Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 609364 views
 
Go to page:  1  ... 96 97 98 99 100 101 102  ... 135
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Mircea G

survola wrote:
Deci nu platesc impozite in Bucuresti, nu ? ...

Care locuri ???? da , le pot da totusi locuri , la periferie , de unde se pot sui in tramvai ! Care tramvai ? Asta este alta discutie !Tramvaiul ala care are program unul la o ora , sau care circula pe liniile in lucru de ani de zile ....
Va faceti iluzii ! Nimic nu se poate rezolva cu sistemul politico-economic actual , si nu sintem departe de legea junglei .

 


Re: Stiri, proiecte, perspective VladyF

survola wrote:
Deci nu platesc impozite in Bucuresti, nu? Pot primariile da locuri de parcare pentru masini inmatriculate in alte judete?


Cel putin in Sector 6 nu conteaza unde este inmatriculata masina, trebuie doar sa ai domiciliul inBucuresti, in zona unde doresti sa inchiriezi locul de parcare.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Teoretic ca sa iei un loc de parcare trebuie sa ai buletin sau flotant de Bucuresti si masina pe numele tau, daca ai pile obti si cu flotant si fara numar de Bucuresti, dar daca vine unu cu buletin stabil si cu numar de Bucuresti care stie si face scandal(si da si o atentie) atunci cei fara buletin si fara numar de Bucuresti sunt dati afara.
Bine, costul unui loc de parcare (70ron/an sau cat e) este inca o dovada de legea junglei care domneste in traficul de Bucuresti, ia sa il faca 2.000ron/an sa vedeti cum se gasesc locuri.

Impozite tot se platesc in Bucuresti, pe locuinta tot se plateste impozit, si firma la care lucreaza tot plateste si aia impozit, si benzina tot baga de undeva, si tot asa...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Prieteni si colegi, va rog sa aruncati un ochi si aduceti comentarii constructive pentru urmatoarele proiecte puse in dezbatere publica: http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_...ublica.php

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Problema e ca legea zice ca primaria trebuie sa organizeze dezbatere publica dar nu precizeaza si cum se desfasoara aceasta dezbatere sau cum se analizeaza concluziile, nu se specifica nicaieri sa se faca ceva daca vin 100 de oameni si sustin ceva, de asemenea nu exista nici un mecanism care sa garanteze ca o persoana nu scrie 100 de mesaje de pe nume diferite, deci scrisul acolo e asa ca lupul care urla la luna, sau cainii latra caravana trece.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Eu am comentat deja, sunt total impotriva pasajului de la Izvor. http://www4.pmb.ro/wwwt/L52/docs/01_20151106.pdf

De ce trebuie sa arate precum o rama? De ce trebuie sa aiba unghiuri drepte de 90 de grade? De ce trebuie sa fie acoperita? De ce trebuie sa fie supradimensionata? Este hidoasa si imensa, strica tot peisajul!

Ar putea sa faca ceva simplu si placut, romantic chiar, precum majoritatea podurilor pietonale peste Sena. Sau daca vor neaparat ceva mai extravagant, sa copieze pasarela din Parcul Drumul Taberei, s-ar potrivi de minune!

 


Re: Stiri, proiecte, perspective t530

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Lucrari+neterminate+Primaria+Capitalei+pierde+milioane+de+euro

Lucrări neterminate. Primăria Capitalei pierde milioane de euro

Primăria pierde 13 milioane de euro din două proiecte mari: un pasaj subteran şi reabilitarea unui monument naţional. Ambele lucrări ar fi trebuit terminate până în ultima zi a anului, dată după care Uniunea Europeană nu mai decontează nici măcar un cui.

Ca să achite integral din bani europeni pasajul subteran de la Piaţa Sudului, Primăria Capitalei ar fi trebuit să inaugureze lucrarea până pe 31 decembrie 2015. Într-un an de muncă însă, firma de construcţii a strâns deja şase luni de întârziere. Pe care le pune în seama unor cabluri de curent apărute de nicăieri în timpul săpăturilor. Astfel că lucrarea nu va fi gata la timp.

Şantierul pasajului de la Piaţa Sudului ocupă acum aproape în totalitate intersecţia şi aglomeraţia e permanentă, indiferent de oră, iar cozile de la semafor sunt uriaşe. Cu doar o lună şi jumătate înainte de predarea lucrării construcţia a ajuns abia la jumătate.

Şofer: „Urât rău! Bară la bară.”

Reporter: „Se stă mult?”

Şofer: „15 minute”,

Reporter: „Şi altă variantă de ocolire?”

Şoferul dă din cap, în semn că nu există.

„Eu trec pe aici zilnic. Se lucrează prea încet. Aţi văzut, erau cinci inşi acolo. Trei stăteau,” se plânge un şofer.

Primarul general interimar spune că îi presează pe constructori să predea măcar 60% din lucrare până în ultima zi a anului pentru a plăti o diferenţă cât mai mică din bugetul local.

Nici Arcul de Triumf nu va fi gata la 31 decembrie. Lucrarea s-a blocat la 80% pentru că nu au venit încă amortizoarele antiseismice.

„Până la sfârşitul lunii decembrie vor fi aduse în ţară astfel încât vor fi decontate. Ne interesează să putem deconta cât mai mulţi bani europeni şi să avem o sumă din buget, alocată pentru anul viitor, cât mai mică pentru a finaliza lucrarea,” declară Ştefănel Marin, primarul general interimar al Capitalei.

Primăria Capitalei pierde aproape 12 milioane de euro din cele 28 alocate la pasajul de la Piaţa Sudului şi încă un milion de euro la Arcul de Triumf. Diferenţa va fi achitată din bugetul municipalităţii, buget deja stors pentru datoriile RADET. Nu s-au găsit bani nici măcar pentru petrecerea dintre ani.

„Mi-am asumat. Banii aţi văzut unde s-au dus. Nu ne permitem în acest an să organizăm Revelionul,” adaugă Ştefănel Marin.

Primăria vine însă şi cu veşti bune. Lucrările pe Şoseaua Pantelimon au înaintat în această toamnă, iar pe o porţiune din bulevard a apărut şi gazonul de-a lungul liniilor de tramvai. Vestea proastă este că lucrarea are mai bine de un an întârziere şi abia a ajuns la jumătate.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective t530

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/FOTO+Sosea+cu+borduri+de+facut+rotile+praf
:popa:
FOTO. Șosea cu borduri de făcut roțile praf

Un telespectator ne-a trimis pe e-mail câteva fotografii care arată o bordură aparent aberant construită pe Drumul Național 1. Aceste borduri au apărut pe DN1 între Km 324-327 în urmă cu o lună și jumătate, ne semnalează telespectatorul. „Făcând naveta pe acest tronson, mă tot gândesc cu ce scop au fost proiectate şi executate. Din punctul meu de vedere, sunt un atentat la integritatea celor care trec pe acolo în condiţii de vizibilitate scăzută. Deocamdată am observat doar un Logan de BZ care a trecut una din aceste borduri şi şi-a făcut roata praf!”, spune Corneliu Simeanu.
565f3a87682ccf1ccc3ae093.jpg (31.97 KB; downloaded 2655 times)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective ByOnu

Daca aveti idei, sugestii constructive asupra acestor proiecte, va rog sa mi le transmiteti. 99% nu se va tine cont de ele, dar noi trebuie sa stim ca am facut tot posibilul pentru ceea ce lasam Bucurestiului. A scrie pe net nu e suficient. Sintetizati niste idei, va rog. Eu in afara de Podul Izvor, Bd. Unirii si Sala Palatului, nu am aruncat niciun ochi pe celelalte proiecte. Multumesc.



 


Re: Stiri, proiecte, perspective URANUS

Va pun una tare  :popa:

B365.RO

http://www.b365.ro/cum-va-arata-bucures...42086.html

Cum va arăta Bucureștiul în 2035: Autostrăzi urbane, încă un aeroport

Pe lângă planurile Primăriei Generale, și Ministerul Dezvoltării Regionale ale viziuni despre cum vor arăta investițiile în infrastructura Capitalei.

Iată care sunt proiectele avute în vedere de MDRT pentru următorii 20 de ani, conform Capital:

Proiecte pentru dezvoltarea Capitalei 2015-2035

1 Construcția Autostrăzii de Centură a Municipiului București (tronsoanele Centură Nord și Centură Sud);
2 Finalizarea tronsonului A3 București (Șos. Petricani) – Centura București;
3 Extinderea transportului public în comun în județul Ilfov, prin înființarea de linii preorășenești operate cu autovehicule ecologice;
4 Extinderea rețelei de transport cu metroul (Piața Unirii – Bragadiru, Eroii Revoluției – Gara Progresul, Piața Universității – Pantelimon, Piața Unirii – Voluntari, Piața Victoriei – Aeroport „Henri Coandă" Otopeni, Gara de Nord - Eroii Revoluției, Gara Basarab-Dristor, Piața Universității – Drumul Taberei);
5 Implementarea unui sistem inteligent de management al traficului;
6 Construcția de parcări subterane (Sala Palatului, Tonitza, Domnița Bălașa, Piața Constituției, Pod Izvor, Grădina Icoanei, Uranus-Piața Rahovei);
7 Închiderea inelului median de circulație la zona Nord – Autostrada Urbană Lacul Morii - Șoseaua Colentina;
8 Construția de facilități de tip „park and ride" (Pantelimon, Băneasa);
9 Construcția unui tunel subteran sub Palatul Parlamentului (conexiune Bd. Vasile Pârvan – Calea Rahovei);
10 Amenajarea de piste de biciclete și înființarea de centre de închiriere a bicicletelor;
11 Achiziționarea de mijloace de transport în comun ecologice (tramvaie, troleibuze, autobuze ecologice, vagoane de metrou);
12 Construcția Canalului Dunăre-Bu­cu­­rești și a porturilor Glina și 1 Decembrie;
13 Regenerarea urbană a Cheiului Dâm­boviței;
14 Regenerarea spațiilor urbane de pe Bulevardul Unirii;
15 Reabilitarea și valorificarea turistică a centrului istoric al Municipiului București, inclusiv amenajarea de spații culturale și pentru industrii creative;
16 Construcția triunghiului feroviar Gara de Nord – Gara Obor – Gara de Sud, cu reconfigurarea și modernizarea Gării de Nord și construcția de tuneluri subterane între cele 3 stații;
17 Reabilitarea centurii feroviare a Municipiului București;
18 Construcția unui nou Aeroport Internațional în zona de sud a Municipiului București;
19 Înființarea și operaționalizarea Asociației de Dezvoltare Inter­co­munitară „Zona Metropolitană Bucu­rești";
20 Înființarea de parcuri științifice și tehnologice: Măgurele, Otopeni, Popești-Leordeni, Chiajna, Berceni, Băneasa, Văcărești;
21 Înființarea de parcuri industriale și logistice: Otopeni, Adunații-Copăceni, 1 Decembrie, Budești;
22 Amenajarea de zone de agrement: Snagov, Comana, Scroviștea, Mihă­ilești;
23 Reabilitarea siturilor contaminate și reconversia lor funcțională: Glina, Canal Argeș, Pantelimon;
24 Plantarea unei centuri verzi a Municipiului București (Lunca Argeș, Dâmbovița).

Investițiile ar urma să coste 20 de miliarde de euro.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Da, cu ajutorul specialistilor belgieni, ca ei se pripec foarte bine la tunele in general si la tunele subterane in special. :|

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Imi pare rau,  cred ca articolul o sa fie mutat sau laClub sau la Sa mai si râdem. Acesta  nu e articol de "Stiri, proiecte, perspective". Sa vedem ce spun si ceilalti colegi.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective 133 313

Cum va arata Bucurestiul in 2035? Pai este simplu daca ai Rebreanu cu 10 ani la reparat tramvaiul si restul, Pantelimon si Iancului cap coada cu tramvai sa zicem inca 8 ani... In 18 ani 3 artere. Din 2016 daca incep alte trei... sa zicem Mihalache, Serban Voda-Sincai-Nerva Traian si Basarabia/Barbu Vacarescu... inca 18 ani... 2016+18 ani mie imi da 2034. Mai bagi 1 an ca intarzieri neprevazute...  :lol: 2035. Si asta este scenariul optimist. In ideea ca vor mai fi vagoane functionale pana atunci cam cate sunt acum. La b*******365 cu informatia asta.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective survola

De mutat la glume.

 


Go to page:  1  ... 96 97 98 99 100 101 102  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 434638 posts in 5410 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use