Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
633 posts, 204960 views
📖 Pagination options
- larus
-
Posted:
-
Re: Supralargire Prel. Ghencea si pasaj peste Sos. de Centur
larus
M-am uitat si eu pe document. Ma intereseaza fiindca am trait 20 ani in zona Prelungirea Ghencea. Tin minte prin anii 70 cand s-a betonat, se spunea ca ramane neasfaltata pentru a putea trece tancurile pe acolo. De asemenea, stiu ca trebuia dublat la un moment dat bulevardul, cu tramvai pe mijloc.
Deci m-am uitat mai atent pe document si am constatat ca vor fi foarte multe expropieri. Cred ca va fi foarte dificil sa faci 201 de expropieri in timp rezonabil.
Am suprapus cele 3 planuri topografice cu foto din satelit si am remarcat ca lipsesc foto din doua zone lipsa: una de la inceput (intre pag. 93 si 96 - la foto "cladiri" lipseste partea din stanga) si alta spre sfarsit (pag. 100).
De asemenea am remarcat atentionarea de la capitolul de la pag. 18. Crezi ca e vreo problema ?
cos wrote:
Revenind la subiect, aici avem o hotarare CGMB de declansare a procedurilor de expropriere, a fost aprobata cu scandal si discutii interesante, le gasiti in PV de sedinta
M-am uitat si eu pe document. Ma intereseaza fiindca am trait 20 ani in zona Prelungirea Ghencea. Tin minte prin anii 70 cand s-a betonat, se spunea ca ramane neasfaltata pentru a putea trece tancurile pe acolo. De asemenea, stiu ca trebuia dublat la un moment dat bulevardul, cu tramvai pe mijloc.
Deci m-am uitat mai atent pe document si am constatat ca vor fi foarte multe expropieri. Cred ca va fi foarte dificil sa faci 201 de expropieri in timp rezonabil.
Am suprapus cele 3 planuri topografice cu foto din satelit si am remarcat ca lipsesc foto din doua zone lipsa: una de la inceput (intre pag. 93 si 96 - la foto "cladiri" lipseste partea din stanga) si alta spre sfarsit (pag. 100).
De asemenea am remarcat atentionarea de la capitolul de la pag. 18. Crezi ca e vreo problema ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Acum sunt pe telefon si e cam greu sa verific ce spui... daca sunt erori in documente, atunci e clar o problema, sper sa fie de redactare si nu de conceptie. Daca te referi la imaginile extrase de mine si puse la documentatie tehnica, atunci e posibil sa fi sarit vreuna. Oricum, maine sper sa am timp sa ma uit cu atentie de pe un PC...
Acum sunt pe telefon si e cam greu sa verific ce spui... daca sunt erori in documente, atunci e clar o problema, sper sa fie de redactare si nu de conceptie. Daca te referi la imaginile extrase de mine si puse la documentatie tehnica, atunci e posibil sa fi sarit vreuna. Oricum, maine sper sa am timp sa ma uit cu atentie de pe un PC...
- realistul
-
Posted:
-
- sss
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sss
Constructia Pasajului suprateran de la Domnesti peste Centura Capitalei, atribuita unei asocieri de constructori pentru circa 21 milioane de euro, aproape jumatate din cat se estimase initial...
Procedura a inceput in martie, intre timp ( august ), Straco a intrat in insolventa, probabil asta va fi motiv de contestare a licitatiei. Mai dureaza...
Constructia Pasajului suprateran de la Domnesti peste Centura Capitalei, atribuita unei asocieri de constructori pentru circa 21 milioane de euro, aproape jumatate din cat se estimase initial...
Procedura a inceput in martie, intre timp ( august ), Straco a intrat in insolventa, probabil asta va fi motiv de contestare a licitatiei. Mai dureaza...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Poate nu ar fi rău să conteste Porr şi să câștige...
Pe unde au lucrat (sau lucrează) se vede că lucrează aproape nemţeşte...
Aproape, pentru că la nemţi regula este invers decât era la noi pe vremea împuşcatului...
La ei ceea ce este pentru export nu e musai să fie la fel de bun ca ceea ce este pentru nemţi...
Hai să discutăm pe un document oficial...
Şi să nu uităm competitorii...
Ofertele pentru "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti":
185.322.034,00 RON fara TVA [/tt] Valoare estimata
01. 91,250,245.45 RON fara TVA PORR CONSTRUCT SRL
02. 91,552,381.90 RON fara TVA Asocierea SC STRACO GRUP SRL - SC COMNORD SA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL
[...]
11. 176,057,097.26 RON fara TVA AZVI SA
Poate nu ar fi rău să conteste Porr şi să câștige...
Pe unde au lucrat (sau lucrează) se vede că lucrează aproape nemţeşte...
Aproape, pentru că la nemţi regula este invers decât era la noi pe vremea împuşcatului...
La ei ceea ce este pentru export nu e musai să fie la fel de bun ca ceea ce este pentru nemţi...
Hai să discutăm pe un document oficial...
Comunicat de presă
30.10.2015
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România face următoarele precizari privind procedura de licitaţie deschisă organizată în vederea atribuirii contractului având ca obiect "Proiectare şi execuţie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucureşti - Domneşti":
În data de 18.03.2015 a fost iniţiată procedura de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de achiziţie publică care a avut ca obiect "Proiectare şi execuţie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucureşti - Domneşti" prin publicarea în SEAP a Anunţului de participare nr. 157926.
În data de 30.10.2015 a fost comunicat ofertanţilor rezultatul procedurii de achiziţie publică, câştigătorul fiind Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULTING S.R.L.
Precizăm că realizarea obiectivului va facilita accesul agenţilor economici şi a populaţiei din cartierele rezidenţiale din zonă, va fluidiza traficul pe Centura rutieră a Municipiului Bucureşti care preia volumul mare de trafic preponderent greu ce o tranzitează şi traficul general de dezvoltarea periurbana a capitalei degrevându-se astfel străzile din interiorul municipiului.
Prin realizarea unui pasaj denivelat la intersecţia dintre DJ 602, respectiv strada Prelungirea Ghencea şi Centura rutieră a municipiului Bucureşti, respectiv linia CF se va mari capacitatea de trafic şi suguranţa circulaţiei. Pasajul va avea o lungime de 257,49 m.
Valoarea ofertei câştigătoare este de 91,552,381.90 lei, care include şi procentul de diverse şi neprevăzute de 10% reprezentând valoarea de 8.123.476,10 lei. Durata contractului este 51 luni din care 3 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de construcţie şi 24 luni perioada de notificare a defectelor.
În prezent, procedura de achiziţie publică se află în perioada de depunere a unor posibile contestaţii împotriva rezultatului procedurii.
CNADNR SA
Şi să nu uităm competitorii...
Ofertele pentru "Proiectare si executie Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti":
185.322.034,00 RON fara TVA [/tt] Valoare estimata
01. 91,250,245.45 RON fara TVA PORR CONSTRUCT SRL
02. 91,552,381.90 RON fara TVA Asocierea SC STRACO GRUP SRL - SC COMNORD SA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL
[...]
11. 176,057,097.26 RON fara TVA AZVI SA
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mihai_tomaro
Daca tocmai s-a anulat licitatia, inseamna ca avem un minim de 3 ani pana la finalizarea lucrarilor.
Nu putem cere , printr-o initiativa cetateneasca, o solutie temporara si ieftina pentru fluidizare?
Eu propun un semafor in doar doi timpi, fara viraj la stanga, si deci cu doua giratoare pe DJ602 la cateva sute de metri de intersectie. S-ar executa in timp foarte scurt si ar fi si extrem de ieftin. Totusi...vor fi minim 3 ani...
Daca tocmai s-a anulat licitatia, inseamna ca avem un minim de 3 ani pana la finalizarea lucrarilor.
Nu putem cere , printr-o initiativa cetateneasca, o solutie temporara si ieftina pentru fluidizare?
Eu propun un semafor in doar doi timpi, fara viraj la stanga, si deci cu doua giratoare pe DJ602 la cateva sute de metri de intersectie. S-ar executa in timp foarte scurt si ar fi si extrem de ieftin. Totusi...vor fi minim 3 ani...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Nu se poate semaforiza o intersectie la nivel cu CF!
Nu se poate semaforiza o intersectie la nivel cu CF!
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Mircea G
Da , e nasol cu mecanica cuantica !!!!!
Sa dea dracul in Cipilan daca asta nu se poate face cu un montaj minitehnicus . Semafoarele merg in ciclul lor normal , la apropierea trenului , se comuta pe galben intermitent si se lasa bariera .
Cred ca asta se poate face si cu un inductor de cale .
Ce este neobisnuit sau neregulamentar ?????
Ai o intersectie semaforizata , in care la momentul x totul se face galben intermitent si trebuie sa respecti restul indicatoarelor ,,,,
Nightwolf wrote:
Nu se poate semaforiza o intersectie la nivel cu CF!
Da , e nasol cu mecanica cuantica !!!!!
Sa dea dracul in Cipilan daca asta nu se poate face cu un montaj minitehnicus . Semafoarele merg in ciclul lor normal , la apropierea trenului , se comuta pe galben intermitent si se lasa bariera .
Cred ca asta se poate face si cu un inductor de cale .
Ce este neobisnuit sau neregulamentar ?????
Ai o intersectie semaforizata , in care la momentul x totul se face galben intermitent si trebuie sa respecti restul indicatoarelor ,,,,
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Poți să le faci pe toate roșu, nu doar galben intermitent.
Poți să le faci pe toate roșu, nu doar galben intermitent.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Mircea G
Da , unele directii ramin functionale si cu bariera lasata ...
survola wrote:
Poți să le faci pe toate roșu, nu doar galben intermitent.
Da , unele directii ramin functionale si cu bariera lasata ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Câte trenuri circula pe acolo la ora actuala si cu ce viteza ?
Nightwolf[/color:29gycwks]":29gycwks]Nu se poate semaforiza o intersectie la nivel cu CF!
Câte trenuri circula pe acolo la ora actuala si cu ce viteza ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pe acolo treceau zilnic trenurile de Giurgiu, dupa ce s-a rupt podul nu mai trec decat ocazional marfare.
Orice modificare la CF trebuie sa o faca CFR Infra, asa CFR Infra a venit si a vazut ca nu mai trec trenuri si si-a desfintat barierele automate, si dupaia a venit politia rutiera si a vazut ce nu ai voie sa ai trecere la nivel dupa care sa dai intr-un semn de stop sau cedeaza, asa ca a pus cedeaza la CB, si de aici haos, un fel de unde dai si unde crapa.
Pe acolo treceau zilnic trenurile de Giurgiu, dupa ce s-a rupt podul nu mai trec decat ocazional marfare.
Orice modificare la CF trebuie sa o faca CFR Infra, asa CFR Infra a venit si a vazut ca nu mai trec trenuri si si-a desfintat barierele automate, si dupaia a venit politia rutiera si a vazut ce nu ai voie sa ai trecere la nivel dupa care sa dai intr-un semn de stop sau cedeaza, asa ca a pus cedeaza la CB, si de aici haos, un fel de unde dai si unde crapa.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Eu nu am spus ca nu se poate dpdv tehnic. Tehnic se poate orice, inclusiv semaforiza un aeroport!!! Nu te lasa normele actuale sa semaforizezi o trecere la nivel cu CF. Schimba tu legea si atunci o sa se poata. Mama lor de CARTI!!
Irelevant pentru situatia discutata, Trebuie sa iesim inainte din conul de umbra numit "tara bananiera" si p`orma sa discutam lucruri logice si normale. Banuiesc ca esti familiarizat cu expresia "Instructiunile [...] din 1996 si metodologia [..] din 1984 ne impiedica sa facem [,,,]". La asta ma refer ...
Mircea G wrote:Nightwolf wrote:
Nu se poate semaforiza o intersectie la nivel cu CF!
Da , e nasol cu mecanica cuantica !!!!!
Sa dea dracul in Cipilan daca asta nu se poate face cu un montaj minitehnicus . Semafoarele merg in ciclul lor normal , la apropierea trenului , se comuta pe galben intermitent si se lasa bariera .
Cred ca asta se poate face si cu un inductor de cale .
Ce este neobisnuit sau neregulamentar ?????
Ai o intersectie semaforizata , in care la momentul x totul se face galben intermitent si trebuie sa respecti restul indicatoarelor ,,,,
Eu nu am spus ca nu se poate dpdv tehnic. Tehnic se poate orice, inclusiv semaforiza un aeroport!!! Nu te lasa normele actuale sa semaforizezi o trecere la nivel cu CF. Schimba tu legea si atunci o sa se poata. Mama lor de CARTI!!
andrei11 wrote:Nightwolf[/color:2ml63zqm]":2ml63zqm]Nu se poate semaforiza o intersectie la nivel cu CF!
Câte trenuri circula pe acolo la ora actuala si cu ce viteza ?
Irelevant pentru situatia discutata, Trebuie sa iesim inainte din conul de umbra numit "tara bananiera" si p`orma sa discutam lucruri logice si normale. Banuiesc ca esti familiarizat cu expresia "Instructiunile [...] din 1996 si metodologia [..] din 1984 ne impiedica sa facem [,,,]". La asta ma refer ...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
~1890 la CFR...
Oricum, discutia e cam degeaba... nu o sa se puna semafor. E clar, podul se face. Problema e ca partea care este in tarlaua PMB (supralargirea) pare a fi in pom...
Nightwolf wrote:
Instructiunile [...] din 1996
~1890 la CFR...
Oricum, discutia e cam degeaba... nu o sa se puna semafor. E clar, podul se face. Problema e ca partea care este in tarlaua PMB (supralargirea) pare a fi in pom...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești
•
Choose destination