Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 609380 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Exista 400m mai jos, la Mihai Bravu...
URANUS wrote:
La Vitan ar trebui o statie de metrou dar nu stiu daca se poate face.
Exista 400m mai jos, la Mihai Bravu...
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
Si in DT sunt statii din 400 in 400m si nu e nici o problema.
Si in DT sunt statii din 400 in 400m si nu e nici o problema.
- 133 313
-
Posted:
-
- elcraft
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
elcraft
De ce? Cred ca daca e inel ar trebui sa fie si acolo (cu cat mai putine treceri la nivel cu atat mai bine), si poate se mai usureaza un pic si viata celor care intra in intersectie dinspre Mall Vitan. Coada e infernala cateodata.
Robert24 wrote:
La Vitan NU trebuie pasaj!
Oricum, sunt vise umede momentan...
De ce? Cred ca daca e inel ar trebui sa fie si acolo (cu cat mai putine treceri la nivel cu atat mai bine), si poate se mai usureaza un pic si viata celor care intra in intersectie dinspre Mall Vitan. Coada e infernala cateodata.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Ideea cu inelul "suspendat" aparent a omis din calcul complet RATB-ul care trebuie sa circule pe jos, pentru legaturi cu liniile de pe arterele perpendiculare. Numai ca timpii de asteptare la semafoare vor fi... astronomici. Astfel ca... va disparea de la sine. Iar cozile de masini vor creste suficient de multa cat "suspendata" sa nu mai fie o aparenta solutie.
Iar la Victoriei... s-a zis cu suspendata. Acolo n-ai ce face. Deci... dopul va fi pe Iancu de Hunedoara. Poate se trezesc in al doispelea ceas ca mai bine investesc in RATB (daca demolari n-au de gand sa mai faca). Si poate cu ocazia asta se trezeste si Metrorexul sa investeasca in el insusi.
Ideea cu inelul "suspendat" aparent a omis din calcul complet RATB-ul care trebuie sa circule pe jos, pentru legaturi cu liniile de pe arterele perpendiculare. Numai ca timpii de asteptare la semafoare vor fi... astronomici. Astfel ca... va disparea de la sine. Iar cozile de masini vor creste suficient de multa cat "suspendata" sa nu mai fie o aparenta solutie.
Iar la Victoriei... s-a zis cu suspendata. Acolo n-ai ce face. Deci... dopul va fi pe Iancu de Hunedoara. Poate se trezesc in al doispelea ceas ca mai bine investesc in RATB (daca demolari n-au de gand sa mai faca). Si poate cu ocazia asta se trezeste si Metrorexul sa investeasca in el insusi.
- clt
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
clt
Nu au pic de creier cei din primarie, in loc sa investeasca haotic bani in pasaje, mai bine ar investi in transportul public, pentru ca avand un transport public dezvoltat si punctual, traficul s-ar diminua cu mult. Sunt mii de oameni in Bucuresti care chiar si-ar dori sa foloseasca transportul public, inclusiv eu, dar nu te poti baza pe el, ori nu are acoperire unde trebuie, ori intarzie, ori nu vine, ori e plin, ori e jegos..
Nu au pic de creier cei din primarie, in loc sa investeasca haotic bani in pasaje, mai bine ar investi in transportul public, pentru ca avand un transport public dezvoltat si punctual, traficul s-ar diminua cu mult. Sunt mii de oameni in Bucuresti care chiar si-ar dori sa foloseasca transportul public, inclusiv eu, dar nu te poti baza pe el, ori nu are acoperire unde trebuie, ori intarzie, ori nu vine, ori e plin, ori e jegos..
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/proiecte-noi-la...39698.html
PROIECTE NOI la STRĂZI: Pasaj suprateran între Fabrica de Glucoză și Aviatorilor. VEZI LISTA
Primăria Capitalei are noi planuri pentru infrastructura rutieră a orașului. Pasaje subterane și supraterane, străpungeri, supralărgiri, toate au fost incluse în lista de proiecte viitoare și într-un raport interimar pentru Planul Mobilitate Urbană Durabilă. Mai mult, proiectele au fost incluse și în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru regiunea București-Ilfov urmând a fi propuse pentru finanțare europeană.
În 2014, Bucureștiul a fost orașul cu cele mai mari ambuteiaje din Europa. Au contribuit la această situație infrastructura rutieră a orașului, dar și lipsa unei strategii coerente a Primăriei Capitalei în domeniu. Municipalitatea susține însă că are soluții pentru problema traficului infernal din București, devenit "celebru" la nivel național, și mai nou european. Soluția presupune construirea a noi pasaje, străpungeri și supralărgiri.
Proiectele au fost incluse în "Raportul tehnic: Inventarul proiectelor" din cadrul Planului de Mobilitate Urbană Durabilă București-Ilfov, coordonat de Banca Europeană pentru Reconstruție și Dezvoltare (BERD). De asemenea, ele se regăsesc și în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru regiunea București-Ilfov (n.r. ITI sunt instrumente de dezvoltare teritorială care presupun existenţa unei strategii de dezvoltare teritorială integrată aferentă unui teritoriu desemnat).
Care sunt aceste proiecte:
1. Pasaj suprateran între Str. Barbu Văcărescu şi Bd. Aviatorilor în zona Pod Bordei
"Obiectivul proiectului este realizarea unei artere de legătură între şoseaua Petricani şi Bd. Aviatorilor via Bd. Beijing. Lungimea totală a traseului este de 2.800 metri", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei într-un răspuns remis B365.ro.
Conform municipalității, această lucrare a fost aprobată prin Hotărârea 58/2010, însă documentul la care face referire primăria vizează proiectul "Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Șos. Petricani" și nu menționează niciun pasaj suprateran, limita lucrării fiind Calea Floreasca.
Reprezentanții Primăriei Capitalei au precizat pentru B365.ro că lucrarea va costa 75 milioane euro și va fi finananțată cu fonduri europene. Durata estimată de realizare a proiectului este de 18 luni.
2. Supralărgire str. Gherghiţei cu pasaj sub/suprateran şos. Colentina - şos. Fundeni
Proiectul prevede "supralărgirea străzii Gherghiţei şi realizarea unui pasaj la intersecţia cu şoseaua Colentina. Această arteră va fi o alternativă de acces către autostrada A3. Limitele lucrării sunt str. Gherghiţei -şos. Pericani - şos. Fabrica de Glucoză -Pod Bordei -şos. Fundeni- şos. Colentina ", potrivit Primăriei Capitalei.
Pasajul va avea o lungime de 400 de metri, iar întreaga lucrare - 1.500 de metri. Durata de realizare a proiectului este estimată la 24 de luni. Reprezentanții Primăriei Capitalei mai spun că valoarea lucrării a fost estimată la 59,2 milioane euro. Potrivit informațiilor transmise către consultanții ce realizează Planul de Mobilitate Urbană, se vor solicita fonduri europene pentru realizarea lucrării.
3. Străpungere Bd. Poligrafiei - Şos. Odăi (penetraţie Bucureşti - autostrada Bucureşti-Braşov)
Proiectul vizează "realizarea unei artere noi care să asigure legătura din Şoseaua de centură şi Inelul Median deservind astfel şi cartierele în dezvoltare la nord şi sud de Bd. Ghe. I. Siseşti", ne informează Primăria Capitalei într-un răspuns transmis redacției.
Lungimea totală a noii lucrări va fi de 4.800 metri.
Pentru acest proiect a fost deja realizat un studiu de fezabilitate. Costul estimat al lucrării este 177,8 milioane euro, iar execuția va dura 24 de luni.
4. Pasaj suprateran între şos. Grozăveşti - Bd. Geniului şi Şos. Cotroceni - Bd. Iuliu Maniu
Proiectul este unul pe termen lung, iar până acum nu a fost efectuată nicio activitate în vederea realizării lui, respectiv un studiu de fezabilitate sau hotârâre a Consiliului General. Primăria a stabilit însă suma de bani necesară realizării lui - 28,2 milioane euro, precum și durata de timp necesară execuției lucrării - 2 ani.
"Obiectivul proiectului este fluidizarea traficului pe Inelul Principal în vederea asigurării unei căi de ocolire a centrului oraşului pentru fluxurile de trafic de tranzit prin amplasarea pasajului în lungul Şos. Grozăveşti şi Bd. Geniului peste intersecţia cu Bd. Iuliu Maniu şi Şos. Cotroceni", au precizat reprezentanții municipalității.
5. Pasaj suprateran la intersecţia Şos. Colentina cu Str. Doamna Ghica
Acest proiect a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București în 2006, însă de atunci nu s-a mai întâmplat nimic. Zona este una cu mari probleme, în care se produc zilnic mari ambuteiaje, fiind pe traseul de ieșire din oraș spre DN2. Primarul general, Sorin Oprescu, spunea în decembrie 2012, când a inaugurat pasajul Doamna Ghica - Chișinău, că va construi pasajul din intersecția Şos. Colentina - Str. Doamna Ghica "când vor fi bani".
Pasajul va avea 670 de metri lungime, iar lucrările vor dura 24 de luni, potrivit datelor comunicate B365.ro de către Primăria Capitalei.
Valoarea estimată a lucrării este 23, 9 milioane euro.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/proiecte-noi-la...39698.html
PROIECTE NOI la STRĂZI: Pasaj suprateran între Fabrica de Glucoză și Aviatorilor. VEZI LISTA
Primăria Capitalei are noi planuri pentru infrastructura rutieră a orașului. Pasaje subterane și supraterane, străpungeri, supralărgiri, toate au fost incluse în lista de proiecte viitoare și într-un raport interimar pentru Planul Mobilitate Urbană Durabilă. Mai mult, proiectele au fost incluse și în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru regiunea București-Ilfov urmând a fi propuse pentru finanțare europeană.
În 2014, Bucureștiul a fost orașul cu cele mai mari ambuteiaje din Europa. Au contribuit la această situație infrastructura rutieră a orașului, dar și lipsa unei strategii coerente a Primăriei Capitalei în domeniu. Municipalitatea susține însă că are soluții pentru problema traficului infernal din București, devenit "celebru" la nivel național, și mai nou european. Soluția presupune construirea a noi pasaje, străpungeri și supralărgiri.
Proiectele au fost incluse în "Raportul tehnic: Inventarul proiectelor" din cadrul Planului de Mobilitate Urbană Durabilă București-Ilfov, coordonat de Banca Europeană pentru Reconstruție și Dezvoltare (BERD). De asemenea, ele se regăsesc și în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru regiunea București-Ilfov (n.r. ITI sunt instrumente de dezvoltare teritorială care presupun existenţa unei strategii de dezvoltare teritorială integrată aferentă unui teritoriu desemnat).
Care sunt aceste proiecte:
1. Pasaj suprateran între Str. Barbu Văcărescu şi Bd. Aviatorilor în zona Pod Bordei
"Obiectivul proiectului este realizarea unei artere de legătură între şoseaua Petricani şi Bd. Aviatorilor via Bd. Beijing. Lungimea totală a traseului este de 2.800 metri", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei într-un răspuns remis B365.ro.
Conform municipalității, această lucrare a fost aprobată prin Hotărârea 58/2010, însă documentul la care face referire primăria vizează proiectul "Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Șos. Petricani" și nu menționează niciun pasaj suprateran, limita lucrării fiind Calea Floreasca.
Reprezentanții Primăriei Capitalei au precizat pentru B365.ro că lucrarea va costa 75 milioane euro și va fi finananțată cu fonduri europene. Durata estimată de realizare a proiectului este de 18 luni.
2. Supralărgire str. Gherghiţei cu pasaj sub/suprateran şos. Colentina - şos. Fundeni
Proiectul prevede "supralărgirea străzii Gherghiţei şi realizarea unui pasaj la intersecţia cu şoseaua Colentina. Această arteră va fi o alternativă de acces către autostrada A3. Limitele lucrării sunt str. Gherghiţei -şos. Pericani - şos. Fabrica de Glucoză -Pod Bordei -şos. Fundeni- şos. Colentina ", potrivit Primăriei Capitalei.
Pasajul va avea o lungime de 400 de metri, iar întreaga lucrare - 1.500 de metri. Durata de realizare a proiectului este estimată la 24 de luni. Reprezentanții Primăriei Capitalei mai spun că valoarea lucrării a fost estimată la 59,2 milioane euro. Potrivit informațiilor transmise către consultanții ce realizează Planul de Mobilitate Urbană, se vor solicita fonduri europene pentru realizarea lucrării.
3. Străpungere Bd. Poligrafiei - Şos. Odăi (penetraţie Bucureşti - autostrada Bucureşti-Braşov)
Proiectul vizează "realizarea unei artere noi care să asigure legătura din Şoseaua de centură şi Inelul Median deservind astfel şi cartierele în dezvoltare la nord şi sud de Bd. Ghe. I. Siseşti", ne informează Primăria Capitalei într-un răspuns transmis redacției.
Lungimea totală a noii lucrări va fi de 4.800 metri.
Pentru acest proiect a fost deja realizat un studiu de fezabilitate. Costul estimat al lucrării este 177,8 milioane euro, iar execuția va dura 24 de luni.
4. Pasaj suprateran între şos. Grozăveşti - Bd. Geniului şi Şos. Cotroceni - Bd. Iuliu Maniu
Proiectul este unul pe termen lung, iar până acum nu a fost efectuată nicio activitate în vederea realizării lui, respectiv un studiu de fezabilitate sau hotârâre a Consiliului General. Primăria a stabilit însă suma de bani necesară realizării lui - 28,2 milioane euro, precum și durata de timp necesară execuției lucrării - 2 ani.
"Obiectivul proiectului este fluidizarea traficului pe Inelul Principal în vederea asigurării unei căi de ocolire a centrului oraşului pentru fluxurile de trafic de tranzit prin amplasarea pasajului în lungul Şos. Grozăveşti şi Bd. Geniului peste intersecţia cu Bd. Iuliu Maniu şi Şos. Cotroceni", au precizat reprezentanții municipalității.
5. Pasaj suprateran la intersecţia Şos. Colentina cu Str. Doamna Ghica
Acest proiect a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București în 2006, însă de atunci nu s-a mai întâmplat nimic. Zona este una cu mari probleme, în care se produc zilnic mari ambuteiaje, fiind pe traseul de ieșire din oraș spre DN2. Primarul general, Sorin Oprescu, spunea în decembrie 2012, când a inaugurat pasajul Doamna Ghica - Chișinău, că va construi pasajul din intersecția Şos. Colentina - Str. Doamna Ghica "când vor fi bani".
Pasajul va avea 670 de metri lungime, iar lucrările vor dura 24 de luni, potrivit datelor comunicate B365.ro de către Primăria Capitalei.
Valoarea estimată a lucrării este 23, 9 milioane euro.
- florin
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Sava_6115-6315
Mari investitii in benzi pentru stocarea traficului din Bucuresti! Cu cat se va investi mai mult in pasaje, strazi largite, strapungeri traficul va fi si mai aglomerat. Nu aud nimic legat de parcari! de transportul in comun, de vreo strategie de a lega zonele adiacente de capitala prin transport rapid! Orasul asta se aglomereaza constant cu masini! Intr-adevar, sunt si proiecte bune pentru infrastructura, dar nu putem investi numai in infrastructura fara a creea alternative viabile...
Mari investitii in benzi pentru stocarea traficului din Bucuresti! Cu cat se va investi mai mult in pasaje, strazi largite, strapungeri traficul va fi si mai aglomerat. Nu aud nimic legat de parcari! de transportul in comun, de vreo strategie de a lega zonele adiacente de capitala prin transport rapid! Orasul asta se aglomereaza constant cu masini! Intr-adevar, sunt si proiecte bune pentru infrastructura, dar nu putem investi numai in infrastructura fara a creea alternative viabile...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Frumos ai grait. Adevarul e ca, fara parcari... e naspa. Masinile se duc undeva... dar daca nu pot parca e de pomana...
Frumos ai grait. Adevarul e ca, fara parcari... e naspa. Masinile se duc undeva... dar daca nu pot parca e de pomana...
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Sava_6115-6315
Ma refer la parcari de resedinta si la cele gen "park & ride". Foarte multa lume a migrat spre localitati limitrofe Bucurestiului (Magurele, Domnesti, Balotesti, Tunari, Pantelimon, etc), iar dimineata si seara intrarile si iesirile din oras sunt blocate de coloane interminabile de masini care obstructioneaza de multe ori si sensul opus....
Deci degeaba trantim 10- 20- 50 pasaje in oras caci aglomeratia nu va scadea, iar poluarea, disconfortul si timpul piedut in trafic vor creste in continuare. Trebuie gantida o strategie de dezvoltare cel putin pe termen mediu pentru Bucuresti si judetul Ilfov impreuna. Nu cum s-a facut cu centrura de nord dintre Otopeni si Voluntari.... S-au facut pasaje peste calea ferata , iar apoi, linia s-a inchis si la felul cum decurg treburile la CFR inchisa va ramane. In acest context nu se justifica pasajul hobanat de langa Otopeni...Restul sunt peste centura si au sens. In schimb la Intersectia de la Stefanesti au murit oameni pentru ca cineva sa faca un giratoriu, nu intersectia aia criminala cum a ramas la Tunari....
Ma refer la parcari de resedinta si la cele gen "park & ride". Foarte multa lume a migrat spre localitati limitrofe Bucurestiului (Magurele, Domnesti, Balotesti, Tunari, Pantelimon, etc), iar dimineata si seara intrarile si iesirile din oras sunt blocate de coloane interminabile de masini care obstructioneaza de multe ori si sensul opus....
Deci degeaba trantim 10- 20- 50 pasaje in oras caci aglomeratia nu va scadea, iar poluarea, disconfortul si timpul piedut in trafic vor creste in continuare. Trebuie gantida o strategie de dezvoltare cel putin pe termen mediu pentru Bucuresti si judetul Ilfov impreuna. Nu cum s-a facut cu centrura de nord dintre Otopeni si Voluntari.... S-au facut pasaje peste calea ferata , iar apoi, linia s-a inchis si la felul cum decurg treburile la CFR inchisa va ramane. In acest context nu se justifica pasajul hobanat de langa Otopeni...Restul sunt peste centura si au sens. In schimb la Intersectia de la Stefanesti au murit oameni pentru ca cineva sa faca un giratoriu, nu intersectia aia criminala cum a ramas la Tunari....
- realistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
realistul
Nu știu dacă ati observat. În trafic e plin de autoturisme din multe județe ale țării. Mulți au venit să lucreze în București, au închiriat sau au cumpărat apartamente și contribuie din plin la acest trafic și așa aglomerat.
Nu știu dacă ati observat. În trafic e plin de autoturisme din multe județe ale țării. Mulți au venit să lucreze în București, au închiriat sau au cumpărat apartamente și contribuie din plin la acest trafic și așa aglomerat.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
survola
Deci nu platesc impozite in Bucuresti, nu? Pot primariile da locuri de parcare pentru masini inmatriculate in alte judete?
Deci nu platesc impozite in Bucuresti, nu? Pot primariile da locuri de parcare pentru masini inmatriculate in alte judete?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination