Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex

 

Topic: Proiecte uitate, proiecte abandonate

256 posts, 121622 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate Adrian Rosca

"Referitor la stadiul elaborării proiectelor pentru realizarea acceselor la stația de metrou Tineretului, vă informăm că documentațiile comandate la deținătorii de utilități (Luxten, Apa Nova, Electrica, Netcity, RATB, etc.) au ca termen de predare luna iunie 2014. Ulterior obţinerii tuturor avizelor şi proiectelor, coroborat cu identificarea şiasigurarea sursei de finanţare de către ordonatorul de credite – Ministerul Transporturilor, se va demara procedura de achiziţie a lucrărilor", a precizat directorul general al Metrorex, Aurel Radu
.

Interesant ar fi sa aflam pentru ce faza s-au cerut avizele: PUZ, PUD, DTAC? Asa ca mai e mult pana departe.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate sab

Normal ca vor sa realizeze accesul respectiv. Doar au cheltuit o caruta de bani sa faca un lift acolo, care acum sta nefolosit. Adica au pus caruta inaintea boilor.Eu nu inteleg de ce nu a intrat Curtea de Conturi pe fir, practic s-au investit niste bani publici intr-un mod cel putin ciudat. Este ca si cum as construi o benzinarie pe un drum inexistent, sperand ca poate, intr-o zi, or sa treaca niste masini pe langa benzinarie.
Sau cum s-a facut piscina aceea celebra intr-un sat fara apa curenta. Si ar mai fi si alte exemple, trotuare pe marginea unei sosele intre 2 localitati ..si altele fara cap in acesti din urma ani.
Pana se inaugureaza acest acces in "aglomerata" statie Tineretului (care chiar avea nevoie de acel acces  :evil: ), liftul va fi deja "ruginit".

 


2 Intrebari andrei11

1)
Ce se mai aude cu accesul celebru"de  NORD" de la Tineretului si evident celebrul lift de acolo ?
2)
Depoul Pantelimon e cel mai mare depou actual.
De ce a fost construit asa de mare, stiindu-se faptul ca fosta M 3 ( GdN 1 - Pantelimon ) ar fi fost o magistrala destul de "scurta".

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) cobradinberceni

sab wrote:
cobradinberceni wrote:
intotdeauna am crezut ca e doar o linie moarta pe care trag utilajele de intretinere la Piata Victoriei 1, iesirea spre Aviatorilor.

Linia de legaturanu este spre Aviatorilor. Linia de legatura se desprinde din  linia curenta inainte de curba de intrare in statie dinspre Gara de Nord.
Este foarte vizibila, atat cand vii pe M1 dinspre GdN catre Victoriei, cat si cand pleci dinspre Victoriei pe M2 catre Romana, nu stiu cum de ti-a scapat. Ba chiar pe M2 se vad 2 linii de legatura, cea veche (care trebuia sa asigure legatura dintre M2 si fosta M3 si care este abandonata), cat si actuala linie de legatura.

Acolo la iesirea catre Aviatorilor este, intr-adevar, o linie pentru utilaje.

zapacitu wrote:
Si la Victoriei, si la Unirii sunt linii "in panta/rampa". La Eroilor (M1/M3) si la Gara sunt la nivel, iar intre Grigorescu si Dristor e o mica diferenta de nivel pentru linia catre Centura. La Eroilor M1/M5 va fi ceva similar Victoriei/Unirii.

La Unirii este o simpla linie de garare la ora actuala.
La Gara, asa cum se vede si in poza postata de andrei11, nu este chiar o linie la nivel, ci urca. De fapt este o cobinatie acolo, M1 coboara de la nivelul fostei M3 catre nivelul propriu care ii era destinat si linia de legatura urca. Si acolo, ca si pe M2 avem de-a face cu o veche linie de legatura abandonata (legatura fosta M3-M1). Si aceasta este vizibila (celebra "usa de pitic" a luiandrei11)

Usa de pitic? Asta ce mai este? :)
O sa fiu atent la iesirea din Piata Victoriei 1 spre Piata Romana, sa nu ratez cele doua linii de legatura. Asta daca nu voi fi storcit de multime. :)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Acolo intre Basarab si GdN este o amorsa astupata cu o usa foarte "scunda". De aici "porecla"....
Nu stim unde duce/ de unde vine, dar cel mai probabil este ramasita vechii linii de legatura , care unea cele 2 niveluri ale galeriei suprapuse dintre GdN si Basarab. Aceasta linie de legatura a fost distrusa de actuala linie M1-M4 (care merge oarecum "in plan") si de celelalte modificari de acolo...

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) freyutz

Este foarte ciudata galeria de acolo din spatele acelei usi. Sunt numai camere asezate in linie, cu usi intre ele. In nici un caz nu cred ca era prevazuta vreo linie curenta pe acolo

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Hmmm... Sa fie vreun "rest" rezultat in urma constructiei galeriei suprapuse ? Totusi arata ca o amorsa....
Cam cat de lunga este zona acestor "camere", adica unde se termina ?

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) freyutz

la intrare arata ca si cum ar fi o amorsa, dar inauntru sunt camere patrate de aproximativ 5m x 5m cu trecere dintr-una in alta prin intermediul unor usi asezate pe mijloc. sunt vreo 7-8 astfel de camere, iar in ultima, care este si destul de lunga, exista un tablou electric. Mai departe de acel tablou nu am mers, desi galeria continua inca un pic, de data aceasta fara usi, ci galerie normala. Este destul de ciudatel locul, pentru ca toate camerele de acolo sunt goale, cu exceptia tabloului electric.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) andrei11

1) De ce n-ai facut si poze ? Sau oricum imposibil sa nu fi facut dar nu le poti publica.
2) Acolo evident ca este o amorsa, asta fara absolut nici un dubiu. M 1 si ( fosta ) M 3 nu aveau cum sa se uneasca decat la GdN.
3) In configuratia actuala amorsa respectiva nu avea cum sa fie dezvoltata pentru ca ar fi ajuns tot la GdN si s-ar fi impiedicat de actuala legatura M 1 / M 4. Subiectul a fost tratat pe larg si a fost lamurit in totalitate. Nu mai e nici un dubiu acolo.
4) De unde stii ca tabloul acela e in functiune ?
5) Guru a fost extrem de categoric si nu cred ca blufeaza, sub actuala GdN 1 nu mai e nimic, deci linia este pe radier cum ar veni.
6) Ai avut lanterna sau era lunima ?
7) In "era" in care mai mergeam cu metroul am prins usa aia deschisa de cateva ori (intredeschisa ) si era lumina.
8) Evident ca nu poti sa ne spui, dar totusi pun intrebarea, cand ai facut exploatarea, in epoca de pionerat sau recent ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

freyutz, foarte interesanta informatia ta. Usile acelea paralele sunt pe structura de beton (gen "perete cu usi" ) ?
Si inca o intrebare, te rog. Ai reusit sa ajungi si la amorsa parasita de pe M2 pe la PV ?

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) freyutz

@ andrei11

1) poze chiar n-am facut, nu prea aveai la ce
2) posibil sa fi fost in plan vreo amorsa acolo, sau chiar vreo linie de garare?
4) stiu sigur ca era in functiune si interiorul amorsei era frecventat de muncitori aproape zilnic pana in zona panoului, dar nu pot spune mai mult decat atat
5) nu mi s-a parut ca linia respectiva ar fi in vreun fel in rampa, deci nu se poate pune problema ca ar fi urcat sau coborat la vreun alt nivel fata de nivelul la care se afla si linia curenta
6) era luminat cu cate un bec in fiecare dintre usile dintre camere. in zona panoului electric lumina era totusi ceva mai puternica, dar pe acelasi circuit electric
7) este luminata electric
8) recent..

@sab:

peretii sunt de beton dar nu stiu daca fac parte din structura sau nu, daca au fost de la inceput sau au fost adaugati ulterior. usile de care am vorbit sunt doar lacase prin care sa treci de dimensiunea unei usi, nu usi efective.
Ce amorsa parasita de la PV1? posibil sa fi ajuns dar sa nu fi bagat de seama. imi poti da o schema cu pozitia ei, te rog?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Cand pleci pe M2 de la PV catre Romana se vad pe partea dreapta 2 " gauri". Una este parasita, despre care eu cred ca este ramasita a ceea ce trebuia sa fie linia tehnologica M3-M2. Si, imediat dupa aceasta, este linia tehnologica actuala M1-M2.
Noul traseu de la GdN catre Victoriei pe sub Buzesti trebuie sa fi afectat si linia tehnologica originala, care nu a mai putut fi folosita. Ca atare au facut alta, care intra in M2 la doar 3-4 metri de cea veche. Asta este parerea mea...

La Basarab s-ar putea sa fie niste pereti adaugati ulterior, cand modificat galeria etajata. Eu nu cred ca actuala linie M1-M4 este cea originala, pentru ca pleaca de la nivelul M3 si ajunge tot la nivelul M3. Cumva ea trebuia sa coboare de la M3 catre M1. Sau sa urce de la M1 catre M3. Daca urca de la M1 catre M3, exista si posibilitatea ca spatiul cu usile si transformatorul sa fie parte din structura originala. Un fel de spatiu de "sub scara"...

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) freyutz

Am inteles locul la care te referi. Prin zona de pe M2 a liniei de legatura nu am trecut pana acum, dar nu pot stii niciodata pe unde ma poarta norocul. ;)  ;)  In zona de pe M1 a legaturii am ajuns, si la fel in in capatul dinspre Aviatorilor al PV1 :)

 


Re: Proiecte uitate, Proiecte abandonate andrei11

Iata 2 planse interesante pentru amorsa ce se vede din M 1 in interstatia GdN 1 - Basarab.
Este vorba de sectiunea E, dar si celalalte sectiuni pot spune cate ceva.
Referitor la falsa amorsa de la statia Piata Victoriei / M 2 incerc azi sau in week end sa postez  niste schite unde se afla exact aceasta.
Multumnesc si pe aceasta cale userului ( de pe alte meleaguri )armyuser care si-a dat acordul de principiu ( acum ceva ani ) ca pot sa-i folosesc schitele asa cum cred eu de cuviinta.
9-4-2015 1-37-07 PM.png (415.36 KB; downloaded 5839 times)
9-4-2015 1-38-03 PM.png (282.52 KB; downloaded 5848 times)

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433166 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use