Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2360 posts, 848317 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Offtopic: Era firesc sa'i treaca la troleibuze, unde exista o lipsa mare de personal, mai ales la depourile Bucurestii noi si Vatra Luminoasa. De aici si rata de utilizare a parcului destul de scazuta fata de capacitatea acestor depouri.
Ontopic: La o privire superficiala, contractele individuale cu unele primarii e o solutie de bun simt, dar privind mai cu atentie, se poate ajunge la situatia de care ai zis, sa treaca autobuzul printr'un sat si sa nu faca statie pentru ca nu are contract RATB-ul cu primaria. Traiasca dubele (si vor trai mult si bine in conditiile astea).
Chev Celios wrote:
Cu toate suplimentarile care au fost facute vara asta tot sunt prea multi soferi
Offtopic: Era firesc sa'i treaca la troleibuze, unde exista o lipsa mare de personal, mai ales la depourile Bucurestii noi si Vatra Luminoasa. De aici si rata de utilizare a parcului destul de scazuta fata de capacitatea acestor depouri.
Ontopic: La o privire superficiala, contractele individuale cu unele primarii e o solutie de bun simt, dar privind mai cu atentie, se poate ajunge la situatia de care ai zis, sa treaca autobuzul printr'un sat si sa nu faca statie pentru ca nu are contract RATB-ul cu primaria. Traiasca dubele (si vor trai mult si bine in conditiile astea).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Pai da, oare cum duba poate sa opreasca intr-o localitate fara sa aiba contract cu primaria, poate ca apare o situatie incrdibila in care mijlocul de transport face profit din vanzarea de bilete.
Pai da, oare cum duba poate sa opreasca intr-o localitate fara sa aiba contract cu primaria, poate ca apare o situatie incrdibila in care mijlocul de transport face profit din vanzarea de bilete.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DeSimon
Pai cel mai probabil autobuzele RATB o sa opreasca si in comunele traversate care nu au contract, in statile vechi, illegal (daca putem zice ca e "illegal" ca autobuzele RATB sa opreasca in comunele aceste, am inpins situatie la ridicol...). Lumea se va obisnui cu preorasenestile nou-infinitate, si pana la urma unele comune platesc si pentru altele.
Stiti cam ce comune vor face contract cu RATB si cele care nu vor face ?
Pai cel mai probabil autobuzele RATB o sa opreasca si in comunele traversate care nu au contract, in statile vechi, illegal (daca putem zice ca e "illegal" ca autobuzele RATB sa opreasca in comunele aceste, am inpins situatie la ridicol...). Lumea se va obisnui cu preorasenestile nou-infinitate, si pana la urma unele comune platesc si pentru altele.
Stiti cam ce comune vor face contract cu RATB si cele care nu vor face ?
- visan_alex
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
visan_alex
Va spun sigur ca primarul de Voluntari nu va face contract cu RATB
Va spun sigur ca primarul de Voluntari nu va face contract cu RATB
- Costin
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Așa a fost și la ultima reînființare... autobuzele RATB nu opreau în Voluntari, pentru că primăria nu dădea autorizații pentru stații RATB-ului. Până la urmă stațiile RATB au apărut... și încă sunt acolo, la fel cum și programele de circulație pentru liniile preorășenești sunt încă pe site-ul RATB.
Nu înțeleg de ce dubarii de pe rutele care trec prin Voluntari nu au făcut atâta gură împotriva ST Voluntari, cum au făcut împotriva RATB.
Așa a fost și la ultima reînființare... autobuzele RATB nu opreau în Voluntari, pentru că primăria nu dădea autorizații pentru stații RATB-ului. Până la urmă stațiile RATB au apărut... și încă sunt acolo, la fel cum și programele de circulație pentru liniile preorășenești sunt încă pe site-ul RATB.
Nu înțeleg de ce dubarii de pe rutele care trec prin Voluntari nu au făcut atâta gură împotriva ST Voluntari, cum au făcut împotriva RATB.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Chev Celios
In Voluntari RATB avea doar trei stati.La intrare in Voluntari,la Primarie(Piata Gheata) si la Metro Voluntari.
In Voluntari RATB avea doar trei stati.La intrare in Voluntari,la Primarie(Piata Gheata) si la Metro Voluntari.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
3mil
Totusi, STV a acceptat particulari si pe traseele lui. La inceput au fost pe 153, acum sunt pe 155 niste midibuze Isuzu Prestij, care circula printre BMC-urile Primariei Voluntari. Au acelasi tarif, dar persoanele care au abonament STV nu il pot folosi la acesti particulari. Chiar vazusem niste afise in statii, cand au intrat aceste Isuzu pe 155 de genul ,,Va informam ca pe linia 155 circula si alte autobuze care nu apartin STV, deci abonamentele incheiate cu societatea noastra nu vor putea fi utilizate in aceste autobuze, dar nu vor exista cazuri cand acestea vor veni 2 la rand, ci vor circula intercalat: 1 BMC-1 Isuzu, iar timpul de asteptare intre 2 BMC nu va fi mai mare de 15 min. Va multumim pentru intelegere."
Totusi, STV a acceptat particulari si pe traseele lui. La inceput au fost pe 153, acum sunt pe 155 niste midibuze Isuzu Prestij, care circula printre BMC-urile Primariei Voluntari. Au acelasi tarif, dar persoanele care au abonament STV nu il pot folosi la acesti particulari. Chiar vazusem niste afise in statii, cand au intrat aceste Isuzu pe 155 de genul ,,Va informam ca pe linia 155 circula si alte autobuze care nu apartin STV, deci abonamentele incheiate cu societatea noastra nu vor putea fi utilizate in aceste autobuze, dar nu vor exista cazuri cand acestea vor veni 2 la rand, ci vor circula intercalat: 1 BMC-1 Isuzu, iar timpul de asteptare intre 2 BMC nu va fi mai mare de 15 min. Va multumim pentru intelegere."
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Chev Celios
Prima oara cand sau scos periferiile aia cu "Chinezariile" luase contractul pentru 153.Erau confortabile la inceput cu AC,etc.La vrun an doi Particulari au pierdut dreptul de acircula pe 153 si a intrat STV pe 153 iar pe 155 au intrat particulari,insa dupa ceva timp si-a facut aparitia si STV cu ale sale BMC.
Prima oara cand sau scos periferiile aia cu "Chinezariile" luase contractul pentru 153.Erau confortabile la inceput cu AC,etc.La vrun an doi Particulari au pierdut dreptul de acircula pe 153 si a intrat STV pe 153 iar pe 155 au intrat particulari,insa dupa ceva timp si-a facut aparitia si STV cu ale sale BMC.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Cei cu Isuzu-urile și cu dubele sunt cei care au câștigat traseele la licitație.
Cei cu Isuzu-urile și cu dubele sunt cei care au câștigat traseele la licitație.
- gabriels
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
gabriels
Am intrat pe site-ul RATB-ul ca sa va programul liniei 422 si observ cu stupuoare ca nu circula in weekend.Sper sa fie o greseala.Daca e adevarat cred ca s-a ajuns la culmea economiei(sau mai bine zis prostiei).
Am intrat pe site-ul RATB-ul ca sa va programul liniei 422 si observ cu stupuoare ca nu circula in weekend.Sper sa fie o greseala.Daca e adevarat cred ca s-a ajuns la culmea economiei(sau mai bine zis prostiei).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Văd că programele pentru ore de vârf sunt foarte bune, chiar și 15 minute între autobuze!
Însă în week-end e dezastru, doar 408, 422 și 460 circulă. 406 și 422, pe cât de bine vin la ore de vârf (15-20 minute), pe atât de sublim circulă în week-end, adică nu circulă deloc. Probabil așa au fost protocoalele... să ducă/aducă elevii la/de la școală și navetiștii la / de la muncă, pentru week-end folosiți cu încredere dubele lui Mitrea... că și pe 406 și pe 422 circulă firma C&I. Pe celelalte sunt alte firme.
Să vedem dacă vom vedea mai multe dube... fac pariu că se vor apuca și ei să respecte orarele din autorizații, pentru a nu trece autobuzele în fața lor.
Oare alte linii vom mai vedea? Spre Popești-Leordeni și Voluntari nu-mi fac prea multe speranțe (un primar cu dube și unul cu BMC-uri), Pantelimon la fel, Bragadiru și Măgurele probabil nu, din motive ,,interne"... mai am speranța că vom vedea autobuze spre Clinceni (prin Domnești, nu prin Bragadiru, pentru a nu deranja dubele), Dobroiești, Glina, poate Jilava, Vidra, Ciorogârla, Dârvari, Dragomirești... pe restul rutelor e puțin probabil.
Văd că programele pentru ore de vârf sunt foarte bune, chiar și 15 minute între autobuze!
Însă în week-end e dezastru, doar 408, 422 și 460 circulă. 406 și 422, pe cât de bine vin la ore de vârf (15-20 minute), pe atât de sublim circulă în week-end, adică nu circulă deloc. Probabil așa au fost protocoalele... să ducă/aducă elevii la/de la școală și navetiștii la / de la muncă, pentru week-end folosiți cu încredere dubele lui Mitrea... că și pe 406 și pe 422 circulă firma C&I. Pe celelalte sunt alte firme.
Să vedem dacă vom vedea mai multe dube... fac pariu că se vor apuca și ei să respecte orarele din autorizații, pentru a nu trece autobuzele în fața lor.
Oare alte linii vom mai vedea? Spre Popești-Leordeni și Voluntari nu-mi fac prea multe speranțe (un primar cu dube și unul cu BMC-uri), Pantelimon la fel, Bragadiru și Măgurele probabil nu, din motive ,,interne"... mai am speranța că vom vedea autobuze spre Clinceni (prin Domnești, nu prin Bragadiru, pentru a nu deranja dubele), Dobroiești, Glina, poate Jilava, Vidra, Ciorogârla, Dârvari, Dragomirești... pe restul rutelor e puțin probabil.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DeSimon
Aaaaa, ceva bun !
Bine inteles, foarte pacat ca sunt asa putine, lipsesc atatea legaturi ca Buftea, Pipera/Tunari, Voluntari, Pantelimon, Berceni, Magurele, Bragadiru, s.a. Cel putin liniile importante, 406,422 si 460 au frecvente bune, vreo 25-30 de minute maxim. S-ar putea si mai putin (chiar pana la 10-15 minute), dar deja e bine . Un alt punct pozitiv este ca am scapat de linii fantomice precum Micsunesti-moara, snagov si alte "minuni".
Utilizator anonim wrote:
RATB reinfiinteaza liniile preorasenesti 406, 422, 408, 428 si 460
Duminica, 12 Septembrie 2010
Incepand cu data de 13.09.2010, prin parteneriatul incheiat intre Primaria Municipiului Bucuresti, Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Primariile din Comunele Chiajna, Chitila, Domnesti, respectiv Mogosoaia, se infiinteaza transportul preorasenesc de calatori pe cinci trasee, astfel:
Linia 406 va functiona intre terminalul Lujerul si Comuna Chiajna, pe B-dul. Iuliu Maniu, Str. Dreptatii, Bd. Uverturii, Sat Rosu, Sat Dudu, pana in Comuna Chiajna.
Linia 422 va functiona intre terminalul Clabucet si Comuna Chitila, pe urmatorul traseu: Cal. Grivitei, Bd. Bucurestii Noi, Sos. Chitilei, Sos. Banatului, Sos. Bucuresti-Pitesti, pana la Pasaj CFR Chitila.
Ca urmare a infiintarii liniei preorasenesti 422, care va asigura si transportul calatorilor pe Sos. Chitilei pana la limita administrativa a Municipiului Bucuresti, incepand cu aceeasi data, linia de autobuze 622 se desfiinteaza.
Linia 408 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, pana la statia CFR Domnesti.
Linia 428 va functiona intre terminalul Ghencea si Comuna Domnesti-Sat Teghes, pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, Sos. Domnesti, Drumul Ciutaci, pana in localitatea Teghes .
Linia 460 va functiona intre terminalul Laromet si Comuna Mogosoaia, pe Bd. Bucurestii Noi, Sos. Bucuresti-Targoviste, pana la statia Spitalul Mogosoaia.
De asemenea, in perioada urmatoare, Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti, vor purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.
Aaaaa, ceva bun !
Bine inteles, foarte pacat ca sunt asa putine, lipsesc atatea legaturi ca Buftea, Pipera/Tunari, Voluntari, Pantelimon, Berceni, Magurele, Bragadiru, s.a. Cel putin liniile importante, 406,422 si 460 au frecvente bune, vreo 25-30 de minute maxim. S-ar putea si mai putin (chiar pana la 10-15 minute), dar deja e bine . Un alt punct pozitiv este ca am scapat de linii fantomice precum Micsunesti-moara, snagov si alte "minuni".
- Chev Celios
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination