@ Florinds
Nu ai citit bine.
Tu presupui ca platesti in cartela de 2 calatorii pretul integral al unei calatorii, cea ce nu este asa. Cartela de 2 calatorii oricum nu este folosita de cei care merg des cu metroul. Nu o poti folosi ca etalon. Nu va luati dupa cifre, este posibil ca si jurnalistii sa fi scris gresit valorile in articol. Prinde-te de ideea de baza, si anume faptul ca abonamentul de 62 de calatorii falimenta Metrorexul.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Hm.. pai asta era un abonament lunar cu maxim 62 calatori.
Asta nu insemna ca le faci pe toate, ci doar nu mai multe.
Si pt ca era atat de folosit, inseamna ca multi se incadrau in aceasta plaja.
Si pierdem din vedere ceva.
Un amanunt extrem de important.
Metrorex nu vinde paine, nu vinde cartofi, nu vinde supozitoare.
Acolo ai un cost de productie si un pret de vanzare. Pt ca te costa materia prima la fiecare produs vandut.
Metrorex "vinde" de fapt ofera un serviciu de transport.
Cheltuielile lor sunt "fixe" chiar daca transporta 1 milion sau 2. Diferenta de costuri este extrem de mica, poate doar consumul ramelor de metrou incarcate la 50 sau 89%. Restul, adica personal, curent, paza, curatenie sunt identice.
Tot ce trebuie e sa atraga calatori cat mai multi. Si atunci incasarile ar fi mai mari la aceleasi costuri.
Hm.. pai asta era un abonament lunar cu maxim 62 calatori.
Asta nu insemna ca le faci pe toate, ci doar nu mai multe.
Si pt ca era atat de folosit, inseamna ca multi se incadrau in aceasta plaja.
Si pierdem din vedere ceva.
Un amanunt extrem de important.
Metrorex nu vinde paine, nu vinde cartofi, nu vinde supozitoare.
Acolo ai un cost de productie si un pret de vanzare. Pt ca te costa materia prima la fiecare produs vandut.
Metrorex "vinde" de fapt ofera un serviciu de transport.
Cheltuielile lor sunt "fixe" chiar daca transporta 1 milion sau 2. Diferenta de costuri este extrem de mica, poate doar consumul ramelor de metrou incarcate la 50 sau 89%. Restul, adica personal, curent, paza, curatenie sunt identice.
Tot ce trebuie e sa atraga calatori cat mai multi. Si atunci incasarile ar fi mai mari la aceleasi costuri.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Florinds
@cosmin+sab, daca mai stiu ce inseamna un pret mediu / calatorie si matematica e tot la fel:
Presupunem prin absurd ca exista numai calatori cu abonamente lunare, pentru un asemenea pret trebuie efectuate 56 calatorii intr-o luna.
70 lei : 1.25 lei / calatorie =56 calatorii, adica 2 drumuri dus-intors pe zi timp de 28 zile.
Pentru a echilibra pe cei cu cartele de 2 si 10 calatorii trebuie efectuate mult mai multe calatorii de cei cu abonamente.
Or, domnul Aldea spune ca avea procent de 35-40% cu abonament limitat + 2-3% cu abonament nelimintat, deci nota bene, undeva la 60% cartele cu 2 si 10 calatorii.
Scuzati-ma, dar este chiar absurd.
20 calatorii pe saptamana, sab? adica faci 3 drumuri pe zi, inclusiv in weekend, un fel de triunghi sau 4 drumuri pe zi de luni pana vineri?
Eu fac maximum 12 calatorii pe luna... Cam 3 pe saptamana.
Calculul pe care l-am facut si mai ales limbajul de lemn al dlui Aldea + vocea lui mieroasa imi spun sa nu am incredere deloc in ceea ce spune.
@cosmin+sab, daca mai stiu ce inseamna un pret mediu / calatorie si matematica e tot la fel:
Presupunem prin absurd ca exista numai calatori cu abonamente lunare, pentru un asemenea pret trebuie efectuate 56 calatorii intr-o luna.
70 lei : 1.25 lei / calatorie =56 calatorii, adica 2 drumuri dus-intors pe zi timp de 28 zile.
Pentru a echilibra pe cei cu cartele de 2 si 10 calatorii trebuie efectuate mult mai multe calatorii de cei cu abonamente.
Or, domnul Aldea spune ca avea procent de 35-40% cu abonament limitat + 2-3% cu abonament nelimintat, deci nota bene, undeva la 60% cartele cu 2 si 10 calatorii.
Scuzati-ma, dar este chiar absurd.
20 calatorii pe saptamana, sab? adica faci 3 drumuri pe zi, inclusiv in weekend, un fel de triunghi sau 4 drumuri pe zi de luni pana vineri?
Eu fac maximum 12 calatorii pe luna... Cam 3 pe saptamana.
Calculul pe care l-am facut si mai ales limbajul de lemn al dlui Aldea + vocea lui mieroasa imi spun sa nu am incredere deloc in ceea ce spune.
📖 Pagination options