Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2322 posts, 706333 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Refugiile sunt puse de firma Euromedia... n-au nicio legătură cu RATB, pur şi simplu le pun unde primesc aprobare de la primăria de sector.
Refugiile sunt puse de firma Euromedia... n-au nicio legătură cu RATB, pur şi simplu le pun unde primesc aprobare de la primăria de sector.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
O mica corectura, defapt, doar linia 162 intoarce la Fluviului. Autobuzele care circulau pe linia 163 si au fost deviate acum cateva zile de pe Str. Sculptorilor/Str. Rasadnitei (ca tot se lucreaza pe acolo sa se termine o data cau canalizarea/gropile alea imense) spre Mag. 16 Febriarie (capatul lui 162). Toate autobuzele au afiajul "Linia 162". Cei care au scris pe placute nu aveau de unde sa stie de modificare si le-a trcut pe ambele linii.
O mica corectura, defapt, doar linia 162 intoarce la Fluviului. Autobuzele care circulau pe linia 163 si au fost deviate acum cateva zile de pe Str. Sculptorilor/Str. Rasadnitei (ca tot se lucreaza pe acolo sa se termine o data cau canalizarea/gropile alea imense) spre Mag. 16 Febriarie (capatul lui 162). Toate autobuzele au afiajul "Linia 162". Cei care au scris pe placute nu aveau de unde sa stie de modificare si le-a trcut pe ambele linii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dominatrix
Gabi23 wrote:Scuzati, dar cei care se ocupa de scrierea/stergerea liniilor pe placute nu sunt tot de la RATB? Cum adica nu stiau de modificare? Sau au fost niste glumeti ca aceia care au "prelungit" linia 139 pana la Piata Rosetti acum cativa ani, daca luam de buna ce scria pe placutele din statii? Sau poate niste colegi de forum care aveau informatii din "inside" si au vrut sa dea o mana de ajutor RATB-ului?
Toate autobuzele au afiajul "Linia 162". Cei care au scris pe placute nu aveau de unde sa stie de modificare si le-a trcut pe ambele linii.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
A fost reamplasata statia de la Piata Crangasi a liniei 178 (sens Sala Palatului). Statia a fost mutata dupa intersectie in dreptul pietei noi. O miscare inspirata fiindca pe fosta pozitie era prost pusa din toate punctetele de vedere.
A fost reamplasata statia de la Piata Crangasi a liniei 178 (sens Sala Palatului). Statia a fost mutata dupa intersectie in dreptul pietei noi. O miscare inspirata fiindca pe fosta pozitie era prost pusa din toate punctetele de vedere.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
Linia 185 nu mai intoarce in incinta Cimitirului Ghencea 3.
Linia 185 nu mai intoarce in incinta Cimitirului Ghencea 3.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
bercenicity
Pe Str. Nerva Traian se refac statiile de tramvai - azi dimineata Papazoglu era partial refacuta (borduri cu sant pe mijloc), iar Sc. Gen. Nr. 81 era in curs de demolare - tramvaiul oprea in mijlocul strazii. Latimea refugiului tot ridicol de mica a ramas - si cam asta e de fapt, un loc unde te refugiezi cat sa nu te zboare camionul cand trece pe langa tine, nu peron.
Pe Str. Nerva Traian se refac statiile de tramvai - azi dimineata Papazoglu era partial refacuta (borduri cu sant pe mijloc), iar Sc. Gen. Nr. 81 era in curs de demolare - tramvaiul oprea in mijlocul strazii. Latimea refugiului tot ridicol de mica a ramas - si cam asta e de fapt, un loc unde te refugiezi cat sa nu te zboare camionul cand trece pe langa tine, nu peron.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
De ieri dimineata linia 601 a revenit pe traseul normal prin Str. Gen. Petre Popovat si deci si-a reluat vechile statii. Nu inteleg ce este cu aceasta bataie de joc cu placute inscriptionate "Oprire", desi se stiau foarte clar denumirele statiilor. Sau poate ca nu erau bani de vopsea si s-au refolosit astea de pe unde s-au scos navetele. De exemplu la Crangasi s-a "arcuncat" placuta inscriptionata cu numele "Piata Crangasi Linia 607" in loc sa se monteze pe pozitia actuala si sa se scrie linia 601...
De ieri dimineata linia 601 a revenit pe traseul normal prin Str. Gen. Petre Popovat si deci si-a reluat vechile statii. Nu inteleg ce este cu aceasta bataie de joc cu placute inscriptionate "Oprire", desi se stiau foarte clar denumirele statiilor. Sau poate ca nu erau bani de vopsea si s-au refolosit astea de pe unde s-au scos navetele. De exemplu la Crangasi s-a "arcuncat" placuta inscriptionata cu numele "Piata Crangasi Linia 607" in loc sa se monteze pe pozitia actuala si sa se scrie linia 601...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
In zona pasajului au refacut toate placutele...
In zona pasajului au refacut toate placutele...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
Nu stiu ce se intampla, dar la foarte multe din tonetele RATB sunt ramase fara curent electric si nu pot vinde decat bilete de hartie . Un exemplu o toneta de pe Calea Giulesti, dar am intalnit in foarte multe alte zone din oras.
Nu stiu ce se intampla, dar la foarte multe din tonetele RATB sunt ramase fara curent electric si nu pot vinde decat bilete de hartie . Un exemplu o toneta de pe Calea Giulesti, dar am intalnit in foarte multe alte zone din oras.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
Desi au fost desfintate de mai bine de 3 luni, placutele statiilor defunctelor 405 si 421 inca exista .
Desi au fost desfintate de mai bine de 3 luni, placutele statiilor defunctelor 405 si 421 inca exista .
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
De cateva zile, comun cu linia 178 efectueaza statie si autobuzele liniilor 162/163. Problema momentan este ca multa lume nu stie, si coboara in statia de pe Bd. Constructorilor, desi ce nou infiintata este mai apropiata de piata, de linia 41 si statia de metrou.
Gabi23 wrote:
A fost reamplasata statia de la Piata Crangasi a liniei 178 (sens Sala Palatului). Statia a fost mutata dupa intersectie in dreptul pietei noi. O miscare inspirata fiindca pe fosta pozitie era prost pusa din toate punctetele de vedere.
De cateva zile, comun cu linia 178 efectueaza statie si autobuzele liniilor 162/163. Problema momentan este ca multa lume nu stie, si coboara in statia de pe Bd. Constructorilor, desi ce nou infiintata este mai apropiata de piata, de linia 41 si statia de metrou.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Cum era de asteptat sistemul video din statia de la Lizeanu a crapat...
Cum era de asteptat sistemul video din statia de la Lizeanu a crapat...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
De astazi linia 11 circula din nou pe Calea Giulesti. In statia "Pasaj Grant" sens "Cartier 16 Februarie", un canal fara capac era un potential pericol pentru calatorii care asteptau tramvaiul. Canalul avea o adancime destul de mare. Problema mai grava este ca daca ziua e posibil sa il mai vezi seara, cum iluminatul este foarte prost sub pasaj, ai toate sansele sa pici in canal .
De astazi linia 11 circula din nou pe Calea Giulesti. In statia "Pasaj Grant" sens "Cartier 16 Februarie", un canal fara capac era un potential pericol pentru calatorii care asteptau tramvaiul. Canalul avea o adancime destul de mare. Problema mai grava este ca daca ziua e posibil sa il mai vezi seara, cum iluminatul este foarte prost sub pasaj, ai toate sansele sa pici in canal .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dr2005
Aproape a trecut prima zi cu 11 pe acest traseu ,,traditional" (exprimare oficiala). Concluzii trase dupa o cursa:
- timp de parcurs: 72 minute / semicursa
- nr. ture: 23, dar unul s-a defectat si au ramas 22
- interval de succedare: 2 - 30 de minute, in functie de depou, cumulandu-se evenimentele din P-ta. Eroii Revolutiei cu placerea sadica a vatmanilor de la Dep. Giurgiului de a merge numai in trenulet, cum fac si pe 25
- calatorii inca sunt bulversati... majoritatea inca asteapta 11 pe Bd. Ghencea si Cal 13 Septembrie, apoi umplu 47-le - daca se nimereste pe acolo - si coboara la Trafic Greu sa ia un 11 (nu ca vatmanii i-ar astepta atunci cand ii vad ca fug, de exemplu cel de pe #4048)
- calatorii care vin dinspre Berceni incep sa bata in usi si sa le forteze la intersectia cu 13 Septembrie cand vad ca usile nu se deschid si tramvaiul nu o ia pe unde erau obisnuiti. 80& din calatori coboara acolo (respectiv urca, pentru celalalt sens).
- intre Cal. 13 Septembrie si Cal. Plevnei tramvaiele merg aproape goale, oamenii inca prefera 139 sau 105, in functie de destinatie.
- pe Cal. Giulesti se circula cu tramvaiele incarcate pana la refuz, dar la Cal. Plevnei si Grozavesti se golesc, calatorii imprastiindu-se spre 105, 133, 178 sau metrou, dupa posibilitati
- vagoanele CH-PPC patineaza LA GREU peste tot, in schimb vagoanele V3A-93 si V3A-93M de Faur circula foarte bine, fara probleme majore de patinaj. Insa CH-PPC-urile vor ramane minim 3, fiind ordin de sus
- cum lui Oprescu nu ii plac Tatrele, pentru 11 s-au luat turele de Giurgiu de pe 23 (vreo 14 - 15 bucati). In locul lor, s-au pus ture de Titan scoase de pe 14, inlcouite cu ture de Colentina scoase de pe 46, inlocuite cu ture de Victoria, care cica are exces de parc.
Aproape a trecut prima zi cu 11 pe acest traseu ,,traditional" (exprimare oficiala). Concluzii trase dupa o cursa:
- timp de parcurs: 72 minute / semicursa
- nr. ture: 23, dar unul s-a defectat si au ramas 22
- interval de succedare: 2 - 30 de minute, in functie de depou, cumulandu-se evenimentele din P-ta. Eroii Revolutiei cu placerea sadica a vatmanilor de la Dep. Giurgiului de a merge numai in trenulet, cum fac si pe 25
- calatorii inca sunt bulversati... majoritatea inca asteapta 11 pe Bd. Ghencea si Cal 13 Septembrie, apoi umplu 47-le - daca se nimereste pe acolo - si coboara la Trafic Greu sa ia un 11 (nu ca vatmanii i-ar astepta atunci cand ii vad ca fug, de exemplu cel de pe #4048)
- calatorii care vin dinspre Berceni incep sa bata in usi si sa le forteze la intersectia cu 13 Septembrie cand vad ca usile nu se deschid si tramvaiul nu o ia pe unde erau obisnuiti. 80& din calatori coboara acolo (respectiv urca, pentru celalalt sens).
- intre Cal. 13 Septembrie si Cal. Plevnei tramvaiele merg aproape goale, oamenii inca prefera 139 sau 105, in functie de destinatie.
- pe Cal. Giulesti se circula cu tramvaiele incarcate pana la refuz, dar la Cal. Plevnei si Grozavesti se golesc, calatorii imprastiindu-se spre 105, 133, 178 sau metrou, dupa posibilitati
- vagoanele CH-PPC patineaza LA GREU peste tot, in schimb vagoanele V3A-93 si V3A-93M de Faur circula foarte bine, fara probleme majore de patinaj. Insa CH-PPC-urile vor ramane minim 3, fiind ordin de sus
- cum lui Oprescu nu ii plac Tatrele, pentru 11 s-au luat turele de Giurgiu de pe 23 (vreo 14 - 15 bucati). In locul lor, s-au pus ture de Titan scoase de pe 14, inlcouite cu ture de Colentina scoase de pe 46, inlocuite cu ture de Victoria, care cica are exces de parc.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination