Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

404 posts, 156312 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 29
 
 

📖 Pagination options
  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ADY881

Vad ca eu cumva am inceput sa gandesc in unison cu cei din primarie, au scos si ei planuri de pietonalizare a Bd.Unirii, si multe alte pietonalizari.
HotNews wrote:
Pe bulevardul Unirii, pe partea stanga cum privesti spre Casa Poporului, vor fi desfiintate cele doua benzi de circulatie, urmand ca trotuarul sa fie unit cu zona unde se afla fantanile arteziene. Circulatia rutiera va fi mutata pe partea dreapta, unde se va desfiinta parcarea de pe margine si trotuarul, iar in locul lor vor fi relocate cele doua benzi auto desfiintate pe partea stanga.

"Astfel, vor fi create doua sensuri de circulatie cu cate doua benzi pe fiecare sens, separate de un spatiu verde cu aliniament de copaci existenti, ambele in nordul axei de simetrie a bulevardului, facand accesibile pietonal fantanile arteziene, ce vor fi refunctionalizate. Pista de biciclete cu dublu sens va avea latimea de 3m si va fi amplasata pe promenada pietonala nou creata pe latura de sud a bulevardului. Circulatia autovehiculelor se va face cu restrictie de viteza de 30km/ora", explica arhitectii.










Printre altele Primaria mai vrea sa construiasca un pod peste Dambovita (intre Centrul Vechi si viitoarea zona Unirii cu tot cu ramasitele vechiului cartier).
Idei bune, sper sa se realizeze.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Goldmund

Aici era de fapt vorba de un proiect inca de la inceput nascut cam mort, un proiect absurd, de neinteles chiar si in cazul in care  suntem fanii tramvaielor si numai atat:

Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul

In mare, e vorba de traversarea acestei portiuni de bulevard din centrul absolut al metropolei(ultracentralul orasului, "city")
https://www.google.de/maps/@44.428608,2...7WvOCQ!2e0
E clar ca un astfel de proiect ar fi 'fezabil' doar cu o conditie:
tramvaiele sa circule in acel loc la mare adancime, sub M, sub Dambovita, sub tunelul rutier. De unde bani pentru o astfel de lucrare? Oricare alta solutie devine chiar hilarica si ar produce doar haos.
Revitalizarea bulevardului Unirea va face acel proiect si mai imposibil de realizat, altfel decat in tunel.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Hai ady, plz, fara sf-uri.
Cu asta cum ramane?
http://www.b365.ro/se-introduce-o-noua-...06313.html

De pe acum trebuie sa discernem deja fanteziile "daca si cu parca" si sa facem o selectie a informatiilor postate in forum. Prea multe fantezii de la edili prinsi in cativa kilometri de tramvai suspendat semidefinitiv si secular ca pe Vacaresti, Rebreanu, Muncii, Iancului s.a.m.d.
P.S. Barem poza aia cu people in fata mamutului iluminat mai ceva decat piata, la manifestari in aer liber, mi se pare chiar gretoasa. Mi-l si imaginez pe tovarasul aplaudand de la balcon. Si sa mor daca nu-i descult copilul ala de se joaca cu zmeul pe la fantani... Cineva s-a jucat de-a...

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ANTENA

Proiecte propuse PMUD 2016-2030 – TRANSPORT PUBLIC
Nr. crt.    Scenariu*    Index    Măsură/Proiect    Descriere - Țintă    Consultare cu beneficiari și părți interesate**    Buget estimativ– Mil. EUR fără TVA    Justificare    Referință Raport Final PMUD BI
(cap./pg.)
*Scenariul de Bază=SB; Scenariul Optim=SO;
**Detalii în documentul ” Activitati de comunicare PMUD BI”
Transport de suprafață
6    SB    C-1    Conectarea infrastructurii de tramvai prin Piața Unirii    Înființarea unei extensii de 1,3 km a liniei de tramvai prin Piața Unirii care va face posibile conexiunile cu liniile de tramvai din zona de sud-est spre cea de nord-est a orașului, oferind un transport public îmbunătățit de-a lungul viitorului coridor M7.     PMB, CJI, Comitetul Director PMUD BI, RATB, GLM-PMB, Colectiv PUG, Jaspers    12,4    Eficiența sistemului de transport public cu tramvaie este limitată deoarece nu ajunge direct în destinațiile din centrul orașului și nu oferă servicii de traversare a orașului.
Transportul electric este promovat la
nivel european deoarece este o forma de transport cu impact redus asupra poluării mediului.
Proiect testat cu TDM    10.4/409

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul survola

Cred că legătura va fi sud-Vest cu nord-est.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul andrei11

Pur  si simplu sunt obsedati sa uneasca 21 cu 32. Cu metroul e altceva, dar de ce sa unesti 21 cu 32 ? Mai degraba s-ar preocupa sa infiinteze un M 4 la suprafata, adica un tramvai Giulesti (Sârbi ) - GdN - Hasdeu - Catedrala - Viilor -  Gara Progresu.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul 133 313

Intermodala Pieptanari apare pe undeva?  :lol:  :twisted:
Cu M7... cred ca realizam acum cum stam la Unirii. In baza evenimentelor recente de la Eroilor. De asta au consemnat tramvaiele. Desi singura varianta pe care o vad este iesire prin Coposu la vale pana in Piata Unirii, sa iesi din Sf. Gheorge in Bratianu... e fictiune.
Prin Coposu ar fi logic deoarece ai pe directa Calea Calarasilor si varianta de rezerva prin Mantuleasa, iar Mosilor Veche cu mic ocol prin Strada Sf. Vineri. In momentul in care tramvaiele nu mai intorc la Sf. Vineri se pot modifica si traseele 116,117,313. Bucla de la Sf. Vineri ramane si dispare carja aia de la Mitropolie.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Mircea G

andrei11 wrote:
Pur  si simplu sunt obsedati sa uneasca 21 cu 32. Cu metroul e altceva, dar de ce sa unesti 21 cu 32 ? .....
Dar de ce sa unesti metroul din Dr Taberei cu Pantelimonul ?
De ce trebuie ca toate mijloacele de transport din Rahova , sa opreasca la Unirea ? , ca asa a vrut Ceausescu ? Atunci ii facem statuie pt ca a fost vizionar .
Ce mare smecherie e zona aia ? E o alta zona infecta , nu are nimic special , deosebit , monumental .
La naiba , forum despre transport , si ne miram de ce trebuie un tramvai sa lege doua zone ale orasului .
Corect ar fi fost ca din Rahova , un tramvai sa circule pina in Colentina , si unul , prin Buzesti , pina la Chibrit sau mai departe ...
Nu se poate ????

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Da, hai si cu un tramvai Chitila - Pantelimon sau Damaroaia - Policolor.

Suntem forum de transport, teoria spune ca tramvaiul e un vehicul de capacitate si viteza medie, de acea si lungimea traseului trebuie sa fie una medie, de acea pentru un traseu radial un tramvai Rahova - Unirii este logic, un tramvai Rahova - Unirii - dincolo_de_Unirii_nustiuunde este ilogic.
Apoi tot teoria spune ca un traseu radial de lungime medie uneste doua zone de interes adiacente, aici cartierul Rahova e una si Unirii e alta, nu are rost sa unesti Rahova cu alta zona dincolo de Unirii cu un vehicul de viteza medie.

Cred ca defapt e alta, oamenii s-au prins ca UE da bani pentru metrou, tramvaie si troleibuze(ca nu polueaza), cu metroul ne-am lamurit, deci care ar fi modul cel mai simplu de a fura cat mai multi bani? Pai un super terminal super tunel la Unirii. Asta in teorie suna bine, singura problema e ca 21 si celelalte linii de la Unirii sunt o rusine atat ca viteza cat si ca numar de pasageri, deci daca nu sunt in stare sa largeasca strazile pe care circula sau sa interzica accesul masinilor atunci degeaba le mai tin, decat asa ca sa nu le pierdem cand chiar om vrea sa facem ceva peste 20 de ani.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul ByOnu

Sincer, n-are nicio relevanta ce se uneste cu cine, insa se vede cu ochiul liber cum la Cavafii Vechi cand opreste 21 la capat 90% dintre calatori o iau buluc spre Sf. Vineri de unde iau autobuzul cel putin pana la Unirii. Este NATURAL ca o linie de tramvai sa traverseze cumva Piata Unirii si sa uneasca cele doua capete: Unirii si Sf. Vineri.

Mie mi se pare cam imposibil sincer sa se uneasca cele doua indicative si sa ramana unul singur, Colentina - Rahova. Ele sunt si asa niste mastodonti. Problema este sa nu cumva sa apara decalaje mari de intervale din pricina lungimii traseului. Cred, ochiometric, ca 21+32 ar fi a doua cea mai lunga linie de tramvai din Bucuresti dupa 1. Cred ca mai degraba ar muta capatul lui 32 la Sf. Vineri sau Sf. Gheorghe decat sa le uneasca, mai ales ca RATB se pare ca are tot interesul ca lumea sa schimbe cat mai multe mijloace de transport pentru mai multe validari.

Cred ca va pierdeti in detalii, la fel de bine se poate unii 32 cu 16, 40 sau 55. Daca ar fi dupa mine eu as face chiar mai multe astfel de combinatii pentru a nu mai fi necesare transbordari, fieacare calator isi asteapta tramvaiul lui. Doar NU este musai ca in Rahova sa circule doar 32, 23 si ce o mai fi. Eu unul as reactiva chiar linia de pe Paleologu*. Cert este ca oamenii au nevoie de un mod de a traversa Piata Unirii mult mai accesibil.

*NOTA: Linia de pe Paleologu trebuie reabilitata deoarece am inteles ca locuitorii strazii au castigat in instanta interzicerea circulatiei tramvaielor din pricina liniei precare ce cauzeaza vibratii foarte puternice.

 


Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul shoppy

Ce autobuz iau si in ce directie?, nu prea inteleg cum iau autobuzul pana la Unirii.

 



Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul elcraft

shoppy wrote:
Suntem forum de transport, teoria spune ca tramvaiul e un vehicul de capacitate si viteza medie, de acea si lungimea traseului trebuie sa fie una medie, de acea pentru un traseu radial un tramvai Rahova - Unirii este logic, un tramvai Rahova - Unirii - dincolo_de_Unirii_nustiuunde este ilogic.
Apoi tot teoria spune ca un traseu radial de lungime medie uneste doua zone de interes adiacente, aici cartierul Rahova e una si Unirii e alta, nu are rost sa unesti Rahova cu alta zona dincolo de Unirii cu un vehicul de viteza medie.

Dar de ce nu? Care e dezavantajul sa ai o singura linie pe traseul a 2 linii care sunt una in continuarea celeilalte? Traseul unui pasager nu trebuie sa corespunda neaparat cu toata lungimea traseului unei linii, ci sa fie inclus in ea. Coboara unii, urca altii. Cum se intampla si in Praga de exemplu, unde daca ai de parcurs distante mari in general iei metroul, dar asta nu-i opreste sa aiba linii de tramvai lungi; acolo nu se opreste nici o linie in centru, ci merge mai departe catre zone periferice opuse.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul Mircea G

" Modernizarea " pietii Unirea , a fost considerata un esec , o interventie brutala si ilogica a regimului trecut ...
Modernizarea , acum fara ghilimele , acum vad ca este apreciata si ridicata la nivel de model de dezvoltare urbanistica , si ca in multe alte ocazii , se gasesc destui sa motiveze aberatia ...ma rog !
Asta este , prefer sa ma uit la poze vechi , si ma intreb daca se mai nasc oameni , cindva ....
pta-unirii-anii30.jpg (212.05 KB; downloaded 3642 times)

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 29
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433715 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use