Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

814 posts, 188195 views
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistemul de Management al Traficului andrei11

Asta e o falsa problema...Mai auzisem eu o treaba de genul urmator : << In sectorul 6 s-a deschis un nou Mall >>, adica Mall - ul respectiv ar fi fost numai pentru locuitorii Sectorului 6 iar restul ar fi fost  cumparatori fraudulosi prin adresa din buletin...
Nu împarţi  oamenii si masinile in masini bucurestene ( eventual ilfovene ) si nonbucurestene, toate au o treaba in Bucuresti. Ceea ce evident s-ar putea elimina ar fi masinile de tranzit, adica ceva de genul Alexandria - Ploiesti, dar centura noastra e varza.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului URANUS

B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/100-de-intersec...42863.html

100 de intersecţii din sistemul de management al traficului, repuse în funcţiune

Administratia Strazilor a finalizat lucrarile pentru repunerea in functiune a 103 intersectii care fac parte din Sistemul de Management al Traficului (BTMS), informeaza Primaria Capitalei.
Celelalte 69 de intersectii ramase vor fi puse in functiune, in mod progresiv, in perioada urmatoare, informeaza Primaria Capitalei printr-un comunicat de presa.

"Reamintim ca Primarul General, Razvan Sava, i-a convocat la inceputul acestei saptamani pe responsabilii Administratiei Strazilor si ai Directiei de Transporturi din cadrul Primariei Capitalei, dupa ce disfunctionalitatile tot mai frecvente ale acestui sistem au generat perturbari semnificative ale traficului rutier. Astfel, edilul sef le-a solicitat acestora solutionarea de urgenta a problemelor aparute la sistemul de management al traficului."

In Bucuresti sunt 434 de intersectii semaforizate. Dintre acestea,  172 fac parte din sistemul BTMS (Bucharest Traffic Management System).

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului 133 313

Nightwolf wrote:
Cat priveste senzorii si reintrarea in normalitate a SMT-ului... alta poveste, in alta era. Plus de asta ca nu stiu cat va ajuta aceasta "reparatie" pentru ca in momentul de fata orasul, din pacate, chiar nu mai face fata la trafic...

Da... si nu prea. Si sunt doua variante... modifica orasul sau modifica traficul. Si surpriza... nu se face nici una! Ca orasul nu se modifica cu lucrari de pasaje executate pe parcursul a zeci si sute de ani iar traficul nu se modifica fara transport in comun macara FUNCTIONAL (nu zic curat, decent). Nu functioneaza tramvaie, sunt din autobuze bagate in loc de tramvaie, nu trenuri suplimentare de metrou... RATB si Metrorex lasa calatorii la peron la orele de varf si nu de ieri de azi. Iar pe sus nu au pe unde.  :twisted:
Este numai o iluzie ca orasul nu poate face fata traficului. Nu face fata pentru ca nu este lasat sa faca fata sau mai bine spun nu se doreste sa faca fata, la nivel central. Pentru mentinerea unei iluzii sociale, de bunastare si aglomerare. Cu care, surpriza! Autoritatile s-au faultat singure de mama mama ce-or sa mai traga ponoase. Soon to be. Stay tuned. Or not. :twisted: Asa au crezut de cuviinta unii din ilustrii dirijori, domne hai sa ne mintim singuri, poate pun fraierii botu'. Dar nu toti sunt debili mintal sa mearga pe filozofii din astea sinucigas de geniale. Singura strategie care mai este functionala... faci ce trebuie chiar daca inseamna sa-ti pui cenusa in cap pentru ce ai facut cum nu trebuie inainte. Ca altfel... nu se deblocheaza orasul (si tara) din partea ailalta.  :twisted: De urgenta... reparat tot ce sta pe dreapta, autobuz, troleibuz, tramvai, tren de metrou cat de vechi si reintrodus in circulatie. Ca daca astia blocati cu autoturismele isi declara falimentul (inevitabil pentru ca... sunt blocati, nu fac ce ar trebui sa faca, doar stau pe loc si joc de glezne) si nu au nici macar un transport in comun in care sa se urce... optiunile sunt doua. Mor de foame... sau se cara! Ura si la (aero)gara!  :twisted:
Daca autoritatile nu se prind ca o repornire nu se face cu impresii... e grav. Ca daca nu-ti porneste automobilul nu poti sa stai sa-l admiri si sa-i zici "hai ba ca poti". Tre' sa-l impingi. Sa-i dai moment. Au ratat un cold start si consecintele urmeaza. Daca isi pun cenusa in cap si isi insusesc greselile... pot sa mai incerce o tentativa, nu din impresii ci pe efort. Daca o rateaza si pe aia... sa o ia la plimbarica pe jos ca chinezii.  :lol:  Sau sirienii.  :twisted:
Mai usor cu parcurile auto permanent innoite cu totul pe la institutii ca sa stea blocate in trafic si mai repede cu piese de schimb pentru RATB. Ca timpul trece si situatia nu e banala, e cu dubladetonare.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/trafic-bucurest...46289.html

TRAFIC BUCUREŞTI. Câte intersecţii din Sistemul de Management al Traficului funcţionează în prezent

Primarul interimar al Capitalei, Răzvan Sava, a declarat că, în acest moment, funcţionează 106 intersecţii dintre cele 174 introduse in Sistemul de Management al Traficului.
"Cand am luat mandatul, la inceputul lui decembrie 2015, functionau doar 20 de intersectii dintr-un total de 174 care functioneaza in sistem inteligent. Acum functioneaza 106 intersectii. Tot este putin.

Sistemul nu a functionat fie din cauza unor neintelegeri cu cei care au avut lucrari de modernizare a retelelor de utilitati, fie din cauza celor care au asfaltat si care au taiat acele bucle inductive, fie din cauza unei nepasari a celor care trebuiau sa rezolve aceste lucruri.

Am discutat si cu cei de la UTI, cei care intretin aceste semafoare inteligente, ne-au dat un deadline. Ne-au spus ca in maxim doua luni vor sa mai introduca in acest sistem inca 36 de intersectii si undeva pana la jumatatea anului, sa functioneze toate cele 174", a declarat Răzvan Sava, într-un interviu acordat HotNews.ro,

Pasajul de la Piaţa Sudului

"Traficul este infernal, nervii locuitorilor sectorului 4 sunt intinsi la maxim. Cand am preluat interimatul in decembrie, nivelul lucrarilor era la 20%. Acum a ajuns aproape de 50%. Lucrarile continua de dimineata pana seara. Am avut noroc si de vreme buna, temperaturi ridicate, si constructorul poate sa lucreze. Ne-am asezat de mai multe ori la masa - constructor, proiectant, diriginte de santier, manager de proiect - sa identificam solutiile ca sa urgentam lucrarile. Am gasit si o solutie care ne-a scurtat cu aproape trei saptamani lucrarile din zona, deci eu sunt convins ca la 30 iunie acest pasaj va fi functional.  (...) Problema a plecat chiar din faza de intocmire a studiului de fezabilitate. Nu s-au identificat toate retelele care existau in subteran. Practic, cel care a intocmit acel studiu de fezabilitate si apoi ceilalti factori de decizie au considerat ca acel pasaj se face in mijlocul campului, nu in interiorul unui oras."

Lucrările la Şoseaua Pantelimon

"Lucrarile se vor finaliza in luna iunie, mai putin parcarea din dreptul magazinului Cora, unde acum suntem in derulare sa obtinem aprobarile pentru constructia unei parcari supraterane park&ride. Deci, tot ce inseamna linie de tramvai si carosabil pe Sos. Iancului-Pantelimon se va finaliza in cursul lunii iunie 2016. Intre Mihai Bravu si Pierre de Coubertin s-a dat in folosinta si linia de tramvai si carosabilul. Intre bd. Chisinau si intrarea in Bucuresti s-a realizat undeva inte 70-80%."

Când incep lucrările la Fabrica de Glucoza şi Prelungirea Ghencea

"La Fabrica de Glucoza, in trei saptamani se definitiveaza caietul de sarcini si se va publica documentatia pentru demararea licitatiei pe SEAP. Facem o noua licitatie pentru ca este vorba de o noua lucrare, largirea strazii intre Petricani si Barbu Vacarescu. Licitatia veche era facuta pentru proiectul pana in Calea Floreasca cu un alt prospect, drumul era mai lat, se prevedeau alte exproprieri. Vorbim de proiectul nou. Este o licitatie proiectare si executie. In paralel, se merge si cu exproprierile, astfel incat in momentul in care vom avea firma castigatoare, lucrurile sa nu se blocheze. O predictie optimista este ca in 3-4 luni sa incepem lucrarile. Depinde insa de contestatii.

La Prelugirea Ghencea deja proiectantul inglobeaza tot ce inseamna proiecte de utilitati din zona - RADET, Enel, Net City, apa, canal - si sper ca pana la finalul acestei luni sa urcam licitatia pe SEAP. Dupa cum stiti, in bugetul pe anul acesta s-au prevazut in buget 30 milioane lei pentru acest proiect, dintre care 20 milioane lei pentru exproprieri si restul pentru inceperea lucrarii."

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului 133 313

Cica de ce nu merge semaforizarea (inteligenta sau nu nici nu mai conteaza). Si sunt multe cazuri asemenea cu camine din astea de unica folosinta din mortar jalnic.
La semaforul de la Halelor.  Balta si guno in camunul cu cablarie. Este un miracol ca mai functioneaza semafoarele acolo.
IMG831.jpg (138.28 KB; downloaded 3738 times)

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Nightwolf

Semafoarele n-au camine subterane. Semafoarele au numai camine supraterane in cutiile de automate. Ce vezi tu acolo e altceva, sa nu fie iluminatul public ori NetCity.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului 133 313

Nu... voi spune altfel pana nu verific daca pretutindeni este valabila treaba cu cutiile supraterane. In orice caz pentru semafoarele picate de la Victor Manu se ciuruie trotuarul cu siguranta.  :twisted:
Orice ar fi in caminul ala... jonctiuni electrice sau de fibra optica... tot este un miracol ca mai functioneaza. Camine in aceeasi situatie se intalnesc pe la multe treceri semaforizate.
P.S. Daca stau si ma gandesc... cand se realiza Netcity sunt sigur ca am vazut tevi de purja in sol incastrate in radierul caminelor de beton (mai sunt si camine de plastic tip butoi).

 


Re: Sistemul de Management al Traficului misterr

De ce nu funcţionează sistemul inteligent de dirijare a TRAFICULUI. Ce face Primăria după 9 ani

Traficul este principala problemă pe care o semnalează bucureștenii atunci când vorbesc despre orașul în care trăiesc. De altfel, Bucureștiul s-a clasat pe primul loc într-un top al capitalelor europene cu cele mai mari ambuteiaje. Culmea este că Primăria Capitalei are soluția pentru rezolvarea acestei probleme, dar nu știe cum să o aplice. Mai exact, Capitala dispune de un sistem de management al traficului ultraperformant, cu senzori și tehnologii care permit intervenția live asupra traficului în orice moment, inclusiv prioritizarea transportului public. Cu toate acestea, doar 60% dintre intersecțiile semaforizate au fost incluse in sistem și doar 300 de vehicule RATB au fost dotate cu senzori pentru prioritizarea lor în trafic. Primăria Capitalei nu are nici personal calificat pentru administrarea acestui sistem. Municipalitatea anunță însă că va rezolva această problemă în 2016: își va trimite angajații la specializare.

Sistemul de Management al Traficului a fost implementat în București între 2007 și 2009. La aproape 9 ani de atunci, din cele 450 de intersecții semaforizate din oraș, doar 172 au fost incluse în acest sistem, însă doar 104 dintre ele sunt și corelate între ele.

SMTB permite controlarea traficului bucureștean din Centrul de Control și corectarea live a problemelor, în funcție de situația din teren, la un anumit moment. Inclusiv autobuzele RATB sunt dotate cu emițători ce permit prioritizarea lor în intersecții. În realitate însă, aceste măsuri nu sunt aplicate, pentru că activitatea curentă a Centrului de Control este în principal de a monitoriza evenimentele. "În prezent, nu există intervenție live în program. Totuși, sistemul are capacitatea necesară pentru ca aceasta să fie implementată", se precizează într-un raportul preliminar al Planului de Mobilitate Urbană Durabilă.

Potrivit documentului, "eșecul relativ al SMTB de a funcţiona la potențialul său complet poate fi în principal atribuit aranjamentelor instituționale prezente".

Astfel, Departamentul de Transport din cadrul Primăriei Capitalei are doar trei angajați care se ocupă cu toate problemele de trafic din oraș. Ei nu au pregătirea profesională necesară pentru administrarea unui centru de control atât de sofisticat.

De altfel, Centrul de Control nu este administrat de personalul municipalității, ci de o firmă privată. Astfel, Centrul de Control funcționează la sediul firmei UTI, iar personalul care lucrează acolo este alcătuit numai din operatori care monitorizează starea traficului. "Nu există un inginer de trafic la centrul de control și nici personal cu o capacitate profesională suficientă pentru a utiliza acest sistem la întregul său potențial", se precizează în raportul citat.

"Prezentul SMTB poate fi 'prea sofisticat' și mare pentru capacitatea profesională a orașului", este una dintre concluziile raportului preliminar al PMUD.

Primăria își trimite oameni la specializare pentru a învăța să utilizeze Sistemul de Management al Traficului

La 9 ani de la implementarea SMTB a decis să îi învețe pe oamenii din subordine să îl și folosească. "In decursul anului 2016 Administratia Străzilor (n.r. instituție subordonată municipalității) va identifica din personalul angajat, persoane pe care le va trimite la specializare în vederea optimizării eficiente a BTMS-ului", au transmis reprezentanții instituției într-un răspuns transmis B365.ro.

Planurile pentru 2016

În momentul de faţă, dintre cele 172 de intersecţii incluse în sistemul de management al traficului, 104 sunt corelate, însă Primăria anunţă că şi restul de 68 de intersectii vor fi corelate pana la finele anului 2016.

"Sistemul de semaforizare al Municipiului Bucuresti este compus din 434 de intersectii semaforizate , din care din sistemul de management al traficului (BTMS) fac parte 172 de intersectii. In momentul de fata in sistemul de management al tarficului sunt corelate 104 intersectii, restul de 68 de intersectii vor fi corelate pana la finele anului 2016", a precizat Primăria Capitalei pentru B365.ro.

Sistemul de Management al Traficului din Capitală include trei sub-sisteme:

- Un sub-sistem adaptabil pentru controlul traficului destinat optimizării timpilor de semaforizare, pe baza datelor colectate în timp real;
- Un sub-sistem ce oferă prioritate autobuzelor la intersecțiile semnalizate;
- Un sub-sistem CCTV pentru vizualizarea vehiculelor aflate în intersecții.

Sistemul de Management al Traficului a costat 143 milioane lei, din care mai sunt încă de achitat 60 milioane lei.  

Primarul interimar al Capitalei, Răzvan Sava, declara recent că, în acest moment, funcţionează 106 intersecţii dintre cele 174 introduse in Sistemul de Management al Traficului.

"Cand am luat mandatul, la inceputul lui decembrie 2015, functionau doar 20 de intersectii dintr-un total de 174 care functioneaza in sistem inteligent. Acum functioneaza 106 intersectii. Tot este putin.

Sistemul nu a functionat fie din cauza unor neintelegeri cu cei care au avut lucrari de modernizare a retelelor de utilitati, fie din cauza celor care au asfaltat si care au taiat acele bucle inductive, fie din cauza unei nepasari a celor care trebuiau sa rezolve aceste lucruri.

Am discutat si cu cei de la UTI, cei care intretin aceste semafoare inteligente, ne-au dat un deadline. Ne-au spus ca in maxim doua luni vor sa mai introduce in acest sistem inca 36 de intersectii si undeva pana la jumatatea anului, sa functioneze toate cele 174", a declarat Răzvan Sava.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului 133 313

M-am inselat putin dar nu total.  :oops: Caminele alea nu sunt cu conexiuni electrice, dar ele tin de semaforizare. Sunt caminele de tragere a cablurilor (din trotuar in trotuar, pe sub carosabil). Daca se impusca cablul se trage din tubulatura prin ele. In orice caz tot rau se prezinta.
Si pe langa ele pe la intersectii in general sunt si altele de Netcity si unele de Enel. Care nu arata asa. :twisted:
In alta ordine de idei nici cutiile de conexiuni cu reglete de cleme + cablaria aferenta nu arata tocmai formidabil prin unele locuri (in poza intersectia Basarabia cu Morarilor, bonus: cutia de sigurante de la iluminatul de semnalizare care mergea odata pe la refugiile de tramvai, asta tine de RATB).
IMG1018.jpg (154.85 KB; downloaded 3371 times)
IMG1019.jpg (153.25 KB; downloaded 3371 times)
IMG1026.jpg (89.61 KB; downloaded 3372 times)

 


Re: Sistemul de Management al Traficului URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/cosmarul-de-pe-bd-iu...46742.html

(Nu accesati linkul, am extras doar noutatile, restul se repeta!)

Coșmarul de pe Bulevardul Iuliu Maniu ia sfârșit în acest an. CE PROIECT ARE PRIMĂRIA

Bulevardul Iuliu Maniu este unul dintre cele mai aglomerate din Capitală. Chiar și într-o zi de weekend, când traficul rutier este redus, pe Bd. Iulia Maniu mașinile se deplasează tot în coloană. Și asta pentru că deși bulevardul și intersecțiile cu acesta sunt semaforizate, ele nu au fost introduse în Sistemul de Management al Traficului și nu există o corelare reală între ele. Primăria Capitalei spune însă că această problemă va fi rezolvată în acest an, iar intersecțiile cu bulevardul din vestul Capitalei vor fi mai bine coordonate.

Bulevardul Iuliu Maniu este unul dintre cele mai importante, dar și cele mai aglomerate bulevarde din Capitală. Artera din vestul Capitalei are o lungime de aprox. 7 kilometri și asigură legătura cu autostrada A1 și intrarea/ieșirea din București.

Bulevardul este în același timp un coșmar pentru șoferi. Zi de zi, chiar și în weekend, când traficul este mai redus, pe Bd. Iuliu Maniu se circulă în coloană, iar șoferii pierd zeci de minute stând pe loc la semafor. Și asta pentru că deși artera și intersecțiile cu aceasta sunt semaforizate, nu există o corelare reală a acestora.

De fapt, deși este unul dintre cele mai importante bulevarde din Capitală, Bd. Iuliu Maniu nu a fost introdus în Sistemul de Management al Traficului din București, nici la 9 ani de la implementarea acestuia în Capitală.

Pe lista de priorități a Primăriei Capitalei a ajuns în sfârșit și Bd. Iuliu Maniu. "În acest an vor fi corelate intersecțiile de pe Bd. Iuliu Maniu și introduse în sistemul de management al traficului. De asemenea, în funcție de buget vom încerca și corelarea altor intersecții", ne-au transmis oficialii din Primăria Capitalei.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului 133 313

Capacele astea banuiesc sunt niste inlocuitoare temporare de urgenta pe la capacele de fier ciordite sau lipsa in orice fel. Si din temporare... au devenit permanente.  :lol:
13 septembrie cu Vladimirescu.
IMG1071.jpg (142.39 KB; downloaded 3274 times)
IMG1073.jpg (118.9 KB; downloaded 3274 times)

 


Re: Sistemul de Management al Traficului realistul

Toți stâlpii de iluminat din oraș au lipsă capacele acelea metalice unde se fac legăturile. Sat fara caini. Măcar de ar comanda cu capac de plastic. În unele locuri au tăiat din țeavă de scurgere si au făcut capac :))

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului 133 313

Dar mai functioneaza iluminatul macar? Ca legaturile de la lampi la clemele de derivatie de pe cablajul de aluminiu tras din stalp in stalp sunt cu cabluri de cupru...  :popa:
P.S. Aia din pozele mele sunt stalpii cu semafoarele pietonale, nu de iluminat.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului 133 313

Intersectia Baba Novac cu Campia Libertatii.
IMG1092.jpg (119.35 KB; downloaded 3047 times)

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2441 forum members have written 435901 posts in 5435 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use