Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 634592 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Las ca la nevoie poti sa o iei la fuga prin tunel spre statia vecina.
Las ca la nevoie poti sa o iei la fuga prin tunel spre statia vecina.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Utilizator anonim 2
A propos de usurinta evacuarii in caz de incendiu, am si eu o curiozitate: turnichetii de la iesire nu vor fi demontati? Ei incurca mult mai rau decit "tonomatele" si celelalte porcarii din statii. Proiectantii metroului au gindit corect la vremea respectiva si iesirea era libera, acesti turnicheti fiind instalati abia in anii '90 probabil in ideea de a limita calatoriile frauduloase. Acum consider ca e momentul sa fie demontati, mai ales ca - spre deosebire de perioada de dinainte - avem si paznici, foarte atenti cu cei care incearca sa treaca fara sa plateasca.
punmeister wrote:
Deja au început să fie scoase tonomatele și ATM-urile de la metrou.
A propos de usurinta evacuarii in caz de incendiu, am si eu o curiozitate: turnichetii de la iesire nu vor fi demontati? Ei incurca mult mai rau decit "tonomatele" si celelalte porcarii din statii. Proiectantii metroului au gindit corect la vremea respectiva si iesirea era libera, acesti turnicheti fiind instalati abia in anii '90 probabil in ideea de a limita calatoriile frauduloase. Acum consider ca e momentul sa fie demontati, mai ales ca - spre deosebire de perioada de dinainte - avem si paznici, foarte atenti cu cei care incearca sa treaca fara sa plateasca.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Turninchetii sunt montati corect in spatiile cele mai largi disponibile deci nu acolo apare gatuirea,.
Turninchetii sunt montati corect in spatiile cele mai largi disponibile deci nu acolo apare gatuirea,.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Turnichetii "de iesire" au fost montati cu mult timp inainte de anul 1990, de prin anul 1981 - 1982. Odata cu montarea turnichetilor de intrare "cu bara" ca initial erau cu celula fotoelectrica.
Turnichetii "de iesire" au fost montati cu mult timp inainte de anul 1990, de prin anul 1981 - 1982. Odata cu montarea turnichetilor de intrare "cu bara" ca initial erau cu celula fotoelectrica.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
rosetti61
Turnichetii de iesire au fost montati cand au terminat cu tarabele din statii, in 1995, doar la Obor am vazut inainte turnicheti de iesire, in suport identic cu al celor de taxare, dar mai ingust si de culoare verzuie, era prin 1990 sau 1991. Inainte de 89 iesirea era libera, doar un culoar delimitat de cordoane de plus, ca la muzee.
Turnichetii de iesire au fost montati cand au terminat cu tarabele din statii, in 1995, doar la Obor am vazut inainte turnicheti de iesire, in suport identic cu al celor de taxare, dar mai ingust si de culoare verzuie, era prin 1990 sau 1991. Inainte de 89 iesirea era libera, doar un culoar delimitat de cordoane de plus, ca la muzee.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Utilizator anonim 2
Exact, asa erau, cu cordoane rosii din material textil, impletit. Nu stiu de alte statii dar sigur la noi la Armata Poporului nu erau turnicheti de iesire inainte de '89.
Eu nu am prins sistemul cu fotocelula dar ma gindesc ca a fost ales tot din motive de siguranta, datorita avantajului reversibilitatii. La o eventuala evacuare portile de intrare pot fi folosite si pentru iesire.
Shoppy, tine cont ca fluxurile de intrare au alt caracter fata de cele de iesire. Calatorii care intra sint distribuiti mai uniform in timp, pe cind aceia care ies sosesc intotdeauna simultan. Lucrurile sint agravate si de panica in cazul unei evacuari.
E ca in retelele de telefonie: ai citeva circuite care preiau apelurile, functioneaza bine in zilele obisnuite ale anului insa de sarbatori sau la un cutremur se apuca toti sa sune si blocheaza sistemul. Solutia, si la metrou si la telefon, e sa maresti capacitatea de tranzit (mai multe circuite sau lipsa turnicheti).
Exact, asa erau, cu cordoane rosii din material textil, impletit. Nu stiu de alte statii dar sigur la noi la Armata Poporului nu erau turnicheti de iesire inainte de '89.
Eu nu am prins sistemul cu fotocelula dar ma gindesc ca a fost ales tot din motive de siguranta, datorita avantajului reversibilitatii. La o eventuala evacuare portile de intrare pot fi folosite si pentru iesire.
Shoppy, tine cont ca fluxurile de intrare au alt caracter fata de cele de iesire. Calatorii care intra sint distribuiti mai uniform in timp, pe cind aceia care ies sosesc intotdeauna simultan. Lucrurile sint agravate si de panica in cazul unei evacuari.
E ca in retelele de telefonie: ai citeva circuite care preiau apelurile, functioneaza bine in zilele obisnuite ale anului insa de sarbatori sau la un cutremur se apuca toti sa sune si blocheaza sistemul. Solutia, si la metrou si la telefon, e sa maresti capacitatea de tranzit (mai multe circuite sau lipsa turnicheti).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Problema e ca tu vezi gatuirea la turnincheti insa nu iei in considerare ca dupa turnincheti urmeaza un spatiu mult mai ingust. Oamenii stiu sa treaca prin turnincheti si in caz de panica se poate sari foarte usor si peste turninchetii de intrare care sunt langa cei de iesire, dar dupa asta ai un tunel mai ingust, si ingustare maxima in zona usilor care nu sunt mereu deschise toate, aici nu mai ce sa faci, deci ISU a identificat corect problema ca fiind in zona usilor.
Si apoi paznicii urmaresc defapt turninchetii de la intrare ca sa se asigure ca nu sare nimeni sau nu intra 2 pe o cartela, pe cei de la iesire nu ii supravegheaza in special, e mult mai greu sa sari peste cei de iesire pentru ca te deplasezi contra fluxului si esti usor de observat, si mai si risti sa te ia fluxul la imbranceli. Deci eliminarea turninchetilor de la iesire ar necesita si mai multi paznici.
Problema e ca tu vezi gatuirea la turnincheti insa nu iei in considerare ca dupa turnincheti urmeaza un spatiu mult mai ingust. Oamenii stiu sa treaca prin turnincheti si in caz de panica se poate sari foarte usor si peste turninchetii de intrare care sunt langa cei de iesire, dar dupa asta ai un tunel mai ingust, si ingustare maxima in zona usilor care nu sunt mereu deschise toate, aici nu mai ce sa faci, deci ISU a identificat corect problema ca fiind in zona usilor.
Si apoi paznicii urmaresc defapt turninchetii de la intrare ca sa se asigure ca nu sare nimeni sau nu intra 2 pe o cartela, pe cei de la iesire nu ii supravegheaza in special, e mult mai greu sa sari peste cei de iesire pentru ca te deplasezi contra fluxului si esti usor de observat, si mai si risti sa te ia fluxul la imbranceli. Deci eliminarea turninchetilor de la iesire ar necesita si mai multi paznici.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Utilizator anonim 2
Usile intr-adevar sint mai mereu inchise, chiar si acum dupa ce credeam ca le-a bagat ISU mintile in cap. Mai grav este ca unele sint facute sa se deschida in interior (la Izvor, de exemplu). Nu stiu cine le-o fi facut asa, probabil un "mester priceput" pentru ca nu cred sa fi facut proiectantii initiali asa o eroare.
Usile intr-adevar sint mai mereu inchise, chiar si acum dupa ce credeam ca le-a bagat ISU mintile in cap. Mai grav este ca unele sint facute sa se deschida in interior (la Izvor, de exemplu). Nu stiu cine le-o fi facut asa, probabil un "mester priceput" pentru ca nu cred sa fi facut proiectantii initiali asa o eroare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
E posibil sa nu mai tin eu minte cum era cu turnichetii "de iesire'' inainte de 1989 mai ales ca n-am lucrat in Bucuresti in perioada aceea si cand mai veneam pe acasa luam troleul pana in P. Iancului, metroul nedandu-se in functiune decat târziu ( in August 1989 ).
E posibil sa nu mai tin eu minte cum era cu turnichetii "de iesire'' inainte de 1989 mai ales ca n-am lucrat in Bucuresti in perioada aceea si cand mai veneam pe acasa luam troleul pana in P. Iancului, metroul nedandu-se in functiune decat târziu ( in August 1989 ).
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Cristy
PROGRAM METROREX DE CRĂCIUN 2015. Cum vor circula metrourile, de sărbători
Metrorex anunţă că metrourile vor circula după un program special de sărbători în zilele de Crăciun. De asemenea, bucureştenii vor putea folosi metroul şi în noaptea de Revelion.
În zilele de 25, 26 şi 27 decembrie a.c. trenurile vor circula pe Magistrala 1 (Republica- Dristor 2), Magistrala 2 (Berceni- Pipera), Magistrala 3 (Anghel Saligny- Preciziei) şi Magistrala 4 (Gara de Nord 2- Parc Bazilescu), la un interval de circa 9 minute.
În noaptea de 31 decembrie 2015/ 01 ianuarie 2016 trenurile de metrou vor circula între orele 24:00 – 1:00 la un interval de 10 minute şi de la ora 1:00 până la ora 5:00 la un interval de 20 minute.
În zilele de 1, 2 şi 3 ianuarie 2016 trenurile vor circula pe toate magistralele, la un interval de circa 9 minute.
http://www.b365.ro/program-metrorex-de-...De2up.dpuf
PROGRAM METROREX DE CRĂCIUN 2015. Cum vor circula metrourile, de sărbători
Metrorex anunţă că metrourile vor circula după un program special de sărbători în zilele de Crăciun. De asemenea, bucureştenii vor putea folosi metroul şi în noaptea de Revelion.
În zilele de 25, 26 şi 27 decembrie a.c. trenurile vor circula pe Magistrala 1 (Republica- Dristor 2), Magistrala 2 (Berceni- Pipera), Magistrala 3 (Anghel Saligny- Preciziei) şi Magistrala 4 (Gara de Nord 2- Parc Bazilescu), la un interval de circa 9 minute.
În noaptea de 31 decembrie 2015/ 01 ianuarie 2016 trenurile de metrou vor circula între orele 24:00 – 1:00 la un interval de 10 minute şi de la ora 1:00 până la ora 5:00 la un interval de 20 minute.
În zilele de 1, 2 şi 3 ianuarie 2016 trenurile vor circula pe toate magistralele, la un interval de circa 9 minute.
http://www.b365.ro/program-metrorex-de-...De2up.dpuf
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Se schimbă porțile de acces și automatele de cartele de la metrou
http://www.b365.ro/se-schimba-portile-d...42958.html
http://uti.eu.com/index.php?pageid=1282&lang=ro
http://www.nwradu.ro/2015/12/metrorex-v...e-cartele/
http://republica.ro/aceasta-imagine-este-unica-in-lume
Se schimbă porțile de acces și automatele de cartele de la metrou
http://www.b365.ro/se-schimba-portile-d...42958.html
http://uti.eu.com/index.php?pageid=1282&lang=ro
http://www.nwradu.ro/2015/12/metrorex-v...e-cartele/
http://republica.ro/aceasta-imagine-este-unica-in-lume
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
Daca nu pun turnicheti cu brate colapsabile ca sa poata iesi lumea in caz de incendiu tot degeaba.
Daca nu pun turnicheti cu brate colapsabile ca sa poata iesi lumea in caz de incendiu tot degeaba.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
O dat frica in voi acum cu incendiile
Credeam ca deja s-a lamurit chestia asta, putem sa sarim peste turnicheti daca e nevoie...
O dat frica in voi acum cu incendiile
Credeam ca deja s-a lamurit chestia asta, putem sa sarim peste turnicheti daca e nevoie...
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options