Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5565 posts, 1206844 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Florinds
Pentru ca vine trenul in statie si lumea vrea sa urce in el, nu sa se duca la celalalt capat ca sa il ia pe urmatorul.
O prostie pana la urma, daca nu esti presat de timp, cred ca poti sta 2 minute si sa umbli civilizat, nu? Singura solutie, te faci ca urci un pic scarile si astepti sa mearga puhoiul catre M1, apoi mergi linistit pana la jumatatea peronului sau chiar mai departe.
Pentru ca vine trenul in statie si lumea vrea sa urce in el, nu sa se duca la celalalt capat ca sa il ia pe urmatorul.
O prostie pana la urma, daca nu esti presat de timp, cred ca poti sta 2 minute si sa umbli civilizat, nu? Singura solutie, te faci ca urci un pic scarile si astepti sa mearga puhoiul catre M1, apoi mergi linistit pana la jumatatea peronului sau chiar mai departe.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
La Victoriei este o mare greseala de conceptie a statiei M2, cu incarcare printr-un singur capat. Daca nu ma insel, nici accesul de la Guvern nu a existat de la inceput.
La Victoriei este o mare greseala de conceptie a statiei M2, cu incarcare printr-un singur capat. Daca nu ma insel, nici accesul de la Guvern nu a existat de la inceput.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Te uri in tren APOI te duci prin tren unde e mai putina lume.
Mai mult de 1 minut in plus nu pierzi la corespondente (oricum mergi lent ca sunt dopuri si la scari si pe culoare, deci faptul ca esti cu cativa metri mai aproape nu afecteaza mult) . Dar asta se intampla la orice statie, nu doar in corespondente. E si o problema de mentalitate aici.
Florinds wrote:
Pentru ca vine trenul in statie si lumea vrea sa urce in el, nu sa se duca la celalalt capat ca sa il ia pe urmatorul.
O prostie pana la urma, daca nu esti presat de timp, cred ca poti sta 2 minute si sa umbli civilizat, nu? Singura solutie, te faci ca urci un pic scarile si astepti sa mearga puhoiul catre M1, apoi mergi linistit pana la jumatatea peronului sau chiar mai departe.
Te uri in tren APOI te duci prin tren unde e mai putina lume.
Mai mult de 1 minut in plus nu pierzi la corespondente (oricum mergi lent ca sunt dopuri si la scari si pe culoare, deci faptul ca esti cu cativa metri mai aproape nu afecteaza mult) . Dar asta se intampla la orice statie, nu doar in corespondente. E si o problema de mentalitate aici.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Toate accesele lui M 2 de la Victoriei au fost facute de prima data. Sau oricum accesul din capul celalalt ( cel dinspre Aviatorilor ) la scurt timp dupa ce s-a inaugurat statia. Deobicei ei se concentrau la un singur acces sa-l finalizeze iar celalalt acces il finalizau la aproximativ jumatate de an fata de primul. Asa s-a intamplat la aproape toate statiile. Cred ca era aceeasi echipa de muncitori care finisau accesele, il faceau pe primul si apoi se mutau la al doilea.
Toate accesele lui M 2 de la Victoriei au fost facute de prima data. Sau oricum accesul din capul celalalt ( cel dinspre Aviatorilor ) la scurt timp dupa ce s-a inaugurat statia. Deobicei ei se concentrau la un singur acces sa-l finalizeze iar celalalt acces il finalizau la aproximativ jumatate de an fata de primul. Asa s-a intamplat la aproape toate statiile. Cred ca era aceeasi echipa de muncitori care finisau accesele, il faceau pe primul si apoi se mutau la al doilea.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
cris_m
Eu nu inteleg un lucru (valabil in orice situatie): de ce trebuie sa mergem in stil mioritic, unii dupa altii, si sa stam buluc, unii intr-altii? La metrou, toata lumea la capetele trenului, in RATB toti cat mai aproape de usi... cand in vehicul exista zone moarte in care poti face balet la cat spatiu ramane. Daca careva se prinde de usi, ce acum or sa faca toti la fel, doar ca l-au vazut pe ala?
Mie mi se pare firesc ca in RATB sa te urci pe unde apuci (oricum nu se respecta o logica anume) si daca mergi mai multe statii, sa avansezi pe interval, iar la metrou, te urci cat mai aproape de capatul trenului si avansezi spre mijlocul trenului in timpul mersului. Astfel se evita haosul, cei ce urca avand prioritate la capete, golind peronul, iar cei care coboara, pana parcurg distanta de la mijloc pana la capat, au deja cale libera pana la iesire. Ce o fi atat de greu, nu pot sa-mi explic. Poate comoditatea, dar mai ales lipsa de orientare in spatiu...
Eu va spun foarte cinstit: la metrou ma urc pe la mijloc si cobor tot acolo, iar in RATB ma duc spre mijloc daca merg buna parte din traseu (drumul zilnic). De asemenea, daca vad ca e gol la mijloc si toti stau ciopor in usa, ii imping usor-usor cat mai mult pana se distribuie toata lumea uniform, astfel incat sa apuce toata lumea sa urce. Am mai primit si boscorodeli pentru treaba asta, dar ma fac ca nu le aud, ca de nu fac ca impingatorii aceia din Japonia
Eu nu inteleg un lucru (valabil in orice situatie): de ce trebuie sa mergem in stil mioritic, unii dupa altii, si sa stam buluc, unii intr-altii? La metrou, toata lumea la capetele trenului, in RATB toti cat mai aproape de usi... cand in vehicul exista zone moarte in care poti face balet la cat spatiu ramane. Daca careva se prinde de usi, ce acum or sa faca toti la fel, doar ca l-au vazut pe ala?
Mie mi se pare firesc ca in RATB sa te urci pe unde apuci (oricum nu se respecta o logica anume) si daca mergi mai multe statii, sa avansezi pe interval, iar la metrou, te urci cat mai aproape de capatul trenului si avansezi spre mijlocul trenului in timpul mersului. Astfel se evita haosul, cei ce urca avand prioritate la capete, golind peronul, iar cei care coboara, pana parcurg distanta de la mijloc pana la capat, au deja cale libera pana la iesire. Ce o fi atat de greu, nu pot sa-mi explic. Poate comoditatea, dar mai ales lipsa de orientare in spatiu...
Eu va spun foarte cinstit: la metrou ma urc pe la mijloc si cobor tot acolo, iar in RATB ma duc spre mijloc daca merg buna parte din traseu (drumul zilnic). De asemenea, daca vad ca e gol la mijloc si toti stau ciopor in usa, ii imping usor-usor cat mai mult pana se distribuie toata lumea uniform, astfel incat sa apuce toata lumea sa urce. Am mai primit si boscorodeli pentru treaba asta, dar ma fac ca nu le aud, ca de nu fac ca impingatorii aceia din Japonia
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Ai perfecta dreptate, si eu procedez la fel cu cei din RATB.
Se urca in<< "mijlocul de transport in comun" >> si nu-i mai dezlipesti din usa"neam"
Ai perfecta dreptate, si eu procedez la fel cu cei din RATB.
Se urca in<< "mijlocul de transport in comun" >> si nu-i mai dezlipesti din usa"neam"
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Nu este chiar asa. La Unirii1, daca nu esti la usa de langa scari si esti la mijlocul trenului, faci mult mai mult de 1 min in plus. Acei "cativa metri" in minus se transforma in minute bune in momentul in care scarile se umplu . Si mai ales cand ajungi sus, la "balcon". Mai dai de cate unul care merge foarte incet sau isi butoneaza "smartul" si nu se grabeste. Daca, in schimb, esti chiar la scari si nu mai este un alt metrou sosit in statie la cealalta linie, ai "liber". Eu am facut si 5 min in plus pe acea corespondenta "inteligenta" cand am fost pozitionat prost.
Nu stiu de ce naiba nu vor sa faca la Unirii 1 scari de la peron direct catre corespondenta, nu sa ocolesti pe la capete. Asa s-ar scuti ceva timp si s-ar mai "uniformiza" fortat si gradul de incarcare in vagoane, cei care coboara la alte statii stau la capetele trenului si cei care schimba la Unirii vor sta in principal la mijloc, cativa si la capete. Plus ca s-ar separa fluxurile, cei care schimba de cei care ies din metrou acolo. Acum toti folosesc aceleasi scari.
mcosmin wrote:
Mai mult de 1 minut in plus nu pierzi la corespondente (oricum mergi lent ca sunt dopuri si la scari si pe culoare, deci faptul ca esti cu cativa metri mai aproape nu afecteaza mult) . .
Nu este chiar asa. La Unirii1, daca nu esti la usa de langa scari si esti la mijlocul trenului, faci mult mai mult de 1 min in plus. Acei "cativa metri" in minus se transforma in minute bune in momentul in care scarile se umplu . Si mai ales cand ajungi sus, la "balcon". Mai dai de cate unul care merge foarte incet sau isi butoneaza "smartul" si nu se grabeste. Daca, in schimb, esti chiar la scari si nu mai este un alt metrou sosit in statie la cealalta linie, ai "liber". Eu am facut si 5 min in plus pe acea corespondenta "inteligenta" cand am fost pozitionat prost.
Nu stiu de ce naiba nu vor sa faca la Unirii 1 scari de la peron direct catre corespondenta, nu sa ocolesti pe la capete. Asa s-ar scuti ceva timp si s-ar mai "uniformiza" fortat si gradul de incarcare in vagoane, cei care coboara la alte statii stau la capetele trenului si cei care schimba la Unirii vor sta in principal la mijloc, cativa si la capete. Plus ca s-ar separa fluxurile, cei care schimba de cei care ies din metrou acolo. Acum toti folosesc aceleasi scari.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Si sa faca ceva cu tunelul de corespondenta, ce [bip] suntem in anul 2016, chiar nu se poate / nu se doreste ?
Cand te gandesti ca ( o parte ) din M 5 se va "varsa" spre M 2 tot prin aceeasi corespondenta...Oamenii astia chiar nu se gandesc ?
Asadar a subtraversat Ceasca Dambovita la Unirii si noi nu suntem in stare acum sa dublam / triplam corespondenta ? Cica odata cu M 7... Aleluia. Vesnica pomenire
Si sa faca ceva cu tunelul de corespondenta, ce [bip] suntem in anul 2016, chiar nu se poate / nu se doreste ?
Cand te gandesti ca ( o parte ) din M 5 se va "varsa" spre M 2 tot prin aceeasi corespondenta...Oamenii astia chiar nu se gandesc ?
Asadar a subtraversat Ceasca Dambovita la Unirii si noi nu suntem in stare acum sa dublam / triplam corespondenta ? Cica odata cu M 7... Aleluia. Vesnica pomenire
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Florinds
mcosmin, daca te urci in tren impreuna cu gloata, nu iti e putin greu sa te misti si in metrou printre ei? Nu e mai logic sa mergi pe peronul gol daca frecventa e asa buna? Ideea e sa depasesti aglomeratia, nu sa urci impreuna cu ea. Daca am vorbi de alta magistrala, OK, dar am vazut intervale de 1.5-2 minute pe M2.
Plus ca poti sa astepti sa urce majoritatea, iar cand se elibereaza cat de cat, faci cativa pasi rapizi si intri pe la usa a saptea-opta si apoi faci cum ai zis... Asta daca nu sunt foarte multi si cei care coboara...
mcosmin, daca te urci in tren impreuna cu gloata, nu iti e putin greu sa te misti si in metrou printre ei? Nu e mai logic sa mergi pe peronul gol daca frecventa e asa buna? Ideea e sa depasesti aglomeratia, nu sa urci impreuna cu ea. Daca am vorbi de alta magistrala, OK, dar am vazut intervale de 1.5-2 minute pe M2.
Plus ca poti sa astepti sa urce majoritatea, iar cand se elibereaza cat de cat, faci cativa pasi rapizi si intri pe la usa a saptea-opta si apoi faci cum ai zis... Asta daca nu sunt foarte multi si cei care coboara...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Care M7 ? Ca, mai nou, nu mai trece pe acolo,pe la Unirii, ci pe la Junior. Problema este ingropata...Noi mergem la Straulesti si la Otopeni, ca este mai urgent. Ies bani mai multi si este mai putina durere de cap.
andrei11 wrote:
Cica odata cu M 7... Aleluia. Vesnica pomenire
Care M7 ? Ca, mai nou, nu mai trece pe acolo,pe la Unirii, ci pe la Junior. Problema este ingropata...Noi mergem la Straulesti si la Otopeni, ca este mai urgent. Ies bani mai multi si este mai putina durere de cap.
- andrei11
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Oamenii nu judecă de fapt raţional, de genul win-win...
Reaminteşteţi premiatul cu Oscar "A beautiful mind"...
Omul ăla a arătat că în anumite situații "mâna invizibilă" a lui A.Smith nu funcţionează, şi toţi actorii aleg opţiunea lose-lose...
mcosmin wrote:
Intotdeauna m-am intrebat de ce oamenii se aseaza dop la capat sau in usa cand intra in tren si nu se distribuie uniform prin tren.
Oamenii nu judecă de fapt raţional, de genul win-win...
Reaminteşteţi premiatul cu Oscar "A beautiful mind"...
Omul ăla a arătat că în anumite situații "mâna invizibilă" a lui A.Smith nu funcţionează, şi toţi actorii aleg opţiunea lose-lose...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Intrebarea pe care eu mi-am pus-o mereu si la care nu am inca un raspuns clar este cum curge Dambovita in Pta Unirii. S-a intervenit asupra albiei canalizate in anii 30-40 sau este tot aceea ? Probabil ca aici este cheia.
Sa nu uitam ca subtraversarea din zona pasajului pietonal s-a facut odata cu devierea prin conducte pentru subtraversarea cu tunelurile M2, deci treaba usoara sa sapi sub o albie "uscata".
andrei11 wrote:
Asadar a subtraversat Ceasca Dambovita la Unirii si noi nu suntem in stare acum sa dublam / triplam corespondenta ?
Intrebarea pe care eu mi-am pus-o mereu si la care nu am inca un raspuns clar este cum curge Dambovita in Pta Unirii. S-a intervenit asupra albiei canalizate in anii 30-40 sau este tot aceea ? Probabil ca aici este cheia.
Sa nu uitam ca subtraversarea din zona pasajului pietonal s-a facut odata cu devierea prin conducte pentru subtraversarea cu tunelurile M2, deci treaba usoara sa sapi sub o albie "uscata".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Raspunsul e simplu, in Piata Unirii Dâmboviţa curge prin 6 ( şase ) conducte.
E un fel de "apeduct" cu 6 conducte. Capitalistii autohtoni le-au tremurat picioarele la 2 conducte ( Pod Constanta ) sau la nu stiu cate conducte la Parcul Dr. Taberei / Moghioroş.
Pentru 6 ( şase ) conducte câte are Dâmboviţa la Unirii... Hai la o bere pe Everest ca e mai simplu de ajuns acolo decât sa (sub)traversam 6 ( şase ) conducte. Nu are cine sa faca Studiul de Fezabilitate.
Raspunsul e simplu, in Piata Unirii Dâmboviţa curge prin 6 ( şase ) conducte.
E un fel de "apeduct" cu 6 conducte. Capitalistii autohtoni le-au tremurat picioarele la 2 conducte ( Pod Constanta ) sau la nu stiu cate conducte la Parcul Dr. Taberei / Moghioroş.
Pentru 6 ( şase ) conducte câte are Dâmboviţa la Unirii... Hai la o bere pe Everest ca e mai simplu de ajuns acolo decât sa (sub)traversam 6 ( şase ) conducte. Nu are cine sa faca Studiul de Fezabilitate.
📖 Pagination options