Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5579 posts, 1225422 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Au rezolvat problema prin sisteme mai eficiente de ventilare a tunelelor.
Au rezolvat problema prin sisteme mai eficiente de ventilare a tunelelor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Sau au facut un calcul si au vazut ca omul sta mai mult in tren decat asteptandu-l in statie, deci beneficiile sunt superioare deficientelor.
In Barcelona e cam innabusitor in statii dar macar in tren e bine, bine, acolo si afara e foarte cald, din nou, daca ventilezi cu aer la 35 de grade degeaba faci ca nu mai racoresti nimic, faci doar cat sa asiguri nivelul necesar de oxigen.
Sau au facut un calcul si au vazut ca omul sta mai mult in tren decat asteptandu-l in statie, deci beneficiile sunt superioare deficientelor.
In Barcelona e cam innabusitor in statii dar macar in tren e bine, bine, acolo si afara e foarte cald, din nou, daca ventilezi cu aer la 35 de grade degeaba faci ca nu mai racoresti nimic, faci doar cat sa asiguri nivelul necesar de oxigen.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Deja ridici o problema extrem de complicata pentru cei care n-au stiut nici macar ce fel de roti are trenul...
andrei11 wrote:
Ni s-au dat mai multe exemple de metrouri care folosesc AC.
1) Sustin ca e o problema de...calcul. Se face sau nu acest calcul ? Al schimbului maselor de aer, curenti, temperaturi, umiditate, umiditate tunel, etc.
Deja ridici o problema extrem de complicata pentru cei care n-au stiut nici macar ce fel de roti are trenul...
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
freyutz
In multe orase cu trenuri dotate cu AC este destul de cald in statii, dar in vagoane este uman. In Atena, spre exemplu, vara in statiile subterane este cuptor. Dar au AC in toate cele 4 modele de trenuri din dotare.
In multe orase cu trenuri dotate cu AC este destul de cald in statii, dar in vagoane este uman. In Atena, spre exemplu, vara in statiile subterane este cuptor. Dar au AC in toate cele 4 modele de trenuri din dotare.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Probabil tine si de adancimea la care sunt statiile si tunelurile. La 20-30m ( cazul Atenei) este mai greu de ventilat fata de 6-10m la noi.
Si caldura din tuneluri (partial provenind si de la A/C) este impinsa in statii.
Probabil tine si de adancimea la care sunt statiile si tunelurile. La 20-30m ( cazul Atenei) este mai greu de ventilat fata de 6-10m la noi.
Si caldura din tuneluri (partial provenind si de la A/C) este impinsa in statii.
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
freyutz
Atena are 2 sisteme de metrou pe 3 magistrale. ISAP-ul este aproape la suprafata si este la fel de cald
Atena are 2 sisteme de metrou pe 3 magistrale. ISAP-ul este aproape la suprafata si este la fel de cald
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
mcosmin
Asa ei stiu sigur ca trenul XXXX trebuie sa vina de la Pantelimon la ora YY deci daca ala nu vine la timp, celelalte asteapta ca sa fie "conform graficului" de circulatie.
Dar cum spuneam, ceri prea multe pentru Metrorex.
shoppy wrote:Ceri prea multe. Ca sa nu mai fie probleme la Republica, ar trebui sa existe un fel de calendar dinamic de circulatie, astfel incat trenurile care rebruseaza la Republica sa aibe prioritate fata de cel de la Pantelimon.
O alta problema a BM-urilor e ca trenurile care merg la Pantelimon dau peste cap circulatia, din nou la ora 18 la Republica 2 trenuri asteptau sa vina trenul de la Pantelimon in timp ce ceasul galben era dat epste cap, arata 0:00, adica trecusera peste 10min de la ultimul tren, deci chiar daca sunt ceva pasageri la Pantelimon trebuie rezolvat cumva sa nu mai blocheze circulatia.
Asa ei stiu sigur ca trenul XXXX trebuie sa vina de la Pantelimon la ora YY deci daca ala nu vine la timp, celelalte asteapta ca sa fie "conform graficului" de circulatie.
Dar cum spuneam, ceri prea multe pentru Metrorex.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
Exista fix 5 variante
1) Desfiintarea statiei "Pantelimon" si inlocuirea cu un microbuz care sa faca legatura intre Republica / Antilopa din 20 in 20 minute. Evident pretul sa fie inclus in pretul calatoriei cu metroul.
2) Desfiintarea pur si simplu a statiei. Gata, fara statie acolo.
3) Al doilea tunel spre Antilopa si mutarea capului magistralei M 1 sub Sos Vergului, cu legatura directa ( pietonala ) spre M 5.
4) Al 3-lea peron la Republica si pastrarea "navetei' Republica - Antilopa.
5) Pastrarea variantei cu naveta Republica - Pantelimon independenta de circulatia pe M 1.
Trebuie sa deschid o rubrica de vot, sa vad care cum vreti.
Eu -realist vorbind - sunt pentru pct. 5
Exista fix 5 variante
1) Desfiintarea statiei "Pantelimon" si inlocuirea cu un microbuz care sa faca legatura intre Republica / Antilopa din 20 in 20 minute. Evident pretul sa fie inclus in pretul calatoriei cu metroul.
2) Desfiintarea pur si simplu a statiei. Gata, fara statie acolo.
3) Al doilea tunel spre Antilopa si mutarea capului magistralei M 1 sub Sos Vergului, cu legatura directa ( pietonala ) spre M 5.
4) Al 3-lea peron la Republica si pastrarea "navetei' Republica - Antilopa.
5) Pastrarea variantei cu naveta Republica - Pantelimon independenta de circulatia pe M 1.
Trebuie sa deschid o rubrica de vot, sa vad care cum vreti.
Eu -realist vorbind - sunt pentru pct. 5
- URANUS
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Bineinteles ca pct 3 este cel mai bun din punct de vedere al calatorului. Insa am inteles ca nu se doreste o corespondenta M5-M1 in zona, nu stiu de ce... Asta inseamna ca statia Pantelimon va ramane asa pe veci .
Statia Pantelimon nici nu trebuia sa existe. Acolo era o linie de retragere la depou si atat. Greu acum sa faci corespondenta cu actuala statie, chiar daca ii mai adaugi un peron si tunel.
Trebuie statie noua. Actuala statie mai mult incurca. La fel ca Valea Ialomitei, parerea mea...
Bineinteles ca pct 3 este cel mai bun din punct de vedere al calatorului. Insa am inteles ca nu se doreste o corespondenta M5-M1 in zona, nu stiu de ce... Asta inseamna ca statia Pantelimon va ramane asa pe veci .
Statia Pantelimon nici nu trebuia sa existe. Acolo era o linie de retragere la depou si atat. Greu acum sa faci corespondenta cu actuala statie, chiar daca ii mai adaugi un peron si tunel.
Trebuie statie noua. Actuala statie mai mult incurca. La fel ca Valea Ialomitei, parerea mea...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
He ! He ! He ! Imi scapa mie ceva sau 19 Noiembrie ar trebui sa - mi spuna ceva ?
He ! He ! He ! Imi scapa mie ceva sau 19 Noiembrie ar trebui sa - mi spuna ceva ?
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
freyutz
Ca s-a amanat clasica vizita la Dispeceratul Unirii din cauza #colectiv? Oare ce eveniment se sarbatorea astazi? hmmm
Ca s-a amanat clasica vizita la Dispeceratul Unirii din cauza #colectiv? Oare ce eveniment se sarbatorea astazi? hmmm
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Pana la urma nu este o obligatie sa se organizeze acest eveniment in fiecare an. Si nu cred ca are legatura cu ce s-a intamplat la Colectiv.
Pana la urma nu este o obligatie sa se organizeze acest eveniment in fiecare an. Si nu cred ca are legatura cu ce s-a intamplat la Colectiv.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Probabil ca asta e si planul, cand TBM-urile ajung la Pantelimon unul din ele sapa tunelul lipsa pana la Republica.
Probabil ca asta e si planul, cand TBM-urile ajung la Pantelimon unul din ele sapa tunelul lipsa pana la Republica.
📖 Pagination options