Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4839 posts, 1357954 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Florinds
Pentru asta ar trebui, asa cum tot zice Andrei, ca RATB sa fie firma privata. Altfel... Unde e bunul comun patim ce am patit cu CAP-urile. Majoritatea fura, pentru ca bunul e al tuturor si fiecare e frustrat ca nu a prins o bucatica mai mare. Nu se uita ca unii sunt corecti sau altii au furat mai putin, se uita ca sunt altii care au furat mai mult.
In cazul unei firme private, amenda se reflecta in pierderea directa a patronului si acesta va gasi cu siguranta pe cel raspunzator.
De curand am mers in cabina cu un sofer RATB, care mi-a deschis acolo pentru ca plecase deja din statie si ajunsesem mai tarziu (era la semafor).
Avusese ceva evenimente si a zis ca nu mai deschide usile de acces pentru calatori daca a plecat din statie, chiar daca era vorba doar de cativa metri. Am discutat mai multe cu el, era uimit ca de curand au inceput sa se miste lucrurile si sa se cumpere piese (probabil datorita anului electoral). Mi-a spus ca imobilizarile pe perioade mari pentru parbriz spart etc. sunt din cauza ca firmele de asigurari nu dau drumul dosarelor, deci nu ar fi vina RATB.
Sa vedem, bine ar fi sa se si vada mai multe mijloace pe traseu.
Daca s-ar repara, poate nici n-ar mai trebui cumparate alte autobuze, eventual inlocuite doar cele care nu au AC sau montate AC... Acum de vazut si daca renteaza, daca nu costa prea mult si coroborate si cu uzura (cheltuieli mari de intretinere) nu ar fi mai bine unele noi, care au garantie. ; )
Pentru asta ar trebui, asa cum tot zice Andrei, ca RATB sa fie firma privata. Altfel... Unde e bunul comun patim ce am patit cu CAP-urile. Majoritatea fura, pentru ca bunul e al tuturor si fiecare e frustrat ca nu a prins o bucatica mai mare. Nu se uita ca unii sunt corecti sau altii au furat mai putin, se uita ca sunt altii care au furat mai mult.
In cazul unei firme private, amenda se reflecta in pierderea directa a patronului si acesta va gasi cu siguranta pe cel raspunzator.
De curand am mers in cabina cu un sofer RATB, care mi-a deschis acolo pentru ca plecase deja din statie si ajunsesem mai tarziu (era la semafor).
Avusese ceva evenimente si a zis ca nu mai deschide usile de acces pentru calatori daca a plecat din statie, chiar daca era vorba doar de cativa metri. Am discutat mai multe cu el, era uimit ca de curand au inceput sa se miste lucrurile si sa se cumpere piese (probabil datorita anului electoral). Mi-a spus ca imobilizarile pe perioade mari pentru parbriz spart etc. sunt din cauza ca firmele de asigurari nu dau drumul dosarelor, deci nu ar fi vina RATB.
Sa vedem, bine ar fi sa se si vada mai multe mijloace pe traseu.
Daca s-ar repara, poate nici n-ar mai trebui cumparate alte autobuze, eventual inlocuite doar cele care nu au AC sau montate AC... Acum de vazut si daca renteaza, daca nu costa prea mult si coroborate si cu uzura (cheltuieli mari de intretinere) nu ar fi mai bine unele noi, care au garantie. ; )
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Jalnic modul in care arata o parte dintre autobuzele RATB dupa ce li se da reclama jos. Ultima data, 4822 a avut reclama la Douglas (pana la mijlocul lunii trecute parca). Priviti modul in care arata dupa ce a fost decolantata (si nu am pozat-o si din alte unghiuri). La fel de penibil arata 4101, 4350, 4574 si altele...
Chiar nu se poate face ceva ca aceste firme minune, care vin si "dezbraca" autobuzele de reclame, sa-si faca treaba mai ca lumea? Am mai auzit povesti (pe bune!) in care soferii au platit din banii lor sa revopseasca cateva portiuni ale autobuzelor ...
Jalnic modul in care arata o parte dintre autobuzele RATB dupa ce li se da reclama jos. Ultima data, 4822 a avut reclama la Douglas (pana la mijlocul lunii trecute parca). Priviti modul in care arata dupa ce a fost decolantata (si nu am pozat-o si din alte unghiuri). La fel de penibil arata 4101, 4350, 4574 si altele...
Chiar nu se poate face ceva ca aceste firme minune, care vin si "dezbraca" autobuzele de reclame, sa-si faca treaba mai ca lumea? Am mai auzit povesti (pe bune!) in care soferii au platit din banii lor sa revopseasca cateva portiuni ale autobuzelor ...
4822 spate - 335 - 14.08.2015.JPG (246.77 KB; downloaded 2980 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
4941 a revenit pe strazile din Bucuresti dupa mai bine de un an si ceva de somat ...
Ieri dimineata, la 6, in statia "Gara de Nord".
4941 a revenit pe strazile din Bucuresti dupa mai bine de un an si ceva de somat ...
Ieri dimineata, la 6, in statia "Gara de Nord".
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Axel
La Autobaza Titan a revenit in circulatie 4529 care a avut luneta sparta, autobuzul a stat pe dreapta un an de zile fiind descompletat
O poza cu podeaua lui 4532
La Autobaza Titan a revenit in circulatie 4529 care a avut luneta sparta, autobuzul a stat pe dreapta un an de zile fiind descompletat
O poza cu podeaua lui 4532
4532-311,21.08.2015..jpg (80.75 KB; downloaded 2762 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Wow ce e acolo!
De amorul artei, pe ce linie e repartizat? Sper ca nu pe alea mai aglomerate ca atunci e jale.... o sa se faca gaura in caroserie
Wow ce e acolo!
De amorul artei, pe ce linie e repartizat? Sper ca nu pe alea mai aglomerate ca atunci e jale.... o sa se faca gaura in caroserie
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Afisajul lateral al lui 4340 are o mica problema... Nu, nu este o iluzie creata de aparatul foto! Din ce am vazut, nu este un caz singular, existand un alt autobuz la Titan (nu ii mai stiu numarul ) cu o problema asemanatoare la afisajul frontal. Si acum vine intrebarea: care este cauza problemei? S-au ars LED-urile din zona respectiva? Sau alte cauze?
Nota: Va rog sa scuzati masinile din cadru si autobuzul incomplet. Poza este cu titlu informativ.
Afisajul lateral al lui 4340 are o mica problema... Nu, nu este o iluzie creata de aparatul foto! Din ce am vazut, nu este un caz singular, existand un alt autobuz la Titan (nu ii mai stiu numarul ) cu o problema asemanatoare la afisajul frontal. Si acum vine intrebarea: care este cauza problemei? S-au ars LED-urile din zona respectiva? Sau alte cauze?
Nota: Va rog sa scuzati masinile din cadru si autobuzul incomplet. Poza este cu titlu informativ.
Afisajul incomplet al lui 4340
14415703128491.jpg (940.23 KB; downloaded 2583 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
shoppy
De obicei afisajul e facut din mai multe bucati, acea bucata are o problema, ori de soft ori electrica.
De obicei afisajul e facut din mai multe bucati, acea bucata are o problema, ori de soft ori electrica.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Podeaua lui 4493...jenant. Sa privim partea buna a lucrurilor: se putea si mai rau...
In alta ordine de idei, 4699 a revenit la traseu, dupa un aproape un an. Era in aceasta seara in 105, dar nu ii mergea firma ...
Podeaua lui 4493...jenant. Sa privim partea buna a lucrurilor: se putea si mai rau...
In alta ordine de idei, 4699 a revenit la traseu, dupa un aproape un an. Era in aceasta seara in 105, dar nu ii mergea firma ...
DSC_0693.JPG (238.85 KB; downloaded 2499 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Avem vesti bune si in acest topic: 4545 a fost reparata. Ieri era in 368, iar 4751 circula din nou pe strazile din Bucuresti dupa o pauza de un an si mai bine. Se afla azi pe linia 162.
Avem vesti bune si in acest topic: 4545 a fost reparata. Ieri era in 368, iar 4751 circula din nou pe strazile din Bucuresti dupa o pauza de un an si mai bine. Se afla azi pe linia 162.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Revin cu vesti bune: 4624 a fost reparata dupa ceva luni (daca nu ani) si circula pe liniile autobazei Nordului.
Revin cu vesti bune: 4624 a fost reparata dupa ceva luni (daca nu ani) si circula pe liniile autobazei Nordului.
- Victor92
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ByOnu
Se mai simte cineva ca la revelion? 1000, 900, 800, 700, 600, ce o sa urmeze, nu vreau sa stiu...
Se mai simte cineva ca la revelion? 1000, 900, 800, 700, 600, ce o sa urmeze, nu vreau sa stiu...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
#4624 a fost imobilizată din noiembrie 2013, inițial având uzate bucșele și defect tahograful (Siemens VDO-DTCO 1381), care este destul de costisitor (aproximativ 1000 de euro). La un moment dat i-a fost adus tahograful, dar lipseau alte piese. Luna aceasta a fost reparată și va fi repartizată în general pe liniile 304/149. Este fabricată la Mannheim la 17 decembrie 2007 și a început să circule la Autobaza Nordului din 20 ianuarie 2008, circulând în general pe linia 331 până la momentul retragerii din anul 2013, când avea puțin peste 280000 km parcurși. A mai avut vreo 2 geamuri sparte de-a lungul anilor și un coltar schimbat în primavara anului 2011.
La Nordului mai sunt indisponibile cel puțin autobuzele: 4113, 4121, 4123, 4124, 4129, 4130, 4291, 4404, 4626, 6214, 6223.
#4624 a fost imobilizată din noiembrie 2013, inițial având uzate bucșele și defect tahograful (Siemens VDO-DTCO 1381), care este destul de costisitor (aproximativ 1000 de euro). La un moment dat i-a fost adus tahograful, dar lipseau alte piese. Luna aceasta a fost reparată și va fi repartizată în general pe liniile 304/149. Este fabricată la Mannheim la 17 decembrie 2007 și a început să circule la Autobaza Nordului din 20 ianuarie 2008, circulând în general pe linia 331 până la momentul retragerii din anul 2013, când avea puțin peste 280000 km parcurși. A mai avut vreo 2 geamuri sparte de-a lungul anilor și un coltar schimbat în primavara anului 2011.
La Nordului mai sunt indisponibile cel puțin autobuzele: 4113, 4121, 4123, 4124, 4129, 4130, 4291, 4404, 4626, 6214, 6223.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
4248 are probleme destul de serioase cu finisajele din interior, in special cu placajele acelea din tavan si de sub lumini care joaca la greu in timpul mersului. Nu mai zic ca in stanga usii 3, unde se imbina cele 2 placaje se vede luneta cu tot cu numarul inscriptionat pe ea... De separatoarele din sticla de langa usi nici nu mai zicem ca nu mai exista
Pacat de masina ca, per total, e mai intreaga ca unele surate de la Titan, avand podeaua intreaga si toate barele la usi, iar salonul cat de cat curat. Circula in special pe linia 311.
4248 are probleme destul de serioase cu finisajele din interior, in special cu placajele acelea din tavan si de sub lumini care joaca la greu in timpul mersului. Nu mai zic ca in stanga usii 3, unde se imbina cele 2 placaje se vede luneta cu tot cu numarul inscriptionat pe ea... De separatoarele din sticla de langa usi nici nu mai zicem ca nu mai exista
Pacat de masina ca, per total, e mai intreaga ca unele surate de la Titan, avand podeaua intreaga si toate barele la usi, iar salonul cat de cat curat. Circula in special pe linia 311.
📖 Pagination options