Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

814 posts, 188258 views
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistemul de Management al Traficului shoppy

Pai da, aceia de merg in fata pe traseul coloanei oficiale de opresc circulatia in intersectii defapt sunt in misiune sa fluidizeze traficul, si aceia de insotesc masina oficiala sunt in alta misiune si doar din coincidenta s-au nimerit langa coloana.

Stati ca incepe acum blocajul pe Valea Prahovei, sa vedeti cat de multi o sa fie in fiecare vineri si duminica la ora 18, o puzderie de misiuni.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului aztec

Hm.. asezativa si beti un pahar de apa rece..
In primul rand Dumnezeu sa-l odihneasca..
Sa revenim
Ce voi spune e ca privitor de la geam si de la margina drumului, a diverselor coloane oficiale, si am vazut multe, de la alea a lu' Ceausescu, pana la astea recente de-a lungul timpului, fara limbaj de specialitate.
Nu vorbim de coloanele oficiale gen presedinte si demnitari straini de rang mare, cu zeci de masini si de motociclisti..
Nu vorbim de punctele "fixe" din intersectie...ce doar fluidizeaza traficul inainte si blocheaza traficul la apropierea coloanei oficiale. Acestia sunt "plantati" inainte cu ceva timp si adunati apoi ..
Vorbim de cei care au cea mai grea misiune.
Aceasta "coloana oficiala" banuiesc ca era de genul "restrans".. Adica exceptand masina protejata, a demnitarului, de la rutiera era o masina de politie, inteleg VW Passat si un motociclist. Posibil sa fi existat si politisti in intersectie, putin important...
Am atasat un filmulet care se apropie cu situatia insotirii uni demnitar, chiar daca acolo e o ambulanta. Altul nu am gasit momentan ..o sa caut in functie de timpul disponibil..
Diferenta e ca acolo erau 2 motociclisti, aici unul, si locul politistului de langa masina protejata era luat de masina Passat, ce nu mai facea stafeta cu moto..
Deci ce in filmutel faceau 2 politisti, in cazul accidentului facea unul singur.
Politistul deschizator de drum, cum era acesta, are  spuneam are cea mai grea misiune. In primul rand face semne cu mana sau da indicatii  "participantilor la trafic", opreste in intersectii daca e cazul pana trece coloana, apoi se grabeste sa ajunga inaintea coloanei in intersectia urmatoare...
Daca o colana merge cu 80km/h...ganditiva ce viteze trebuie sa atinga cel de la moto pt a face tot timpul opriri si depasiri...Plus stresul "coletului" pt ca nu este chiar oricine cel protejat..pt ca uitati povestea cu se deplasa cu o viteză adaptată la condiţiile meteo şi de trafic existente. Asta poate daca se refera la conditile de zbor, nu rutiere.. ...daca intelegeti ce spun.

Poate gresesc eu, insa personal asta cred, din ce am observat de-a lungul timpului si din ce am citit pana acum despre acest caz.
NU pun in discutie daca cel protejat avea sau nu acest drept.
Acum e putin important in aceasta discutie.
Ce conteaza e daca trebuie sa fie pe moto, PLOUA, FRIG si era NOAPTE.
Ce conteaza e daca era decizia lui sau era cerinta de serviciu.
Ce conteaza e de ce au incercat un "cover up".
Iarasi daca a oprit sau nu la fata locului...seful ierarhicNU cred ca e momentul acum.


 


Re: Sistemul de Management al Traficului aztec

Vin cu o precizare.
Surprinzator in Romania, lucrurile par sa nu se mai poata musamaliza.
Surprinzator din mai multe privinte, ce nu fac obiectul topicului.
Surprinzator..simt ca se va face dreptate, chiar daca e un accident.
Cu toate ca moartea politistului are o infima legatura cu sistemul de management al traficului

 


Re: Sistemul de Management al Traficului aztec

Am zis ca are si o legatura cu sistemul de management al traficului accidentul.
Pe langa articolul de mai jos, legatura fireasca e ca daca sistemul ar fi functional, ar veni in ajutorul politistilor din intersectie care asigura trecerea unor coloane oficiale LEGALE..pt ca ar creste unda de verde pe traseul cu pricina..

Oricum cazul asta cu accidentul trebuie sa fie.. sau ar trebui sa fie unul extrem de important pt opinia publica. Sunt semne ca s-ar trezi din letargie.. dar firave.
Acum si articolul

Cazul politistului mort: Imaginile-cheie legate de traseul coloanei lui Gabriel Oprea, filmate de camerele Primariei Sectorului 1
de Catiusa Ivanov     HotNews.ro

Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti, care ancheteaza moartea politistului Bogdan Gigina, a ridicat imagini de la mai multe camere de luat vederi aflate pe traseul pe care ar fi trecut coloana oficiala a vice-premierului Gabriel Oprea, in seara accidentului. Camerele apartin Primariei Sectorului 1, dar si mai multor firme si persoane fizice, a declarat pentru HotNews.ro Adrian Tirlea, purtator de cuvant al Parchetului. Reprezentantii Primariei sectorului 1 spun ca aveau camere de luat vederi chiar in intersectia Calea Plevnei cu bd. Stirbei Voda. Si Primaria Capitalei are camere de luat vederi, dar ele sunt stricate de cinci luni.

"Noi avem camere la Parcul Operei, in intersectia de la Calea Plevnei cu bd. Stirbei si am predat imaginile Politiei. In tot sectorul avem circa 90 de camere de luat vederi care au fost montate in cadrul programului de monitorizare a sectorului1", a declarat pentru HotNews.ro Alex Ichim, purtator de cuvant la Primaria Sectorului 1.

Si Primaria Capitalei are mai multe camere de luat vederi in zona, in cadrul programului de management al traficului, insa acestea nu functioneaza de circa 5 luni si nici pana acum situatia nu a fost rezolvata. Viceprimarul Capitalei, Cornel Pieptea, a declarat saptamana trecuta ca au fost puse in functiune camerele din de luat vederi din partea de sud a orasului, dupa Piata Unirii, iar pentru reabilitarea zonei de Nord inca se lucreaza.

Politistul Bogdan Cosmin Gigina (28 de ani) a decedat saptamana trecuta, la Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, unde a fost transportat dupa ce a cazut cu motocicleta intr-o groapa de pe bulevardul Stirbei Voda din Capitala. Potrivit unui comunicat emis de Politia Capitalei joi, 22 octombrie, acesta asigura fluidizarea traficului pentru coloana oficiala a viceprim-ministrului Gabriel Oprea.

Gabriel Oprea nu a lamurit misterul traseului sau prin Bucuresti. Intr-o declaratie de presa de astazi, el a spus doar ca "accidentul s-a petrecut in seara zilei de 20 octombrie, in timpul unei deplasari desfasurate in interes profesional". Vicepremierul nu a spus de unde venea si unde se ducea, in conditiile in care exista speculatii ca el mergea spre un restaurant sau spre casa.

Reamintim ca un comunicat oficial al Politiei Capitalei de joi, 22 octombrie, arata urmatoarele: "Coloana oficiala a viceprim - ministrului pentru securitate nationala, ministrul afacerilor interne, de care demnitarul beneficia in conditiile legii, se deplasa cu o viteza adaptata la conditiile meteo si de trafic existente, pe traseul Baneasa - P-ta. Presei Libere - Arcul de Triumf - P-ta. Charles de Gaulle - P-ta. Victoriei - Bd. Uranus - Str. Stirbei Voda, dupa ce acesta participase la o activitate in cadrul unei institutii din domeniul securitatii si ordinii publice".

Comunicatul Politiei nu arata insa care era destinatia finala a lui Gabriel Oprea si de ce a ales o ruta pe str. Stirbei Voda. Daca destinatia era Ministerul de Interne, atunci ruta cea mai scurta din Baneasa ar fi fost Baneasa - P-ta. Presei Libere - Arcul de Triumf - P-ta. Charles de Gaulle - P-ta. Victoriei - Calea Victoriei - Ministerul de Interne, cu evitarea strazii Stirbei.

Surse citate de EurActiv.ro si care au declarat miercurea trecuta ca Oprea se deplasa de la un restaurant din Cotroceni catre sediul Ministerului de Interne. O alta sursa consultata de EurActiv.ro a declarat ca ministrul venea de la restaurant si mergea catre casa. Groapa in care a cazut motociclistul se afla pe Stirbei Voda, pe segmentul dintre Splaiul Unirii si Calea Plevnei, foarte aproape de intersectia cu cea din urma.


Sursa http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...ului-1.htm

 


Re: Sistemul de Management al Traficului aztec

Eu unul tot zic ca are legatura cu Managementul Traficului... :lol:

Poliţia Rutieră, argaţii lui Oprea. 50 de poliţişti i-au „fluidizat“ traficul către saloane de cosmetică, restaurante sau hoteluri


Ministrul de Interne ar putea fi cercetat pentru abuz în serviciu, faptă pedepsită chiar şi cu 9 ani de închisoare. Asta după ce ar fi folosit ilegal angajaţii Poliţiei. Procurorii care anchetau moartea agentului care a căzut cu motocicleta în groapă, în timp ce făcea parte din coloana oficială a ministrului, au strâns atâtea dovezi în acest sens încât au fost nevoiţi să decline dosarul la Parchetul General.
Dosarul în care este anchetată moartea poliţistului Bogdan Gigină, care şi-a pierdut viaţa în timp ce făcea parte din coloana oficială a ministrului Gabriel Oprea, a fost preluat miercuri de Parchetul General.

Asta pentru că procurorii de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti au descoperit în timpul anchetei că există multe dovezi care arată că Oprea ar fi abuzat de coloana oficială atât în momentul accidentului, cât şi în alte câteva sute de dăţi.

„În ordonanţa de declinare s-a reţinut că în cauză se impune efectuarea de cercetări şi sub aspectul săvârşirii infracţiunii de abuz în serviciu, prev. de art. 297 alin. 1 C.p. privitor la modul de constituire şi folosire a coloanelor oficiale ale Ministerului Afacerilor Interne şi declinarea competenţei în favoarea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, întrucât beneficiarul deplasărilor în cauză a fost ministrul Afacerilor Interne, Gabriel Oprea”, arăta miercuri un comunicat al Parchetului General.

Concret, procurorii de aici ar trebui să stabilescă dacă Gabriel Oprea se face vinovat de abuz în serviciu după ce în acest an s-ar fi folosit de 1.607 ori de coloane oficiale în deplasări către instituţii publice, dar şi pentru deplasări în interes personal.

Însă de aceeaşi coloană oficială s-ar fi folosit, deşi nu are dreptul, şi Tiberiu Niţu, procurorul general al României, şeful celor care trebuie să-l ancheteze pe Oprea acum. Nu este însă sigur dacă dosarul va rămâne la Parchetul General.

Asta pentru că Ordonanţa de funcţionare a DNA, articolul 13, litera b, arată competenţa DNA pentru faptele prevăzute în Legea nr. 78/2000: „dacă, indiferent de valoarea pagubei materiale ori de valoarea sumei sau a bunului care formează obiectul infracţiunii de corupţie, sunt comise de către: deputaţi, senatori, membri din România ai Parlamentului European, membri ai Guvernului, secretari de stat ori subsecretari de stat şi asimilaţii acestora etc.”.

Mărturii şocante

În cadrul anchetei efectuate de procurorii Parchetului Capitalei, cei care au declanşat cercetările pentru a stabili motivele care au dus la moartea tânărului Bogdan Gigină, martorii audiaţi au declarat că în „misiunea” în care se afla poliţistul în noaptea în care a căzut cu motocicleta în groapa, coloana oficială mergea cu aproximativ 80 de kilometri la oră.

„O viteză extrem de mare pentru condiţiile meteo din acea seară. Să ne reamintim că era întuneric, ploua si erau doar câteva grade peste zero în acea seară”, spun specialiştii.

Totodată, declaraţiile date de subalternii lui Gabriel Oprea şi datele concrete pe care le-au adunat procurorii din registrele Brigăzii Rutiere arată că şeful de la Interne este campionul absolut la capitolul „coloane oficiale”.

Asta în condiţiile în care  Victor Ponta, cel care avea dreptul legal la coloană oficială, a folosit echipajele Poliţiei de 814 ori anul acesta, iar Klaus Iohannis, preşedintele ţării, a avut 580 astfel de deplasări. La rândul lui, procurorul general, Tiberiu Niţu, ar fi fost escortat de poliţia rutieră de peste 400 de ori, deşi acesta nu beneficia legal de acest drept.

Martorii audiaţi în dosar arată că erau zile în care erau scoşi şi 50 de poliţişti în intersecţii pentru a elibera traseul pe care şeful de la Interne mergea.

„Erau aproape toţi agenţii de la fluidizarea traficului pe stradă când trecea ministrul”, arată sursele citate.  Mai mult, poliţiştii de la Brigada rutieră spun că l-au însoţit de zeci de ori pe Gabriel Oprea către diverse hoteluri şi restaurante, dar şi la saloane de înfrumuseţare unde mergea pentru diverse servicii.


http://adevarul.ro/news/eveniment/polit...index.html

 


Re: Sistemul de Management al Traficului shoppy

Ca fapt divers, locul de joaca din fata blocului meu este supravegheat de 2 camere, pe cofret este un aptibild pe care scrie mare "Politia Locala Sector 1, sistem de management al traficului si citire automata a numerelor de inmatriculare", am ramas :? , cine stie, poate se hotaraste ala cu basculanta sa se reprofileze de la busit tramvaie la demolat locuri de joaca, si atunci o sa ii fie detectat automat numarul de inmatriculare :mrgreen: .

 



Re: Sistemul de Management al Traficului aztec

Haosul din traficul bucurestean continua. Doar 15% din semafoarele inteligente functioneaza, la jumatate de an de la defectarea sistemului
de Catiusa Ivanov    
HotNews.ro
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...emului.htm


Primaria Capitalei nu a inregistrat niciun progres in ultimele doua luni in ceea ce priveste sistemul de management al traficului, Bucurestiul fiind paralizat in ultimele zile. Astfel, din cele 171 de intersectii dotate cu semafoare inteligente,  doar 15% sunt functionale, respectiv cele aflate la sud de Piata Unirii. Situatia este similara cu cea de acum doua luni. In ceea ce priveste componenta de monitorizare video, se primesc informatii din circa 80% din intersectii, dar asta nu inseamna insa ca traficul este dirijat "inteligent".

"In Municipiul Bucuresti avem 434 de intersectii semaforizate. Dintre acestea, 171 de intersectii fac parte din sistemul BTMS (Bucharest Traffic Management System). In ceea ce priveste situatia de ansamblu a intersectiilor ce functioneaza in sistem centralizat, va comunicam ca, in momentul de fata, monitorizarea video este functionala in proportie de 80%. Administratia Strazilor are incheiat un contract de reparatii, astfel incat, pana la sfarsitul anului 2015, acesta sa fie functional in totalitate", se arata intr-un raspuns trimis de municipalitate la solicitarea HotNews.ro.

Faptul ca se primesc imagini video din intersectii, asta nu inseamna insa ca traficul este dirijat inteligent. Alex Ichim, purtatorul de cuvant al Primariei Capitalei, spune ca numarul intersectiilor in care semafoarele dirijeaza traficul este mult mai mic,  respectiv cele din zona de Sud a orasului dupa Piata Unirii. In acea zona sunt circa 25 de intersectii, iar restul pana la 171 in zona de nord. Daca facem un calcul simplu, doar 15% din intersectiile din acest sistem functioneaza.

Reprezentantii municipalitatii spun ca s-a ajuns in aceasta situatie din cauza  lucrarilor la retelele edilitare.

"Din cauza numeroaselor lucrari edilitare desfasurate de Apa Nova, Enel, Luxten sau a firmelor care au executat lucrari de reabilitare a partii carosabile a strazii, avem un numar semnificativ de bucle inductive nefunctionale (bucla inductiva este un senzor instalat pe carosabil, pe fiecare banda de circulatie, inainte de intrarea in intersectiile cuprinse in BTMS, astfel incat, prin acest sistem, sunt numarate masinile care intra in intersectie, informatia ajunge la semafoarele de acolo iar acestea se coreleaza pentru fluidizarea traficului). Administratia Strazilor are pregatita documentatia pentru reparatia acestora, urmand ca odata cu inceperea noului an sa incheiem un contract subsecvent avand drept obiectiv repararea acestora", se arata in raspunsul Primariei Capitalei.

Alex Ichim spune ca primarul interimar al Capitalei, Razvan Sava,  a dat ultimatum directorilor de la Administratia Strazilor si de la Directia de Transporturi din Primarie sa rezolve problema pana saptamana viitoare, altfel acestia sa isi dea demisia.
"Ieri au fost convocati directorii de la Administratia Strazilor si directia de Transporturi din Primarie pentru a rezolvarea problemele legate sistemul de management al traficului, date fiind varfurile de trafic din aceasta perioada, cauzate de perioada de dinaintea sarbatorilor, de restrictiile de circulatie de la Eroilor, de proteste. Le-am cerut o situatie la zi. Saptamana viitoare au termen sa vina cu solutii imediate pentru punerea in functiune a sistemului, sub sanctiunea pierderii locului de munca", a declarat Alex Inchim pentru HotNews.ro.

Razvan Sava asigura interimatul la Primaria Capitalei  de pe 25 noiembrie. Pana atunci aceasta functie a fost ocupata de Stefanel Dan Marin, dupa ce Sorin Oprescu a fost arestat si suspendat din functie in septembrie 2015.

Sistemul de management al traficului nu functioneaza din primavara.  "Este adevarat ca sistemul de managementul traficului nu functioneaza. Situatia este cunoscuta... Sistemul nu merge de circa 4 luni. Au cedat cele doua concentratoare de date de la Piata Victoriei si Piata Unirii, fibra optica aferenta care transmitea datele catre centru si senzorii de la Unirii. Deocamdata nu stim cauza defectiunilor. Este posibil sa fie de la lucrarile de infastructura - au fost taiate niste cabluri, sau de la sobolani care au ros firele", a declarat viceprimarul Capitalei, Cornel Pieptea, pentru HotNews.ro, la inceputul lunii octombrie.

Pieptea spunea atunci ca situatia putea fi remediata daca se dorea acest lucru. "Avem un contract de service cu UTI care expira la sfarsitul lui 2015, iar expertiza putea fi facuta in baza acestui contract. Este adevarat ca exista un diferend aici, desi contractul a fost semnant, Administratia Strazilor doreste ca toate lucrarile sa fie facute pe baza de comanda, nu sa se plateasca o suma lunara pentru intretinere. Practic asa s-a ajuns in situatia asta. Acum se discuta pentru a se gasi o solutie. In paralel, fiindca au cedat cele doua concentratoare, fibra optica si senzorii, este nevoie de un contract de reparatii care este in curs de atribuire", a spus Pieptea.

Daca problemele nu se rezolva, Banca Europeana ar putea cere inapoi  cele 17 milioane de euro pe care le-a dat pentru realizarea sistemului de managementul traficului.

"Daca sunt probleme si nu functioneaza si se dovedeste ca e din vina beneficiaruli, exista cai prin care sa ne luam banii inapoi", a declarat Mario Patrone, director general BERD, pentru stirileprotv.ro.

Pe 21 octombrie, Cornel Pieptea spunea ca sistemul a fost pus in functiune, insa doar pe zona de sud.

"Sistemul are doua mari concentratoare, unul la Piata Unirii, unul la Piata Victoriei. Cel de la piata Unirii, care primeste date de la circa 25 de intersectii din Sudul orasului, a fost reconectat cu centrul de control. Astfel, avem imagini de la camerele video din intersectie si se poate face managementul traficului in intersectiile in care senzorii functioneaza. Concentratorul de la Piata Victoriei, care gestioneaza circa 100 de intersectii din zona de nord a orasului, va fi reconectat cu centrul de control pana la finalul saptamanii. Atunci vom primi imagini din teren si din aceasta zona si vom putea dirija intersectiile care au echipament functional. Dupa ce va fi pus in functiune in tot orasul, saptamana viitoare vom face o evaluare a intersectiilor cu probleme, care nu au camere sau senzori functionali si vom incepe reparatiile pentru a-l aduce la 100%. Nu va pot spune cat dureaza reparatiile fiindca depinde de ce avarii gasim", a declarat Cornel Pieptea pentru HotNews.ro.

Realizarea Sistemului de Management al Traficului din Bucuresti a facut parte din programul multisector pentru BUCURESTI, program finantat printr-un imprumut de la BERD, si a costat circa 20 milioane de euro. Sistemul din Trafic a fost instalat in perioada 2007 - 2009.

Sistemul reprezinta implementarea in mod integrat si unitar a trei subsisteme de tip deschis si anume:

       1) Sistemul de control adaptiv al traficului urban (UTC)

       2) Sistemul de management al transportului public (PTM)

       3) Sistemul de camere video cu circuit inchis pentru supravegherea traficului (CCTV).

Fluxurile de trafic sunt coordonate prin intermediul Centrului de Control a municipalitatii care dispune de echipamente de cea mai inalta tehnicitate, fiind unul dintre cele mai performante din Europa.

Zona initiala de implementare pentru acest proiect a fost inelul principal de circulatie si axa Nord-Sud a orasului, cu un total de 100 intersectii. Ulterior, printr-o extensie a proiectului, s-au mai integrat 46 de intersectii, urmand ca, treptat, sa fie integrate si restul de 263 intersectii semaforizate ale orasului.

Un raport BERD dezvaluie mai multe probleme legate de sistemul de management al traficului

Intr-un raport intermiar al Planului Mobilitate Urbana Durabila Regiunea Bucuresti-Ilfov finantat de BERD sunt dezvaluite mai multe probleme legate de sistemul de management al traficului. Cea mai importanta este ca din cele 270 de intersectii echipate cu senzori pentru monitorizarea traficului, doar 170 sunt legate la sistem.

" Sistemul de management al traficului din Bucuresti (SMTB) a fost implementat de compania romaneasca UTI intre 2007 si 2009. Initial, sistemul acoperea 96 intersectii, dar a fost extins pe parcursul ultimilor ani, pentru a acoperi astazi aproximativ 270 intersectii din cele 450 de intersectii semaforizate din oras. Dintre aceste 270 intersectii, aproximativ 170 sunt conectate la Centrul de Control, in vreme ce restul nu sunt conectate.   Cele 170 de intersectii care sunt conectate la sistem (printr-o retea de fibra optica) au antene si sistem de detectare video, iar sistemul are capacitatea de a adapta timpii de semaforizare. Cele 100 de intersectii neconectate au doar detectori de trafic, iar putine dintre ele au planuri pentru modificarea fazelor de trafic. Planurile pentru modificarea fazelor de semaforizare pot fi schimbate numai cu aprobare de la Primarie. Datele inregistrate pot fi descarcate de la intersectiile neconectate, dar nu exista informatii in timp real despre avariile de sistem", se arata in raport.

O alta problema este ca "nu exista interventie live in program", neexistand ingineri de trafic care sa poata face acest lucru, iar contractul de mentenanta a sistemului a expirat.

"In timp ce sistemul a fost proiectat pentru interventia in timp real, implementarea limitata si lipsa intretinerii au condus la utilizarea sistemului pentru gestionarea punctuala a incidentelor. Desi este o companie privata si, prin urmare, nu se afla intr-o pozitie decizionala cu privire la sistemul de transport, compania are o pozitie foarte puternica in gestionarea traficului (...) In prezent, contractul de intretinere este expirat, si astfel SMTB nu ofera serviciile pe care trebuie sa le furnizeze. (...) Informatiile de mai sus implica faptul ca prezentul SMTB poate fi ¬prea sofisticat¬ si mare pentru capacitatea profesionala a orasului. Chiar daca nu exista nici o indoiala ca, operat cu resurse profesionale adecvate, acest sistem poate fi utilizat pentru a reduce congestiile de trafic tot mai mari, este necesar sa exploram care este cea mai buna optiune pentru a obtine un centru de control al traficului in Bucuresti", se arata in raport.

In ceea ce priveste managementul vehiculelor pentru transportului public, numai ~ 300 autobuze au capabilitate de a solicita prioritate la intersectii, dar este neclar in ce masura acest lucru este folosit, este alta problema sesizata in document.
Esecul  sistemului de management al traficului de a funtiona la potentialul sau complet poate fi in principal atribuit urmatoarelor institutii, se arata in raport:

- Departamentului de transport al orasului ii lipseste un numar potrivit de angajati. Exista doar trei angajati in departament si ei trebuie sa se confrunte cu toate problemele de trafic din oras. Ei nu interactioneaza zilnic sau in mod obisnuit cu operatorii de la centrul de control. In plus, personalului departamentului ii lipseste capacitatea profesionala de a administra corespunzator un astfel de centru de control atat de sofisticat.

- SMTB insusi este gazduit la sediul UTI iar personalul care lucreaza acolo este alcatuit numai din operatori care monitorizeaza starea traficului. Nu exista un inginer de trafic la centrul de control si nici personal cu o capacitate profesionala suficienta pentru a utiliza acest sistem la intregul sau potential.

- In plus, contractul de intretinere a SMTB a expirat si nu a fost innoit din cauza lipsei resurselor financiare.

- Numai 300 autobuze sunt echipate cu tehnologia necesara pentru a solicita prioritate, dar deoarece acestea nu sunt alocate pe aceleasi rute, nu exista posibilitatea oferirii de benzi de prioritate pentru autobuzele aflate in intarziere

- Fondurile pentru intretinere lipsesc si mare parte a infrastructurii este deteriorata.


Raportul prezinta si optiuni de extindere a sistemului:

a. Conectarea tuturor intersectiilor semaforizate la SMTB

b. Actualizarea programelor de semnalizare de la SMTB

c. Echiparea tuturor vehiculelor de transport public cu emitatori ce le vor permite sa aiba prioritate in intersectii

d. Instalarea de VMS (semnale cu mesaj variabil) combinate cu detectoare ce vor oferi informatii in timp real despre evenimentele speciale, timpii de calatorie si optiunile de ruta

e. Capacitate de amendare, inclusiv trecerea pe rosu la semafor, utilizarea benzii pentru transport public de catre traficul general, incalcarea limitei de viteza.

 



Re: Sistemul de Management al Traficului George

Adica?

Poate ne explici...ca traficul e intr-adevar varza si s-a mai discutat pe aici ca e (si) de la SMT defect...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Nightwolf

Ideea e ca nu o sa se rezolve nimic cu senzorii... cel putin nu anul asta. Supravegherea video da, eu zic ca se rezolva anul asta in prop. de min. 80%, ramane de vazut. Dar acolo e vb de cativa zeci de m de fibra optica si niste suduri, nu e mare inginerie, am zis-o mai acu ceva timp ca faptul ca nu se repara MACAR reteaua de CCTV e bataie de joc.

Cat priveste senzorii si reintrarea in normalitate a SMT-ului... alta poveste, in alta era. Plus de asta ca nu stiu cat va ajuta aceasta "reparatie" pentru ca in momentul de fata orasul, din pacate, chiar nu mai face fata la trafic...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului survola

Asta așa e, ne plac intersecțiile la nivel ca în anii '80. Și parcările pe trotuare.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului ClaudiuL

Cu mici observatii : In anii 80 s-au facut 5 (cinci)  pasaje subterane si erau chiar si instalatii functionale de unda verde inclusiv cu bucle inductive.
Trafic nu prea era :)
Revenind in zilele noastre, SMT functional este util si in afara orelor de varf.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului realistul

Sunt și  foarte mulți din provincie care stau în Bucuresti cu tot cu masini contribuind din plin la aglomerație. Să nu se înțeleagă cumva ca am ceva cu ei. Era doar o observație din trafic.

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2441 forum members have written 435903 posts in 5435 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use