Topic: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
254 posts, 88520 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
shoppy
Ca orice trotuar rulant inlesneste accesul intre doua zone dubland o ruta pietonala existenta, respectiv GdN pe de-o parte cu statia de tramvai 1, noul terminalul RATB de tramvai + autobuz de sub pasaj si Autogara IDM pe de alta parte. Ca mintile luminate de la CFR nu au nimic in cap si iesirea din gara te arunca in strada pe un trotuar subdimensionat si de acolo incepe slalomul ca sa ajungi la alte terminale atunci asta e, in mintea lor nu lipseste nimic si nici nu le trebuie nimic.
Asa si trotuarele rulante din aeroportul Otopeni te duc din zona portilor de debarcare spre zona control pasapoarte, dar tot trebuie sa mergi pe jos de la poarta si pana la trotuar si apoi de la trotuar mai departe pana la control, si poti de asemenea sa ignori trotuarul si sa mergi pe langa el, dar nu zice nimeni ca este asa... cvasi-inutil.
Ca orice trotuar rulant inlesneste accesul intre doua zone dubland o ruta pietonala existenta, respectiv GdN pe de-o parte cu statia de tramvai 1, noul terminalul RATB de tramvai + autobuz de sub pasaj si Autogara IDM pe de alta parte. Ca mintile luminate de la CFR nu au nimic in cap si iesirea din gara te arunca in strada pe un trotuar subdimensionat si de acolo incepe slalomul ca sa ajungi la alte terminale atunci asta e, in mintea lor nu lipseste nimic si nici nu le trebuie nimic.
Asa si trotuarele rulante din aeroportul Otopeni te duc din zona portilor de debarcare spre zona control pasapoarte, dar tot trebuie sa mergi pe jos de la poarta si pana la trotuar si apoi de la trotuar mai departe pana la control, si poti de asemenea sa ignori trotuarul si sa mergi pe langa el, dar nu zice nimeni ca este asa... cvasi-inutil.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Mircea G
N-ai dreptate !
Mircea se duce cu masina sau pe jos cind trebuie , iar de parcat cind sint cu masina , stiu eu unde sa parchez , nu e problema ta .
Ce faci tu , si comportamentul tau , nu ne intereseaza ...
Ai dreptate ! Da , este tupeu de frustrati . N-au bani , nu muncesc , dar trebuie sa le asigure primaria conditii ! Din ce bani daca ei nu platesc nimic ????
..............
Revenim la trotuar . Investitie inutila . N-a facut nimeni un studiu sa reiasa ca " valuri " de calatori merg zilnic pe directia aceea , nici nu exista asa ceva . Pt un ametit cu niste papornite , nu se justifica investia . Trotuarul ala nu este decit o lucrare cu dedicatie pt vreo firma de casa .
shoppy wrote:
Mircea se duce cu masina personala, tot ce ii trebuie sunt mai multe benzi, ca dupa aia se descura, parcheaza pe interzis sau pe trotuar. Ce tupea pe toti astia de nu au bani de masina personala, mai si pretind tot felul de trotuare rulante, scari rulante, lifturi si alte fasoane nejustificate.
N-ai dreptate !
Mircea se duce cu masina sau pe jos cind trebuie , iar de parcat cind sint cu masina , stiu eu unde sa parchez , nu e problema ta .
Ce faci tu , si comportamentul tau , nu ne intereseaza ...
Ai dreptate ! Da , este tupeu de frustrati . N-au bani , nu muncesc , dar trebuie sa le asigure primaria conditii ! Din ce bani daca ei nu platesc nimic ????
..............
Revenim la trotuar . Investitie inutila . N-a facut nimeni un studiu sa reiasa ca " valuri " de calatori merg zilnic pe directia aceea , nici nu exista asa ceva . Pt un ametit cu niste papornite , nu se justifica investia . Trotuarul ala nu este decit o lucrare cu dedicatie pt vreo firma de casa .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
andrei11
Revin, sa fiu bine inteles, trotuarul asta rulant nu e de la GdN 1 la Basarab,ci pe jumatate din peronul 1 al statiei GdN 1.
Nu leaga 2 puncte "strategice".
Si e facut din 3 bucati, nu e ceva continu te urci intr-o parte si te cobori dincolo. Ai 2 intreruperi foarte neplacute, asta daca ai bagaje de carat, etc.
TibiV, da, de acolo se justifica rulantul.
Revin, sa fiu bine inteles, trotuarul asta rulant nu e de la GdN 1 la Basarab,ci pe jumatate din peronul 1 al statiei GdN 1.
Nu leaga 2 puncte "strategice".
Si e facut din 3 bucati, nu e ceva continu te urci intr-o parte si te cobori dincolo. Ai 2 intreruperi foarte neplacute, asta daca ai bagaje de carat, etc.
TibiV, da, de acolo se justifica rulantul.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
TibiV
Nu inteleg. De unde ?...
andrei11 wrote:
TibiV, da, de acolo se justifica rulantul.
Nu inteleg. De unde ?...
- Serban
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Serban
Pana la urma nici nu mai conteaza daca e sau nu utila. E tardiv sa avem discutia asta...
Problema e ca e a n'spea lucrare in care s-au bagat bani si nu se intretine. Si la scurt timp de la inaugurare nu mai functioneaza, sau se distruge, sau devine o paragina.
Pana la urma nici nu mai conteaza daca e sau nu utila. E tardiv sa avem discutia asta...
Problema e ca e a n'spea lucrare in care s-au bagat bani si nu se intretine. Si la scurt timp de la inaugurare nu mai functioneaza, sau se distruge, sau devine o paragina.
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
andrei11
De unde ti-au venit rudele, adica peronul / vagonul se justifica sa ia rulantul spre Basarab.
Pentru ca daca ai un tren care trage la linia 11 si ai vagonul 10 - 11 - 12 nu se justifica sa te duci la rulant spre Basarab ci mai degraba traversezi liniile pe la semafoare *
_____________________
semafoare --> Stiu ca le spune semnale, ca semafoarele sunt cu brate, dar e mai "vizibil" cuvântul.
TibiV wrote:
Nu inteleg. De unde ?...
De unde ti-au venit rudele, adica peronul / vagonul se justifica sa ia rulantul spre Basarab.
Pentru ca daca ai un tren care trage la linia 11 si ai vagonul 10 - 11 - 12 nu se justifica sa te duci la rulant spre Basarab ci mai degraba traversezi liniile pe la semafoare *
_____________________
semafoare --> Stiu ca le spune semnale, ca semafoarele sunt cu brate, dar e mai "vizibil" cuvântul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
shoppy
Andrei, pe la orice aeroport pasajele au intreruperi, nu se fac pasaje pe 200m, chiar daca sunt pe o trecere intre terminale unde nu ai altceva ce sa faci decat sa mergi inainte pasajele se fac pe segmente de 50m. Idea tine de mentenanta, 3 pasaje de 50m se intretin mai ieftin decat unul de 200m, si daca unul se strica atunci inca ramai cu 100m de pasaj functional, nu 200m de pasaj defect.
Apoi in garile civilizate nu se permite trecerea peste linii, la noi trecerea acea este improvizata iar la peroanele inaltate nu ai trepte ci doar niste bolovani pe acolo, daca nu ai facut niciodata trecerea 1 - 14 pe acolo poti sa incerci, ia si o valiza de 20kg. Da, ar fi bun un pasaj sub/supra teran acolo dar cat timp nu e improvizatiile mioritice nu intra in discutie.
Si eu ca sa fiu clar, daca vorbesti in absolute, atunci GdN nu este un punct ci o zona, o zona e accesibila din alte zone vecine prin mai multe trasee, iar pasajul inlesneste accesul pe traseul minim si optim intre zona GdN si zona Basarab - statie tramvai 1 - terminal RATD - autogara IDM.
Util e, ca se justifice cheltuiala nu stiu, trebuie intai sa functioneze fara intrerupere(hai un segment oprit nu e o tragedie, se mai intampla si prin aeroporturi), dar pana atunci...
Andrei, pe la orice aeroport pasajele au intreruperi, nu se fac pasaje pe 200m, chiar daca sunt pe o trecere intre terminale unde nu ai altceva ce sa faci decat sa mergi inainte pasajele se fac pe segmente de 50m. Idea tine de mentenanta, 3 pasaje de 50m se intretin mai ieftin decat unul de 200m, si daca unul se strica atunci inca ramai cu 100m de pasaj functional, nu 200m de pasaj defect.
Apoi in garile civilizate nu se permite trecerea peste linii, la noi trecerea acea este improvizata iar la peroanele inaltate nu ai trepte ci doar niste bolovani pe acolo, daca nu ai facut niciodata trecerea 1 - 14 pe acolo poti sa incerci, ia si o valiza de 20kg. Da, ar fi bun un pasaj sub/supra teran acolo dar cat timp nu e improvizatiile mioritice nu intra in discutie.
Si eu ca sa fiu clar, daca vorbesti in absolute, atunci GdN nu este un punct ci o zona, o zona e accesibila din alte zone vecine prin mai multe trasee, iar pasajul inlesneste accesul pe traseul minim si optim intre zona GdN si zona Basarab - statie tramvai 1 - terminal RATD - autogara IDM.
Util e, ca se justifice cheltuiala nu stiu, trebuie intai sa functioneze fara intrerupere(hai un segment oprit nu e o tragedie, se mai intampla si prin aeroporturi), dar pana atunci...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
andrei11
Da stiu, cred ca am milionul de treceri pe la capul peroanelor. Problema e ca nu sunt singurul, practica multi "sportul acesta". Mai ales cei ce se grabesc sa ia trenul. Nu e nimeni pornit oblig sa intre pe peronul de la linia 1, sa foloseasca trotuarele, sa mearga pe jos pana la capul peroanelor sa "selecteze" dupa aceea peronul 3 si sa ajunga la vagonul 2. Chit ca are un bagaj de 20 kile "in spinare".
Da stiu, cred ca am milionul de treceri pe la capul peroanelor. Problema e ca nu sunt singurul, practica multi "sportul acesta". Mai ales cei ce se grabesc sa ia trenul. Nu e nimeni pornit oblig sa intre pe peronul de la linia 1, sa foloseasca trotuarele, sa mearga pe jos pana la capul peroanelor sa "selecteze" dupa aceea peronul 3 si sa ajunga la vagonul 2. Chit ca are un bagaj de 20 kile "in spinare".
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
shoppy
Stai sa omoare trenul pe cativa si sa se puna garduri...
Stai sa omoare trenul pe cativa si sa se puna garduri...
- zapacitu
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
TibiV
De fapt normal ar fi fost ca la capatul dinspre "semafoare" al peroanelor sa existe pasaj subteran, cu iesire la fiecare peron - asa cum este in garile din provincie, gen Brasov.
Si ca sa fie treaba treaba, un astfel de pasaj ar trebui sa duca direct in statia de metrou Basarab...
Alte vise...
De fapt normal ar fi fost ca la capatul dinspre "semafoare" al peroanelor sa existe pasaj subteran, cu iesire la fiecare peron - asa cum este in garile din provincie, gen Brasov.
Si ca sa fie treaba treaba, un astfel de pasaj ar trebui sa duca direct in statia de metrou Basarab...
Alte vise...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
Nightwolf
Gara de Nord are bugetati cam 2/an ... Cam asta e ratia ...
zapacitu wrote:
Inca nu a omorat!? Mira-m-as!
Gara de Nord are bugetati cam 2/an ... Cam asta e ratia ...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Realizarea trotuarelor rulante Pasaj - Gara de Nord
shoppy
Da dar aia sunt aurolaci sau betivi notorii, nu plange nimeni dupa ei.
Da dar aia sunt aurolaci sau betivi notorii, nu plange nimeni dupa ei.
📖 Pagination options