Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
817 posts, 330365 views
📖 Pagination options
- Ahyle
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Ahyle
@gavid62 Eu am vazut masini care faceau stanga spre Chitila, dinspre Dragomiresti. Cred ca daca vrei sa intorci, trebuie sa intorci cand faci dreapta spre Dragomiresti. Practic intorci in intersectie...
Cateva poze cu noul drum de la Dragomiresti spre Chitila:
@gavid62 Eu am vazut masini care faceau stanga spre Chitila, dinspre Dragomiresti. Cred ca daca vrei sa intorci, trebuie sa intorci cand faci dreapta spre Dragomiresti. Practic intorci in intersectie...
Cateva poze cu noul drum de la Dragomiresti spre Chitila:
1.JPG (50.59 KB; downloaded 3670 times)
2.JPG (49.29 KB; downloaded 3663 times)
3.JPG (45.58 KB; downloaded 3655 times)
4.JPG (48.34 KB; downloaded 3655 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Pentru Chitila aveti si drumul asta ca alternativa(vezi tinta din mijlocul imaginii): http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.47...4&z=15&m=b
Pentru Chitila aveti si drumul asta ca alternativa(vezi tinta din mijlocul imaginii): http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.47...4&z=15&m=b
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
Aceasta diferenta de nivel de aici asa va ramane definitiv ?
Aceasta diferenta de nivel de aici asa va ramane definitiv ?
- shoppy
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
- gavid62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
gavid62
Am trecut si in aceasta dimineata prin intersectia "parata". In continuare virajul spre dreapta (din Dragomiresti spre Chitila) este o adevarata aventura (cvasi imposibil). O astfel de manevra este sa zicem posibila la limita numai pe varful podului CF (din cauza diferentei de nivel intre soseaua veche si nou construita varianta) dar blocheaza sensul dinspre Chitila spre A1 si fara amabilitatea celor care vin dinspre A1 spre Chtila nu ai nicio sansa. Sustin in continuare ca functionarea deplina a giratoriului de la Lukoil ar fi singura varianta fezabila (legala).
Ieri la ora 19.00 datorita (si) acestei solutii tehnice coada se intindea de la Chitila pana la Carefour Militari
Am trecut si in aceasta dimineata prin intersectia "parata". In continuare virajul spre dreapta (din Dragomiresti spre Chitila) este o adevarata aventura (cvasi imposibil). O astfel de manevra este sa zicem posibila la limita numai pe varful podului CF (din cauza diferentei de nivel intre soseaua veche si nou construita varianta) dar blocheaza sensul dinspre Chitila spre A1 si fara amabilitatea celor care vin dinspre A1 spre Chtila nu ai nicio sansa. Sustin in continuare ca functionarea deplina a giratoriului de la Lukoil ar fi singura varianta fezabila (legala).
Ieri la ora 19.00 datorita (si) acestei solutii tehnice coada se intindea de la Chitila pana la Carefour Militari
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Pai daca fac giratoriu acolo neaparat sa fie totul la acelasi nivel.
Pai daca fac giratoriu acolo neaparat sa fie totul la acelasi nivel.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
S-a turnat si sapa de protectie a hidroizolatiei podetului de peste apeduct.
S-a turnat si sapa de protectie a hidroizolatiei podetului de peste apeduct.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
In aceasta poza giratoriul va fi in spatele fotografului, la cel putin 250 de metri in spate conform GM.
250 de metri este suficient ca sensul acela sa urce la acelasi nivel fara nici un efort pentru masini, chiar daca oicum acolo se urca la deal...
Iar diferenta de nivel de care spun mi se pare greu de crezut ca o vor umple cu asfalt. Daca vroiau, urcau terasamentul din start, ca era mult mai ieftin...
shoppy wrote:
Pai daca fac giratoriu acolo neaparat sa fie totul la acelasi nivel.
In aceasta poza giratoriul va fi in spatele fotografului, la cel putin 250 de metri in spate conform GM.
250 de metri este suficient ca sensul acela sa urce la acelasi nivel fara nici un efort pentru masini, chiar daca oicum acolo se urca la deal...
Iar diferenta de nivel de care spun mi se pare greu de crezut ca o vor umple cu asfalt. Daca vroiau, urcau terasamentul din start, ca era mult mai ieftin...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Poate balasteaza direct peste asfaltul existent si dupaia asfalteaza deasupra.
Poate balasteaza direct peste asfaltul existent si dupaia asfalteaza deasupra.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
poza este la coborare de pe pasaj spre Chitila. Nu vrei sa spui ca giratoriul va fi in FATA fotografului?
In spate exista deja un giratoriu la Rompetrol - Lukoil.
poza este la coborare de pe pasaj spre Chitila. Nu vrei sa spui ca giratoriul va fi in FATA fotografului?
In spate exista deja un giratoriu la Rompetrol - Lukoil.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Asta si fac
shoppy wrote:
Poate balasteaza direct peste asfaltul existent si dupaia asfalteaza deasupra.
Asta si fac
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
S-a suprabetonat si hidroizolat pasajul peste apeduct, slabe progrese la balastarea rampei si nimic in rest.
S-a suprabetonat si hidroizolat pasajul peste apeduct, slabe progrese la balastarea rampei si nimic in rest.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
Doua poze de la colegul cutter cu rampa Chitila, care avanseaza...
Doua poze de la colegul cutter cu rampa Chitila, care avanseaza...
📖 Pagination options