MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5562 posts, 1205208 views
 
Go to page:  1  ... 119 120 121 122 123 124 125  ... 398
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF andrei11

Pe M 4 nu pot la ora actuala  sa circule BM - uri / CAF - uri pentru ca M 4 e scrisă  in alta limba, limba pe care BM - urile  si CAF - urile n-o cunosc.  :D

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

mcosmin wrote:
O dat frica in voi acum cu incendiile  :popa:  Credeam ca deja s-a lamurit chestia asta, putem sa sarim peste turnicheti daca e nevoie...

Ba eu propun ca transportul public subventionat din Bucuresti sa fie aparent moka.
Adica CGMB & Ministerul Transporturilor sa subventioneze 100 % bugetul RATB & Metrou, nu de alta, dar la ora actuala il subventioneaza 99,999 % dar stim o treaba, desfiintam punctele de vanzare a biletelor / cartelelor de metrou, desfiintam toate nesimtitele de la metrou care vorbesc incontinuu la telefon - nu stiu ce pot vorbi atata - desfiintam multe chestii legate de cartelele RATB & metrou, inclusiv controlorii. Eu spun ca s-ar face mai multa economie decat cum este la ora actuala.
Si rezolvam si cu ISU ca lipsesc turnichetii. A, am uitat, desfiintam cumpararea de turnicheti, intretinerea lor, blablabla.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

Chiar ca am economisi bine de tot, clar ca ce cumpara acuma f.UTI vor fi interzisi de ISU peste vreo 2 ani si o sa trebuiasca cumparati altii nou-nouti peste vreo 4 ani.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

andrei11 wrote:
mcosmin wrote:
O dat frica in voi acum cu incendiile  :popa:  Credeam ca deja s-a lamurit chestia asta, putem sa sarim peste turnicheti daca e nevoie...

Ba eu propun ca transportul public subventionat din Bucuresti sa fie aparent moka.
Adica CGMB & Ministerul Transporturilor sa subventioneze 100 % bugetul RATB & Metrou, nu de alta, dar la ora actuala il subventioneaza 99,999 % dar stim o treaba, desfiintam punctele de vanzare a biletelor / cartelelor de metrou, desfiintam toate nesimtitele de la metrou care vorbesc incontinuu la telefon - nu stiu ce pot vorbi atata - desfiintam multe chestii legate de cartelele RATB & metrou, inclusiv controlorii. Eu spun ca s-ar face mai multa economie decat cum este la ora actuala.
Si rezolvam si cu ISU ca lipsesc turnichetii. A, am uitat, desfiintam cumpararea de turnicheti, intretinerea lor, blablabla.

Asta ar fi calea sigura spre desfiintarea transportului in comun, metoda cubaneza!  :twisted:
Calea adevarata e...niciun pasager fara bilet!
:bere:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Problema e cat la suta din venituri reprezinta biletele si cat la suta din cheltuilei reprezinta tot aparatul uman si logistic constituit pentru  eliberarea / validarea biletelor respective...
Pentru ca la ora actuala - pentru ca suntem la metrou - valoarea reala a calatoriei ( ca sa sustina investiile / intretinerea / blablabla ) e compus din :
- valoarea biletului care  o plateste nea andrei11
- subventia care o platese MT, care bani MT le ia - pana la urma - din banii cetatenilor Romaniei, adica si a lui nea Gigi din Sighet care n-a vazut in viata lui metrou, nu ca e limitat mintal ci ca nu a ajuns in viata lui in Bucuresti.
Treaba asta cum o mai intorci ?
Cat reprezinta valoarea reala a unei calatorii cu metroul ? Ca sa fie rentabil. Stie cineva ? Ca restul se calculeaza de la sine.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Ca sa faci asemenea socoteli trebuie mai intai sa numeri calatorii...nu ca la RATB ci ca la Metrorex... :lol:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Adrian Rosca

Mai tineti minte ca acum mai bine de 2 saptamani se vehicula prin presa urmatoarea stire?

„A fost instiintata conducerea Metrorex sa se prezinte pana in data de 21.12.2015 la sediul institutiei noastre in vederea clarificarii aspectelor ce tin de siguranta calatorilor cu luarea masurilor ce se impun din punct de vedere legal”, se mai arata in raspunsul celor de la ISU Bucuresti.

Data de 21 a trecut, dar nu s-a auzit nici macar un singur cuvintel despre ce s-a discutat acolo. Probabil ca e secret...

Cum mai e cu "transparentizarea" promovata asiduu de tehnotruci?

 


Re: Trenurile CAF andrei11

mcosmin
Sunt absolut sigur ca esti in eroare toatala,
- Vezi ca însuşi guru a spus ca M 5 va avea cu totul alt sistem de siguranta, incompatibil cu celalalte magistrale.
- Eventual M 1 / M 2 / M 3 va fi upgradat la cerintele lui M 5 si nu invers.
Repet ce l-am intrebat si pe noul nostru coleg, de unde ai informatia cu cele 8 CAF - uri pentru M 5 ? Sau e o presupunere ? E o diferenta.

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

Exact asta am spus, M1/2/3 vor fi upgradate la acelasi sistem ca M5

Nu mai gasesc sursa oficiala, dar in principiu se va intampla cum se spune aici

http://metropotam.ro/Utile/metrorex-anu...099840743/

Trenuri CAF de pe M2 merg pe M5, BM-uri se intorc pe M2, IVA reintra pe M3. Asta daca nu cumva se fac rost de trenuri in plus, avand in vedere intarzierile provocate de incompetenta constructorilor. Dar cum justitia independenta din Romania se misca lent cand vine voba de spagile organizate, nu cred ca vom avea comanda pt M5 gata la timp.

In momentul de fata M5 trebuie sa fie compatibil cu M1/2/3, altfel vom circula la cale libera, si cred ca nu rezolvam nimic.

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

mcosmin wrote:
IVA reintra pe M3


Care IVA sa mai reintre pe M3? S-au casat multe dupa sosirea CAF. Din ce stiu mai avem doar 15 TEM a cate 3 REM apte de traseu folosite prin rotatie pe M4 si ca rezerve. Singura solutie ar fi contractarea Alstom pentru repunerea in functiune a celor 7 TEM albastre.

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

Avem nevoie doar de 5 IVA sa sa suplineasca 5 BM-uri care se duc pe M2 care suplinesc 5 CAF-uri care o iau la drum spre M5 (8 CAF-uri noi din contractul actual + inca 5 deja existente = 13).

Iar alea 5 IVA sunt disponibile oricand ca rezerve pe M1/3.
Bineinteles, reteaua va fi solicitata la maximum cu noul aflux de calatori, dar n-avem ce-i face daca unii au fost lacomi.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

mcosmin wrote:
IVA reintra pe M3.
Iar incepem ? IVA nu are cum sa circule pe M3, abia s-a pus la punct circulatia pe M1+M3 de cand sunt doar BM-uri. IVA poate circula doar pe o magistrala separata, adica doar pe M4 sau pe M5, ca nu incurca pe nimeni acolo. Si asa am dubii ca de vor inghesui calatorii pe racordul numit pompos M5.
De ce sa facem "permutari", sa luam CAF-uri de pe M2 si sa le ducem pe M5, apoi sa luam BM-uri de pe M3 sa le ducem in locul CAF-urilor pe M2 si, cireasa de pe tort, sa introducem IVA pe M3 ? Decat sa facem toate astea, nu este mai simplu sa lasam lucrurile cum sunt acum si sa introducem IVA pe M5 ? Ca nu inteleg...Ce, M3 este "gunoiul" retelei ? :lol:

 


Re: Trenurile CAF BodoMinea

De acord, puțin probabil IVA pe M1/3. La fel de puțin probabil un M5 full IVA. Dar ce ne facem dacă Economica.net are dreptate și IVA revine pe M2, cum era până acum câțiva ani? ("Deficitul de pe M2 va fi acoperit de trenuri modernizate IVA.") Am avea toate tipurile de trenuri pe o magistrală.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Nu mai are cum, datorita sistemului de semnalizare, care s-a schimbat complet pe M2 de atunci. Economica.net spune aberatii...Care "trenuri modernizate" ?
Si la ce aglomeratie este acum pe M2, numai IVA lipseste...

 


Go to page:  1  ... 119 120 121 122 123 124 125  ... 398
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433500 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use