Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 255500 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
... iar 38.525.000 lei pentru legătura de metrou cu Aeroportul internaţional "Henri Coandă".
Ceva pe teren ? Mai degraba cred ca sunt bani pentru studii de planseta sau de hartii. ( prefezabilitate, fezabilitate, etc ).
... iar 38.525.000 lei pentru legătura de metrou cu Aeroportul internaţional "Henri Coandă".
Ceva pe teren ? Mai degraba cred ca sunt bani pentru studii de planseta sau de hartii. ( prefezabilitate, fezabilitate, etc ).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Trebuie si proiect nu? Da ori Ba?
P.S.
Nu vrei totusi sa nu amestecam M4 cu M6???
Trebuie si proiect nu? Da ori Ba?
P.S.
Nu vrei totusi sa nu amestecam M4 cu M6???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
De acord, dar cum stii deocamdata M 6 e subiect inchis pe forum.
De acord, dar cum stii deocamdata M 6 e subiect inchis pe forum.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
N-am stiut...poate vorbesti cu moderatorii...daca stiam asta vorbeam eu azi cu Victor...
N-am stiut...poate vorbesti cu moderatorii...daca stiam asta vorbeam eu azi cu Victor...
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
10 minute de emotii cu Sf Parascheva la primul tunel pe care l-a sapat in Capitala. S-a oprit cu cativa cm inainte de final
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...mania.html
Este vorba de linia 4 din zona Bucurestii Noi. Evenimentul nu a trecut fara emotii pentru ca mecanismul s-a oprit 10 minute, chiar la ultimii centimetri. "Am grabit-o prea tare", au fost explicatiile constructorilor. Seful Metrorex promite ca linia va fi gata anul viitor. La fel si magistrala Drumul Taberei - Eroilor, la care lucrarile au intarziat un an.
Momentul in care cartita a iesit din tunel a fost intampinat cu aplauze. Muncitorii dar si sefii lor au avut emotii. Mecanismul s-a oprit pentru zece minute cu numai cativa centimetri inainte sa termine sapaturile. Calculatorul care o coordoneaza pe Sfanta Parascheva a decis ca sistemul trebuie sa ia o pauza.
Catalin Humoru, directorul Metrorex: "Am solicitat constructorului sa accelereze putin strapungerea acestui perete mulat. Fiind o masinarie automata, a aparut o avarie in bord."
Dupa ce a fost repornita, Sfanta Parascheva nu s-a mai oprit pana cand a doborat si ultimii centimetri.
Tunelul terminat miercuri, intre Straulesti si Laminorului, face parte din linia Straulesti - Parc Bazilescu, pe care seful Metrorex promite ca o va finaliza in septembrie anul viitor. Lucrarile la aceasta linie costa 125 de milioane de euro. Iar cand va fi terminata, va fi unica in Romania, sustin autoritatile.
Metrorex va construi in aceasta zona singura statie intermodala din Romania. Este vorba de o parcare p+3, cu o capacitate de aproape 700 de locuri. Soferii care vor veni in Bucuresti, isi vor lasa masina aici si isi vor continua drumul in oras cu metroul.
Intre timp, celelalte doua cartite care sapa sub Bucuresti, sfanta Varvara si sfanta Filofteia, au terminat tunelurile intre Drumul Taberei si Academia Militara. Metrorex promite sa termine aceasta linie de metrou tot la sfarsitul anului viitor.
10 minute de emotii cu Sf Parascheva la primul tunel pe care l-a sapat in Capitala. S-a oprit cu cativa cm inainte de final
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...mania.html
Este vorba de linia 4 din zona Bucurestii Noi. Evenimentul nu a trecut fara emotii pentru ca mecanismul s-a oprit 10 minute, chiar la ultimii centimetri. "Am grabit-o prea tare", au fost explicatiile constructorilor. Seful Metrorex promite ca linia va fi gata anul viitor. La fel si magistrala Drumul Taberei - Eroilor, la care lucrarile au intarziat un an.
Momentul in care cartita a iesit din tunel a fost intampinat cu aplauze. Muncitorii dar si sefii lor au avut emotii. Mecanismul s-a oprit pentru zece minute cu numai cativa centimetri inainte sa termine sapaturile. Calculatorul care o coordoneaza pe Sfanta Parascheva a decis ca sistemul trebuie sa ia o pauza.
Catalin Humoru, directorul Metrorex: "Am solicitat constructorului sa accelereze putin strapungerea acestui perete mulat. Fiind o masinarie automata, a aparut o avarie in bord."
Dupa ce a fost repornita, Sfanta Parascheva nu s-a mai oprit pana cand a doborat si ultimii centimetri.
Tunelul terminat miercuri, intre Straulesti si Laminorului, face parte din linia Straulesti - Parc Bazilescu, pe care seful Metrorex promite ca o va finaliza in septembrie anul viitor. Lucrarile la aceasta linie costa 125 de milioane de euro. Iar cand va fi terminata, va fi unica in Romania, sustin autoritatile.
Metrorex va construi in aceasta zona singura statie intermodala din Romania. Este vorba de o parcare p+3, cu o capacitate de aproape 700 de locuri. Soferii care vor veni in Bucuresti, isi vor lasa masina aici si isi vor continua drumul in oras cu metroul.
Intre timp, celelalte doua cartite care sapa sub Bucuresti, sfanta Varvara si sfanta Filofteia, au terminat tunelurile intre Drumul Taberei si Academia Militara. Metrorex promite sa termine aceasta linie de metrou tot la sfarsitul anului viitor.
- uvictor
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
uvictor
TBM a străpuns, miercuri, peretele mulat la intrarea în stația Laminorului.
"Se produce perforarea pereților mulați și străpungerea TBM a pereților stației, inclusiv intrarea în volumul stației. Este un moment important pentru București. Este o primă etapă foarte dificilă parcursă cu ceas elvețian. Lucrările au fost realizate într-un timp mai scurt decât era programat. Asta ne face să sperăm că lucrurile nu vor întârzia să fie finalizate conform graficului. Obstacolele sunt inerente. Dacă n-am fi lucrat, n-ar fi existat obstacole. Obstacolele întâlnite sunt ordinare", a spus Homor, prezent la stația Laminorului.
El a precizat că pe această linie TBM a avansat cu o medie de 11 metri/zi.
"După ce mașinăria intră în stație propriu-zis, va fi transportată la punctul de lansare, de unde a plecat cu ceva timp în urmă. Chestiunea asta va dura, să zicem, undeva la 2 luni. Cel târziu pe 15 august va pleca din nou pe celălalt fir și, undeva la sfârșitul lunii septembrie, să ne strângem din nou la această stație, dar pe celălalt fir", a explicat directorul general al Metrorex.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/execu-ia-tune...z3cjbTt5Pu
Follow us: @realitatea on Twitter
TBM a străpuns, miercuri, peretele mulat la intrarea în stația Laminorului.
"Se produce perforarea pereților mulați și străpungerea TBM a pereților stației, inclusiv intrarea în volumul stației. Este un moment important pentru București. Este o primă etapă foarte dificilă parcursă cu ceas elvețian. Lucrările au fost realizate într-un timp mai scurt decât era programat. Asta ne face să sperăm că lucrurile nu vor întârzia să fie finalizate conform graficului. Obstacolele sunt inerente. Dacă n-am fi lucrat, n-ar fi existat obstacole. Obstacolele întâlnite sunt ordinare", a spus Homor, prezent la stația Laminorului.
El a precizat că pe această linie TBM a avansat cu o medie de 11 metri/zi.
"După ce mașinăria intră în stație propriu-zis, va fi transportată la punctul de lansare, de unde a plecat cu ceva timp în urmă. Chestiunea asta va dura, să zicem, undeva la 2 luni. Cel târziu pe 15 august va pleca din nou pe celălalt fir și, undeva la sfârșitul lunii septembrie, să ne strângem din nou la această stație, dar pe celălalt fir", a explicat directorul general al Metrorex.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/execu-ia-tune...z3cjbTt5Pu
Follow us: @realitatea on Twitter
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
B365.RO
S-a finalizat execuţia tunelului de metrou pe tronsonul Străuleşti-Laminorului de pe Magistrala 4
Execuţia celui de-al doilea tunel pe interstaţia Străuleşti – Laminorului din cadrul Magistralei 4, Secţiunea Parc Bazilescu – Străuleşti, a fost finalizată joi, potrivit unui anunţ făcut de Metrorex.
Metrorex a anunţat, vineri, într-un comunicat de presă remis B365.ro, că joi, 3 septembrie, s-a finalizat execuţia celui de-al doilea tunel pe interstaţia Străuleşti – Laminorului din cadrul Magistralei 4, Secţiunea Parc Bazilescu – Străuleşti
Tunelul are o lungime de 607 metri liniari, iar lucrarea a fost executată cu echipamentul de săpat tuneluri – Tunelling Boring Machine, botezat „Sfânta Parascheva", care a spart peretele mulat şi a intrat în staţia Laminorului joi, în jurul orei 14:00.
"Execuţia celui de-al doilea tunel de pe interstaţia Străuleşti – Laminorului a început la data de 20.07.2015, iar lucrările s-au derulat în condiţii tehnice şi de siguranţă, cu funcţionarea corespunzătoare a tuturor instalaţiilor care concură la realizarea acestui tip de lucrări.
Se estimează că în prima parte a anului 2016 structura tunelelor va fi gata. Termenul preconizat pentru finalizarea secţiunii Parc Bazilescu – Străuleşti este al doilea semestru al anului 2016", se arată în comunicatul remis de Metrorex.
„MAGISTRALA 4: RACORDUL 2. SECŢIUNEA PARC BAZILESCU (PS ZAREA) – STRĂULEŞTI" este finanţată din fonduri structurale nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Sectorial – "Transport" şi de bugetul de stat.
http://www.b365.ro/s-a-finalizat-execut...1CRX4.dpuf
B365.RO
S-a finalizat execuţia tunelului de metrou pe tronsonul Străuleşti-Laminorului de pe Magistrala 4
Execuţia celui de-al doilea tunel pe interstaţia Străuleşti – Laminorului din cadrul Magistralei 4, Secţiunea Parc Bazilescu – Străuleşti, a fost finalizată joi, potrivit unui anunţ făcut de Metrorex.
Metrorex a anunţat, vineri, într-un comunicat de presă remis B365.ro, că joi, 3 septembrie, s-a finalizat execuţia celui de-al doilea tunel pe interstaţia Străuleşti – Laminorului din cadrul Magistralei 4, Secţiunea Parc Bazilescu – Străuleşti
Tunelul are o lungime de 607 metri liniari, iar lucrarea a fost executată cu echipamentul de săpat tuneluri – Tunelling Boring Machine, botezat „Sfânta Parascheva", care a spart peretele mulat şi a intrat în staţia Laminorului joi, în jurul orei 14:00.
"Execuţia celui de-al doilea tunel de pe interstaţia Străuleşti – Laminorului a început la data de 20.07.2015, iar lucrările s-au derulat în condiţii tehnice şi de siguranţă, cu funcţionarea corespunzătoare a tuturor instalaţiilor care concură la realizarea acestui tip de lucrări.
Se estimează că în prima parte a anului 2016 structura tunelelor va fi gata. Termenul preconizat pentru finalizarea secţiunii Parc Bazilescu – Străuleşti este al doilea semestru al anului 2016", se arată în comunicatul remis de Metrorex.
„MAGISTRALA 4: RACORDUL 2. SECŢIUNEA PARC BAZILESCU (PS ZAREA) – STRĂULEŞTI" este finanţată din fonduri structurale nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Sectorial – "Transport" şi de bugetul de stat.
http://www.b365.ro/s-a-finalizat-execut...1CRX4.dpuf
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ByOnu
Stiri: deja se lucreaza la finisaje, nu stiu insa ce statie este.
Sursa: https://www.facebook.com/metroul.tanar
Stiri: deja se lucreaza la finisaje, nu stiu insa ce statie este.
Un grup de studenti a fost astazi in vizita pe Magistrala 4 de metrou, acolo unde se realizeaza extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride, precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.
Sursa: https://www.facebook.com/metroul.tanar
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Banuiesc ca e vorba de Straulesti. In orice caz, foarte tari pozele de pe aceasta pagina de fb.
Banuiesc ca e vorba de Straulesti. In orice caz, foarte tari pozele de pe aceasta pagina de fb.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
Cumva e semioficiala. Vaz ca onor Homor are fotografii din toate unghiurile, dar trebuie sa recunoastem ca e fotogenic baiatu'
Cumva e semioficiala. Vaz ca onor Homor are fotografii din toate unghiurile, dar trebuie sa recunoastem ca e fotogenic baiatu'
- andreimetrou
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
133 313
N-ai urmarit reportajele. In plus aici e... pentru popovicieni nu pentru... anl Brancusi.
E usor sa ai impresii. Dar uneori este si penibil. Sau mataluta crezi ca megadepoul Straulesti e pentru rame care merg la gara Progresu?
Sezi calm ca Bucurestii Noi n-au infrastructura edilitara de modificat precum DT si nici acelasi trafic de gestionat prin devieri.
N-ai depoul intre blocuri, nu-ti trece galeria prin buza blocului cu 10 etaje.N-ai tranzit de "disc" forant prin doua statii. Nu evacuezi pamantul de langa Cotroceni si Golden Flit. Hai ca intelegi matale ce zic.
N-ai urmarit reportajele. In plus aici e... pentru popovicieni nu pentru... anl Brancusi.
E usor sa ai impresii. Dar uneori este si penibil. Sau mataluta crezi ca megadepoul Straulesti e pentru rame care merg la gara Progresu?
Sezi calm ca Bucurestii Noi n-au infrastructura edilitara de modificat precum DT si nici acelasi trafic de gestionat prin devieri.
N-ai depoul intre blocuri, nu-ti trece galeria prin buza blocului cu 10 etaje.N-ai tranzit de "disc" forant prin doua statii. Nu evacuezi pamantul de langa Cotroceni si Golden Flit. Hai ca intelegi matale ce zic.
- argos
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
argos
@ByOnule, multumim pt link! De curiozitate, cum naiba ai gasit contul ala ? Are niste poze excelente.
@ByOnule, multumim pt link! De curiozitate, cum naiba ai gasit contul ala ? Are niste poze excelente.
📖 Pagination options