Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 269915 views
📖 Pagination options
- plouis
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
plouis
primaria trebuie exploadata (cu bomba). pentru ca da autorizatii de constructie la turnuri de 20j de etaje fara parcari sau prea putine.
ce mi s-a parut idiot e ca am vazut ca arhitectii (marele arhtect shef parca) chiar sustin constructii mari fara parcari spunand ei ca asa se scapa de masini prin centru si as fi zis ca-s niste hotomani pt ca isi vad interesu ca altfel n-ar mai avea ce proiecta, daca nu l-ash fi auzit pre frac-mu care i arhitect, da' nu castiga din cladiri d-alea...sustinand aceeasi tampenie.
pai ma uit in piata vict. pana sa ridice turnurile alea nu vedeai masina pe langa filantropia. acum e full pana la piata. o fi valabil pentru tarile civilizate, dar pitipoanca aseista care si-a bagat credit pe 30j de ani si si-a luat casa la pipera cum sa vina ea la servici cu maxitaxi.
Trix wrote:
Firmele trebuie sanctionate in primul rand, pentru ca accepta sedii fara parcari.
primaria trebuie exploadata (cu bomba). pentru ca da autorizatii de constructie la turnuri de 20j de etaje fara parcari sau prea putine.
ce mi s-a parut idiot e ca am vazut ca arhitectii (marele arhtect shef parca) chiar sustin constructii mari fara parcari spunand ei ca asa se scapa de masini prin centru si as fi zis ca-s niste hotomani pt ca isi vad interesu ca altfel n-ar mai avea ce proiecta, daca nu l-ash fi auzit pre frac-mu care i arhitect, da' nu castiga din cladiri d-alea...sustinand aceeasi tampenie.
pai ma uit in piata vict. pana sa ridice turnurile alea nu vedeai masina pe langa filantropia. acum e full pana la piata. o fi valabil pentru tarile civilizate, dar pitipoanca aseista care si-a bagat credit pe 30j de ani si si-a luat casa la pipera cum sa vina ea la servici cu maxitaxi.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Parcarea din Militari, viitoarea parcare de la Universitate etc.. sunt bune, dar pe langa ele mai trebuie facut ceva si pentru incurajarea REALA a transportului in comun, adica ceva mai mult decat un metrou usuratic, niste mascarade ca 21 sau 34, si niste metrouri noi care vin la intervale mai mari decat veneau cele vechi acum 15 ani. Daca nu se va face acest lucru - si ca o parere personala, imi pare rau sa zic ca nu vad pasi concreti in acest sens - noile parcari nu fac decat sa atraga masini pana la umplerea lor, iar apoi iar se umple prima banda si rezultatul e zero.
Legat de amenzi, si in vest se dau amenzi de parcare, dar pe acolo o parte din amenzile de parcare se deduc din impozite, fiindca se considera ca primariile nu au putut face mai multe locuri de parcare, iar transportul in comun este bine dezvoltat si te poti baza pe el. Acolo nu te inghsui in "indici de incarcare" comunisti, calatorii din tramvai nu asteapta sa se trezeasca din somn proprietarul masinii care a blocat linia, troleibuzul nu e blocat de gramezile de zapada de pe banda 1, iar metroul vine la 2-3 minute la orele de varf, si 5-6-7 minute in rest, nu ca la noi. Asa ca lasati-o mai usor cu ideea cu amenzile, daca nu va oferiti sa ii carati in spate pana la serviciu pe cei care isi vor lasa masinile acasa, in acelasi timp pe care l-ar face daca ar veni cu masina...
Dr2005 wrote:Masinile sunt parcate aiurea fiindca proprietarii lor n-au unde sa le parcheze. Desigur ca sunt unii care ar merge cu masina chiar daca ar avea statie de metrou in fata casei, metroul ar veni la 2 minute si i-ar lasa la 100 de m de serviciu, dar parerea mea este ca acestia sunt in minoritate. Majoritatea merg cu masina fiindca fie n-au alta solutie - exemplu dat de Plouis cu cineva care sta in Pipera sau alte comune suburbane e elocvent - fie solutia se cheama 6 calatori/m2 in RATB sau cu metroul.
Cred că soluţia ar fi ca Miliţia să dea amenzi la greu şi firmele de ridicări să nu mai evite străduţele înghesuite din jurul clădirilor de birouri, măcar cele cu dublu sens pe care nu încap 2 maşini din cauza celor parcate aiurea. În ritmul ăsta, după dat amenzi şi ridicat maşini zilnic pe acolo, proprietarii lor îşi vor face abonamente la parcările existente, chiar dacă vor merge o staţie cu metroul de la parcare la muncă şi retur.
Parcarea din Militari, viitoarea parcare de la Universitate etc.. sunt bune, dar pe langa ele mai trebuie facut ceva si pentru incurajarea REALA a transportului in comun, adica ceva mai mult decat un metrou usuratic, niste mascarade ca 21 sau 34, si niste metrouri noi care vin la intervale mai mari decat veneau cele vechi acum 15 ani. Daca nu se va face acest lucru - si ca o parere personala, imi pare rau sa zic ca nu vad pasi concreti in acest sens - noile parcari nu fac decat sa atraga masini pana la umplerea lor, iar apoi iar se umple prima banda si rezultatul e zero.
Legat de amenzi, si in vest se dau amenzi de parcare, dar pe acolo o parte din amenzile de parcare se deduc din impozite, fiindca se considera ca primariile nu au putut face mai multe locuri de parcare, iar transportul in comun este bine dezvoltat si te poti baza pe el. Acolo nu te inghsui in "indici de incarcare" comunisti, calatorii din tramvai nu asteapta sa se trezeasca din somn proprietarul masinii care a blocat linia, troleibuzul nu e blocat de gramezile de zapada de pe banda 1, iar metroul vine la 2-3 minute la orele de varf, si 5-6-7 minute in rest, nu ca la noi. Asa ca lasati-o mai usor cu ideea cu amenzile, daca nu va oferiti sa ii carati in spate pana la serviciu pe cei care isi vor lasa masinile acasa, in acelasi timp pe care l-ar face daca ar veni cu masina...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Tom
Exista uneori anumite motive obiective pentru care prefer masina, dar in rest, daca aveam mijloc de transport cat de cat spre o zona centrala la macar 10 stalpi de casa (sa zicem vreo 300m), as fi renuntat cu placere la masina pentru restul, adica majoritatea activitatilor zilnice.
Asa, daca merg pe jos printre gunoaie si maidanezi pana la un autobuz care ma lasa la 3 km mai incolo intr'o ora (asta nu e vina lui, e adevarat) si vine la o ora (desi mai recent vine mai des), n'am de ales.
La Iasi, unde am tramvai catre (aproape) toate directiile, nici macar nu vreau sa aud sa ma duc cu masina. Pentru urgente, taxiul, in rest tramul, busul si fussul (chiciorul, pe romaneste)
In capitala, nu prea merge asa, de fapt nici in alte orase, cu cat te indepartezi de zona centrala sau mai precis de zonele unde ai treaba, iar din experienta proprie va spun ca nici jobul, nici viata sociala si nici mandra nu le gasesti in apropiere de casa. Daca se intampla cumva sa gasesti una din variante aproape, ca o minune, va dura doar 3 zile, sau macar la primele doua variante, inseamna ca stai in buricul targului. Presupunand ca le ai pe acestea prin zona, daca ai masina, tot nu vei gasi loc de parcare pentru ea, chiar daca n'o folosesti prea mult, pentru ca in viata asta nu le poti avea pe toate
Exista uneori anumite motive obiective pentru care prefer masina, dar in rest, daca aveam mijloc de transport cat de cat spre o zona centrala la macar 10 stalpi de casa (sa zicem vreo 300m), as fi renuntat cu placere la masina pentru restul, adica majoritatea activitatilor zilnice.
Asa, daca merg pe jos printre gunoaie si maidanezi pana la un autobuz care ma lasa la 3 km mai incolo intr'o ora (asta nu e vina lui, e adevarat) si vine la o ora (desi mai recent vine mai des), n'am de ales.
La Iasi, unde am tramvai catre (aproape) toate directiile, nici macar nu vreau sa aud sa ma duc cu masina. Pentru urgente, taxiul, in rest tramul, busul si fussul (chiciorul, pe romaneste)
In capitala, nu prea merge asa, de fapt nici in alte orase, cu cat te indepartezi de zona centrala sau mai precis de zonele unde ai treaba, iar din experienta proprie va spun ca nici jobul, nici viata sociala si nici mandra nu le gasesti in apropiere de casa. Daca se intampla cumva sa gasesti una din variante aproape, ca o minune, va dura doar 3 zile, sau macar la primele doua variante, inseamna ca stai in buricul targului. Presupunand ca le ai pe acestea prin zona, daca ai masina, tot nu vei gasi loc de parcare pentru ea, chiar daca n'o folosesti prea mult, pentru ca in viata asta nu le poti avea pe toate
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Gabi23
Bucureştenii vor plăti taxe suplimentare pentru un loc de parcare în Sectorul 4
Bucureştenii care deţin locuri de parcare în sectorul 4 vor trebui să achite o taxă suplimentară către primăria de sector, dacă vor să beneficieze de acestea în cazul în care sunt ocupate abuziv de alte autovehicule, conform unui proiect de hotarâre al consiliului local.
Mai exact, primăria va identifica locurile ocupate abuziv, la solicitarea utilizatorilor care, pentru asta, trebuie să plătească o taxă specială de urgenţă de 50 de lei.
Conform legislaţiei în vigoare, pentru o parcare de reşedinţă, beneficiarul este obligat sa achite taxa aferentă utilizării locului de parcare, în valoare de 59 de lei sau 78 de lei, în funcţie de zonă. Această taxă ar trebui să-i asigure beneficiarului accesul la locul plătit, fără alte costuri.
Proiectul de hotărîre prevede şi sancţiuni pentru cei care ocupă abuziv locuri de parcare. Astfel, taxa de ridicare a autovehiculului este de 300 de lei, iar taxa de depozitare a autovehicului este de 100 lei pe zi. Taxa de depozitare se aplică numai dupa trecerea a 24 de ore de la încheierea procesului verbal de ridicare.
Locurile de parcare de reşedinţă vor fi marcate cu plăcuţe de identificare care să conţină: numărul de înmatriculare al autovehiculului pentru care a fost încheiat acordul de parcare, simbolul parcajului, numărul locului de parcare şi atenţionarea că autovehiculele parcate abuziv pe acest loc vor fi ridicate, se mai arată în proiect.
Sursa: Realitatea.net
http://www.realitatea.net/bucurestenii-...61830.html
Bucureştenii vor plăti taxe suplimentare pentru un loc de parcare în Sectorul 4
Bucureştenii care deţin locuri de parcare în sectorul 4 vor trebui să achite o taxă suplimentară către primăria de sector, dacă vor să beneficieze de acestea în cazul în care sunt ocupate abuziv de alte autovehicule, conform unui proiect de hotarâre al consiliului local.
Mai exact, primăria va identifica locurile ocupate abuziv, la solicitarea utilizatorilor care, pentru asta, trebuie să plătească o taxă specială de urgenţă de 50 de lei.
Conform legislaţiei în vigoare, pentru o parcare de reşedinţă, beneficiarul este obligat sa achite taxa aferentă utilizării locului de parcare, în valoare de 59 de lei sau 78 de lei, în funcţie de zonă. Această taxă ar trebui să-i asigure beneficiarului accesul la locul plătit, fără alte costuri.
Proiectul de hotărîre prevede şi sancţiuni pentru cei care ocupă abuziv locuri de parcare. Astfel, taxa de ridicare a autovehiculului este de 300 de lei, iar taxa de depozitare a autovehicului este de 100 lei pe zi. Taxa de depozitare se aplică numai dupa trecerea a 24 de ore de la încheierea procesului verbal de ridicare.
Locurile de parcare de reşedinţă vor fi marcate cu plăcuţe de identificare care să conţină: numărul de înmatriculare al autovehiculului pentru care a fost încheiat acordul de parcare, simbolul parcajului, numărul locului de parcare şi atenţionarea că autovehiculele parcate abuziv pe acest loc vor fi ridicate, se mai arată în proiect.
Sursa: Realitatea.net
http://www.realitatea.net/bucurestenii-...61830.html
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
shoppy
Pai daca zice legea ca eu trebuie sa pot dispune la orice ora de locul meu de parcare, atunci de ce zice ca e ilegal sa instalez un stalp/teu cu care sa-l blochez?
Pai daca zice legea ca eu trebuie sa pot dispune la orice ora de locul meu de parcare, atunci de ce zice ca e ilegal sa instalez un stalp/teu cu care sa-l blochez?
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
DanCld
Pai locul de parcare e o suprafata inchiriata ca atare de la primarie, parte a domeniului public. "Teul" este, dupa acceptiunea legii, o constructie care trebuie autorizata Bine, in anumite orase din tara ti se inchiriaza locul cu un T standard la pachet - ti se da direct cheia.
Pai locul de parcare e o suprafata inchiriata ca atare de la primarie, parte a domeniului public. "Teul" este, dupa acceptiunea legii, o constructie care trebuie autorizata Bine, in anumite orase din tara ti se inchiriaza locul cu un T standard la pachet - ti se da direct cheia.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Gabi23
Cimitirul de maşini de pe strada Liviu Rebreanu
Maşinile abandonate în parcările, şi aşa neîncăpătoare, care le fac viaţa grea şoferilor bucureşteni din sectorul 3, nu pot fi ridicate, fără somaţie, de reprezentanţii Primăriei, pentru că nu îndeplinesc condiţiile necesare.
„Potrivit Legii 421 din 2002, vehicul fără stăpân este <<vehiculul de orice categorie, fără plăcuţă de înmatriculare sau alte marcaje oficiale, staţionat pe domeniul public sau privat al statului ori al unităţilor administrativ teritoriale, al cărui proprietar sau deţinător legal este necunoscut>>. Aceste maşini sunt singurele care pot fi ridicate fără somaţie“, au spus reprezentanţii Primăriei Sectorului 3.
Cel puţin 10 autoturisme zac abandonate de proprietari pe o distanţă de doar 500 de metri, de-a lungul străzii Liviu Rebreanu. Dacii ruginite cu pneurile dezumflate, demult uitate de proprietari, dar şi un Jeep şi un Audi, sunt printre maşinile l[sate în parcare, cu toate că Primăria susţine că sancţiunile sunt foarte aspre. „Proprietarii maşinilor care blochează locuri de parcare sau artere de circulaţie, riscă amenzi de până la 2.000 lei, plus taxe de transport“, ne-a transmis Primăria Sectorului 3.
Sursa: Adevarul.ro
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...65004.html
Cimitirul de maşini de pe strada Liviu Rebreanu
Maşinile abandonate în parcările, şi aşa neîncăpătoare, care le fac viaţa grea şoferilor bucureşteni din sectorul 3, nu pot fi ridicate, fără somaţie, de reprezentanţii Primăriei, pentru că nu îndeplinesc condiţiile necesare.
„Potrivit Legii 421 din 2002, vehicul fără stăpân este <<vehiculul de orice categorie, fără plăcuţă de înmatriculare sau alte marcaje oficiale, staţionat pe domeniul public sau privat al statului ori al unităţilor administrativ teritoriale, al cărui proprietar sau deţinător legal este necunoscut>>. Aceste maşini sunt singurele care pot fi ridicate fără somaţie“, au spus reprezentanţii Primăriei Sectorului 3.
Cel puţin 10 autoturisme zac abandonate de proprietari pe o distanţă de doar 500 de metri, de-a lungul străzii Liviu Rebreanu. Dacii ruginite cu pneurile dezumflate, demult uitate de proprietari, dar şi un Jeep şi un Audi, sunt printre maşinile l[sate în parcare, cu toate că Primăria susţine că sancţiunile sunt foarte aspre. „Proprietarii maşinilor care blochează locuri de parcare sau artere de circulaţie, riscă amenzi de până la 2.000 lei, plus taxe de transport“, ne-a transmis Primăria Sectorului 3.
Sursa: Adevarul.ro
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...65004.html
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Gabi23
Luna aceasta încep lucrările la „Park&Ride“
Pentru că proiectul este aproape de final, lucrările la parcarea destinată navetiştilor, de lângă terminalul Aeroportului Băneasa, sunt gata să înceapă. Va fi primul sistem „Park&Ride“ din ţară, va cuprinde în jur de 400 de locuri de parcare, iar accesul se va face pe baza abonamentului RATB.
Bucureştiul va face şi el, în curând, primul pas în rândul capitalelor europene. Municipalitatea a anunţat că luna aceasta ar trebui să înceapă lucrările la primul sistem de parcare destinat navetiştilor. Parcarea „inteligentă“ de tip „Park&Ride“ va fi construită în nordul Capitalei, între gardul Romaero şi capătul de linie al tramvaiului 5. Aceasta are rolul de a decongestiona traficul şi de a ajuta navetiştii care, în prezent, îşi lasă maşinile pe bulevarde sau pe străduţe pentru a-şi continua călătoria până la serviciu cu un mijloc de transport în comun.
Parcare doar cu abonamentul RATB
Pentru ca navetiştii să îşi poată lăsa maşinile în această parcare, aceştia nu trebuie decât să deţină abonament RATB sau Metrorex, pentru a demonstra că îşi continuă călătoria către locul de muncă cu mijloacele de transport în comun.
Prin această zonă intră zilnic în Capitală şoferi din Baloteşti, Otopeni, Buftea, Mogoşoaia, Snagov sau Tâncăbeşti care până acum îşi lăsau maşinile pe unde apucau.
„Parcarea va avea cinci etaje, iar la parterul imobilului vor fi linii de tramvai si de autobuz. Structura este din oţel şi beton, iar lucrările de amenajare vor dura 18 luni“, a declarat Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei a Primariei Municipiului Bucureşti. Amenajarea parcării face parte din proiectul de reabilitare a Bulevardului Aerogarii, care costa aproximativ 45 milioane de lei.
Următoarele zone pe care reprezentanţii Primăriei le au în vedere pentru montarea de astfel de sisteme mai sunt Pantelimon, la capătul liniilor RATB din zonă, Barajul Dunării şi IMGB. „Cum depistăm alte zone cu probleme le includem pe liste. Le vom lua în calcul pe cele cu metrou“, a adăugat Dedu. Lucrarea la un astfel de sistem implică costuri între 8.000 de euro şi 20.000 de euro pentru un singur loc de parcare, acestea incluzând utilităţile şi variind în funcţie de dotări.
„Park&Ride“ este utilizat de ani buni în mai multe oraşe din Europa, precum Viena, Praga, Berlin, Amsterdam sau Luxemburg, accesul făcându-se şi aici tot pe baza abonamentului sau biletului de transport în comun.
Sursa: Adevarul.ro
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...64665.html
Luna aceasta încep lucrările la „Park&Ride“
Pentru că proiectul este aproape de final, lucrările la parcarea destinată navetiştilor, de lângă terminalul Aeroportului Băneasa, sunt gata să înceapă. Va fi primul sistem „Park&Ride“ din ţară, va cuprinde în jur de 400 de locuri de parcare, iar accesul se va face pe baza abonamentului RATB.
Bucureştiul va face şi el, în curând, primul pas în rândul capitalelor europene. Municipalitatea a anunţat că luna aceasta ar trebui să înceapă lucrările la primul sistem de parcare destinat navetiştilor. Parcarea „inteligentă“ de tip „Park&Ride“ va fi construită în nordul Capitalei, între gardul Romaero şi capătul de linie al tramvaiului 5. Aceasta are rolul de a decongestiona traficul şi de a ajuta navetiştii care, în prezent, îşi lasă maşinile pe bulevarde sau pe străduţe pentru a-şi continua călătoria până la serviciu cu un mijloc de transport în comun.
Parcare doar cu abonamentul RATB
Pentru ca navetiştii să îşi poată lăsa maşinile în această parcare, aceştia nu trebuie decât să deţină abonament RATB sau Metrorex, pentru a demonstra că îşi continuă călătoria către locul de muncă cu mijloacele de transport în comun.
Prin această zonă intră zilnic în Capitală şoferi din Baloteşti, Otopeni, Buftea, Mogoşoaia, Snagov sau Tâncăbeşti care până acum îşi lăsau maşinile pe unde apucau.
„Parcarea va avea cinci etaje, iar la parterul imobilului vor fi linii de tramvai si de autobuz. Structura este din oţel şi beton, iar lucrările de amenajare vor dura 18 luni“, a declarat Ion Dedu, şeful Direcţiei Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei a Primariei Municipiului Bucureşti. Amenajarea parcării face parte din proiectul de reabilitare a Bulevardului Aerogarii, care costa aproximativ 45 milioane de lei.
Următoarele zone pe care reprezentanţii Primăriei le au în vedere pentru montarea de astfel de sisteme mai sunt Pantelimon, la capătul liniilor RATB din zonă, Barajul Dunării şi IMGB. „Cum depistăm alte zone cu probleme le includem pe liste. Le vom lua în calcul pe cele cu metrou“, a adăugat Dedu. Lucrarea la un astfel de sistem implică costuri între 8.000 de euro şi 20.000 de euro pentru un singur loc de parcare, acestea incluzând utilităţile şi variind în funcţie de dotări.
„Park&Ride“ este utilizat de ani buni în mai multe oraşe din Europa, precum Viena, Praga, Berlin, Amsterdam sau Luxemburg, accesul făcându-se şi aici tot pe baza abonamentului sau biletului de transport în comun.
Sursa: Adevarul.ro
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...64665.html
- Tom
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Tom
Daca au placute de inmatriculare si au rotile desumflate, inseamna ca sunt abandonate?
Cu vreo 10 ani in urma imi lasam masina in parcare si mergeam cu RATB pentru ca atunci imi convenea (aveam RATB+metrou la gura pesterii). Masina ramanea si 2-3 luni nemiscata in parcare, rotile se desumflau si era plina de praf. Asta inseamna ca era abandonata? Mai mult, gaseam pe ea tot felul de pliante cu reclame la sexy-cluburi si baruri de noapte, pe care "agentii de publicitate" nu le puneau si pe Daciile nou-noute si curate din jurul ei, doar pe jeepuri, masini straine mai rasarite si pe "rabla" in cauza, din motive pe care insa nu le voi detalia aici. Oricum in zona mai era o masina chiar abandonata, care a stat mult timp acolo fara sa deranjeze pe nimeni.
OK, dar totusi vii de undeva pentru prima data (pe luna respectiva) si trebuie sa te duci undeva, parchezi undeva -ul stie unde, cumperi abonament RATB sau MetroRex si pe urma te duci si-ti iei masina (daca o mai gasesti) si intri in parcare? Cam dubios. Mai curand ar trebui sa faca acolo centru de eliberare a abonamentelor, iar la iesire sa deschida bariera cand arati abonamentul, altfel platesti suprataxa cat abonamentul.
Sau intri mokka, iei abonament daca n'ai si platesti sau pur si simplu iesi afara doar folosind abonamentul in cauza?
Gabi23 wrote:
Maşinile abandonate în parcările, şi aşa neîncăpătoare, care le fac viaţa grea şoferilor bucureşteni din sectorul 3, nu pot fi ridicate...
Cel puţin 10 autoturisme zac abandonate de proprietari pe o distanţă de doar 500 de metri, de-a lungul străzii Liviu Rebreanu. Dacii ruginite cu pneurile dezumflate, demult uitate de proprietari, dar şi un Jeep şi un Audi, sunt printre maşinile lasate în parcare, cu toate că Primăria susţine că sancţiunile sunt foarte aspre. „Proprietarii maşinilor care blochează locuri de parcare sau artere de circulaţie, riscă amenzi de până la 2.000 lei, plus taxe de transport“, ne-a transmis Primăria Sectorului 3.
Daca au placute de inmatriculare si au rotile desumflate, inseamna ca sunt abandonate?
Cu vreo 10 ani in urma imi lasam masina in parcare si mergeam cu RATB pentru ca atunci imi convenea (aveam RATB+metrou la gura pesterii). Masina ramanea si 2-3 luni nemiscata in parcare, rotile se desumflau si era plina de praf. Asta inseamna ca era abandonata? Mai mult, gaseam pe ea tot felul de pliante cu reclame la sexy-cluburi si baruri de noapte, pe care "agentii de publicitate" nu le puneau si pe Daciile nou-noute si curate din jurul ei, doar pe jeepuri, masini straine mai rasarite si pe "rabla" in cauza, din motive pe care insa nu le voi detalia aici. Oricum in zona mai era o masina chiar abandonata, care a stat mult timp acolo fara sa deranjeze pe nimeni.
Gabi23 wrote:
Parcare doar cu abonamentul RATB
Pentru ca navetiştii să îşi poată lăsa maşinile în această parcare, aceştia nu trebuie decât să deţină abonament RATB sau Metrorex, pentru a demonstra că îşi continuă călătoria către locul de muncă cu mijloacele de transport în comun.
OK, dar totusi vii de undeva pentru prima data (pe luna respectiva) si trebuie sa te duci undeva, parchezi undeva -ul stie unde, cumperi abonament RATB sau MetroRex si pe urma te duci si-ti iei masina (daca o mai gasesti) si intri in parcare? Cam dubios. Mai curand ar trebui sa faca acolo centru de eliberare a abonamentelor, iar la iesire sa deschida bariera cand arati abonamentul, altfel platesti suprataxa cat abonamentul.
Sau intri mokka, iei abonament daca n'ai si platesti sau pur si simplu iesi afara doar folosind abonamentul in cauza?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Dominatrix
Ramane de vazut cat de eficient va fi parcarea din Baneasa. Daca singurele posibiltati de deplasare mai departe spre centrul orasului ramane tramvaiul 5 care in teorie vine cam la 10 minute la ora de varf (daca nu e blocat de nesimtitii care circula cu masina pe linie) si de niste linii de autobuze care vin mai bine, dar nu au banda lor separata, nu stiu ce succes va avea acest proiect. Parerea mea este ca in cazul realizarii acelei parcari, ar trebui urgent modernizata linia 5 in stil "metrou usuratic" pana la intersectia cu Stefan cel Mare si facuta banda speciala de autobuze pana la Arc si mai departe spre Televiziune. Daca ne alegem pe Aerogarii/Barbu Vacarescu cu o noua mascarada de gen 21 si 34 (cu sau fara morcovi galbeni) nu se va rezolva nimic.
Ramane de vazut cat de eficient va fi parcarea din Baneasa. Daca singurele posibiltati de deplasare mai departe spre centrul orasului ramane tramvaiul 5 care in teorie vine cam la 10 minute la ora de varf (daca nu e blocat de nesimtitii care circula cu masina pe linie) si de niste linii de autobuze care vin mai bine, dar nu au banda lor separata, nu stiu ce succes va avea acest proiect. Parerea mea este ca in cazul realizarii acelei parcari, ar trebui urgent modernizata linia 5 in stil "metrou usuratic" pana la intersectia cu Stefan cel Mare si facuta banda speciala de autobuze pana la Arc si mai departe spre Televiziune. Daca ne alegem pe Aerogarii/Barbu Vacarescu cu o noua mascarada de gen 21 si 34 (cu sau fara morcovi galbeni) nu se va rezolva nimic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
andrei11
Am mai spus odata, parcarea de la Unirii are putin sub 600 de locuri, nu stiu de unde va da voua 1000 de locuri. Subsolul, parterul si terasa nu mai sunt parcari de mult , un etaj este rezervat ptr riverani ( abonamente - are alt regim de tarifare ) iar la un etaj este o spalatorie auto. Asa incat mai mult de 600 de locuri nu are "la liber". Si se gaseste tot timpul loc.
Am mai spus odata, parcarea de la Unirii are putin sub 600 de locuri, nu stiu de unde va da voua 1000 de locuri. Subsolul, parterul si terasa nu mai sunt parcari de mult , un etaj este rezervat ptr riverani ( abonamente - are alt regim de tarifare ) iar la un etaj este o spalatorie auto. Asa incat mai mult de 600 de locuri nu are "la liber". Si se gaseste tot timpul loc.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Nightwolf
Parcarea de la Unirii este super ok si ca pret si ca pozitie daca locuiesti in zona ... problema e cu cei care parcheaza pe straduta ca sa nu scoata lunar din buzunar 100 lei pentru parcare ... dar asta e romanu` urla ca nu are unde sa parcheze, ca nu are drumuri etc. dar atunci cand i se fac (si la botu` vacii) e "scump dom`le scump!"
Parcarea de la Unirii este super ok si ca pret si ca pozitie daca locuiesti in zona ... problema e cu cei care parcheaza pe straduta ca sa nu scoata lunar din buzunar 100 lei pentru parcare ... dar asta e romanu` urla ca nu are unde sa parcheze, ca nu are drumuri etc. dar atunci cand i se fac (si la botu` vacii) e "scump dom`le scump!"
- neder
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
neder
Ai dreptate. Asta cu lipsa parcarilor e o scuza ieftina. Eu lucrez in zona Pacii si pot sa spun ca de cand s-a deschis P+R-ul de acolo, nu cred sa fi vazut mai mult de 20-25 de masini in parcare. In schimb trotoarele sunt pline iar microbuzele de navetisti sunt oprite unde vor ele!
Pentru ca o astfel de invstitie sa fie rentabila, trebuie ca legea sa coboare in starda si pe trotoare si sa rada toate masinile care sunt parcate aiurea. Altfel.. "de ce sa o las cu bani, cand sade bine aici pe trotoar?"
Ai dreptate. Asta cu lipsa parcarilor e o scuza ieftina. Eu lucrez in zona Pacii si pot sa spun ca de cand s-a deschis P+R-ul de acolo, nu cred sa fi vazut mai mult de 20-25 de masini in parcare. In schimb trotoarele sunt pline iar microbuzele de navetisti sunt oprite unde vor ele!
Pentru ca o astfel de invstitie sa fie rentabila, trebuie ca legea sa coboare in starda si pe trotoare si sa rada toate masinile care sunt parcate aiurea. Altfel.. "de ce sa o las cu bani, cand sade bine aici pe trotoar?"
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Goldmund
Park + Ride / Bike + Ride
Park + Ride
Für den Fahrgast, der vom PKW auf die Bahnen umsteigt, stehen im Gebiet des VVS auf etwa 110 P+R-Anlagen circa 17.100 Stellplätze zur Verfügung (Stand Mai 2010). Davon befinden sich circa 13.500 an S-Bahn- und SSB-Haltestellen. Die P+R-Plätze liegen an einigen Stationen (auch) auf Parkdecks oder in Parkhäusern.
.............
Übersicht über alle gebührenfreien und gebührenpflichtigen P+R-Plätze
Bike + Ride
An nahezu allen S-Bahn und DB-Stationen sowie an vielen SSB-Haltestellen gibt es knapp 10.000 Einstellplätze für Fahrräder, die oftmals überdacht sind.
..........
In Stuttgart exista cca.17100 locuri de parcare "Park&ride(mai,2010)Cele mai multe sunt langa statiile de tren interurban(S-Bahn)si metrou.
In oras mai exista cca.10.000 locuri de parcare pt. biciclete(Bike+Ride),tot langa statiile mijloacelor de transport in comun
Orasul Stuttgart are cca. 600mii locuitori.La inceputul anilor '80 am vazut pentru prima oara asa ceva.Pt. locurile de parcare P&R exista abonamente lunare(costa ceva,dar mai putin decat la o parcare obisnuita!)
Park + Ride / Bike + Ride
Park + Ride
Für den Fahrgast, der vom PKW auf die Bahnen umsteigt, stehen im Gebiet des VVS auf etwa 110 P+R-Anlagen circa 17.100 Stellplätze zur Verfügung (Stand Mai 2010). Davon befinden sich circa 13.500 an S-Bahn- und SSB-Haltestellen. Die P+R-Plätze liegen an einigen Stationen (auch) auf Parkdecks oder in Parkhäusern.
.............
Übersicht über alle gebührenfreien und gebührenpflichtigen P+R-Plätze
Bike + Ride
An nahezu allen S-Bahn und DB-Stationen sowie an vielen SSB-Haltestellen gibt es knapp 10.000 Einstellplätze für Fahrräder, die oftmals überdacht sind.
..........
In Stuttgart exista cca.17100 locuri de parcare "Park&ride(mai,2010)Cele mai multe sunt langa statiile de tren interurban(S-Bahn)si metrou.
In oras mai exista cca.10.000 locuri de parcare pt. biciclete(Bike+Ride),tot langa statiile mijloacelor de transport in comun
Orasul Stuttgart are cca. 600mii locuitori.La inceputul anilor '80 am vazut pentru prima oara asa ceva.Pt. locurile de parcare P&R exista abonamente lunare(costa ceva,dar mai putin decat la o parcare obisnuita!)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination