Topic: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
236 posts, 102944 views
📖 Pagination options
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
alchimistul
Ma refeream la faptul ca nu e nevoie de 2 benzi pe sens pana la Ploiesti in conditiile existentei lui DN1 si A3. Poate am exagerat cu "spalarea de bani", dar DN1A nu "arde", largirea lui in conditiile de acum ar insemna bani ce pot fi folositi la alte proiecte. De exemplu, as fi fericit sa vad ca se apuca de "upgradarea" drumului Valea Doftanei - Sacele la rangul de drum national
Ma refeream la faptul ca nu e nevoie de 2 benzi pe sens pana la Ploiesti in conditiile existentei lui DN1 si A3. Poate am exagerat cu "spalarea de bani", dar DN1A nu "arde", largirea lui in conditiile de acum ar insemna bani ce pot fi folositi la alte proiecte. De exemplu, as fi fericit sa vad ca se apuca de "upgradarea" drumului Valea Doftanei - Sacele la rangul de drum national
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
TibiV
Nu ati vazut postarea lui t350 ?
Sunt reabilitari de poduri CFR, si nu doar unul,,,
Si daca tot fac asta, nu ar fi pacat sa nu lase loc pentru o posibila viitoare lergire la 2 benzi a DN1A macar pana la intrarea in Mogosoaia ?... Desi eu nu sunt convins ca vor largi, mi-a teama sa nu fie o reabilitare fix la gabaritul actual...
Iar podul asta este foarte important, pentru ca daca nu terminam M6 pana la marele Campionat de fotbal, probabil vom trimte peste acest pod trenuri spre Otopeni si inapoi - din 15 in 15 minute, banuiesc...
Nu ati vazut postarea lui t350 ?
Sunt reabilitari de poduri CFR, si nu doar unul,,,
Si daca tot fac asta, nu ar fi pacat sa nu lase loc pentru o posibila viitoare lergire la 2 benzi a DN1A macar pana la intrarea in Mogosoaia ?... Desi eu nu sunt convins ca vor largi, mi-a teama sa nu fie o reabilitare fix la gabaritul actual...
Iar podul asta este foarte important, pentru ca daca nu terminam M6 pana la marele Campionat de fotbal, probabil vom trimte peste acest pod trenuri spre Otopeni si inapoi - din 15 in 15 minute, banuiesc...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
zapacitu
Deci e vorba de reabilitare pod CFR si nicidecum supralargire. Recomand modificare titlu.
Deci e vorba de reabilitare pod CFR si nicidecum supralargire. Recomand modificare titlu.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
Costin
Vedem cum procedam in functie de cum evolueaza lucrarile (sau daca gasim vreo documentatie pe undeva). Daca e lucrare strict la pod, o mutam la infrastructura feroviara si redenumim topicul. Daca se face ceva si la strada, ramane aici.
Vedem cum procedam in functie de cum evolueaza lucrarile (sau daca gasim vreo documentatie pe undeva). Daca e lucrare strict la pod, o mutam la infrastructura feroviara si redenumim topicul. Daca se face ceva si la strada, ramane aici.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
Nu-i problema cu trenurile la aeroport, merg si ele pe traseul deviat, mai ales ca acum poate sa faca si oprire in Bucuresti Triaj si Chitila.
Nu-i problema cu trenurile la aeroport, merg si ele pe traseul deviat, mai ales ca acum poate sa faca si oprire in Bucuresti Triaj si Chitila.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
andrei11
Nu mai sunt trenuri speciale pentru aeroport de foarte mult timp. Poate mai opreste unul intamplator acolo, dar nu stie nimeni de ele.
Observatia asta e in legatura cu aeroportul, nu ?
Nu mai sunt trenuri speciale pentru aeroport de foarte mult timp. Poate mai opreste unul intamplator acolo, dar nu stie nimeni de ele.
shoppy wrote:
...mai ales ca acum poate sa faca si oprire in Bucuresti Triaj si Chitila.
Observatia asta e in legatura cu aeroportul, nu ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
Pai opresc personalele de Urziceni ca doar opresc in toate statiile, si stiu de ele aia de merg cu ele.
Daca acea gara ar fi in incinta aeroportului sigur ar aparea un privat cu un tren de genul Nord - H.Basarab - P.O. Carpati - Pajura - H. Triaj - Chitila - Mogosoaia - Odaile - P.O.Aeroport o data pe ora, sigur ar avea clienti, sigur s-a organiza adhoc un P+R pe langa fiecare statie din capat(adica daca vi de la Ploiesti, la 8:30 parchezi la Odaile, la 8:45 esti la metrou la GdN, la 9:00 esti la servici ), dar vise, nici nu avem si nici nu ne trebuie.
Pai opresc personalele de Urziceni ca doar opresc in toate statiile, si stiu de ele aia de merg cu ele.
Daca acea gara ar fi in incinta aeroportului sigur ar aparea un privat cu un tren de genul Nord - H.Basarab - P.O. Carpati - Pajura - H. Triaj - Chitila - Mogosoaia - Odaile - P.O.Aeroport o data pe ora, sigur ar avea clienti, sigur s-a organiza adhoc un P+R pe langa fiecare statie din capat(adica daca vi de la Ploiesti, la 8:30 parchezi la Odaile, la 8:45 esti la metrou la GdN, la 9:00 esti la servici ), dar vise, nici nu avem si nici nu ne trebuie.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
Adrian Rosca
Extras din memoriul tehnic:
vezi: http://www.cfr.ro/files/doclic/BUCURESTI/km%201+510/
cos wrote:
Vedem cum procedam in functie de cum evolueaza lucrarile (sau daca gasim vreo documentatie pe undeva).
Extras din memoriul tehnic:
... obtinandu-se in zona podului o latime a zonei carosabile de 8.25m de fiecare parte a insulei, adica 4 benzi de circulatie, cate 2 pe fiecare sens, de o parte si de cealalta a insulei, avand latimea minima de 3.50m si doua acostamente cu latimea de 0.75m.
vezi: http://www.cfr.ro/files/doclic/BUCURESTI/km%201+510/
- Costin
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
Costin
Avem acolo si memoriu tehnic pentru drum, se largeste si se fac 2 benzi pe sens, separate intre ele printr-o pila a pasajului CF.
In concluzie, eu zic sa ramanem aici cu topicul si cu denumirea...
Avem acolo si memoriu tehnic pentru drum, se largeste si se fac 2 benzi pe sens, separate intre ele printr-o pila a pasajului CF.
mogosoaia.JPG (120.53 KB; downloaded 4349 times)
In concluzie, eu zic sa ramanem aici cu topicul si cu denumirea...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
TibiV
Ce bine ! Imi place proiectul...
Si ma bucur ca eu am gresit si ca ei nu au fost atat de zgarciti pe cat m-am temut...
Ce bine ! Imi place proiectul...
TibiV wrote:
Desi eu nu sunt convins ca vor largi, mi-a teama sa nu fie o reabilitare fix la gabaritul actual...
Si ma bucur ca eu am gresit si ca ei nu au fost atat de zgarciti pe cat m-am temut...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
Super tare, maresc podul, pacat ca se pierde unul dintre firele de cf, de la 3 raman doar 2, ar fi fost bun al 3-lea fir, mai ales ca si culeele podului peste Balta Chitila sunt deja pregatite pentru 3 fire.
Cine lucreaza?, Arcada cumva?
Super tare, maresc podul, pacat ca se pierde unul dintre firele de cf, de la 3 raman doar 2, ar fi fost bun al 3-lea fir, mai ales ca si culeele podului peste Balta Chitila sunt deja pregatite pentru 3 fire.
Cine lucreaza?, Arcada cumva?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
Costin
Din desen ar parea ca raman 2 fire, dar in documentatia postata de Adrian Rosca mai sus, scrie ca raman, totusi, 3 fire.
Din desen ar parea ca raman 2 fire, dar in documentatia postata de Adrian Rosca mai sus, scrie ca raman, totusi, 3 fire.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
mihai_atanasiu
nu se putea fara chestia aia dintre sensuri ? la CF Miorita au reusit.
nu se putea fara chestia aia dintre sensuri ? la CF Miorita au reusit.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
Costin
Acolo e alta solutie tehnica (pasaj cu tiranti), evident mai scumpa decat un simplu tablier metalic...
Acolo e alta solutie tehnica (pasaj cu tiranti), evident mai scumpa decat un simplu tablier metalic...
📖 Pagination options