Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5562 posts, 1205274 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
BodoMinea stii rahatul turcesc ?
Rahatul este un desert originar din Turcia făcut din zahăr, arome alimentare și amidon. Acesta are o consistență similară cu a jeleului, iar datorită conținutului foarte ridicat de zahăr este mult mai dulce decât majoritatea deserturilor.
99,99999999% din presa on line pe care o citezi respecta reteta. Adica nu e credibila si-si da cu stangul in dreptul de cate ori poate.
Mai acum cateva zile ne amenintau cu ger siberian / polar in Romania. Astia sunt ca amicul Roadjull vor numai sa impresioneze folosind cuvinte pompoase / scoase din context / de impact psihologic. Astia din presa n-au simtit in viata lor ce e aia un ger siberian / polar.
Nici macar eu care pe timpul lui Ceasca iarna aveam intr-o camera 7* Celsius, in una 8 si in una 9. Nici atunci nu mi-am permis sa spun ca am un ger siberian / polar in casa.
BodoMinea stii rahatul turcesc ?
Rahatul este un desert originar din Turcia făcut din zahăr, arome alimentare și amidon. Acesta are o consistență similară cu a jeleului, iar datorită conținutului foarte ridicat de zahăr este mult mai dulce decât majoritatea deserturilor.
99,99999999% din presa on line pe care o citezi respecta reteta. Adica nu e credibila si-si da cu stangul in dreptul de cate ori poate.
Mai acum cateva zile ne amenintau cu ger siberian / polar in Romania. Astia sunt ca amicul Roadjull vor numai sa impresioneze folosind cuvinte pompoase / scoase din context / de impact psihologic. Astia din presa n-au simtit in viata lor ce e aia un ger siberian / polar.
Nici macar eu care pe timpul lui Ceasca iarna aveam intr-o camera 7* Celsius, in una 8 si in una 9. Nici atunci nu mi-am permis sa spun ca am un ger siberian / polar in casa.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
BodoMinea
Economica.net a citat reprezentanti ai Metrorex. Cica daca e nevoie pe M2 deficitul de CAF-uri o sa fie acoperit de trenuri IVA modificate la Alstom. Dacă le-au pus Dimetronic, le pot pune și Bombardier cred. Dar acele postări sunt de când erau ceva probleme cu achiziția de trenuri noi - acum i-au dat drumul și nu cred că o sa mai fie nevoie să zăpăcească M2 și așa supraîncărcat.
Economica.net a citat reprezentanti ai Metrorex. Cica daca e nevoie pe M2 deficitul de CAF-uri o sa fie acoperit de trenuri IVA modificate la Alstom. Dacă le-au pus Dimetronic, le pot pune și Bombardier cred. Dar acele postări sunt de când erau ceva probleme cu achiziția de trenuri noi - acum i-au dat drumul și nu cred că o sa mai fie nevoie să zăpăcească M2 și așa supraîncărcat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Acum depinde si ce a spus "reprezentantul" si ce a inteles ziaristul/ziarista...Trebuie sa stii sa "citesti" ce spune Metrorex, ca vorbesc putin "cifrat".
Acum ceva timp, cand s-au achizitionat CAF-urile, au spus casunt destinate inlocuirii IVE-lor de pe M3. Toata lumea a inteles ca vor fi CAF-uri pe M3. Cand...surpriza ... nu a ajuns vreun CAF pe M3, ci IVE-le au fost inlocuite "prin ricoseu" cu BM-uri ajunse de pe M2 pe M3, iar CAF-urile au intrat pe M2...
Asta daca stirea este reala, repet, ma indoiesc ca a mai fost modernizata vreo IVA.
Acum depinde si ce a spus "reprezentantul" si ce a inteles ziaristul/ziarista...Trebuie sa stii sa "citesti" ce spune Metrorex, ca vorbesc putin "cifrat".
Acum ceva timp, cand s-au achizitionat CAF-urile, au spus casunt destinate inlocuirii IVE-lor de pe M3. Toata lumea a inteles ca vor fi CAF-uri pe M3. Cand...surpriza ... nu a ajuns vreun CAF pe M3, ci IVE-le au fost inlocuite "prin ricoseu" cu BM-uri ajunse de pe M2 pe M3, iar CAF-urile au intrat pe M2...
Asta daca stirea este reala, repet, ma indoiesc ca a mai fost modernizata vreo IVA.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Desi este off-topic, trebuie sa intelegem ca fudulitatea nu este buna. Inteleg ca vom avea si noi o magistrala moderna si vrem trenuri noi pe aceasta. Insa consider ca nu ar trebui sa se faca miscari pe M1,2,3, acestea sunt magistralele "core" si trebuiesc sa functioneze la capacitate maxima. M5 poate functiona lejer cu IVA pe cale libera pana la sosirea trenurilor ei, NU merita rocadele despre care se vorbeste deoarece TOT la cale libera si pe manual se va circula pe M5 chiar daca pui BM sau CAF, gresesc?
Sa se puna Metrorex pe treaba sa puna in functiune albastrele, la aspect sunt foarte bune, trebuiesc doar completate tehnic, ceva ce nu este imposibil daca Alstom s-ar apuca cat mai curand.
Desi este off-topic, trebuie sa intelegem ca fudulitatea nu este buna. Inteleg ca vom avea si noi o magistrala moderna si vrem trenuri noi pe aceasta. Insa consider ca nu ar trebui sa se faca miscari pe M1,2,3, acestea sunt magistralele "core" si trebuiesc sa functioneze la capacitate maxima. M5 poate functiona lejer cu IVA pe cale libera pana la sosirea trenurilor ei, NU merita rocadele despre care se vorbeste deoarece TOT la cale libera si pe manual se va circula pe M5 chiar daca pui BM sau CAF, gresesc?
Sa se puna Metrorex pe treaba sa puna in functiune albastrele, la aspect sunt foarte bune, trebuiesc doar completate tehnic, ceva ce nu este imposibil daca Alstom s-ar apuca cat mai curand.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
BodoMinea
Ce e clar e că se iau CAF-uri noi. Și ce e mai mult ca sigur.. vom avea trenuri noi pe M5. Fie că intră CAF-uri acolo fie că se uniformizează M2 CAF-only și surplusul de BM-uri intră pe 'racordul' M5. (cum zici tu cu ricoșeu e o opțiune probabilă și în cazul ăsta) În cazul ăsta nu încurcăm cu trenuri vechi o magistrală foarte încarcată și 'core' cum o numește ByOnu mai sus.
Personal, înnebunesc dacă am așteptat atâția ani să se circule cu IVA sau cu orice altceva la cale liberă pe o magistrală nouă. Și ar fii de râs pentru Metrorex.
Ce e clar e că se iau CAF-uri noi. Și ce e mai mult ca sigur.. vom avea trenuri noi pe M5. Fie că intră CAF-uri acolo fie că se uniformizează M2 CAF-only și surplusul de BM-uri intră pe 'racordul' M5. (cum zici tu cu ricoșeu e o opțiune probabilă și în cazul ăsta) În cazul ăsta nu încurcăm cu trenuri vechi o magistrală foarte încarcată și 'core' cum o numește ByOnu mai sus.
Personal, înnebunesc dacă am așteptat atâția ani să se circule cu IVA sau cu orice altceva la cale liberă pe o magistrală nouă. Și ar fii de râs pentru Metrorex.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Nici macar pe M2 nu avem CAF-only, de unde pana unde 100% CAF pe M3? Spunea unul dintre admini ca avem deficit de trenuri pe M1 si M3, acesta se va completa deci cu BM-urile ce ies definitiv de pe M2 si cu foarte putine CAF-uri ce nu mai incap pe M2. In opinia mea, desigur.
Nici macar pe M2 nu avem CAF-only, de unde pana unde 100% CAF pe M3? Spunea unul dintre admini ca avem deficit de trenuri pe M1 si M3, acesta se va completa deci cu BM-urile ce ies definitiv de pe M2 si cu foarte putine CAF-uri ce nu mai incap pe M2. In opinia mea, desigur.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
M5 va fi un racord si asa va ramane multa vreme, nu va fi o magistrala adevarata. Iar pe un racord, care "deverseaza" in M1 si M3 se poate circula cu IVA, asa cum se face si pe M4. Nu moare nimeni
In schimb, pe M1+M3 trebuie sa se circule mai bine fata de acum, ca sa se poata face fata afluxului suplimentar de calatori adusi de M5. Iar daca se introduce IVA pe M1+M3, adio, nu se poate circula la intervale mai mici ca acum, ci mai mari. Din aceasta dilema nu putem iesi...Ori fuduli, ori realisti.
BodoMinea wrote:Scuza-ma, dar ce are daca se circula cu IVA provizoriu ? Asa cum spune ByOnu "fudulia nu este buna".
Personal, înnebunesc dacă am așteptat atâția ani să se circule cu IVA sau cu orice altceva la cale liberă pe o magistrală nouă. Și ar fii de râs pentru Metrorex.
M5 va fi un racord si asa va ramane multa vreme, nu va fi o magistrala adevarata. Iar pe un racord, care "deverseaza" in M1 si M3 se poate circula cu IVA, asa cum se face si pe M4. Nu moare nimeni
In schimb, pe M1+M3 trebuie sa se circule mai bine fata de acum, ca sa se poata face fata afluxului suplimentar de calatori adusi de M5. Iar daca se introduce IVA pe M1+M3, adio, nu se poate circula la intervale mai mici ca acum, ci mai mari. Din aceasta dilema nu putem iesi...Ori fuduli, ori realisti.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Economica.net a spus la un moment dat si ca sunt CAF-uri pe M4, deci nu-i mai luati buni de cuvant si prindeti-va doar de idee. IVA clar nu au ce cauta pe M2
IVA vor veni tiptil inapoi pe M3 daca nu se rezolva comanda de trenuri pt M5. Incurca sau nu circulatia, asta e partea a 2a. Dar cum au mers ani de zile la cale libera, vor mai merge inca cativa ani. Evident nu este solutia perfecta (dar sunt si avantaje, gen depoul Miltari cu infrastructura necesara pt IVA), dar nu ai ce-i face.
Eu personal as pune IVA pe M5 si as lasa trenurile moderne pe M1/2/3 pentru ca tot traficul de pe M5 se varsa in reteaua deja existenta, care si asa este aproape la maxim folosita si deci este nevoie mai mare de trenuri cu capacitate de transport mai mare.
Trenurile CAF care vin acum sunt din comanda aditionala de 8 trenuri pentru M2, nu pentru M5
@ BodoMinea
Indiferent cum o pui, nu avem suficiente CAF+BM pentru toate magistralele. Cel putin 2 au nevoie de IVA la ore de varf (una din ele este M4)
Economica.net a spus la un moment dat si ca sunt CAF-uri pe M4, deci nu-i mai luati buni de cuvant si prindeti-va doar de idee. IVA clar nu au ce cauta pe M2
IVA vor veni tiptil inapoi pe M3 daca nu se rezolva comanda de trenuri pt M5. Incurca sau nu circulatia, asta e partea a 2a. Dar cum au mers ani de zile la cale libera, vor mai merge inca cativa ani. Evident nu este solutia perfecta (dar sunt si avantaje, gen depoul Miltari cu infrastructura necesara pt IVA), dar nu ai ce-i face.
Eu personal as pune IVA pe M5 si as lasa trenurile moderne pe M1/2/3 pentru ca tot traficul de pe M5 se varsa in reteaua deja existenta, care si asa este aproape la maxim folosita si deci este nevoie mai mare de trenuri cu capacitate de transport mai mare.
Trenurile CAF care vin acum sunt din comanda aditionala de 8 trenuri pentru M2, nu pentru M5
@ BodoMinea
Indiferent cum o pui, nu avem suficiente CAF+BM pentru toate magistralele. Cel putin 2 au nevoie de IVA la ore de varf (una din ele este M4)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
BodoMinea
Nu avem în momentul de față @mcosmin dar avem o comandă în desfășurare și una care se verifică parcă (licitația). Poate în felul ăsta vom avea BM+CAF peste tot fără M4.
Da comanda care vine acum și care Economica a presupus că e pentru M5 e probabil cea veche de 8 trenuri. Dar o mai avem și pe cea care așteaptă soluționare și care trebuie livrată până la sfârșitul 2016 conform condițiilor puse inițial de Metrorex la licitație.
Și M4 are IVA mereu - pe celelalte sunt doar rezerve acum (deci câteva trenuri noi suplimentare acoperă ușor noul M5 care e destul de scurt), nu doar la ore de vârf și oricum se circulă lejer pe acolo.
@ByOnu la uniformizare CAF acolo vorbeam de M2, și cred că e ceva realizabil după efectuarea chiar și parțială a comenzii.
Nu avem în momentul de față @mcosmin dar avem o comandă în desfășurare și una care se verifică parcă (licitația). Poate în felul ăsta vom avea BM+CAF peste tot fără M4.
Da comanda care vine acum și care Economica a presupus că e pentru M5 e probabil cea veche de 8 trenuri. Dar o mai avem și pe cea care așteaptă soluționare și care trebuie livrată până la sfârșitul 2016 conform condițiilor puse inițial de Metrorex la licitație.
Și M4 are IVA mereu - pe celelalte sunt doar rezerve acum (deci câteva trenuri noi suplimentare acoperă ușor noul M5 care e destul de scurt), nu doar la ore de vârf și oricum se circulă lejer pe acolo.
@ByOnu la uniformizare CAF acolo vorbeam de M2, și cred că e ceva realizabil după efectuarea chiar și parțială a comenzii.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Comanda in desfasurare reprezinta doar 8 trenuri. Tot nu sunt suficiente. Alea 8 ar completa doar parcul m1/2/3. pe m5 tot nu ai nimic...
Cat despre licitatia suspendata, aia o sa stea asa mult si bine.
Comanda in desfasurare reprezinta doar 8 trenuri. Tot nu sunt suficiente. Alea 8 ar completa doar parcul m1/2/3. pe m5 tot nu ai nimic...
Cat despre licitatia suspendata, aia o sa stea asa mult si bine.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
BodoMinea
Oricum dacă mai avem incidente ca la Eroilor se va prelungi muuult treaba cu tronsonul ăsta nou... Au timp să o gândească mai bine, să rezolve și licitația și așa se trage de timp cu deschiderea magistralei și s-a depășit de mult ce scria pe panourile de pe șantiere. Măcar să fie trenurile cea mai mare problemă. Cum a zis cineva mai sus, să ne agităm când e CF în tunel și sunt stațiile gata.
Oricum dacă mai avem incidente ca la Eroilor se va prelungi muuult treaba cu tronsonul ăsta nou... Au timp să o gândească mai bine, să rezolve și licitația și așa se trage de timp cu deschiderea magistralei și s-a depășit de mult ce scria pe panourile de pe șantiere. Măcar să fie trenurile cea mai mare problemă. Cum a zis cineva mai sus, să ne agităm când e CF în tunel și sunt stațiile gata.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Chiar si acum link-ul catre articol este cu M4, "CAF-uri noi sau de pe M4". Deci o sursa demna de incredere..
mcosmin wrote:
Economica.net a spus la un moment dat si ca sunt CAF-uri pe M4
Chiar si acum link-ul catre articol este cu M4, "CAF-uri noi sau de pe M4". Deci o sursa demna de incredere..
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Eu zic ca zvonul cu intoarcerea IVA pe M3 nu a fost tocmai pe langa.
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/dan-co...32089.html
Puneti-le cap la cap. Vor fi CAF-uri pe M5, indiferent de destinatia trenurilor din comanda de cele 8. Nici ministrul transporturilor nu este sigur ca se va solutiona licitatia la timp.
Si M5 va avea acelasi sistem de semnalizare cu M1/2/3 altfel nu vor putea merge trenurile existente.
sab wrote:mcosmin wrote:
Economica.net a spus la un moment dat si ca sunt CAF-uri pe M4
Chiar si acum link-ul catre articol este cu M4, "CAF-uri noi sau de pe M4". Deci o sursa demna de incredere..
Eu zic ca zvonul cu intoarcerea IVA pe M3 nu a fost tocmai pe langa.
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/dan-co...32089.html
Puneti-le cap la cap. Vor fi CAF-uri pe M5, indiferent de destinatia trenurilor din comanda de cele 8. Nici ministrul transporturilor nu este sigur ca se va solutiona licitatia la timp.
Si M5 va avea acelasi sistem de semnalizare cu M1/2/3 altfel nu vor putea merge trenurile existente.
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
freyutz
IVA se va intoarce o perioada pe M2 mai mult ca sigur, iar motivele vor fi altele decat deschiderea M5, intrucat rocada ar trebui sa se intample cu ceva timp inainte de deschiderea noii linii spre Dr. Taberii.
IVA se va intoarce o perioada pe M2 mai mult ca sigur, iar motivele vor fi altele decat deschiderea M5, intrucat rocada ar trebui sa se intample cu ceva timp inainte de deschiderea noii linii spre Dr. Taberii.
📖 Pagination options