Topic: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
236 posts, 102948 views
📖 Pagination options
- paca
-
Posted:
-
Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
paca
Salut
In Mogosoaia au inceput lucrari la podul de cale ferata care trece peste DN1A ... nu mie clar daca pod e corect sau mai degraba pasaj.
Pare ca va fi marit pentru a face loc unei largiri a DN1A
Are cineva informatii despre proiect?
Salut
In Mogosoaia au inceput lucrari la podul de cale ferata care trece peste DN1A ... nu mie clar daca pod e corect sau mai degraba pasaj.
Pare ca va fi marit pentru a face loc unei largiri a DN1A
Are cineva informatii despre proiect?
20150824_080055.jpg (1.07 MB; downloaded 11512 times)
20150824_080050.jpg (924.29 KB; downloaded 11496 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
andrei11
Ha ? Pe acolo nu mai trece trenul de Urziceni ? Cand a inceput, eu am trecut pe acolo - cred ca nu sunt 2 saptamani - nu am vazut nimic. N-ai trucat cumva poza ?
Ha ? Pe acolo nu mai trece trenul de Urziceni ? Cand a inceput, eu am trecut pe acolo - cred ca nu sunt 2 saptamani - nu am vazut nimic. N-ai trucat cumva poza ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
S-a discutat la CFR, se repara pasajul, trenul ocoleste segmentul acela.
Daca nu demoleaza si culeele atunci nu se mareste drumul.
S-a discutat la CFR, se repara pasajul, trenul ocoleste segmentul acela.
Daca nu demoleaza si culeele atunci nu se mareste drumul.
- paca
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
paca
saptamana trecuta a disparut podul, iar saptamana asta au inceput sa sape pe stanga cum mergi spre Bucuresti
saptamana trecuta a disparut podul, iar saptamana asta au inceput sa sape pe stanga cum mergi spre Bucuresti
- Costin
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
Costin
De ceva vreme circulatia feroviara spre Urziceni (inclusiv Galati, Aeroport...) este deviata prin Chitila - Buciumeni - Mogosoaia, deci asta ar fi cauza...
De ceva vreme circulatia feroviara spre Urziceni (inclusiv Galati, Aeroport...) este deviata prin Chitila - Buciumeni - Mogosoaia, deci asta ar fi cauza...
scuzati liniile tremurate
m700.jpg (813.45 KB; downloaded 11336 times)
- alchimistul
-
Posted:
-
- paca
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
paca
Nevoia e relativa ... sigur ar fi mai util podul de la intersectia cu DNCB, care era candva in planuri, dar cu siguranta toti cei care stau dimineata la coada sa treca de centura 15 - 20 min poate chiar mai mult, ar fi tare fericiti.
La fel seara, la intrare in Mogosoaia se face coada pana la intrarea in rondul de la DNCB ...
Zic ca ar fi util daca s-ar largi de la DNCB pana la Lukoil.
alch3mist wrote:
De ce este nevoie de largirea lui DN1A ?
Nevoia e relativa ... sigur ar fi mai util podul de la intersectia cu DNCB, care era candva in planuri, dar cu siguranta toti cei care stau dimineata la coada sa treca de centura 15 - 20 min poate chiar mai mult, ar fi tare fericiti.
La fel seara, la intrare in Mogosoaia se face coada pana la intrarea in rondul de la DNCB ...
Zic ca ar fi util daca s-ar largi de la DNCB pana la Lukoil.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
Sau util ar fi sa se faca rampa lipsa de la Chitila ca sa nu mai mearga lumea pe vechiul traseu al centurii.
Sau util ar fi sa se faca rampa lipsa de la Chitila ca sa nu mai mearga lumea pe vechiul traseu al centurii.
- paca
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
paca
Rampa lipsa a podului din Chitila impacteaza doar un sens - iesirea din Bucuresti. N-ar ajuta cu nimic coada de dimineata pentru a intra in Bucuresti
Rampa lipsa a podului din Chitila impacteaza doar un sens - iesirea din Bucuresti. N-ar ajuta cu nimic coada de dimineata pentru a intra in Bucuresti
- t530
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
t530
Exista un articol
http://www.fonduri-structurale.ro/detaliu.aspx?eID=13789&t=Stiri
7 poduri feroviare din apropierea Bucurestiului vor fi reabilitate prin POS Transport
28 septembrie 2013
Obiectivul proiectului consta in executarea lucrarilor de infrastructura si suprastructura necesara pentru reabilitarea/reconstructia a 7 poduri de cale ferata, dupa cum urmeaza:
Pod, km 20 + 474, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
Pod, km 21 + 084, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
Pod, km 21 + 434, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
Pod, km 21 + 888, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
Pod, km 57 - 560, CF 300, Bucuresti – Ploiesti, intre statiile Brazi si Ploiesti Sud (jud. Prahova)
Pod, km 57 + 540, CF 304, Ploiesti Sud – Ploiesti Triaj, intre statiile Ploiesti Sud si Ploiesti Triaj (jud. Prahova)
[b]Pod, km 1 + 510, Linia colectoare Mogosoaia (jud. Ilfov).[/b]
Prin implementarea proiectului se vor crea conditiile de cresterea gradului de siguranta a traficului feroviar de marfuri si pasageri pe liniile CF 100, 300, 301 si 304, prin eliminarea punctelor periculoase determinate de starea tehnica a podurilor. De asemenea, se va imbunatati confortul calatorilor, precum si eficacitatea traficului pe calea ferata, prin cresterea vitezei de circulatie si prin ridicarea restrictiilor de tonaj/gabarit.
Proiectul are un buget total de 95.683.801 lei, din care 62.923.047 lei constituie finantare nerambursabila acordata de Comisia Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial Transport 2007-2013, restul sumei fiind asigurata de la Bugetul de Stat. Implementarea acestui proiect se va realiza prin contracte de lucrari si servicii licitate de catre CN CF ”CFR” SA.
Acest proiect a fost depus in cadrul Axei Prioritare nr. 2 „Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii nationale de transport in afara axelor prioritare TEN-T in scopul dezvoltarii unui sistem national durabil de transport”, Domeniul major de interventie 2.2 „Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare nationale si a serviciilor pentru calatori”.
Perioada de executie a lucrarilor pentru proiectul mentionat este 01.12.2013 – 01.01.2016, fiind urmata de perioada de garantie intre 02.01.2016 – 02.01.2017.
Sursa: AM POS Transport
Exista un articol
http://www.fonduri-structurale.ro/detaliu.aspx?eID=13789&t=Stiri
7 poduri feroviare din apropierea Bucurestiului vor fi reabilitate prin POS Transport
28 septembrie 2013
Obiectivul proiectului consta in executarea lucrarilor de infrastructura si suprastructura necesara pentru reabilitarea/reconstructia a 7 poduri de cale ferata, dupa cum urmeaza:
Pod, km 20 + 474, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
Pod, km 21 + 084, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
Pod, km 21 + 434, CF 100, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
Pod, km 21 + 888, Bucuresti – Videle, intre statiile Domnesti si Gradinari (jud. Ilfov)
Pod, km 57 - 560, CF 300, Bucuresti – Ploiesti, intre statiile Brazi si Ploiesti Sud (jud. Prahova)
Pod, km 57 + 540, CF 304, Ploiesti Sud – Ploiesti Triaj, intre statiile Ploiesti Sud si Ploiesti Triaj (jud. Prahova)
[b]Pod, km 1 + 510, Linia colectoare Mogosoaia (jud. Ilfov).[/b]
Prin implementarea proiectului se vor crea conditiile de cresterea gradului de siguranta a traficului feroviar de marfuri si pasageri pe liniile CF 100, 300, 301 si 304, prin eliminarea punctelor periculoase determinate de starea tehnica a podurilor. De asemenea, se va imbunatati confortul calatorilor, precum si eficacitatea traficului pe calea ferata, prin cresterea vitezei de circulatie si prin ridicarea restrictiilor de tonaj/gabarit.
Proiectul are un buget total de 95.683.801 lei, din care 62.923.047 lei constituie finantare nerambursabila acordata de Comisia Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial Transport 2007-2013, restul sumei fiind asigurata de la Bugetul de Stat. Implementarea acestui proiect se va realiza prin contracte de lucrari si servicii licitate de catre CN CF ”CFR” SA.
Acest proiect a fost depus in cadrul Axei Prioritare nr. 2 „Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii nationale de transport in afara axelor prioritare TEN-T in scopul dezvoltarii unui sistem national durabil de transport”, Domeniul major de interventie 2.2 „Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare nationale si a serviciilor pentru calatori”.
Perioada de executie a lucrarilor pentru proiectul mentionat este 01.12.2013 – 01.01.2016, fiind urmata de perioada de garantie intre 02.01.2016 – 02.01.2017.
Sursa: AM POS Transport
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
Coada aceea blocheaza giratoriul deci afecteaza toate sensurile.
Coada aceea blocheaza giratoriul deci afecteaza toate sensurile.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
andrei11
Acolo era prevazut un pasaj denivelat centura / Mogosoaia. Acela trebuie facut. Daca nu, ne agitam de pomana.
Acolo era prevazut un pasaj denivelat centura / Mogosoaia. Acela trebuie facut. Daca nu, ne agitam de pomana.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
alchimistul
OK, din prima postare s-ar intelege ca "se largeste DN1A". Daca e o largire punctuala, pe o distanta mica unde de obicei se aglomereaza, nu vad nicio problema. Daca e o largire pana la Ploiesti, atunci clar miroase a spalare de bani.
OK, din prima postare s-ar intelege ca "se largeste DN1A". Daca e o largire punctuala, pe o distanta mica unde de obicei se aglomereaza, nu vad nicio problema. Daca e o largire pana la Ploiesti, atunci clar miroase a spalare de bani.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Largire DN1A / Pod CFR Mogosoaia
shoppy
Eee pana la Mandravela acuma, pana acolo la intersectie si ar fi foarte bine, oricum peste 5km e alt ditai pasajul peste cf care-i o singura banda pe sens.
Si de ce ar fi spalare de bani?, DN7 e 2 benzi pana la Baldana si e foarte bun, ce, si acela e spalare de bani?
Eee pana la Mandravela acuma, pana acolo la intersectie si ar fi foarte bine, oricum peste 5km e alt ditai pasajul peste cf care-i o singura banda pe sens.
Si de ce ar fi spalare de bani?, DN7 e 2 benzi pana la Baldana si e foarte bun, ce, si acela e spalare de bani?
📖 Pagination options