Topic: Discuții diverse
799 posts, 255762 views
📖 Pagination options
- cristi20
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Pentru trenurile cu vagoane mai grele (ex: cel rusesc care trece prin RO pentru a ajunge mai departe spre Bulgaria) se utilizeaza cuplarea dubla a vagoanelor.
Pentru trenurile cu vagoane mai grele (ex: cel rusesc care trece prin RO pentru a ajunge mai departe spre Bulgaria) se utilizeaza cuplarea dubla a vagoanelor.
- Mrs
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mrs
Nu sunt mare fan al transportului feroviar, dar azi am vazut ceva ce m-a
http://www.wimp.com/traintrack/
Nu stiu daca e de actualitate, poate voi stiti despre ce e vorba...
pe mine insa m-a impresionat, dupa cum spunea si un prieten avem si noi cteva d'astea dar stau la depou ca nu stiu la ce folosesc
Nu sunt mare fan al transportului feroviar, dar azi am vazut ceva ce m-a
http://www.wimp.com/traintrack/
Nu stiu daca e de actualitate, poate voi stiti despre ce e vorba...
pe mine insa m-a impresionat, dupa cum spunea si un prieten avem si noi cteva d'astea dar stau la depou ca nu stiu la ce folosesc
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Avem si noi d'astea si nu stau in depou.Nu mai stiu unde vazusem astfel de utilaje la munca.
Avem si noi d'astea si nu stau in depou.Nu mai stiu unde vazusem astfel de utilaje la munca.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Lucreaza pe Bucuresti - Constanta.
Cat despre cuplarea multipla, aia e o inventie locala, nici vagoanele de marfa care chiar au 80 de tone cand sunt incarcate(sarcina maxima pe 4 osii) nu se cupleaza asa.
Lucreaza pe Bucuresti - Constanta.
Cat despre cuplarea multipla, aia e o inventie locala, nici vagoanele de marfa care chiar au 80 de tone cand sunt incarcate(sarcina maxima pe 4 osii) nu se cupleaza asa.
- gabriels
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
gabriels
Utilaje de genul asta au lucrat si la Bucuresti Ploiesti.Tin minte cum stateam ore intregi in zona Chitila si priveam cum lucreaza.Cele de la noi aratau chiar mai bine,doar ca nu puneau separat traversele si sina,ci aveau bucati de linie deja asamblata care venea pe role.
Utilaje de genul asta au lucrat si la Bucuresti Ploiesti.Tin minte cum stateam ore intregi in zona Chitila si priveam cum lucreaza.Cele de la noi aratau chiar mai bine,doar ca nu puneau separat traversele si sina,ci aveau bucati de linie deja asamblata care venea pe role.
- Mihai Calin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mihai Calin
Salutare,
aveti idee daca exista vreun plan sigur de modernizare a Garii de Nord?
Salutare,
aveti idee daca exista vreun plan sigur de modernizare a Garii de Nord?
- Razvan Mihai
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Razvan Mihai
Cred ca intrebarea ar suna in felul urmator: Se are in vedere vreun plan pentru modernizarea Garii de Nord in viitoru apropiat? Raspunsu: NU si nici nu va fi prea curand.
Salutare,
aveti idee daca exista vreun plan sigur de modernizare a Garii de Nord?
Cred ca intrebarea ar suna in felul urmator: Se are in vedere vreun plan pentru modernizarea Garii de Nord in viitoru apropiat? Raspunsu: NU si nici nu va fi prea curand.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Vederi cu trenuri de calatori
Dr2005
Doamne, câtă risipă la CFR Călători... 6000 kW pentru 4 vagoane. La câţi bani au plătit pentru "modernizarea" ramelor Z6100, puteau modifica 3-4 bucăţi ca lumea (scaune confortabile, aer condiţionat eficient, WC vacuumatic, uşi etanşe) pentru trenuri din astea. Sau, măcar, ar putea aloca locomotive EC, eventual aduse câteva de la Arad la BC, la schimb cu EA-uri sau făcut schimb cu CFR Marfă (tot ţine la gard atâtea EC-uri) sau alţi operatori de marfă cu EC-uri. Oricum, pentru marfă trebuie putere, deci EA-ul e mult mai nimerit. Chiar dacă în zona deservită de Depoul BC nu sunt pante mari (decât Predealul, dar ăla se poate face cu locomotive de Braşov sau Ploieşti), depoul are un singur EC (44-0058).
Doamne, câtă risipă la CFR Călători... 6000 kW pentru 4 vagoane. La câţi bani au plătit pentru "modernizarea" ramelor Z6100, puteau modifica 3-4 bucăţi ca lumea (scaune confortabile, aer condiţionat eficient, WC vacuumatic, uşi etanşe) pentru trenuri din astea. Sau, măcar, ar putea aloca locomotive EC, eventual aduse câteva de la Arad la BC, la schimb cu EA-uri sau făcut schimb cu CFR Marfă (tot ţine la gard atâtea EC-uri) sau alţi operatori de marfă cu EC-uri. Oricum, pentru marfă trebuie putere, deci EA-ul e mult mai nimerit. Chiar dacă în zona deservită de Depoul BC nu sunt pante mari (decât Predealul, dar ăla se poate face cu locomotive de Braşov sau Ploieşti), depoul are un singur EC (44-0058).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: News
Goldmund
pt. Shoppy,care m-a insultat degeaba si a scris ca el a stat doar in ambuteiaje,nu a vazut nici un camion(/in Germania,pe Autobahn!!)dar a vazut trenuri de marfa odata la 2 minute:
http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 1014172544
pt. Shoppy,care m-a insultat degeaba si a scris ca el a stat doar in ambuteiaje,nu a vazut nici un camion(/in Germania,pe Autobahn!!)dar a vazut trenuri de marfa odata la 2 minute:
http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 1014172544
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: News
Dr2005
Diagrama e pentru transport de marfă... cea pentru transport de călători cred că e diferită.
Diagrama e pentru transport de marfă... cea pentru transport de călători cred că e diferită.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: News
Goldmund
Dr.2005,
amicul se referea la trans. de marfa,dar pt. tine iata si adresa cu transportul de calatori din Germania:
http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 1018135454
De data asta nu uit sa explic culorile:
-albastru reprezinta caile ferate...
-rot/violet reprezinta transportul aerian
-restul reprezinta trans. de calatori pe sosele,autostrazi,care reprezinta mai mult de ...87% din total!Presupun eu,de asta e Germania si locomotiva economica a UE-trans. rutier este eficient,chiar daca mie imi place sa calatoresc cu ...trenul.
Nici n-as fi venit acum cu aceste tabele,daca Shoppy n-ar fi spus ca locuiesc degeaba de 30 ani in Germania si habar nu am,pentru ca...(acum vine)el stie ca atunci cand a fost el o data in Germania.....
Dr.2005,
amicul se referea la trans. de marfa,dar pt. tine iata si adresa cu transportul de calatori din Germania:
http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 1018135454
De data asta nu uit sa explic culorile:
-albastru reprezinta caile ferate...
-rot/violet reprezinta transportul aerian
-restul reprezinta trans. de calatori pe sosele,autostrazi,care reprezinta mai mult de ...87% din total!Presupun eu,de asta e Germania si locomotiva economica a UE-trans. rutier este eficient,chiar daca mie imi place sa calatoresc cu ...trenul.
Nici n-as fi venit acum cu aceste tabele,daca Shoppy n-ar fi spus ca locuiesc degeaba de 30 ani in Germania si habar nu am,pentru ca...(acum vine)el stie ca atunci cand a fost el o data in Germania.....
- Dr2005
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination