Topic: V3A-2010-CA
1369 posts, 456228 views
📖 Pagination options
- marian51
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
marian51
GPS multumesc pentru informatii,eu m-am gandit ca ajunge la Colentina avand in vedere ca si pe 361 l-au dus acolo dupa modernizare.Ai putea sa ne spui si nr. de parc ai celorlalte CH-PPC-uri?
GPS multumesc pentru informatii,eu m-am gandit ca ajunge la Colentina avand in vedere ca si pe 361 l-au dus acolo dupa modernizare.Ai putea sa ne spui si nr. de parc ai celorlalte CH-PPC-uri?
- GPS
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Am si eu o întrebare, de ce la 204 si 076 acea "masca" care acoperă instalațiile electrice de pe acoperiș este continua pe toată lungimea vagonului, iar la 063(si bănuiesc ca si la celelalte) acea "masca" este situată ca la CH-uri doar la primul si ultimul segment? Se face economie, așa este mai estetic sau...?
Am si eu o întrebare, de ce la 204 si 076 acea "masca" care acoperă instalațiile electrice de pe acoperiș este continua pe toată lungimea vagonului, iar la 063(si bănuiesc ca si la celelalte) acea "masca" este situată ca la CH-uri doar la primul si ultimul segment? Se face economie, așa este mai estetic sau...?
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Da vor ajunge la depoul Alexandria alături de 076 si 204.
P.S.: Sunt trei: 053(de care nu sunt sigur, dacă acesta este nr.), 063 si 149!
Da vor ajunge la depoul Alexandria alături de 076 si 204.
P.S.: Sunt trei: 053(de care nu sunt sigur, dacă acesta este nr.), 063 si 149!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Robert24
Va rog sa nu va mai dati cu presupusul, daca nu aveti o sursa sigura. Teoretic, poate ajunge la orice depou RATB. Practic, aveti rabdare.
PS: Cei care spuneti ca va ajunge in 41, v-ati uitat vreun pic la pantograf?....
Va rog sa nu va mai dati cu presupusul, daca nu aveti o sursa sigura. Teoretic, poate ajunge la orice depou RATB. Practic, aveti rabdare.
PS: Cei care spuneti ca va ajunge in 41, v-ati uitat vreun pic la pantograf?....
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
133 313
Pantograful cu ata duce cu gandul in primul rand la Tatre. Care si tehnic si moral si temporal sunt primele pe lista la exit. Am mai pacalit timpul putin dar nu mai merge sa ne mintim singuri.
Pantograful cu ata duce cu gandul in primul rand la Tatre. Care si tehnic si moral si temporal sunt primele pe lista la exit. Am mai pacalit timpul putin dar nu mai merge sa ne mintim singuri.
- AlexD
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
AlexD
E al Colentinei, va face pe 21, asta e si motivul pentru care nu are Schunk...Saptamana viitoare se preda.
E al Colentinei, va face pe 21, asta e si motivul pentru care nu are Schunk...Saptamana viitoare se preda.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Bun dacă e sigur atunci al Colentinei sa fie! Eu am crezut ca acel pantograf este doar pentru probe!
Bun dacă e sigur atunci al Colentinei sa fie! Eu am crezut ca acel pantograf este doar pentru probe!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Si ce pui in loc?! Se tot vorbeste despre casarea Tatrelor. Ce pui in loc astazi daca renunti la ele? Avem zeci V3A defecte. O hala intreaga (din doua!) din Depoul Dudesti era anul trecut plina la capacitate maxima cu V3A defecte, sigilate frumos.
Nu sunt capabil sa inteleg de ce nu se repara masiv toate vehiculele defecte: Inca mai avem cel putin 150 de Citaro defecte. Pai ce ar face unele orase cu 150 de autobuze? Este un numar foarte mare. Este dezastru. Nu ma ajuta cu nimic un V3A-CA sau un LF pe an, in locul lor as prefera oricand sa se repare V3A si atat. Iar cand vom avea de gand sa producem Bucur LF serios, atunci e alta treaba. Dar nu asa cate unul pe an in timp ce numai acum avem vreo 5-7 Bucur LF cazute!
Daca dispare Tatra, putem inchide lejer 30% din liniile de tramvai din Bucuresti.
Si ce pui in loc?! Se tot vorbeste despre casarea Tatrelor. Ce pui in loc astazi daca renunti la ele? Avem zeci V3A defecte. O hala intreaga (din doua!) din Depoul Dudesti era anul trecut plina la capacitate maxima cu V3A defecte, sigilate frumos.
Nu sunt capabil sa inteleg de ce nu se repara masiv toate vehiculele defecte: Inca mai avem cel putin 150 de Citaro defecte. Pai ce ar face unele orase cu 150 de autobuze? Este un numar foarte mare. Este dezastru. Nu ma ajuta cu nimic un V3A-CA sau un LF pe an, in locul lor as prefera oricand sa se repare V3A si atat. Iar cand vom avea de gand sa producem Bucur LF serios, atunci e alta treaba. Dar nu asa cate unul pe an in timp ce numai acum avem vreo 5-7 Bucur LF cazute!
Daca dispare Tatra, putem inchide lejer 30% din liniile de tramvai din Bucuresti.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
133 313
CA-uri din V3A in loc de Tatre, LF-uri in loc de V3A-uri. Altceva nu ai. Cate o Tatra singura este deja prea putin. Ai 4 linii care circula asa deja, 8, 47, 35, 44, au fost si in 25.
CA-uri din V3A in loc de Tatre, LF-uri in loc de V3A-uri. Altceva nu ai. Cate o Tatra singura este deja prea putin. Ai 4 linii care circula asa deja, 8, 47, 35, 44, au fost si in 25.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Dacă se livrează săptămana viitoare înseamnă ca este la URAC.
Dacă se livrează săptămana viitoare înseamnă ca este la URAC.
- marian51
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
marian51
Apropo si 205 tot cu pantograf normal a iesit prima data in probe asa ca asta nu este un criteriu pe baza caruia sa stabilim unde va ajunge.
Apropo si 205 tot cu pantograf normal a iesit prima data in probe asa ca asta nu este un criteriu pe baza caruia sa stabilim unde va ajunge.
- Fabi284
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
133 313
Fiii secetei...
De 076 va spun io ca circula, inainte sa apuce careva sa intrebe. Era azi in Ghencea.
Fiii secetei...
De 076 va spun io ca circula, inainte sa apuce careva sa intrebe. Era azi in Ghencea.
📖 Pagination options