Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 391499 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
BodoMinea
O să pun aici pentru că sunt implicate trenuri BM și nu cred că se încadrează la topicul cu incidente.
Am plecat pe la 13-13:05 de la Preciziei. La Politehnica a anunțat că merge doar până la următoarea stație. "Trenul circulă numai până la stația Eroilor, pentru continuare călătoriei luați trenul de la linia vecină". A ajuns la Eroilor. Ne-a zis iar că se retrage din circulație și au intrat bodyguarzii în acțiune. Mecanicul a coborât și s-a urcat în cabina metroului de Republica (era goală), și altul a coborât și s-a urcat în metroul 'meu'. Apoi a luat-o gol spre Saligny (așa credeam). Actually, a rebrusat după ce a plecat Republica. Foarte interesant, afișajul de le peronul de vis-a-vis indica ANGHEL SALIGNY și apoi PRECIZIEI (direcții contrare.. mă simt ca pe M4). Apoi a afișat Dristor 2, apoi două de Preciziei. Apoi s-a anunțat pe stație că circulă fără oprire și fără călători și următorul tren va sosi în 4 minute.
L-am luat pe următorul Dristor 2 și la Crângași a staționat și s-au schimbat mecanicii și la acest tren.
Am prins într-un video ultima parte cu cel fără călători
O să pun aici pentru că sunt implicate trenuri BM și nu cred că se încadrează la topicul cu incidente.
Am plecat pe la 13-13:05 de la Preciziei. La Politehnica a anunțat că merge doar până la următoarea stație. "Trenul circulă numai până la stația Eroilor, pentru continuare călătoriei luați trenul de la linia vecină". A ajuns la Eroilor. Ne-a zis iar că se retrage din circulație și au intrat bodyguarzii în acțiune. Mecanicul a coborât și s-a urcat în cabina metroului de Republica (era goală), și altul a coborât și s-a urcat în metroul 'meu'. Apoi a luat-o gol spre Saligny (așa credeam). Actually, a rebrusat după ce a plecat Republica. Foarte interesant, afișajul de le peronul de vis-a-vis indica ANGHEL SALIGNY și apoi PRECIZIEI (direcții contrare.. mă simt ca pe M4). Apoi a afișat Dristor 2, apoi două de Preciziei. Apoi s-a anunțat pe stație că circulă fără oprire și fără călători și următorul tren va sosi în 4 minute.
L-am luat pe următorul Dristor 2 și la Crângași a staționat și s-au schimbat mecanicii și la acest tren.
Am prins într-un video ultima parte cu cel fără călători
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
punmeister
Rama 1102-2102 Bucuresti prezinta un suierat destul de enervant in vagonul R1102.
Rama 1102-2102 Bucuresti prezinta un suierat destul de enervant in vagonul R1102.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
BodoMinea
Am trecut pe la Crângași azi la 15:00 și a treia linie (cea cu peronul lateral) era goală (sigur, chiar o studiam atent așteptând trenurile care veneau la 9 minute...). Am revenit în aceeași stație la 18:30 și pe acea linie stătea 1117-2117 „Haga”. Ce căuta pe acolo...? (în 20%-30% din dățile când trec pe la Crângași e un BM garat acolo, în restul e liberă linia)
Mă întreb ce e cu sunetele groaznice de la Gara de Nord... N-am mai trecut de ceva timp pe acolo și diferența de zgomot față de alte stații mi se pare foarte mare. Nu m-am urcat în primul metrou (1119-2119 „Lisabona”) că am stat să îl filmez ( -se distinge perfect și respectivul background sonor).. și acesta și cel cu care am plecat au făcut zgomot teribil la intrare și am obervat lumea de pe peron făcând diferite fețe..
Am trecut pe la Crângași azi la 15:00 și a treia linie (cea cu peronul lateral) era goală (sigur, chiar o studiam atent așteptând trenurile care veneau la 9 minute...). Am revenit în aceeași stație la 18:30 și pe acea linie stătea 1117-2117 „Haga”. Ce căuta pe acolo...? (în 20%-30% din dățile când trec pe la Crângași e un BM garat acolo, în restul e liberă linia)
1 (1)-min.jpg (1.05 MB; downloaded 4184 times)
Mă întreb ce e cu sunetele groaznice de la Gara de Nord... N-am mai trecut de ceva timp pe acolo și diferența de zgomot față de alte stații mi se pare foarte mare. Nu m-am urcat în primul metrou (1119-2119 „Lisabona”) că am stat să îl filmez ( -se distinge perfect și respectivul background sonor).. și acesta și cel cu care am plecat au făcut zgomot teribil la intrare și am obervat lumea de pe peron făcând diferite fețe..
- punmeister
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
bercenicity
Pai asa face cam orice tren la curbe cu raza mica; depinde si de profilul rotii si al sinei, de suprainaltare, de lubrifiere a rotii sau a sinei, de uzura, etc. S-au facut diverse studii si teste (nu la noi) si nu s-a ajuns la nicio concluzie universala... google "rail curve squeal"
BodoMinea wrote:
N-am mai trecut de ceva timp pe acolo și diferența de zgomot față de alte stații mi se pare foarte mare. Nu m-am urcat în primul metrou (1119-2119 „Lisabona”) că am stat să îl filmez ( -se distinge perfect și respectivul background sonor).. și acesta și cel cu care am plecat au făcut zgomot teribil la intrare și am obervat lumea de pe peron făcând diferite fețe..
Pai asa face cam orice tren la curbe cu raza mica; depinde si de profilul rotii si al sinei, de suprainaltare, de lubrifiere a rotii sau a sinei, de uzura, etc. S-au facut diverse studii si teste (nu la noi) si nu s-a ajuns la nicio concluzie universala... google "rail curve squeal"
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Zgomotul acela este acolo dintotdeauna....Eu inteleg ca esti nou pe forum, insa s-au scris "tone" de materiale despre ce s-a intamplat la Gara de Nord. Pe scurt, ca nu are rost sa reluam de fiecare data subiectul, acolo la GdN trebuia sa fie o statie terminus pe doua etaje. La "parter" trebuia sa fie M1, iar la "etaj" ( adica peroanele actuale) trebuia sa fie fosta M3. Fosta M3 era linia de la Pta Victoriei. Repet, ambele magistrale trebuiau sa aiba capat acolo (de aceea exista remiza) si ambele veneau dinspre Basarab .
Cand lucrarile erau in toi, cineva "bine intentionat", i-a "soptit" lui Ceausescu ca ar fi mai bine sa lege M1 de fosta M3, adica sa numai fie doua magistrale separate, ci una singura. Ceausescu a imbratisat ideea si, ca atare, s-a modificat din mers proiectul si s-a "translatat" statia GdN catre Basarab, ca sa se poata iesi catre Victoriei pe sub strada Polizu. Insa ce s-a mai reusit (si asta cu mari eforturi) este ceea ce ai remarcat si tu, o curba foarte chinuita, in care metroul "scartaie" din toate incheieturile, atat la GdN, cat si la Pta Victoriei. Astfel a fost distrus un proiect unicat . Detalii aici viewtopic.php?f=21&t=1739
P.S. Din acelasi "film" al epopeii fostei M3 face parte si ce ti-a spus andrei11 aici viewtopic.php?f=21&t=143&start=1946
BodoMinea wrote:
Mă întreb ce e cu sunetele groaznice de la Gara de Nord... N-am mai trecut de ceva timp pe acolo și diferența de zgomot față de alte stații mi se pare foarte mare...
Zgomotul acela este acolo dintotdeauna....Eu inteleg ca esti nou pe forum, insa s-au scris "tone" de materiale despre ce s-a intamplat la Gara de Nord. Pe scurt, ca nu are rost sa reluam de fiecare data subiectul, acolo la GdN trebuia sa fie o statie terminus pe doua etaje. La "parter" trebuia sa fie M1, iar la "etaj" ( adica peroanele actuale) trebuia sa fie fosta M3. Fosta M3 era linia de la Pta Victoriei. Repet, ambele magistrale trebuiau sa aiba capat acolo (de aceea exista remiza) si ambele veneau dinspre Basarab .
Cand lucrarile erau in toi, cineva "bine intentionat", i-a "soptit" lui Ceausescu ca ar fi mai bine sa lege M1 de fosta M3, adica sa numai fie doua magistrale separate, ci una singura. Ceausescu a imbratisat ideea si, ca atare, s-a modificat din mers proiectul si s-a "translatat" statia GdN catre Basarab, ca sa se poata iesi catre Victoriei pe sub strada Polizu. Insa ce s-a mai reusit (si asta cu mari eforturi) este ceea ce ai remarcat si tu, o curba foarte chinuita, in care metroul "scartaie" din toate incheieturile, atat la GdN, cat si la Pta Victoriei. Astfel a fost distrus un proiect unicat . Detalii aici viewtopic.php?f=21&t=1739
P.S. Din acelasi "film" al epopeii fostei M3 face parte si ce ti-a spus andrei11 aici viewtopic.php?f=21&t=143&start=1946
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
stefan_br
Recomand tuturor membrilor noi pe forum sa se uite si in urma apoi daca nu-si gasesc raspunsurile prin vr'un topic sa intrebe. Aceeasi rugaminte este si pentru alte sectiuni unde am mai observat intrebari la care exista raspunsuri in urma.
Recomand tuturor membrilor noi pe forum sa se uite si in urma apoi daca nu-si gasesc raspunsurile prin vr'un topic sa intrebe. Aceeasi rugaminte este si pentru alte sectiuni unde am mai observat intrebari la care exista raspunsuri in urma.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
TibiV
Ai dreptate...
Eu am citit minim ultimele 50 de pagini ale fiecărui topic care mă interesa înainte să am curaj să deschid gura...
Şi este cu adevărat deranjant când cineva întreabă ceva la care s-a răspuns cu o pagină în urmă.
Dar ce te faci dacă răspunsul este pe alt topic ?...
Răspunsul pe care l-a dat sab NU este din topicul BM2/BM21...
Voi stiti câte pagini are forumul ?...
Ai dreptate...
Eu am citit minim ultimele 50 de pagini ale fiecărui topic care mă interesa înainte să am curaj să deschid gura...
Şi este cu adevărat deranjant când cineva întreabă ceva la care s-a răspuns cu o pagină în urmă.
Dar ce te faci dacă răspunsul este pe alt topic ?...
Răspunsul pe care l-a dat sab NU este din topicul BM2/BM21...
Voi stiti câte pagini are forumul ?...
- Costin
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
Search la ce ?
Tibi s-a referit la altceva, când esti nou pe forum citesti toate paginile de dinainte ca sa intri in discutie...Cu functia search nu faci nimic...
Search la ce ?
Tibi s-a referit la altceva, când esti nou pe forum citesti toate paginile de dinainte ca sa intri in discutie...Cu functia search nu faci nimic...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Costin
Daca te intereseaza ceva specific, cauti... cum ar fi povestea statiei Gara de Nord, ca tot s-a discutat recent despre ea. Plus ca functia search iti arata si anumite topice care nu sunt tocmai in prim plan dar sunt foarte interesante (cum ar fi acela cu proiecte uitate, proiecte abandonate la metrou).
Daca te intereseaza ceva specific, cauti... cum ar fi povestea statiei Gara de Nord, ca tot s-a discutat recent despre ea. Plus ca functia search iti arata si anumite topice care nu sunt tocmai in prim plan dar sunt foarte interesante (cum ar fi acela cu proiecte uitate, proiecte abandonate la metrou).
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Pai nu este, ca nici intrebarea nu are legatura cu BM2/BM21. Acolo la GdN "scartaie" si IVA si CAF(daca trece pe acolo...).
Revenind la topic, azi am circulat cu un BM2 pe M3 la ora de varf (8.30) cu ventilatia oprita. Deci pica treaba cu senzorul din salon care controleaza ventilatia...sau era defect.
TibiV wrote:
Răspunsul pe care l-a dat sab NU este din topicul BM2/BM21:
Pai nu este, ca nici intrebarea nu are legatura cu BM2/BM21. Acolo la GdN "scartaie" si IVA si CAF(daca trece pe acolo...).
Revenind la topic, azi am circulat cu un BM2 pe M3 la ora de varf (8.30) cu ventilatia oprita. Deci pica treaba cu senzorul din salon care controleaza ventilatia...sau era defect.
- andreicristian97
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andreicristian97
La ora 20:40 la statia 1 Decembrie, trenul 1104-2104 mergand spre NG avea atat pe afisajul exterior cat si pe cel interior destinatia Piata Unirii, desi pe ecranul din statie scria Preciziei. Se poate ca un metrou sa mearga doar pana acolo?
La ora 20:40 la statia 1 Decembrie, trenul 1104-2104 mergand spre NG avea atat pe afisajul exterior cat si pe cel interior destinatia Piata Unirii, desi pe ecranul din statie scria Preciziei. Se poate ca un metrou sa mearga doar pana acolo?
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options