Topic: Știri, noutăți, perspective
473 posts, 215414 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Nu stiam, de aceea am intrebat. Ii felicit. Dar nu asta e scopul activitatii de transport public, sa faca profit. Drept urmare, din plusul de la final de an, pot finanta activitatea de transport de noapte...
Nu stiam, de aceea am intrebat. Ii felicit. Dar nu asta e scopul activitatii de transport public, sa faca profit. Drept urmare, din plusul de la final de an, pot finanta activitatea de transport de noapte...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Felix, esti cumva angajat la CTP sau la Primaria Cluj-Napoca?
Sau... poate ca tu nu ai avut nicodata nevoie sa te deplasezi noaptea prin oras...
Nu uita, transportul public este o problema in primul rand SOCIALA!
Felix, esti cumva angajat la CTP sau la Primaria Cluj-Napoca?
Sau... poate ca tu nu ai avut nicodata nevoie sa te deplasezi noaptea prin oras...
Nu uita, transportul public este o problema in primul rand SOCIALA!
- felix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
felix
In ultimii ani CTP CLUJ-NAPOCA a fost tot pe profit.Robert,nu sunt angajat la CTP sau la Primarie (desi mi as dori sa lucru la CTP),am avut nevoie sa ma deplasez noaptea,dar repet orasul la dupa ora 1 noapte este "mort".Merita pentru 10 oameni sa plimbi un autobuz de 100 de locuri prin oras?
In ultimii ani CTP CLUJ-NAPOCA a fost tot pe profit.Robert,nu sunt angajat la CTP sau la Primarie (desi mi as dori sa lucru la CTP),am avut nevoie sa ma deplasez noaptea,dar repet orasul la dupa ora 1 noapte este "mort".Merita pentru 10 oameni sa plimbi un autobuz de 100 de locuri prin oras?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Merita pentru ca transportul public este, cum a zis si Robert, un serviciu de tip social. Merita, apoi, din alt punct de vedere, si anume profitul de care zici tu. Acesta este complet irelevant pentru activitatea pe care o desfasoara CTP, si anume transportul public. Dar, in acelasi timp, arata ca CTP are resursele necesare se isi diversifice serviciile oferite (prin introducerea transportului de noapte). Daca CTP era pe minus sau in insolventa (cum e cazul in majoritatea oraselor din tara), atunci da, nu avea rost toata discutia asta. Dar asa... resurse are, si financiare (profitul), si umane (se lucreaza in 3 schimburi de cand lumea, de ce le-o fi teama de asta, nu stiu), si logistice (au 16 autobuze disponibile oricand, sa fim seriosi. Mai ales noaptea).
Orasul pare mort dupa 1 noaptea pt ca nu vezi oameni pe strazi. Ei sunt imprastiati prin diverse locatii si se deplaseaza cu taxiul (normal, cu ce altceva) atunci cand au nevoie. Fii mai atent in jur...
Merita pentru ca transportul public este, cum a zis si Robert, un serviciu de tip social. Merita, apoi, din alt punct de vedere, si anume profitul de care zici tu. Acesta este complet irelevant pentru activitatea pe care o desfasoara CTP, si anume transportul public. Dar, in acelasi timp, arata ca CTP are resursele necesare se isi diversifice serviciile oferite (prin introducerea transportului de noapte). Daca CTP era pe minus sau in insolventa (cum e cazul in majoritatea oraselor din tara), atunci da, nu avea rost toata discutia asta. Dar asa... resurse are, si financiare (profitul), si umane (se lucreaza in 3 schimburi de cand lumea, de ce le-o fi teama de asta, nu stiu), si logistice (au 16 autobuze disponibile oricand, sa fim seriosi. Mai ales noaptea).
Orasul pare mort dupa 1 noaptea pt ca nu vezi oameni pe strazi. Ei sunt imprastiati prin diverse locatii si se deplaseaza cu taxiul (normal, cu ce altceva) atunci cand au nevoie. Fii mai atent in jur...
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cristy
Compania Astra a castigat licitatia pentru cele 20 de troleibuze articulate (sursa: ziuadecluj):
Compania Astra a castigat licitatia pentru cele 20 de troleibuze articulate (sursa: ziuadecluj):
Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca va semna un contract cadru pentru cumpărarea a 20 de troleibuze noi. CTP a organizat în 23 septembrie licitaţia pentru înnoirea parcului de troleibuze, iar în această săptămână a expirat perioada de contestaţii. Cum licitaţia nu a fost contestată, compania poate trece la semnarea contractului cu societatea câştigătoare.
Astra Vagoane Călători este societatea care va trimite troleibuze noi la Cluj. Acesta este, de altfel, singurul producător de troleibuze din ţară. Criteriile de atribuire au fost: 70% preţul ofertei, 8% capacitatea de transport, 8% consumul specific de energie, 4% valoarea raportului masă utilă/masă maximă admisă, iar perioada de garanţie acordată de 10%. A doua licitaţie a fost cu noroc; în luna iunie a mai existat o tentativă şi a fost un eşec.
Oferta arădenilor a fost mai mică decât cea estimată pentru cumpărarea troleibuzelor: 42 de milioane de lei, faţă de 55,8 milioane. Iniţial, CTP anunţase că va cumpăra vehiculele electrice din resurse proprii, dar până la urmă a bătut palma cu primăria. „Am vorbit cu domnul primar şi va avea şi municipalitatea o contribuţie. Nu ştiu exact cuantumul, depinde de bugetul pe anii viitori", a afirmat Liviu Neag, directorul CTP.
Neag a mai spus că va avea o întâlnire zilele viitoare cu conducerea Astra, pentru a semna contractul-cadru şi pentru a stabili datele de livrare. „Probabil vom aduce 10 troleibuze anul viitor şi încă 10 în 2017", a mai spus şeful CTP. Cele 20 de troleibuze vor fi articulate.
Potrivit caietului se sarcini, troleibuzele urmează să aibă toate caracteristicile mijloacelor de transport moderne: capacitate mare de încărcare, consum redus de energie, sistem de numărare a călătorilor, podea joasă, cameră de luat vederi, cameră exterioară, computer de bord, facilităţi pentru persoane cu dizabilităţi, motoare cu fiabilitate ridicată în exploatare - aproape un milion de kilometri.
Astra Vagoane Călători a mai avut un alt contract cu municipalitatea clujeană în ultimii ani, prin intermediul căruia au trimis 10 troleibuze la Cluj. Compania a ieşit la cumpărături serios în ultimii doi ani: a achiziţionat 40 de autobuze noi articulate Solaris, 10 autobuze noi scurte Iveco şi aşteaptă din Franţa 10 autobuze second-hand articulate, care ar urma să circule pe traseele din afara municipiului.
- Robert24
-
Posted:
-
- Norbi
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Norbi
Nu sunt jurnalisti de kko, deoarece Astra Bus nu a putut participa la licitatie, fiind in insolventa. Asa ca a participat Astra Vagoane Calatori!
Robert24 wrote:
No shit... Jurnalisti de kko!
E vorba de Astra Bus!
Nu sunt jurnalisti de kko, deoarece Astra Bus nu a putut participa la licitatie, fiind in insolventa. Asa ca a participat Astra Vagoane Calatori!
- Trole
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Trole
Ca sa oferim o informatie teoretic 100% corecta, iata care sunt informatiile publice despre achizitie.
Extras din anuntul de atribuire numarul 162982 publicat in data de 21.10.2015 disponibil pe portalul http://www.e-licitatie.ro.
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 8694 Denumirea: Acord-cadru furnizare 20 de troleibuze noi, articulate 2015
V.1) Data atribuirii contractului 21.10.2015
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea ASTRA VAGOANE CALATORI S.A. - ASTRA BUS SRL societate in insolventa - lider SC ASTRA VAGOANE CALATORI S.A.
Adresa postala: str. Petru Rares, nr. 1-3 , Localitatea: Arad , Cod postal: 310210 , Romania , Tel. 0257 233 651
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 45000000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 42049100.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Ca sa oferim o informatie teoretic 100% corecta, iata care sunt informatiile publice despre achizitie.
Extras din anuntul de atribuire numarul 162982 publicat in data de 21.10.2015 disponibil pe portalul http://www.e-licitatie.ro.
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 8694 Denumirea: Acord-cadru furnizare 20 de troleibuze noi, articulate 2015
V.1) Data atribuirii contractului 21.10.2015
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea ASTRA VAGOANE CALATORI S.A. - ASTRA BUS SRL societate in insolventa - lider SC ASTRA VAGOANE CALATORI S.A.
Adresa postala: str. Petru Rares, nr. 1-3 , Localitatea: Arad , Cod postal: 310210 , Romania , Tel. 0257 233 651
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 45000000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 42049100.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
- Alin10CFR
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Alin10CFR
378 implicat intr-un accident grav langa Autogara BETA!
http://www.stiridecluj.ro/social/accide...terna-foto
378 implicat intr-un accident grav langa Autogara BETA!
http://www.stiridecluj.ro/social/accide...terna-foto
- Norbi
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Norbi
Bilanţul accidentului din această dimineaţă de pe linia M31: zece persoane rănite, printre care şi doi copii, dar din fericire toţi sunt în afara oricărui pericol. Astăzi se pare că a fost zi neagră pe linia M31, deoarece autobuzul care a plecat din Baciu la 10:05 (Irisbusul 692) a fost acroşat de o maşină mică tot la aceeaşi trecere de pietoni de la Autogara Beta.
Bilanţul accidentului din această dimineaţă de pe linia M31: zece persoane rănite, printre care şi doi copii, dar din fericire toţi sunt în afara oricărui pericol. Astăzi se pare că a fost zi neagră pe linia M31, deoarece autobuzul care a plecat din Baciu la 10:05 (Irisbusul 692) a fost acroşat de o maşină mică tot la aceeaşi trecere de pietoni de la Autogara Beta.
- Alin10CFR
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Alin10CFR
A sosit primul troleibuz dintre cele 20 comandate de Compania de Transport Public de la Astra Arad.
http://ziuadecj.realitatea.net/administ...47724.html
A sosit primul troleibuz dintre cele 20 comandate de Compania de Transport Public de la Astra Arad.
http://ziuadecj.realitatea.net/administ...47724.html
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi...8-2016/984
TRASEE DEVIATE INCEPAND CU DATA DE 22.08.2016
Ca urmare a inceperii lucrarilor la Podul Traian si a inchiderii circulatiei auto generale CTP Cluj-Napoca SA anunta urmatoarele modificari de trasee ale liniilor care au tranzitat P-ta M. Viteazu, incepand cu data de 22.08.2016:
Troleibuze:
Linia:
1 – Din P-ta 1 Mai, traseul deviat pe str. Paris, B-dul 21 Dec. 1989, P-ta Unirii, Str. Bucium;
3 – Traseul scurtat pana in P-ta M. Viteazu cu statie pe latura sudica (Fierul);
4 – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
5 – Traseul scurtat pana in P-ta M. Viteazu cu statie pe latura sudica (Fierul) si cu un numar marit de mijloace de transport.
Autobuze:
Linia:
8 – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
9 – Din P-ta Garii, traseul deviat pe str. Traian, Dacia Horea, Regele Ferdinand, P-ta Unirii, Str. Bucium;
22– Din P-ta Garii, traseul deviat pe str. Traian, Dacia, Horea, Regele Ferdinand, P-ta Unirii;
23, 23L – Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu cu statie la Fierul;
26,26L – Traseul deviat in ambele sensuri din str. Dragalina pe str. Horea, P-ta Garii, Caii Ferate, Oasului, B-dul Muncii;
28, 28B – Traseul deviat din P-ta M. Viteazu Sud pe P-ta M. Viteazu Nord, Horea, Dragalina;
32B – Traseul deviat din P-ta Garii pe str. Horea, P-ta M. Viteazu Sud, P-ta A.Iancu, P-ta St. Cel Mare, Str. C-tin Brancusi;
35 – Traseul deviat din P-ta A. Iancu pe B-dul 21 Decembrie 1989, Regele Ferdinand, Horea, P-ta Garii, Horea, P-ta M. Viteazu Sud, P-ta A.Iancu, P-ta St. Cel Mare, Cart. Zorilor;
36B, 36L– Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu Sud (statie comuna cu 19, 28, 28B, 29, 37, 38 , 41, 42) Ploiesti, Constanta, Somesului, P-ta Abator;
41 – Traseul deviat din P-ta M. Viteazu Sud pe str Ploiesti, Constanta, Somesului, P-ta Abator, P-ta 1 Mai;
47B – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
50, 50L– Traseul deviat din P-ta A. Iancu pe str. Constanta, Somesului, P-ta Abator, P-ta 1 Mai, B-dul Muncii iar la reintoarcere din str. Paris pe B-dul 21 Decembrie 1989, P-ta A. Iancu, P-ta St. Cel Mare, Cart. Zorilor;
52 – Din str. Traian, traseul deviat pe str. Dacia, Regele Ferdinand, P-ta Unirii, Str. Bucium;
Abonamentele pentru liniile 3, 4 si 5 sunt valabile pana in P-ta Garii. Corespondenta cu P-ta Garii este asigurata din statiile P-ta A. Iancu (32B, 35), Sora (32B, 35) si Central (9, 32B, 35) prin liniile de autobuze, iar spre cartierele Marasti, Someseni si Gheorgheni din P-ta M. Viteazu statia nou infiintata Fierul. In P-ta Garii liniile 32B si 35 vor avea statia comuna cu liniile de tramvai 101 si 102 (P-ta Garii Nord).
Posesorii de abonamente pe linia 8 vor calatori pana la Aeroport cu linia 5 de troleibuze. Persoanele care se deplaseaza pana in statia Electromontaj pot utiliza una din liniile metropolitane care deservesc comuna Apahida (M41, M41L, M42, M43, M44) incepand cu statia Maresal C-tin Prezan.
Statiile importante din P-ta Garii, P-ta M. Viteazu si vecinatati vor deservi urmatoarele linii de transport:
P-ta GARII NORD (peron tramvai GARA MARE): 31, M31, 32B, 35, 39, 100, 101, 102
P-ta GARII VEST (str.Horea, dupa intersectia cu str. I.L.Caragiale): 26, 31, M31, 39
P-ta GARII SUD (intre str.Horea si str.Burebista): 9, 22, 26, 27
CAII FERATE NORD: M32, M33, M34, M37, M38, M39
P-ta M.VITEAZU SUD (intre Reg.Ferdinand si D.Ferenc):19, 28, 28B, 29, 36, 36L, 37, 38, 41, 42
FIERUL ( intre D.Ferenc si Cuza Voda): 3, 5, 23, 32B, 35
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU EST ( I.P.Voitesti est) : 31, M31, 37, 38, 39
POD TRAIAN ( Flip): 28, 28B
DACIA (strămutată inspre intersecţia cu str. Decebal): 9, 22, 27, 41, 52
SORA (spre Gara): se suplimenteaza cu linia 35
CENTRAL (Reg. Ferdinand, spre Gara) : 3, 5, 9, 32B, 35
Programele de circulatie ale liniilor pot suferi modificari in timp, in functie de conditiile de trafic din vecinatatea Podului Traian.
Va multumim.
http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi...8-2016/984
TRASEE DEVIATE INCEPAND CU DATA DE 22.08.2016
Ca urmare a inceperii lucrarilor la Podul Traian si a inchiderii circulatiei auto generale CTP Cluj-Napoca SA anunta urmatoarele modificari de trasee ale liniilor care au tranzitat P-ta M. Viteazu, incepand cu data de 22.08.2016:
Troleibuze:
Linia:
1 – Din P-ta 1 Mai, traseul deviat pe str. Paris, B-dul 21 Dec. 1989, P-ta Unirii, Str. Bucium;
3 – Traseul scurtat pana in P-ta M. Viteazu cu statie pe latura sudica (Fierul);
4 – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
5 – Traseul scurtat pana in P-ta M. Viteazu cu statie pe latura sudica (Fierul) si cu un numar marit de mijloace de transport.
Autobuze:
Linia:
8 – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
9 – Din P-ta Garii, traseul deviat pe str. Traian, Dacia Horea, Regele Ferdinand, P-ta Unirii, Str. Bucium;
22– Din P-ta Garii, traseul deviat pe str. Traian, Dacia, Horea, Regele Ferdinand, P-ta Unirii;
23, 23L – Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu cu statie la Fierul;
26,26L – Traseul deviat in ambele sensuri din str. Dragalina pe str. Horea, P-ta Garii, Caii Ferate, Oasului, B-dul Muncii;
28, 28B – Traseul deviat din P-ta M. Viteazu Sud pe P-ta M. Viteazu Nord, Horea, Dragalina;
32B – Traseul deviat din P-ta Garii pe str. Horea, P-ta M. Viteazu Sud, P-ta A.Iancu, P-ta St. Cel Mare, Str. C-tin Brancusi;
35 – Traseul deviat din P-ta A. Iancu pe B-dul 21 Decembrie 1989, Regele Ferdinand, Horea, P-ta Garii, Horea, P-ta M. Viteazu Sud, P-ta A.Iancu, P-ta St. Cel Mare, Cart. Zorilor;
36B, 36L– Traseul deviat din str. Traian pe Dacia, Horea, P-ta M. Viteazu Sud (statie comuna cu 19, 28, 28B, 29, 37, 38 , 41, 42) Ploiesti, Constanta, Somesului, P-ta Abator;
41 – Traseul deviat din P-ta M. Viteazu Sud pe str Ploiesti, Constanta, Somesului, P-ta Abator, P-ta 1 Mai;
47B – Desfiintata pe perioada lucrarilor;
50, 50L– Traseul deviat din P-ta A. Iancu pe str. Constanta, Somesului, P-ta Abator, P-ta 1 Mai, B-dul Muncii iar la reintoarcere din str. Paris pe B-dul 21 Decembrie 1989, P-ta A. Iancu, P-ta St. Cel Mare, Cart. Zorilor;
52 – Din str. Traian, traseul deviat pe str. Dacia, Regele Ferdinand, P-ta Unirii, Str. Bucium;
Abonamentele pentru liniile 3, 4 si 5 sunt valabile pana in P-ta Garii. Corespondenta cu P-ta Garii este asigurata din statiile P-ta A. Iancu (32B, 35), Sora (32B, 35) si Central (9, 32B, 35) prin liniile de autobuze, iar spre cartierele Marasti, Someseni si Gheorgheni din P-ta M. Viteazu statia nou infiintata Fierul. In P-ta Garii liniile 32B si 35 vor avea statia comuna cu liniile de tramvai 101 si 102 (P-ta Garii Nord).
Posesorii de abonamente pe linia 8 vor calatori pana la Aeroport cu linia 5 de troleibuze. Persoanele care se deplaseaza pana in statia Electromontaj pot utiliza una din liniile metropolitane care deservesc comuna Apahida (M41, M41L, M42, M43, M44) incepand cu statia Maresal C-tin Prezan.
Statiile importante din P-ta Garii, P-ta M. Viteazu si vecinatati vor deservi urmatoarele linii de transport:
P-ta GARII NORD (peron tramvai GARA MARE): 31, M31, 32B, 35, 39, 100, 101, 102
P-ta GARII VEST (str.Horea, dupa intersectia cu str. I.L.Caragiale): 26, 31, M31, 39
P-ta GARII SUD (intre str.Horea si str.Burebista): 9, 22, 26, 27
CAII FERATE NORD: M32, M33, M34, M37, M38, M39
P-ta M.VITEAZU SUD (intre Reg.Ferdinand si D.Ferenc):19, 28, 28B, 29, 36, 36L, 37, 38, 41, 42
FIERUL ( intre D.Ferenc si Cuza Voda): 3, 5, 23, 32B, 35
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU VEST (bretea Republica): 21, 32, 33, 47
P-ta M.VITEAZU EST ( I.P.Voitesti est) : 31, M31, 37, 38, 39
POD TRAIAN ( Flip): 28, 28B
DACIA (strămutată inspre intersecţia cu str. Decebal): 9, 22, 27, 41, 52
SORA (spre Gara): se suplimenteaza cu linia 35
CENTRAL (Reg. Ferdinand, spre Gara) : 3, 5, 9, 32B, 35
Programele de circulatie ale liniilor pot suferi modificari in timp, in functie de conditiile de trafic din vecinatatea Podului Traian.
Va multumim.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
Mersi pentru stire! Chiar aveam nevoie de informatiile astea.
Mersi pentru stire! Chiar aveam nevoie de informatiile astea.
- darius 23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
darius 23
http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi...si-42/1053
MODIFICARI LINIILE 19 SI 42
Incepand cu data de 1 septembrie 2016, la solicitarea calatorilor, se modifica traseul liniei 19, dupa cum urmeaza:
DUS: P-ta M. Viteazul (latura sudica) – Str. J. Curie – B-dul 21 Decembrie 1989 – str. Memorandumului – str. Motilor – Cal. Manastur – str. Campului – Al. Balea – str. Dimitrie Gusti – str. Edgar Quinet;
INTORS: Str. Edgar Quinet – str. Dimitrie Gusti – Al. Negoiu – str. Mehedinti – str. Izlazului – str. Campului – Cal. Manastur – str. Motilor – str. Memorandumului – str. Reg. Ferdinand – P-ta M. Viteazul .
Statiile vor fi aceleasi cu ale liniei 42, la care se adauga statiile specifice liniei 19 din cartier: E. Lovinescu – E. Quinet – D. Gusti – A.N.L. – Gradinita – Izlazului.
Se desfiinteaza statia Vidraru de pe str. Mehedinti.
Orarul liniei 19 va fi urmatorul:
Zile lucratoare:
P-ta M. Viteazul: 5:10 – 5:55 – 6:45 – 7:35 – 8:25 – 9:15 – 10:05 – 10:55 – 11:45 – 12:35 – 13:25 – 14:15 – 15:05 – 15:55 – 16:45 – 17:35 – 18:25 – 19:15 – 20:05 – 20:55 – 21:45 – 22:30 ;
Str. Edgar Quinet: 5:30 – 6:20 – 7:10 – 8:00 – 8:50 – 9:40 – 10:30 – 11:20 – 12:10 – 13:00 – 13:50 – 14:40 – 15:30 – 16:20 – 17:10 – 18:00 – 18:50 – 19:40 – 20:30 – 21:20 – 22:10 – 22:50.
Zile repaus:
P-ta M. Viteazul: 6:00 – 6:45 – 7:35 – 8:25 – 10:05 – 11:45 – 12:55 – 13:45 – 14:35 – 15:25 – 16:15 – 17:35 – 19:15 – 20:50 – 22:25 ;
Str. Edgar Quinet: 6:25 – 7:10 – 8:00 – 8:50 – 10:30 – 12:10 – 13:20 – 14:10 – 15:00 – 15:50 – 16:40 – 18:00 – 19:40 – 21:15 – 22:45.
Deasemenea, incepand cu data de 3 septembrie 2016 se suplimenteaza numarul curselor pe linia 42 in zilele de repaus.
Orarul liniei 42 pentru zilele de repaus va fi urmatorul:
P-ta M. Viteazul: 6:25 – 7:10 – 8:00 – 9:15 – 10:55 – 12:35 – 13:25 – 14:15 – 15:05 – 15:55 – 16:45 – 18:25 – 20:05 – 21:40 ;
Str. Campului:b> 6:45 – 7:35 – 8:25 – 9:40 – 11:20 – 13:00 – 13:50 – 14:40 – 15:30 – 16:20 – 17:10 – 18:50 – 20:30 – 22:05.
http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi...si-42/1053
MODIFICARI LINIILE 19 SI 42
Incepand cu data de 1 septembrie 2016, la solicitarea calatorilor, se modifica traseul liniei 19, dupa cum urmeaza:
DUS: P-ta M. Viteazul (latura sudica) – Str. J. Curie – B-dul 21 Decembrie 1989 – str. Memorandumului – str. Motilor – Cal. Manastur – str. Campului – Al. Balea – str. Dimitrie Gusti – str. Edgar Quinet;
INTORS: Str. Edgar Quinet – str. Dimitrie Gusti – Al. Negoiu – str. Mehedinti – str. Izlazului – str. Campului – Cal. Manastur – str. Motilor – str. Memorandumului – str. Reg. Ferdinand – P-ta M. Viteazul .
Statiile vor fi aceleasi cu ale liniei 42, la care se adauga statiile specifice liniei 19 din cartier: E. Lovinescu – E. Quinet – D. Gusti – A.N.L. – Gradinita – Izlazului.
Se desfiinteaza statia Vidraru de pe str. Mehedinti.
Orarul liniei 19 va fi urmatorul:
Zile lucratoare:
P-ta M. Viteazul: 5:10 – 5:55 – 6:45 – 7:35 – 8:25 – 9:15 – 10:05 – 10:55 – 11:45 – 12:35 – 13:25 – 14:15 – 15:05 – 15:55 – 16:45 – 17:35 – 18:25 – 19:15 – 20:05 – 20:55 – 21:45 – 22:30 ;
Str. Edgar Quinet: 5:30 – 6:20 – 7:10 – 8:00 – 8:50 – 9:40 – 10:30 – 11:20 – 12:10 – 13:00 – 13:50 – 14:40 – 15:30 – 16:20 – 17:10 – 18:00 – 18:50 – 19:40 – 20:30 – 21:20 – 22:10 – 22:50.
Zile repaus:
P-ta M. Viteazul: 6:00 – 6:45 – 7:35 – 8:25 – 10:05 – 11:45 – 12:55 – 13:45 – 14:35 – 15:25 – 16:15 – 17:35 – 19:15 – 20:50 – 22:25 ;
Str. Edgar Quinet: 6:25 – 7:10 – 8:00 – 8:50 – 10:30 – 12:10 – 13:20 – 14:10 – 15:00 – 15:50 – 16:40 – 18:00 – 19:40 – 21:15 – 22:45.
Deasemenea, incepand cu data de 3 septembrie 2016 se suplimenteaza numarul curselor pe linia 42 in zilele de repaus.
Orarul liniei 42 pentru zilele de repaus va fi urmatorul:
P-ta M. Viteazul: 6:25 – 7:10 – 8:00 – 9:15 – 10:55 – 12:35 – 13:25 – 14:15 – 15:05 – 15:55 – 16:45 – 18:25 – 20:05 – 21:40 ;
Str. Campului:b> 6:45 – 7:35 – 8:25 – 9:40 – 11:20 – 13:00 – 13:50 – 14:40 – 15:30 – 16:20 – 17:10 – 18:50 – 20:30 – 22:05.
📖 Pagination options