Topic: Petiție pentru ridicarea mașinilor oprite neregulamentar
175 posts, 102548 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
Goldmund
Din fericire eu am venit in RFG dupa boom-ul economic vest- german, dupa ce multi dintre "incepatori" (anii '50 pana spre anii '70, sec. 20) mureau pe capete pe soselele patriei si dupa ce oamenii oraselor si-au dorit in sfarsit(satui de "auto-mobil", ambuteiaje si aer poluat)mai mult transport in comun, mai comod, mai eficient, mai "peste tot"...Dupa aparitia trenurilor ICE (1991) multi conducatori auto au devenit calatori de tren(2012 cca. 77 milioane calatori)
Dupa cum vedeti aceste transformari au durat ceva timp, mai mult de 30 de ani de la reluarea boom-ului economic...E normal sa vedem peste tot aceasta reactie a cetatenilor din estul UE, iar Bucuresti e pe cale sa devina un oras-metropola cu un transport in comun f. dezvoltat(deja unele pliante turistice germane catalogheaza capitala Romaniei drept un oras cu un transport in comun bine pus la punct, dezvoltat(!) ) Mai trebuie si folosit si suntem prea vaicareti in acest sens, Iar locurile de parcare raman o nevoie stringenta mai ales pentru Bucuresti care inca nu este "in pas" cu cerintele tot mai mari dupa acele locuri de parcare. Precum nici structura strazilor nu este "in pas" cu numarul tot mai mare de masini private sau numarul urias de camioane(cea mai mare bataie de joc ramane DNCB - in regiune sunt peste 1 milion de autoturisme si poate sute de mii de camioane care au trecere pe langa capitala, iar pentru un DNCB normal ar fi nevoie de trei benzi/sens, intersectii pe mai multe etaje, etc.!)
Si, oricate statii de metrou s-ar da in folosinta in viitorii ani(ce fantastic suna!) vor fi oameni care nu au unde parca, care vor folosi strazile Bucurestiului cu automobilul propriu pentru a ajunge in cealalata periferie(neavand practic DNCB modern) si a nu se uita, vom avea din ce in ce mai multi vizitatori ai regiunii Bucuresti care vor avea nevoie de locuri de parcare(turisti - prin mai multe legaturi-autostrazi, sau in interes de serviciu, mobilitate crescanda -daca ma uit la numerele de inmatriculare din garajele din Stuttgart majoritatea este din afara orasului)
De aceea este nevoie de parcari P+R, de M6( ) si de prelungirea M2 pana spre Bulevard Pipera-str. Emil Racovita, de noi garaje supraetajate sau in subteran.
Din fericire eu am venit in RFG dupa boom-ul economic vest- german, dupa ce multi dintre "incepatori" (anii '50 pana spre anii '70, sec. 20) mureau pe capete pe soselele patriei si dupa ce oamenii oraselor si-au dorit in sfarsit(satui de "auto-mobil", ambuteiaje si aer poluat)mai mult transport in comun, mai comod, mai eficient, mai "peste tot"...Dupa aparitia trenurilor ICE (1991) multi conducatori auto au devenit calatori de tren(2012 cca. 77 milioane calatori)
Dupa cum vedeti aceste transformari au durat ceva timp, mai mult de 30 de ani de la reluarea boom-ului economic...E normal sa vedem peste tot aceasta reactie a cetatenilor din estul UE, iar Bucuresti e pe cale sa devina un oras-metropola cu un transport in comun f. dezvoltat(deja unele pliante turistice germane catalogheaza capitala Romaniei drept un oras cu un transport in comun bine pus la punct, dezvoltat(!) ) Mai trebuie si folosit si suntem prea vaicareti in acest sens, Iar locurile de parcare raman o nevoie stringenta mai ales pentru Bucuresti care inca nu este "in pas" cu cerintele tot mai mari dupa acele locuri de parcare. Precum nici structura strazilor nu este "in pas" cu numarul tot mai mare de masini private sau numarul urias de camioane(cea mai mare bataie de joc ramane DNCB - in regiune sunt peste 1 milion de autoturisme si poate sute de mii de camioane care au trecere pe langa capitala, iar pentru un DNCB normal ar fi nevoie de trei benzi/sens, intersectii pe mai multe etaje, etc.!)
Si, oricate statii de metrou s-ar da in folosinta in viitorii ani(ce fantastic suna!) vor fi oameni care nu au unde parca, care vor folosi strazile Bucurestiului cu automobilul propriu pentru a ajunge in cealalata periferie(neavand practic DNCB modern) si a nu se uita, vom avea din ce in ce mai multi vizitatori ai regiunii Bucuresti care vor avea nevoie de locuri de parcare(turisti - prin mai multe legaturi-autostrazi, sau in interes de serviciu, mobilitate crescanda -daca ma uit la numerele de inmatriculare din garajele din Stuttgart majoritatea este din afara orasului)
De aceea este nevoie de parcari P+R, de M6( ) si de prelungirea M2 pana spre Bulevard Pipera-str. Emil Racovita, de noi garaje supraetajate sau in subteran.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
Florinds
Tocmai pentru ca nu avem spatiu, singura solutie este parcarea pe verticala, subteran sau suprateran si un pret de inchiriere decent, nu 150 LEI / luna in momentul in care salariul mediu este de 1900 LEI. Dezvoltatorii vor sa-si amortizeze foarte repede investitia. Daca ar gandi sanatos si ar investi intr-un volum mare, nu ar mai lua pielea de pe oameni, cu siguranta castigurile ar fi pe masura si nu ar mai avea parcarea goala.
Spatiul verde este o alta problema, asa ca sunt bune chiar si daca se elibereaza in alta parte o suprafata egala. Frumos ar fi o parcare cu 5 niveluri sa zicem, iar alte 4 parcari desfiintate pentru spatiu verde, trotuare etc.
In orice caz, faptul ca nu sunt parcari nu justifica nesimtirea de a bloca accesul in magazine, drumul transportului in comun etc. Astazi la intrarea in Mega Image parcase un individ exact in usa, trebuia inchisa usa ca se te poti strecura sa intri, este prea multa nesimtire in cate unii si merita sa vada ca a disparut masina.
Tocmai pentru ca nu avem spatiu, singura solutie este parcarea pe verticala, subteran sau suprateran si un pret de inchiriere decent, nu 150 LEI / luna in momentul in care salariul mediu este de 1900 LEI. Dezvoltatorii vor sa-si amortizeze foarte repede investitia. Daca ar gandi sanatos si ar investi intr-un volum mare, nu ar mai lua pielea de pe oameni, cu siguranta castigurile ar fi pe masura si nu ar mai avea parcarea goala.
Spatiul verde este o alta problema, asa ca sunt bune chiar si daca se elibereaza in alta parte o suprafata egala. Frumos ar fi o parcare cu 5 niveluri sa zicem, iar alte 4 parcari desfiintate pentru spatiu verde, trotuare etc.
In orice caz, faptul ca nu sunt parcari nu justifica nesimtirea de a bloca accesul in magazine, drumul transportului in comun etc. Astazi la intrarea in Mega Image parcase un individ exact in usa, trebuia inchisa usa ca se te poti strecura sa intri, este prea multa nesimtire in cate unii si merita sa vada ca a disparut masina.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
iliutu
Florin, unde ai vazut parcare acoperita in Bucuresti cu 150 lei / luna ???
Florin, unde ai vazut parcare acoperita in Bucuresti cu 150 lei / luna ???
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
Robert24
150 lei / luna ti se pare mult pentru o parcare acoperita?!?
Atentie, faptul ca o persoana cu un salariu de 1500-2000 lei doreste sa aiba o masina, ar trebui sa se gandeasca daca isi permite asta! Inclusiv parcarea acestuia!
150 lei / luna ti se pare mult pentru o parcare acoperita?!?
Atentie, faptul ca o persoana cu un salariu de 1500-2000 lei doreste sa aiba o masina, ar trebui sa se gandeasca daca isi permite asta! Inclusiv parcarea acestuia!
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
iliutu
Ca idee, nu am vazut parcare sub 100 EUR / luna. Daca vad cu 150 lei / luna acoperita maine ma duc sa il iau.
Ca idee, nu am vazut parcare sub 100 EUR / luna. Daca vad cu 150 lei / luna acoperita maine ma duc sa il iau.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
Florinds
Nu am nimic concret, dar din auzite, parcarile tip smart parking costa 150 lei.
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-19043123-fotogalerie-primaria-capitalei-construi-doua-parcari-supraetajate-spatele-soselei-iancului-primaria-sectorului-6-vrea-faca-inca-trei-parcari-automate-2015.htm
http://www.zf.ro/eveniment/taxa-pentru-o-parcare-supraetajata-trebuie-sa-fie-500-lei-pe-luna-pentru-ca-primaria-sa-si-recupereze-investitia-in-10-ani-4849163/
Comentariile din primul link confirma ceea ce am auzit si eu. Parcarea este acoperita, bineinteles. O parcare smart parking exista intre Valea Ialomitei si Valea Argesului, pe Aleea Baiut parca.
Nu am nimic concret, dar din auzite, parcarile tip smart parking costa 150 lei.
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-19043123-fotogalerie-primaria-capitalei-construi-doua-parcari-supraetajate-spatele-soselei-iancului-primaria-sectorului-6-vrea-faca-inca-trei-parcari-automate-2015.htm
http://www.zf.ro/eveniment/taxa-pentru-o-parcare-supraetajata-trebuie-sa-fie-500-lei-pe-luna-pentru-ca-primaria-sa-si-recupereze-investitia-in-10-ani-4849163/
Comentariile din primul link confirma ceea ce am auzit si eu. Parcarea este acoperita, bineinteles. O parcare smart parking exista intre Valea Ialomitei si Valea Argesului, pe Aleea Baiut parca.
- dr4qul4
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
dr4qul4
la Cocor parcarea costa 250 lei/luna!
bine, a fost o oferta, in mod normal costa 50 euro+tva.
la Cocor parcarea costa 250 lei/luna!
bine, a fost o oferta, in mod normal costa 50 euro+tva.
- dr4qul4
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
dr4qul4
In fata stadionului Dinamo avem un logan alb de cateva zile. A fost implicat intr-un accident (botul e praf) si nu poate fi luat de acolo...probabil proprietarul nu are bani sa-l mute....
In fata stadionului Dinamo avem un logan alb de cateva zile. A fost implicat intr-un accident (botul e praf) si nu poate fi luat de acolo...probabil proprietarul nu are bani sa-l mute....
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
alex230ro
150lei e un pret bun,sunt curios insa cati vor da banii astia daca au alternativa de a parca ilegal fara a avea mari probleme.daca s-ar amenda sau macar ar exista amenintarea ca vei avea masina ridicata poate lumea va da 150 lei,altfel fiecare va parca pe locul lui "rezervat" - pe bordura,pe banda 1 pe trecerea de pietoni..
edit - e ca si cu parcagii ,toata lumea ai injura dar prefera sa le dea bani decat sa parcheze intr-o parcare amenajata ,acolo macar se da bon fiscal mai castiga si statul mai castiga si intreprinzatorul ala ,si asa poate va mai deschide o alta parcare
Florinds wrote:
Nu am nimic concret, dar din auzite, parcarile tip smart parking costa 150 lei.
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-19043123-fotogalerie-primaria-capitalei-construi-doua-parcari-supraetajate-spatele-soselei-iancului-primaria-sectorului-6-vrea-faca-inca-trei-parcari-automate-2015.htm
http://www.zf.ro/eveniment/taxa-pentru-o-parcare-supraetajata-trebuie-sa-fie-500-lei-pe-luna-pentru-ca-primaria-sa-si-recupereze-investitia-in-10-ani-4849163/
Comentariile din primul link confirma ceea ce am auzit si eu. Parcarea este acoperita, bineinteles. O parcare smart parking exista intre Valea Ialomitei si Valea Argesului, pe Aleea Baiut parca.
150lei e un pret bun,sunt curios insa cati vor da banii astia daca au alternativa de a parca ilegal fara a avea mari probleme.daca s-ar amenda sau macar ar exista amenintarea ca vei avea masina ridicata poate lumea va da 150 lei,altfel fiecare va parca pe locul lui "rezervat" - pe bordura,pe banda 1 pe trecerea de pietoni..
edit - e ca si cu parcagii ,toata lumea ai injura dar prefera sa le dea bani decat sa parcheze intr-o parcare amenajata ,acolo macar se da bon fiscal mai castiga si statul mai castiga si intreprinzatorul ala ,si asa poate va mai deschide o alta parcare
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
Nightwolf
Eu as da! Si ca mine multi! Macar stiu ca la 3 dimineata cand vin acasa am loc de parcare asigurat. Sau pe timp de iarna nu am probleme cu plecatul din cauza ghetii si zapezii sau a infectilor care isi curata masinile si locurile lor de parcare aruncand zapada pe celelalte masini ...
Eu as da! Si ca mine multi! Macar stiu ca la 3 dimineata cand vin acasa am loc de parcare asigurat. Sau pe timp de iarna nu am probleme cu plecatul din cauza ghetii si zapezii sau a infectilor care isi curata masinile si locurile lor de parcare aruncand zapada pe celelalte masini ...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
Florinds
Sigur ca sunt multi care ar da (dovada ca am vazut masini care intra acolo), dar trebuie vazuta diferenta dintre 60 lei/an si 150/luna (1800/an, care e totusi o suma).
Sigur ca sunt multi care ar da (dovada ca am vazut masini care intra acolo), dar trebuie vazuta diferenta dintre 60 lei/an si 150/luna (1800/an, care e totusi o suma).
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
133 313
Victorie! Ni s-a aprobat petitia! Eh... pe cine pacalesc...
Victorie! Ni s-a aprobat petitia! Eh... pe cine pacalesc...
Calea Rahovei intersectie cu Sebastian, ceva mai devreme.
IMG2218.jpg (102.48 KB; downloaded 9427 times)
Undeva prin Sebastian... Am mai intalnit si un Fiat 600 din aceeasi generatie.
IMG2219.jpg (125.14 KB; downloaded 9427 times)
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
ClaudiuL
Nu stiu cat costa chiria pe luna la parcarea subterana de la Obor dar este ocupata. Sunt vreo 1000 de locuri. Deci in zonele rezidentiale parcarile acoperite au piata.
Nu stiu cat costa chiria pe luna la parcarea subterana de la Obor dar este ocupata. Sunt vreo 1000 de locuri. Deci in zonele rezidentiale parcarile acoperite au piata.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru ridicarea masinilor oprite neregulamentar
TibiV
http://www.profit.ro/stiri/social/proie...i-14477143
Automobilele nu vor putea fi parcate pe trotuar, chiar și în situația amenajării sau marcării unui spațiu de parcare, dacă nu este asigurată o lățime de minimum doi metri destinată circulației pietonilor, prevede ultimul proiect de lege depus la Parlament la finele anului trecut.
Autorul inițiativei legislative, senatorul Valeriu Todirașcu, pornește de la constatarea că deplasarea pietonilor și persoanelor cu dizabilități, care utilizează cărucioare cu rotile, a devenit un calvar din cauza autovehiculelor staționate sau parcate pe trotuare. Mai mult, pietonii, inclusiv copiii însoțiți sau nu de părinți, ajung din acest motiv să meargă pe partea carosabilă a drumurilor publice, supunându-se astfel riscului unor grave accidente.
http://www.profit.ro/stiri/social/proie...i-14477143
Automobilele nu vor putea fi parcate pe trotuar, chiar și în situația amenajării sau marcării unui spațiu de parcare, dacă nu este asigurată o lățime de minimum doi metri destinată circulației pietonilor, prevede ultimul proiect de lege depus la Parlament la finele anului trecut.
Autorul inițiativei legislative, senatorul Valeriu Todirașcu, pornește de la constatarea că deplasarea pietonilor și persoanelor cu dizabilități, care utilizează cărucioare cu rotile, a devenit un calvar din cauza autovehiculelor staționate sau parcate pe trotuare. Mai mult, pietonii, inclusiv copiii însoțiți sau nu de părinți, ajung din acest motiv să meargă pe partea carosabilă a drumurilor publice, supunându-se astfel riscului unor grave accidente.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination