Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
817 posts, 331034 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Florinds
Si inca mai tare, la cat excedent (bani nefolositi) are CNADNR...
Si inca mai tare, la cat excedent (bani nefolositi) are CNADNR...
- vic_tasu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
vic_tasu
Buna dimineata,
Se lucreaza in aceleasi 3 puncte:
- in curba au inceput sa aduca pamant;
- sensul giratoriu se aproprie de final;
- rampa de la Dragomiresti a ajuns la stadiul de balast. Aici s-au inaltat foarte mult, din masina pare mai inalt ca drumul actual;
In rest 0 din pacate. Nici o sansa sa termine in acest an. Poate la anul in preajma alegerilor din toamna.
Week end placut.
Buna dimineata,
Se lucreaza in aceleasi 3 puncte:
- in curba au inceput sa aduca pamant;
- sensul giratoriu se aproprie de final;
- rampa de la Dragomiresti a ajuns la stadiul de balast. Aici s-au inaltat foarte mult, din masina pare mai inalt ca drumul actual;
In rest 0 din pacate. Nici o sansa sa termine in acest an. Poate la anul in preajma alegerilor din toamna.
Week end placut.
- Ahyle
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Ahyle
Eu ies zilnic din Chiajna/Dragomiresti si mi-am facut cont aici special ca sa urmaresc evolutia lucrarilor . Zi de zi ma visez iesind pe 2 benzi si salvand 15-20 de minute/drum pana in Pipera...
Sper doar sa se miste suficient de repede si sa termine pana in iarna cu lucrarile pe bucata asta. Daca vine iarna iar stam si visam cateva luni si apoi le dam un vot pentru finalizarea lucrarilor...
Eu ies zilnic din Chiajna/Dragomiresti si mi-am facut cont aici special ca sa urmaresc evolutia lucrarilor . Zi de zi ma visez iesind pe 2 benzi si salvand 15-20 de minute/drum pana in Pipera...
Sper doar sa se miste suficient de repede si sa termine pana in iarna cu lucrarile pe bucata asta. Daca vine iarna iar stam si visam cateva luni si apoi le dam un vot pentru finalizarea lucrarilor...
- gavid62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
gavid62
Ca si "antevorbitorul" intru/ies zilnic in centura pe la Dragomiresti Deal si merg spre Nord sau spre Sud. Ce nu ma dumiresc inca este cum se va iesi din/intra in centura dupa largirea la 2 benzi pe sens. Cam cum ar trebui sa arate aceasta mega intersectie care supratraverseaza si calea ferata dubla. Nu cred ca (numai) giratoriul de la Lukoil rezolva aceasta problema. Probabil va fi necesara si o semaforizare.
Ca si "antevorbitorul" intru/ies zilnic in centura pe la Dragomiresti Deal si merg spre Nord sau spre Sud. Ce nu ma dumiresc inca este cum se va iesi din/intra in centura dupa largirea la 2 benzi pe sens. Cam cum ar trebui sa arate aceasta mega intersectie care supratraverseaza si calea ferata dubla. Nu cred ca (numai) giratoriul de la Lukoil rezolva aceasta problema. Probabil va fi necesara si o semaforizare.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Costin
Desi planul pe care il avem postat nu mentioneaza cum se amenajeaza intersectiile, ci doar locatia lor, observam ca se vor amenaja doua "intersectii" inainte si dupa pasajul peste CF. In situatia aceasta, cel mai plauzibile sunt doua giratorii. Oricum de semaforizare nu prea va fi vorba pe DNCB... Daca mai gasesc vreun plan de detaliu, o sa il pun.
viewtopic.php?f=258&t=2916#p156899
Desi planul pe care il avem postat nu mentioneaza cum se amenajeaza intersectiile, ci doar locatia lor, observam ca se vor amenaja doua "intersectii" inainte si dupa pasajul peste CF. In situatia aceasta, cel mai plauzibile sunt doua giratorii. Oricum de semaforizare nu prea va fi vorba pe DNCB... Daca mai gasesc vreun plan de detaliu, o sa il pun.
viewtopic.php?f=258&t=2916#p156899
- Ahyle
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Ahyle
Am prins si eu cateva poze cu stadiul lucrarilor de azi dimineata. Pare ca se misca bine dar tot am emotii
Am prins si eu cateva poze cu stadiul lucrarilor de azi dimineata. Pare ca se misca bine dar tot am emotii
IMG_1324.JPG (1.82 MB; downloaded 3444 times)
IMG_1325.JPG (1.73 MB; downloaded 3444 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
Măi fraţilor, ne dă atâtea emoţii de zici că DNCB este podul nou peste Bosfor... Doar că ăla merge mult mai repede !.
E adevărat, ăla nu e în România...
Măi fraţilor, ne dă atâtea emoţii de zici că DNCB este podul nou peste Bosfor... Doar că ăla merge mult mai repede !.
E adevărat, ăla nu e în România...
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Nu va impacientati: oricum nu mai avem nici un santier de fotografiat in zona Bucuresti - Ilfov in afara de Metrou si Iancului Pantelimon.
La breteaua spre A1 nici nu au inceput. Super pod, il facem in 2 etape: mai intai o bretea. Dupa ce o terminam in 2 ani ne apucam si de a doua bretea.
Nu va impacientati: oricum nu mai avem nici un santier de fotografiat in zona Bucuresti - Ilfov in afara de Metrou si Iancului Pantelimon.
La breteaua spre A1 nici nu au inceput. Super pod, il facem in 2 etape: mai intai o bretea. Dupa ce o terminam in 2 ani ne apucam si de a doua bretea.
- TibiV
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
danutzu_2910
@tibiV
Al 3 lea pod peste Bosfor chiar merge incredibil de repede. Si nu e doar podul, vine la pachet si cu o noua centura pentru Istanbul la nivel de autostrada cu x benzi pe sens, unde x > 2
@tibiV
Al 3 lea pod peste Bosfor chiar merge incredibil de repede. Si nu e doar podul, vine la pachet si cu o noua centura pentru Istanbul la nivel de autostrada cu x benzi pe sens, unde x > 2
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Daca ai pierde zilnic cate o ora pe acolo pentru o lucrare din care nu a mai ramas mai nimic te-ai emotiona si tu.
Daca ai pierde zilnic cate o ora pe acolo pentru o lucrare din care nu a mai ramas mai nimic te-ai emotiona si tu.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
Centură cu mai mult de 2 benzi pe sens?
Vorbești de funie...
@shoppy
Nu vorbeam la băşcălie...
Cel mult autoironic - este drept, autoironie la adresa tuturor celor care de voie, de nevoie, folosim DNCB...
De aia am şi făcut comparaţia cu o lucrare mare ca podul (nr.3) peste Bosfor... Noi de fapt avem de-a face cu o simplă asfaltare a unei fâşii de pământ lată cât două benzi rutiere... Iar în România asta e o provocare mai mare decât un pod între două continente...
danutzu_2910 wrote:
@tibiV
nu e doar podul, vine la pachet si cu o noua centura pentru Istanbul la nivel de autostrada cu x benzi pe sens, unde x > 2
Centură cu mai mult de 2 benzi pe sens?
Vorbești de funie...
@shoppy
Nu vorbeam la băşcălie...
Cel mult autoironic - este drept, autoironie la adresa tuturor celor care de voie, de nevoie, folosim DNCB...
De aia am şi făcut comparaţia cu o lucrare mare ca podul (nr.3) peste Bosfor... Noi de fapt avem de-a face cu o simplă asfaltare a unei fâşii de pământ lată cât două benzi rutiere... Iar în România asta e o provocare mai mare decât un pod între două continente...
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Suntem cu totii de acord ca aceasta bucata de drum din Romania numita DNCB este in topul celor mai mari batai de joc in infrastructura din Romania.
Iar cei care o parcurgem zilnic suntem dincolo de stadiul "nervos".
Dar ce sa faci asa este romanul "haz de necaz". Ce dr**cu sa mai zici? Termina astia de asfatat toata comuna Chitila si Mogosoaia, cu firme mici, cu devieri de utilitati, cu resursele unei primarii de comuna, iar CNADNR nu poate sa faca 8 km de drum prin camp, din care numai 800m trec prin zona locuita in nici 3 ani, fara nici o lucare de arta de fapt! Cele 2 mici poduri peste apeducte nu prea le numesti "lucrari de arta". Si toate astea cu Delta ACM. Daca nici cu astia nu se poate!
Suntem dincolo de alienare cu drumul asta, dar pe cine intereseaza? Doar vorbe. Cand mai vezi si ce face UMB langa Cluj stai sa plangi! Acolo fac 8 km de autostrada doar Viaduct - Debleu - Viaduct - Debleu. Iar noi ne bucuram ca lucreaza 3 ani la bretea de rahat a unui pod existent pe 2x2 deja! Vede cineva "hilarul" in aceasta poveste? Ca pe NEaga sigur nu il intereseaza.
Deci, @shoppy, tu poti sa iti mai pastrezi calmul in situatia asta?
PS: sorry de offtopoc.
Suntem cu totii de acord ca aceasta bucata de drum din Romania numita DNCB este in topul celor mai mari batai de joc in infrastructura din Romania.
Iar cei care o parcurgem zilnic suntem dincolo de stadiul "nervos".
Dar ce sa faci asa este romanul "haz de necaz". Ce dr**cu sa mai zici? Termina astia de asfatat toata comuna Chitila si Mogosoaia, cu firme mici, cu devieri de utilitati, cu resursele unei primarii de comuna, iar CNADNR nu poate sa faca 8 km de drum prin camp, din care numai 800m trec prin zona locuita in nici 3 ani, fara nici o lucare de arta de fapt! Cele 2 mici poduri peste apeducte nu prea le numesti "lucrari de arta". Si toate astea cu Delta ACM. Daca nici cu astia nu se poate!
Suntem dincolo de alienare cu drumul asta, dar pe cine intereseaza? Doar vorbe. Cand mai vezi si ce face UMB langa Cluj stai sa plangi! Acolo fac 8 km de autostrada doar Viaduct - Debleu - Viaduct - Debleu. Iar noi ne bucuram ca lucreaza 3 ani la bretea de rahat a unui pod existent pe 2x2 deja! Vede cineva "hilarul" in aceasta poveste? Ca pe NEaga sigur nu il intereseaza.
Deci, @shoppy, tu poti sa iti mai pastrezi calmul in situatia asta?
PS: sorry de offtopoc.
- andreimetrou
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
andreimetrou
Toata lumea stie ca reablilitarea DNCB-ului e o mare bataie de joc.Dar cei de la CNADNR fura,fura in continu fara as da seama de crima pe care o fac.Nu ati vazut la TV cum un fost director de acolo a spus niste adevaruri sumbre pentru infrastrucura ROMANIEI ? Foarte trist !
P.S Scuzati de off-topic.Si eu m-am saturat si cred ca noi toti.O zi buna!
Toata lumea stie ca reablilitarea DNCB-ului e o mare bataie de joc.Dar cei de la CNADNR fura,fura in continu fara as da seama de crima pe care o fac.Nu ati vazut la TV cum un fost director de acolo a spus niste adevaruri sumbre pentru infrastrucura ROMANIEI ? Foarte trist !
P.S Scuzati de off-topic.Si eu m-am saturat si cred ca noi toti.O zi buna!
📖 Pagination options