Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 201048 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
O sa dezvolt altadata ca acum n-am timp, exact, Inelul Median este suspendata lui Oprescu...
Ca sa se uneasca Virtutii / Turda ( care tot din inel fac parte ) cu Doamna Ghica, inelul ar trebui sa treaca prin locuri extrem de sensibile, si anume (urmareste pe o harta ca e destul de simplu )
- Turda - Alexandru Averescu - Arcul de Triumf - Aleea Michael Jackson ( din Herastrau ) - sa iasa din Herastrau pe la B-dul Mircea Eliade - fix pe la Vilele de Protocol Lac 1, 2 si 3 - Lacurile Floreasca - Colentina - Tei si sa ajunga la Doamna Ghica.
Acesta ar fi traseul teoretic al inelului median, care nu este acceptat ca si varianta concreta pe teren din motive evidente. Varianta logica in Nord pentru inelul Median este cea cunoscuta, adica prezentata ( si ) de tine. Voi dezvolta cu alta ocazie acest traseu.
Un articol luat la intamplare unde se vede ca inelul median = suspendata : ( Nu-l cititi ca va plictisiti -->aici.)
<< Primaria Capitalei a prezentat, miercuri, traseul inelului median de circulatie, vestita "autostrada suspendata a lui Oprescu", >>
Magistrala CFR de acolo are indicativul 800 ( Bucuresti - Mangalia ).
O sa dezvolt altadata ca acum n-am timp, exact, Inelul Median este suspendata lui Oprescu...
Ca sa se uneasca Virtutii / Turda ( care tot din inel fac parte ) cu Doamna Ghica, inelul ar trebui sa treaca prin locuri extrem de sensibile, si anume (urmareste pe o harta ca e destul de simplu )
- Turda - Alexandru Averescu - Arcul de Triumf - Aleea Michael Jackson ( din Herastrau ) - sa iasa din Herastrau pe la B-dul Mircea Eliade - fix pe la Vilele de Protocol Lac 1, 2 si 3 - Lacurile Floreasca - Colentina - Tei si sa ajunga la Doamna Ghica.
Acesta ar fi traseul teoretic al inelului median, care nu este acceptat ca si varianta concreta pe teren din motive evidente. Varianta logica in Nord pentru inelul Median este cea cunoscuta, adica prezentata ( si ) de tine. Voi dezvolta cu alta ocazie acest traseu.
Un articol luat la intamplare unde se vede ca inelul median = suspendata : ( Nu-l cititi ca va plictisiti -->aici.)
<< Primaria Capitalei a prezentat, miercuri, traseul inelului median de circulatie, vestita "autostrada suspendata a lui Oprescu", >>
Magistrala CFR de acolo are indicativul 800 ( Bucuresti - Mangalia ).
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
zapacitu
Pam pam. Da, multam de clarificari. Nu am gandit prea mult, aparent
Pam pam. Da, multam de clarificari. Nu am gandit prea mult, aparent
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Goldmund
Sa ne reamintim:
"Autostrada suspendată începe de la capătul Șoselei Colentina, la intersecția cu calea ferată, și continuă de o parte și de alta a căii ferate, câte un sens de circulație pe fiecare parte, până la intersecția cu Șoseaua Ștefănești și Șoseaua Andronache.
La 100 de metri de această intersecție, pe partea cu Cimitirul Andronache, se construiește un pasaj suprateran peste cimitir, de circa 900 metri lungime.
Drumul se unește apoi cu Autostrada București-Brașov, printr-un pasaj suprateran, și continuă de-a lungul căii ferate și Pepinierei Petricani.
La intersecția cu Șoseaua Petricani vor exista două pasaje supraterane și o gară. Apoi urmează intersecția cu Șoseaua Pipera Tunari și cu strada Avionului.
La circa 200 de metri de intersecția cu strada Avionului, partea drumului aflată la nordul căii ferate intră în subteran. Partea sudică rămâne la sol până după intersecția cu Bulevardul Aerogării, după care va intra și ea în subteran.
Linia de cale ferată rămâne la suprafață și este traversată de Bulevardul Aerogării și Șoseaua Nordului prin două pasaje supraterane. Cele două ramuri ale inelului median, o dată intrate în subteran vor subtraversa parcul Herăstrău și vor ieși din nou la suprafață, cu ambele sensuri pe partea de Nord a căii ferate, înainte de intersecția cu Bulevardul Poligrafiei. Tunelul lung are circa 3 km, iar cel scurt 2,2 km. Relațiile între inel și Bulevardul Poligrafiei se vor face prin două pasaje, unul subteran pentru direcția est, unul suprateran pentru direcția vest.
După ce iese la suprafață, inelul își continuă traseul pe lângă calea ferată până la intersecția cu Calea Griviței pe care o va supratraversa prin modificarea podului existent.
Autostrada traversează apoi liniile de cale ferată și va forma un mare nod rutier. Proiectanții ar vrea să amplaseye aici o gară internațională. Drumul continuă apoi pe Bulevardul Constructorilor și ajunge în Șoseaua Virtuții la Piața Crângași."
http://www.google.de/imgres?imgurl=http...gaCh09EQwF
Bineinteles ca acesta ar fi inelul median, partea nord, nord-vest, cel mai important in fond.
Pentru aceasta descriere avem si un film mai vechi, bine ca mai exista:
https://www.youtube.com/watch?t=3&v=r4kjNglWx4s
Dar dupa cum reiese din "desenul" din primul reportaj, autostrada adormita incepe din Pantelimon si ajuge la CFR Bucuresti- Constanta probabil mult dupa DN2, probabil in dreptul Petricani(din cate citesc din acest plan.
Serios, andrei11, unde se vor face multele pasaje? - ca nu am citit nimic actual - despre asta era vorba...Si ca acel cartier Pipera in Bucuresti nu exista, cu ce am deranjat?!
Sa ne reamintim:
"Autostrada suspendată începe de la capătul Șoselei Colentina, la intersecția cu calea ferată, și continuă de o parte și de alta a căii ferate, câte un sens de circulație pe fiecare parte, până la intersecția cu Șoseaua Ștefănești și Șoseaua Andronache.
La 100 de metri de această intersecție, pe partea cu Cimitirul Andronache, se construiește un pasaj suprateran peste cimitir, de circa 900 metri lungime.
Drumul se unește apoi cu Autostrada București-Brașov, printr-un pasaj suprateran, și continuă de-a lungul căii ferate și Pepinierei Petricani.
La intersecția cu Șoseaua Petricani vor exista două pasaje supraterane și o gară. Apoi urmează intersecția cu Șoseaua Pipera Tunari și cu strada Avionului.
La circa 200 de metri de intersecția cu strada Avionului, partea drumului aflată la nordul căii ferate intră în subteran. Partea sudică rămâne la sol până după intersecția cu Bulevardul Aerogării, după care va intra și ea în subteran.
Linia de cale ferată rămâne la suprafață și este traversată de Bulevardul Aerogării și Șoseaua Nordului prin două pasaje supraterane. Cele două ramuri ale inelului median, o dată intrate în subteran vor subtraversa parcul Herăstrău și vor ieși din nou la suprafață, cu ambele sensuri pe partea de Nord a căii ferate, înainte de intersecția cu Bulevardul Poligrafiei. Tunelul lung are circa 3 km, iar cel scurt 2,2 km. Relațiile între inel și Bulevardul Poligrafiei se vor face prin două pasaje, unul subteran pentru direcția est, unul suprateran pentru direcția vest.
După ce iese la suprafață, inelul își continuă traseul pe lângă calea ferată până la intersecția cu Calea Griviței pe care o va supratraversa prin modificarea podului existent.
Autostrada traversează apoi liniile de cale ferată și va forma un mare nod rutier. Proiectanții ar vrea să amplaseye aici o gară internațională. Drumul continuă apoi pe Bulevardul Constructorilor și ajunge în Șoseaua Virtuții la Piața Crângași."
http://www.google.de/imgres?imgurl=http...gaCh09EQwF
Bineinteles ca acesta ar fi inelul median, partea nord, nord-vest, cel mai important in fond.
Pentru aceasta descriere avem si un film mai vechi, bine ca mai exista:
https://www.youtube.com/watch?t=3&v=r4kjNglWx4s
Dar dupa cum reiese din "desenul" din primul reportaj, autostrada adormita incepe din Pantelimon si ajuge la CFR Bucuresti- Constanta probabil mult dupa DN2, probabil in dreptul Petricani(din cate citesc din acest plan.
Serios, andrei11, unde se vor face multele pasaje? - ca nu am citit nimic actual - despre asta era vorba...Si ca acel cartier Pipera in Bucuresti nu exista, cu ce am deranjat?!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Goldmund, in primul rand imi cer inca odata scuze public daca te-am deranjat cu ceva. Nu stiu cum se face dar cand ne intalnim mai totdeauna ies scantei.
In ceea ce priveste inelul median si constructia lui in partea de nord a orasului necesita unele comentarii tehnice, dar mai tarziu.
In cea ce priveste Cartierul Pipera din Bucuresti am recunoscut ( tot pe forum ) ca m-am inselat, nu exista. Exista in schimb inainte de 1989 Platforma Industriala Pipera. Asta cu siguranta.
Pasajele acelea multe sunt o simpla doleanta a mea, nu exista nici un proiect. A mea si a multor soferi care sunt nevoiti sa foloseasca inelul in ore "imposibile" de trafic. Saptamana asta care a trecut si azi am facut aproape 500 km in Bucuresti. Si am folosit inelul. Si mi-a scos peri albi. Vorba vine, ca am multi la varsta mea.
Goldmund, in primul rand imi cer inca odata scuze public daca te-am deranjat cu ceva. Nu stiu cum se face dar cand ne intalnim mai totdeauna ies scantei.
In ceea ce priveste inelul median si constructia lui in partea de nord a orasului necesita unele comentarii tehnice, dar mai tarziu.
In cea ce priveste Cartierul Pipera din Bucuresti am recunoscut ( tot pe forum ) ca m-am inselat, nu exista. Exista in schimb inainte de 1989 Platforma Industriala Pipera. Asta cu siguranta.
Pasajele acelea multe sunt o simpla doleanta a mea, nu exista nici un proiect. A mea si a multor soferi care sunt nevoiti sa foloseasca inelul in ore "imposibile" de trafic. Saptamana asta care a trecut si azi am facut aproape 500 km in Bucuresti. Si am folosit inelul. Si mi-a scos peri albi. Vorba vine, ca am multi la varsta mea.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Goldmund
andrei11,
noi facem parte dintre veteranii forumului, facem parte dintre aceia care pot avea un dialog civilizat si care sunt preocupati de infrastructura orasului, indiferent unde locuiesc acum...
Daca ies scantei cand ne intalnim aici si totusi putem discuta normal, asta ne avantajeaza pe amandoi.
Stiai ca cel putin 10 km din Autostrada Suspendata au fost deja construiti...? Care "autostrada suspendata"?
http://adevarul.ro/news/bucuresti/sorin...index.html
andrei11,
noi facem parte dintre veteranii forumului, facem parte dintre aceia care pot avea un dialog civilizat si care sunt preocupati de infrastructura orasului, indiferent unde locuiesc acum...
Daca ies scantei cand ne intalnim aici si totusi putem discuta normal, asta ne avantajeaza pe amandoi.
Stiai ca cel putin 10 km din Autostrada Suspendata au fost deja construiti...? Care "autostrada suspendata"?
http://adevarul.ro/news/bucuresti/sorin...index.html
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
shoppy
Pai orice bucata se mai asfalteaza prin Bucuresti, ala o sa o treaca ca fiind segment deja inaugurat din autostrada suspendata(pe sub sau pe deasupra pamantului).
Drept dovada, segmentul de bulevard Doaman Ghica de 1.6km este considerat ca bucata terminata din zburatoare, nu conteaza ca zburatoarea nu trece pe acolo. Urmeaza pasajele PPL si Sudului, care evident vor mai aduce cateva zeci de km de zburatoare terminati, iar strapungerile Ciurel - A1 si Nicolaie Grigorescu - Splai vor mai aduce si ele cateva zeci de km aflat in lucru.
Deci la intrebarea "care autostrada suspendata?" raspunsul este "aia care trece pe acolo pe unde se lucreaza".
Pai orice bucata se mai asfalteaza prin Bucuresti, ala o sa o treaca ca fiind segment deja inaugurat din autostrada suspendata(pe sub sau pe deasupra pamantului).
Drept dovada, segmentul de bulevard Doaman Ghica de 1.6km este considerat ca bucata terminata din zburatoare, nu conteaza ca zburatoarea nu trece pe acolo. Urmeaza pasajele PPL si Sudului, care evident vor mai aduce cateva zeci de km de zburatoare terminati, iar strapungerile Ciurel - A1 si Nicolaie Grigorescu - Splai vor mai aduce si ele cateva zeci de km aflat in lucru.
Deci la intrebarea "care autostrada suspendata?" raspunsul este "aia care trece pe acolo pe unde se lucreaza".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Ăsta ( Oprescu ) e dus cu pluta. Lasati-l in pace, , ca-l ia gura pe dinainte.
Singura lucrare care a facut-o e podul peste linia CFR Gara Obor - Pantelimon ( ca si gara CFR ). Adica a unit Colentina cu Pantelimonul prin D-na Ghica. Putin, foarte putin. Podul de peste garla la NG e bun, cu conditia ca soseaua sa se duca in Berceni. Oprescu e de internat la ospiciu, asta e adevarul.
Ăsta ( Oprescu ) e dus cu pluta. Lasati-l in pace, , ca-l ia gura pe dinainte.
Singura lucrare care a facut-o e podul peste linia CFR Gara Obor - Pantelimon ( ca si gara CFR ). Adica a unit Colentina cu Pantelimonul prin D-na Ghica. Putin, foarte putin. Podul de peste garla la NG e bun, cu conditia ca soseaua sa se duca in Berceni. Oprescu e de internat la ospiciu, asta e adevarul.
- florin
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
florin
Până și pe ăla l-a găsit 80% terminat. Și de atâta vreme nu sunt în stare să rezolve parcarea neregulamentară care blochează zilnic intersecția de la Doaman Ghica și de la Delfinului.
Până și pe ăla l-a găsit 80% terminat. Și de atâta vreme nu sunt în stare să rezolve parcarea neregulamentară care blochează zilnic intersecția de la Doaman Ghica și de la Delfinului.
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
In pagina 26 am facut schitele pentru 2 pasaje rutiere, la Delfinului si la Colentina.
Pentru Delfinului am gasit si locul de percare, notat ca atare si unde ar incapea aproximativ 300 masini / nivel. Trei nivele, calculati si voi.
Pentru Colentina ar fi loc de parcare acolo unde e notat in desen. Trebuie facuta corelatia cu cele 2 pasaje subterane propuse de mine si cu statia de metrou. Daca s-ar realiza cele 2 pasaje statia de metrou nu poate fi mai sus decat la minus 14 - 15 m ( tavanul ), rezulta ca incap ( lejer ) 4 nivele pentru parcare. Latura dreptunghiului este de 80 m. Dupa calculele standard ar incapea pe un nivel 256 masini --> rotunjim, 250.
4 nivele rezulta evident vreo 1000 de masini.
Se ia evident si din parc, dar nu conteaza, se replanteaza dupa inchiderea santierului.
Asta e propunerea mea, nu costa nici un ban. Asta ca sa nu se agite unii ca as cere bani pe studiile de prefezabilitate.
In cosecinta sa nu mai vad roata de masina parcata pe d-na Ghica pe o distanta de 300 - 350 m de-o parte si de alta a intersectiei cu Colentina.
In pagina 26 am facut schitele pentru 2 pasaje rutiere, la Delfinului si la Colentina.
Pentru Delfinului am gasit si locul de percare, notat ca atare si unde ar incapea aproximativ 300 masini / nivel. Trei nivele, calculati si voi.
Pentru Colentina ar fi loc de parcare acolo unde e notat in desen. Trebuie facuta corelatia cu cele 2 pasaje subterane propuse de mine si cu statia de metrou. Daca s-ar realiza cele 2 pasaje statia de metrou nu poate fi mai sus decat la minus 14 - 15 m ( tavanul ), rezulta ca incap ( lejer ) 4 nivele pentru parcare. Latura dreptunghiului este de 80 m. Dupa calculele standard ar incapea pe un nivel 256 masini --> rotunjim, 250.
4 nivele rezulta evident vreo 1000 de masini.
Se ia evident si din parc, dar nu conteaza, se replanteaza dupa inchiderea santierului.
Asta e propunerea mea, nu costa nici un ban. Asta ca sa nu se agite unii ca as cere bani pe studiile de prefezabilitate.
In cosecinta sa nu mai vad roata de masina parcata pe d-na Ghica pe o distanta de 300 - 350 m de-o parte si de alta a intersectiei cu Colentina.
10-1-2015 5-08-42 PM.png (1.02 MB; downloaded 3835 times)
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
zapacitu
Eu la Dna Ghica as face un pasaj SUPRAteran "cracanat", cu un sens (de la Pantelimon spre Pipera) trecand prin spatele blocurilor, la buza parcului (practic strada noua), iar sensul opus pe actuala strada mega-congestionata. Jonctiunea celor doua s-ar face la LukOil-ul de la capatul Petricanilor.
Eu la Dna Ghica as face un pasaj SUPRAteran "cracanat", cu un sens (de la Pantelimon spre Pipera) trecand prin spatele blocurilor, la buza parcului (practic strada noua), iar sensul opus pe actuala strada mega-congestionata. Jonctiunea celor doua s-ar face la LukOil-ul de la capatul Petricanilor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Se aproba, e corecta si varianta ta. Dar cu parcarea desenata de mine. De 1000 de locuri.
Se aproba, e corecta si varianta ta. Dar cu parcarea desenata de mine. De 1000 de locuri.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
zapacitu
Numai daca lasi gabarit de metrou si pasaj subteran pe Colentina!
Numai daca lasi gabarit de metrou si pasaj subteran pe Colentina!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Sper sa-l lase. Dar oricum M 7 e departeeeeeeeeeee rau de tot, nu se vede, nici macar la orizont.
Sper sa-l lase. Dar oricum M 7 e departeeeeeeeeeee rau de tot, nu se vede, nici macar la orizont.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination