Topic: Stiri si articole din presa
167 posts, 89336 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
survola
Cum era aia cu subminarea economiei naționale?
t530 wrote:
Tara condusa de retarzi, mafioti, furaciosi, etc...unde este DNA-ul ?
Cum era aia cu subminarea economiei naționale?
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
t530
http://www.agerpres.ro/social/2015/08/3...i-18-43-45
"restul o să plătim" => sa plateasca Ei cu inchisoarea, munca in folosul comunitatii
http://www.agerpres.ro/social/2015/08/3...i-18-43-45
"Vreo șase — șapte luni este întârzierea. Încercăm să cerem o prelungire a termenului, dacă nu se poate cred că o să absorbim cam 60% din banii europeni, restul o să plătim", a spus Oprescu jurnaliștilor.
Primarul general estima, într-o postare făcută pe Facebook pe 15 aprilie, că lucrările se vor finaliza la sfârșitul anului.
Proiectul presupune realizarea unui pasaj subteran rutier pentru a face legătura dintre Calea Văcărești și strada Nițu Vasile, dar și amenajarea a patru pasaje pietonale de-a lungul celui rutier și către stațiile de tramvai.
De asemenea, proiectul vizează modernizarea carosabilului în intersecția Calea Văcărești — Olteniței — Nițu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulație, precum și realizarea de legături pietonale printr-un pasaj subteran între stația de metrou Piața Sudului și peroanele stațiilor de tramvai aflate pe șoseaua Olteniței.
AGERPRES/(A, AS — autor: Iulia Carciog, editor: Georgiana Tănăsescu)
"restul o să plătim" => sa plateasca Ei cu inchisoarea, munca in folosul comunitatii
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
bekxy
Sentimentul meu e că trag de timp astfel încât să plătească pe cât de mult posibil din bugetul local. Că de-acolo se mermelesc altfel deconturile.
Sentimentul meu e că trag de timp astfel încât să plătească pe cât de mult posibil din bugetul local. Că de-acolo se mermelesc altfel deconturile.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
Trag si sa ii dea drumul fix inainte de alegerile pentru Primarie...
Trag si sa ii dea drumul fix inainte de alegerile pentru Primarie...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Si cand sunt alea, nu de alta dar mi-ar folosi pasajul asta, cum o iei ar descongestiona cu siguranta "inelul".
Si cand sunt alea, nu de alta dar mi-ar folosi pasajul asta, cum o iei ar descongestiona cu siguranta "inelul".
- Robert24
-
Posted:
-
- realistul
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
realistul
Trec zilnic prin zonă și clar se trage de timp. Nu se muncește mai deloc raportat la dimensiunea șantierului.
Trec zilnic prin zonă și clar se trage de timp. Nu se muncește mai deloc raportat la dimensiunea șantierului.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
georgica2704
Şantierul pentru Pasajul de la Piaţa Sudului produce haos în sectorul 4. Strada Niţu Vasile se închide!
Pasajul rutier subteran de la Piața Sudului a fost conceput ca parte a soluției pentru fluidizarea traficului pe partea de sud a Capitalei, împreună cu pasajul de la Mihai Bravu.
Lucrari Piata SuduluiDacă acesta din urmă a fost construit pentru a soluționa conflictul de trafic de la intersecția Căii Văcărești cu bulevardul Tineretului și soseaua Mihai Bravu, pasajul de la piața Sudului subtraverseaza soseaua Olteniței făcând legătură între Calea Văcărești și strada Nitu Vasile si mai departe spre bulevardul Alexandru Obregia, scrie bucurestifm.ro.
Pasajul se construiește pe fonduri europene și valoarea totală a investiției este de peste 126 milioane de lei, din care 97 de milioane din finanțarea europeană. De aceea, termenul de finalizare este foarte strict, finalul acestui an, sub sancțiunea pierderii banilor europeni.
nsă, chiar de la debutul lucrărilor, constructorii s-au confruntat cu o problemă cât se poate de serioasă, care a dus la mari întârzieri în realizarea proiectului.
Este vorba despre relocarea rețelelor edilitare, apă, canalizare si curent electric.
Iar partea cea mai grea abia urmează. Pentru lucrările la rampa de pe strada Nitu Vasile a pasajului, traficul va fi oprit în zonă, iar șoferii care vin dinspre centru urmând a fi deviați pe străduțele laterale.
Oamenii din zonă sunt exasperați de ritmul lent al lucrărilor și spun că pasajul nici nu ar fi necesar și că pe șantier nici nu se lucrează în ritm alert.
Primarul General Interimar al Capitalei, Marin Stefanel, spune că întârzierile la lucrările de la pasajul de la Piața Sudului s-ar datora faptului că în proiectul inițial, nu ar fi fost prevăzute lucrările de mutare a rețelelor de utilități. Marin crede că, în ciuda întârzierilor, banii europeni nu vor fi pierduți. Edilul șef a declarat că va anunța partenerii europeni, pe cale oficială, cu privire la dificultățile întâmpinate.
Vestea cea mai proastă pentru bucureșteni este aceea că, dacă, până la 31 decembrie anul acesta, Primăria Capitalei nu va reuși să deconteze toate cheltuielile eligibile, adică să cheltuielile toți banii europeni, riscăm să pierdem finanțarea, adică toți cei 97 de milioane de lei de la Uniunea Europeană.
http://jurnalul.ro/article-697986.html?utm_source=Antena3&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post
Desi se stia de mult ca va fi inchisa circulatia pe Nitu Vasile, totusi altceva era vara nu acum cand si asa este un cosmar sa treci prin zona la orice ora nu doar la ore de varf.
Oricum deja se prefigureaza noi statii ,pentru autobuze, dupa intersectia cu Secuilor , la 50 de metri dupa ingradirea din fata cimitirului. Asadar mai mult ca sigur liniile 312,313 si 381 vor circula pe Secuilor- Brancoveanu- Oltenitei- Vacaresti cat de curand.
Şantierul pentru Pasajul de la Piaţa Sudului produce haos în sectorul 4. Strada Niţu Vasile se închide!
Pasajul rutier subteran de la Piața Sudului a fost conceput ca parte a soluției pentru fluidizarea traficului pe partea de sud a Capitalei, împreună cu pasajul de la Mihai Bravu.
Lucrari Piata SuduluiDacă acesta din urmă a fost construit pentru a soluționa conflictul de trafic de la intersecția Căii Văcărești cu bulevardul Tineretului și soseaua Mihai Bravu, pasajul de la piața Sudului subtraverseaza soseaua Olteniței făcând legătură între Calea Văcărești și strada Nitu Vasile si mai departe spre bulevardul Alexandru Obregia, scrie bucurestifm.ro.
Pasajul se construiește pe fonduri europene și valoarea totală a investiției este de peste 126 milioane de lei, din care 97 de milioane din finanțarea europeană. De aceea, termenul de finalizare este foarte strict, finalul acestui an, sub sancțiunea pierderii banilor europeni.
nsă, chiar de la debutul lucrărilor, constructorii s-au confruntat cu o problemă cât se poate de serioasă, care a dus la mari întârzieri în realizarea proiectului.
Este vorba despre relocarea rețelelor edilitare, apă, canalizare si curent electric.
Iar partea cea mai grea abia urmează. Pentru lucrările la rampa de pe strada Nitu Vasile a pasajului, traficul va fi oprit în zonă, iar șoferii care vin dinspre centru urmând a fi deviați pe străduțele laterale.
Oamenii din zonă sunt exasperați de ritmul lent al lucrărilor și spun că pasajul nici nu ar fi necesar și că pe șantier nici nu se lucrează în ritm alert.
Primarul General Interimar al Capitalei, Marin Stefanel, spune că întârzierile la lucrările de la pasajul de la Piața Sudului s-ar datora faptului că în proiectul inițial, nu ar fi fost prevăzute lucrările de mutare a rețelelor de utilități. Marin crede că, în ciuda întârzierilor, banii europeni nu vor fi pierduți. Edilul șef a declarat că va anunța partenerii europeni, pe cale oficială, cu privire la dificultățile întâmpinate.
Vestea cea mai proastă pentru bucureșteni este aceea că, dacă, până la 31 decembrie anul acesta, Primăria Capitalei nu va reuși să deconteze toate cheltuielile eligibile, adică să cheltuielile toți banii europeni, riscăm să pierdem finanțarea, adică toți cei 97 de milioane de lei de la Uniunea Europeană.
http://jurnalul.ro/article-697986.html?utm_source=Antena3&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post
Desi se stia de mult ca va fi inchisa circulatia pe Nitu Vasile, totusi altceva era vara nu acum cand si asa este un cosmar sa treci prin zona la orice ora nu doar la ore de varf.
Oricum deja se prefigureaza noi statii ,pentru autobuze, dupa intersectia cu Secuilor , la 50 de metri dupa ingradirea din fata cimitirului. Asadar mai mult ca sigur liniile 312,313 si 381 vor circula pe Secuilor- Brancoveanu- Oltenitei- Vacaresti cat de curand.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Un articol de toata jena. Lasand la o parte ca nu se spune :
...pentru fluidizarea traficului pe partea de sud a Capitalei...
ci
...pentru fluidizarea traficului în partea de sud a Capitalei...
Dar pentru ziaristii lu' peste prajit facuti pe banda rulanta la Spiru Haret evident ca sunt obstacole de netrecut...
Un articol de toata jena. Lasand la o parte ca nu se spune :
...pentru fluidizarea traficului pe partea de sud a Capitalei...
ci
...pentru fluidizarea traficului în partea de sud a Capitalei...
Dar pentru ziaristii lu' peste prajit facuti pe banda rulanta la Spiru Haret evident ca sunt obstacole de netrecut...
- TibiV
-
Posted:
-
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Dragos Tanase
andrei11, cu tot respectul, dar despre exprimarea lui georgica2704 ... "Desi se stia de mult cava fii inchisa circulatia pe Nitu Vasile" ... nu spui nimic, daca tot comentezi greselile de exprimare? pot fi doar niste scapari, nu altceva
P.S. Acel articol e o preluare de pe bucurestifm.ro, de acolo a plecat eroarea.
P.P.S. Oricum, multumesc pentru sesizarea indirecta. Am corectat si recunosc ca m-am grabit, dar stiu sa scriu romaneste. Totusi, haos tot va fi in acea zona din sectorul 4. Sau este deja!
andrei11, cu tot respectul, dar despre exprimarea lui georgica2704 ... "Desi se stia de mult cava fii inchisa circulatia pe Nitu Vasile" ... nu spui nimic, daca tot comentezi greselile de exprimare? pot fi doar niste scapari, nu altceva
P.S. Acel articol e o preluare de pe bucurestifm.ro, de acolo a plecat eroarea.
P.P.S. Oricum, multumesc pentru sesizarea indirecta. Am corectat si recunosc ca m-am grabit, dar stiu sa scriu romaneste. Totusi, haos tot va fi in acea zona din sectorul 4. Sau este deja!
- andrei11
-
Posted:
-
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/pasajul-subtera...38974.html
Pasajul subteran de la Piața Sudului are o întârziere de 11 luni! Doar 23% din lucrare e GATA
Primăria Capitalei riscă să piardă 19,5 milioane de euro! Banii sunt de la Uniunea Europeană și sunt destinați construirii pasajului subteran de la Piața Sudului. Lucrarea înregistrează însă o întârziere de aproape un an, termenii contractului încheiat de Primăria Capitalei cu instituțiile europene fiind astfel grav încălcați. În aceste condiții, municipalitatea nu va primi niciun ban de la UE. Pasajul subteran de la Piaţa Sudului se realizează pe direcţia Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile şi va avea o lungime în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri. Proiectul prevede și construirea mai multor pasaje pietonale, dar și a aunui pasaj subteran care va face legătura între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai de pe Șos. Olteniţei.
Pasajul subteran de la Piața Sudului ar trebui finalizat până la 31 decembrie 2015, conform contractului încheiat de Primăria Capitalei cu instituțiile europene. În acest moment însă, lucrarea este executată doar în proporție de 23%, iar conform actualului grafic de lucrări, constructorul estimează că va finaliza pasajul în noiembrie 2016, deci cu o întârziere de aproape un an.
În aceste condiții, Primăria Capitalei va pierde finanțarea europeană pentru acest proiect. Contractul de finanțare a fost semnat în luna mai 2014 și are o valoare totală de circa 88 milioane lei, din care contribuția Primăriei Capitalei este de doar 2%. Prin urmare, din cauza întârzierilor, municipalitatea va pierde 86,2 milioane lei (aproximativ 19,5 milioane euro).
Reprezentanții Primăriei spun că vor încerca să mai recupereze din întârzieri pentru a primi măcar o parte din banii europeni. "Pentru a nu se ajunge in situatia pierderii finantarii europene s-a solicitat constructorului furnizarea unui nou grafic de lucrări astfel încât investiția să fie finalizată la 31 iunie 2016. În acest fel, sumele decontate până la 31 decembrie 2015 din fondurile europene nerambursabile nu vor fi pierdute", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei într-un răspuns remis B365.ro.
Primele probleme în cadrul acestui proiect au apărut în martie și viza rețeaua de electricitate și cea de canalizare.
"La Piața Sudului avem o minimă suplimentare la cablurile electrice, sunt cu 10-15% mai multe sau sunt în alte pozițiții decât în planuri și trebuie deviate. Apoi a mai apărut problema reabilitării canalizării, devierii unei canalizări. Este vorba de un canal mare, interceptor, care va merge în lungul Olteniței și care nu era prins în proiectul nostru. Acesta interferează cu pasajul nostru și cu canalizarea de la pasaj și proiectul trebui adaptat pentru că în timp ce noi vom lucra la pasaj, în paralel se vor executa și lucrări la acest interceptor pe zona în care este pasajul. Lucrarea la interceptor va fi executată de Apanova. Este un canal de 2,5 metri in diametru și se va fora 10 metri", spunea atunci Ion Dedu, fostul director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
STADIUL LUCRARII
- S-au realizat peretii mulati in proportie de 90 % pe rampa de intrare dinspre Calea Vacaresti si in proportie de 65 la suta pe rampa de iesire spre Cale Vacaresti;
- S-au realizat in proportie de 50 % peretii mulati pentru rampa de iesire si intrare dinspre Strada Nitu Vasile;
- Au fost realizate in proportie de 98 % lucrarile la intrarea in pasajul pietonal nr 1 dinspre Lukoil;
- Au fost realizate in proportie de 98 % lucrarile la intrarea dinspre Mega Image a pasajului pietonal nr 1;
- Structura de rezistenta la pasajul pietonal 3 realizata in proprtie de 80 la suta
- Structura de rezistenta la pasajul pietonal nr 2 realizata in proportie de 50 la suta (intrarea dinspre Big Berceni)
- Realizat structura de rezistenta completa a trei tronsoane(T1, T2, T3) din rampa pasajului rutier, iesire calea Vacaresti si se lucreaza la T4.
- Se lucreaza la devieri ale instalatiilor de canal (Apanova) si energie electrica (Enel) in zona santierului;
- S-a demontat retaua de contact a tramvaiului si toleibuzului pe anumite sectoare;
- In curs de finalizare lucrarile pentru devierea circulatiei auto necesare inchiderii Str. Nitu Vasile dinspre Sos. Oltenitei.
A mai ramas de executat:
- devierea retelelor de canalizare ( termen sfarsit noiembrie 2015) si instalatiile electrice (termen posibil octombrie 2015)
- realizarea peretilor mulati si a pilonilor de sprijin din zona intersectiei,
- demontarea si remontarea liniilor de tramvai si montarea retelei de contact,
- realizarea dalei de acoperire a pasajului rutier (60%) si a pasajelor pietonale in zona intersectiei,
- finalizarea pasajului pietonal 1 in zona centrala si finalizarea pasajelor pietonale 2,3 si 4,
- finisajele si lucrarile de arhitectura ale pasajului,
- realizarea sistemelor de canalizare si de realizare a radierului si sistemului rutier al pasajului,
- refacerea sistemului carosabil si refacerea amenajarilor urbanistice.
Cum va arăta Piața Sudului la finalizarea proiectului
Pasajul subteran de la Piaţa Sudului se realizează pe direcţia Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile şi va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcăreşti, 111 metri, iar rampa spre Niţu Vasile 85 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri.
Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi.
De asemenea, vor fi realizate lucrări de modernizare a carosabilului şi trotuarelor în intersecţia dintre Calea Văcăresti, Şoseaua Olteniţei şi strada Niţu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulaţie, precum şi realizarea localelor adiacente rampelor pasajului rutier, cu câte două benzi pe sens, atât pe Calea Văcăreşti, cât şi pe strada Niţu Vasile.
Pe direcţia strada Niţu Vasile - Calea Văcăreşti, de o parte şi de alta a pasajului rutier, vor fi realizate şi pasaje pietonale. În plus, va fi construit şi un pasaj subteran pietonal care va face legătura între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai de pe Șos. Olteniţei. Un alt pasaj pietonal subteran va fi construit la capătul dinspre str. Niţu Vasile a pasajului rutier (intersecţie str. Niţu Vasile cu str. Secuilor).
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/pasajul-subtera...38974.html
Pasajul subteran de la Piața Sudului are o întârziere de 11 luni! Doar 23% din lucrare e GATA
Primăria Capitalei riscă să piardă 19,5 milioane de euro! Banii sunt de la Uniunea Europeană și sunt destinați construirii pasajului subteran de la Piața Sudului. Lucrarea înregistrează însă o întârziere de aproape un an, termenii contractului încheiat de Primăria Capitalei cu instituțiile europene fiind astfel grav încălcați. În aceste condiții, municipalitatea nu va primi niciun ban de la UE. Pasajul subteran de la Piaţa Sudului se realizează pe direcţia Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile şi va avea o lungime în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri. Proiectul prevede și construirea mai multor pasaje pietonale, dar și a aunui pasaj subteran care va face legătura între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai de pe Șos. Olteniţei.
Pasajul subteran de la Piața Sudului ar trebui finalizat până la 31 decembrie 2015, conform contractului încheiat de Primăria Capitalei cu instituțiile europene. În acest moment însă, lucrarea este executată doar în proporție de 23%, iar conform actualului grafic de lucrări, constructorul estimează că va finaliza pasajul în noiembrie 2016, deci cu o întârziere de aproape un an.
În aceste condiții, Primăria Capitalei va pierde finanțarea europeană pentru acest proiect. Contractul de finanțare a fost semnat în luna mai 2014 și are o valoare totală de circa 88 milioane lei, din care contribuția Primăriei Capitalei este de doar 2%. Prin urmare, din cauza întârzierilor, municipalitatea va pierde 86,2 milioane lei (aproximativ 19,5 milioane euro).
Reprezentanții Primăriei spun că vor încerca să mai recupereze din întârzieri pentru a primi măcar o parte din banii europeni. "Pentru a nu se ajunge in situatia pierderii finantarii europene s-a solicitat constructorului furnizarea unui nou grafic de lucrări astfel încât investiția să fie finalizată la 31 iunie 2016. În acest fel, sumele decontate până la 31 decembrie 2015 din fondurile europene nerambursabile nu vor fi pierdute", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei într-un răspuns remis B365.ro.
Primele probleme în cadrul acestui proiect au apărut în martie și viza rețeaua de electricitate și cea de canalizare.
"La Piața Sudului avem o minimă suplimentare la cablurile electrice, sunt cu 10-15% mai multe sau sunt în alte pozițiții decât în planuri și trebuie deviate. Apoi a mai apărut problema reabilitării canalizării, devierii unei canalizări. Este vorba de un canal mare, interceptor, care va merge în lungul Olteniței și care nu era prins în proiectul nostru. Acesta interferează cu pasajul nostru și cu canalizarea de la pasaj și proiectul trebui adaptat pentru că în timp ce noi vom lucra la pasaj, în paralel se vor executa și lucrări la acest interceptor pe zona în care este pasajul. Lucrarea la interceptor va fi executată de Apanova. Este un canal de 2,5 metri in diametru și se va fora 10 metri", spunea atunci Ion Dedu, fostul director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.
STADIUL LUCRARII
- S-au realizat peretii mulati in proportie de 90 % pe rampa de intrare dinspre Calea Vacaresti si in proportie de 65 la suta pe rampa de iesire spre Cale Vacaresti;
- S-au realizat in proportie de 50 % peretii mulati pentru rampa de iesire si intrare dinspre Strada Nitu Vasile;
- Au fost realizate in proportie de 98 % lucrarile la intrarea in pasajul pietonal nr 1 dinspre Lukoil;
- Au fost realizate in proportie de 98 % lucrarile la intrarea dinspre Mega Image a pasajului pietonal nr 1;
- Structura de rezistenta la pasajul pietonal 3 realizata in proprtie de 80 la suta
- Structura de rezistenta la pasajul pietonal nr 2 realizata in proportie de 50 la suta (intrarea dinspre Big Berceni)
- Realizat structura de rezistenta completa a trei tronsoane(T1, T2, T3) din rampa pasajului rutier, iesire calea Vacaresti si se lucreaza la T4.
- Se lucreaza la devieri ale instalatiilor de canal (Apanova) si energie electrica (Enel) in zona santierului;
- S-a demontat retaua de contact a tramvaiului si toleibuzului pe anumite sectoare;
- In curs de finalizare lucrarile pentru devierea circulatiei auto necesare inchiderii Str. Nitu Vasile dinspre Sos. Oltenitei.
A mai ramas de executat:
- devierea retelelor de canalizare ( termen sfarsit noiembrie 2015) si instalatiile electrice (termen posibil octombrie 2015)
- realizarea peretilor mulati si a pilonilor de sprijin din zona intersectiei,
- demontarea si remontarea liniilor de tramvai si montarea retelei de contact,
- realizarea dalei de acoperire a pasajului rutier (60%) si a pasajelor pietonale in zona intersectiei,
- finalizarea pasajului pietonal 1 in zona centrala si finalizarea pasajelor pietonale 2,3 si 4,
- finisajele si lucrarile de arhitectura ale pasajului,
- realizarea sistemelor de canalizare si de realizare a radierului si sistemului rutier al pasajului,
- refacerea sistemului carosabil si refacerea amenajarilor urbanistice.
Cum va arăta Piața Sudului la finalizarea proiectului
Pasajul subteran de la Piaţa Sudului se realizează pe direcţia Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile şi va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcăreşti, 111 metri, iar rampa spre Niţu Vasile 85 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri.
Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi.
De asemenea, vor fi realizate lucrări de modernizare a carosabilului şi trotuarelor în intersecţia dintre Calea Văcăresti, Şoseaua Olteniţei şi strada Niţu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulaţie, precum şi realizarea localelor adiacente rampelor pasajului rutier, cu câte două benzi pe sens, atât pe Calea Văcăreşti, cât şi pe strada Niţu Vasile.
Pe direcţia strada Niţu Vasile - Calea Văcăreşti, de o parte şi de alta a pasajului rutier, vor fi realizate şi pasaje pietonale. În plus, va fi construit şi un pasaj subteran pietonal care va face legătura între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai de pe Șos. Olteniţei. Un alt pasaj pietonal subteran va fi construit la capătul dinspre str. Niţu Vasile a pasajului rutier (intersecţie str. Niţu Vasile cu str. Secuilor).
- danutzu_2910
-
Posted:
-
📖 Pagination options