Topic: Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF
84 posts, 18100 views
📖 Pagination options
- gaddy
-
Posted:
-
Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF
gaddy
Am auzit mai de mult că metrourile au acumulatori dar nu ştiam dacă afirmaţia aceasta este una adevărată sau falsă. Prin urmare, ramele de metrou Bombardier şi cele din Spania au acumulatori iîn caz ca se întrerupe curentul în tunel? Dacă au baterii, cât ţine autonomia lor, cât timp oate să meargă pe baterii un metrou şi cu ce viteză? Şi cum arată aceşti acumulatori ?
Am auzit mai de mult că metrourile au acumulatori dar nu ştiam dacă afirmaţia aceasta este una adevărată sau falsă. Prin urmare, ramele de metrou Bombardier şi cele din Spania au acumulatori iîn caz ca se întrerupe curentul în tunel? Dacă au baterii, cât ţine autonomia lor, cât timp oate să meargă pe baterii un metrou şi cu ce viteză? Şi cum arată aceşti acumulatori ?
- intelintel
-
Posted:
-
Re: Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF
intelintel
Da, au baterii de acumulatori.Nu pot merge pe baterii in sensul deplasarii trenului,acestea folosesc doar pt alimentarea unor circuite electrice
(CAF-=În fiecare unitate există două cutii de baterii , montate pe
șasiul vagoanelor R1 şi R2, care furnizează energie electrică de rezervă
pentru circuitele auxiliare și de siguranță, inclusiv iluminatul de urgență,
semnalizare, comunicaţii, control uşi, etc.)
sau
BM=Sistemul de baterii acumulează şi furnizează 110 V c.c. la circuitele bateriilor
şi alimentează circuitele de activare la demaraj. Bateria mai funcţionează ca
tampon pentru perioade reduse de timp, când consumul de putere este mai mare
decât capacitatea încărcătorului de baterii din convertizorul pentru servicii
auxiliare. În sfârşit, serveşte ca ultimă rezervă de energie pentru cazul în care
ambele încărcătoare de baterii din vehicul au funcţionare defectuoasă.
Sistemul de baterii este supravegheat şi comandat prin sistemul
computerului trenului.)
Trenurile se deplaseaza numai cu energia el. captata de la sina 3-a (750Vcc), pe baterii niciodata.
Da, au baterii de acumulatori.Nu pot merge pe baterii in sensul deplasarii trenului,acestea folosesc doar pt alimentarea unor circuite electrice
(CAF-=În fiecare unitate există două cutii de baterii , montate pe
șasiul vagoanelor R1 şi R2, care furnizează energie electrică de rezervă
pentru circuitele auxiliare și de siguranță, inclusiv iluminatul de urgență,
semnalizare, comunicaţii, control uşi, etc.)
sau
BM=Sistemul de baterii acumulează şi furnizează 110 V c.c. la circuitele bateriilor
şi alimentează circuitele de activare la demaraj. Bateria mai funcţionează ca
tampon pentru perioade reduse de timp, când consumul de putere este mai mare
decât capacitatea încărcătorului de baterii din convertizorul pentru servicii
auxiliare. În sfârşit, serveşte ca ultimă rezervă de energie pentru cazul în care
ambele încărcătoare de baterii din vehicul au funcţionare defectuoasă.
Sistemul de baterii este supravegheat şi comandat prin sistemul
computerului trenului.)
Trenurile se deplaseaza numai cu energia el. captata de la sina 3-a (750Vcc), pe baterii niciodata.
- gaddy
-
Posted:
-
Re: Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF
gaddy
Îţi mulţumesc pentru răspuns. Dar dacă doamne fereşte se întrerupe electircitatea există o avarie mare? Sau în caz de urgenţe etc? Cum poate ieşi trenul din tunel la prima staţie ? De aceea mă gândeam ce se poate şi deplasa metroul prin acumulatori.
_____________________
Edit andrei11 : Chiar e asa de greu sa citesti regulamentul forumului ? Sper ca data viitoare sa-l respecti. Multumesc.
Îţi mulţumesc pentru răspuns. Dar dacă doamne fereşte se întrerupe electircitatea există o avarie mare? Sau în caz de urgenţe etc? Cum poate ieşi trenul din tunel la prima staţie ? De aceea mă gândeam ce se poate şi deplasa metroul prin acumulatori.
_____________________
Edit andrei11 : Chiar e asa de greu sa citesti regulamentul forumului ? Sper ca data viitoare sa-l respecti. Multumesc.
- intelintel
-
Posted:
-
Re: Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF
intelintel
Daca chiar exista o defectiune a alimentarii cu 750 a sinei a 3-a in zona respectiva ,trenul se poate deplasa doar impins sau tras de catre o locomotiva tip LDH (cu conditiile impuse de o situatie de acest gen...timp ,loc,spatiu de manevra etc).
Daca chiar exista o defectiune a alimentarii cu 750 a sinei a 3-a in zona respectiva ,trenul se poate deplasa doar impins sau tras de catre o locomotiva tip LDH (cu conditiile impuse de o situatie de acest gen...timp ,loc,spatiu de manevra etc).
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Acumulatori rame de metrou Bombardier şi CAF
mcosmin
Acumulatorii exista doar pentru a furniza energie in cazul situatiilor de urgenta, adica aprinsul luminilor, asigurarea ventilatiei, transmiterea de semnale.
Evident, nu prea poti sa deplasezi trenul pe baterii, motoarele consuma enorm de mult comparativ cu orice ar putea sa scoata un acumulator de marime rezonabila...
In momentul in care pierzi tensiunea pe un tronson intreg, mutarea trenului de pe acel tronson e ultima ta grija. Mai intai trebuie evacuati oamenii, trebuie determinata cauza intreruperii...trenul sta bine merci acolo mult timp. De asta exista scari in fiecare vagon, si deschidere de urgenta a usii...oamenii pot merge singurei prin tunel pana la urmatoarea statie.
Acumulatorii exista doar pentru a furniza energie in cazul situatiilor de urgenta, adica aprinsul luminilor, asigurarea ventilatiei, transmiterea de semnale.
Evident, nu prea poti sa deplasezi trenul pe baterii, motoarele consuma enorm de mult comparativ cu orice ar putea sa scoata un acumulator de marime rezonabila...
In momentul in care pierzi tensiunea pe un tronson intreg, mutarea trenului de pe acel tronson e ultima ta grija. Mai intai trebuie evacuati oamenii, trebuie determinata cauza intreruperii...trenul sta bine merci acolo mult timp. De asta exista scari in fiecare vagon, si deschidere de urgenta a usii...oamenii pot merge singurei prin tunel pana la urmatoarea statie.
- Stefan28
-
Posted:
-
Discuții generale despre trenurile Metrorex
Stefan28
Trenul 1009 circulă pe magistrala 5 cu anunțuri vocale noi-nouțe, însă nu se vor pune pe toate BM2, fiind doar în teste dat fiind că defapt au fost înregistrate pentru Alstom Metropolis, unde se așteaptă ca prima unitate să sosească în Aprilie- Mai.
Trenul 1009 circulă pe magistrala 5 cu anunțuri vocale noi-nouțe, însă nu se vor pune pe toate BM2, fiind doar în teste dat fiind că defapt au fost înregistrate pentru Alstom Metropolis, unde se așteaptă ca prima unitate să sosească în Aprilie- Mai.
- GPS
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
GPS
Poate reușește cineva să le înregistreze. Bine că am scăpat de vocea aia isterică aici.
Poate reușește cineva să le înregistreze. Bine că am scăpat de vocea aia isterică aici.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
vl273
Am gasit eu chiar azi dimineata intamplator un video cu aceasta voce. Nu e nici asta cea mai grozava, se vede ca e facuta pe "low budget", dar e relativ acceptabila, chiar ca aduce a Iza putin..
Auditie placuta (sper)
Am gasit eu chiar azi dimineata intamplator un video cu aceasta voce. Nu e nici asta cea mai grozava, se vede ca e facuta pe "low budget", dar e relativ acceptabila, chiar ca aduce a Iza putin..
Auditie placuta (sper)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
ByOnu
Mie intonatia imi aminteste de anunturile din Gara de Nord ... "[steit Ópereităr]".
Oricum, au avut oare viziunea sa inregistreze pana-n Pantelimon?
Mie intonatia imi aminteste de anunturile din Gara de Nord ... "[steit Ópereităr]".
Oricum, au avut oare viziunea sa inregistreze pana-n Pantelimon?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
punmeister
Oricum calitatea audio va fi mult mai buna cand se vor auzi in BM4.
vl273 wrote here:
Am gasit eu chiar azi dimineata intamplator un video cu aceasta voce. Nu e nici asta cea mai grozava, se vede ca e facuta pe "low budget", dar e relativ acceptabila, chiar ca aduce a Iza putin..
Auditie placuta (sper)
https://www.youtube.com/watch?v=TDIgiVgF ... ortation
Oricum calitatea audio va fi mult mai buna cand se vor auzi in BM4.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
Stefan28
Da, pentru că la Eroilor dinspre Râu/Vale au fost înregistrate anunțând peronul pe partea stângă, cum numai așa va fi când se va prelungi spre Universitate- Pantelimon...
ByOnu wrote here:
Oricum, au avut oare viziunea sa inregistreze pana-n Pantelimon?
Da, pentru că la Eroilor dinspre Râu/Vale au fost înregistrate anunțând peronul pe partea stângă, cum numai așa va fi când se va prelungi spre Universitate- Pantelimon...
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4
BGP2597
La cum sună pare că sunt făcute folosind un sintetizator vocal open-source. Spre exemplu:
https://www.narakeet.com/languages/text- ... /#trynow
https://play.ht/text-to-speech-voices/romanian/
Și mai sunt softuri similare, inclusiv offline. Unele au voci care sună destul de natural, altele mai au unele sincope, în funcție intonația cu care a fost pronunțat cuvântul la momentul înregistrării.
La cum sună pare că sunt făcute folosind un sintetizator vocal open-source. Spre exemplu:
https://www.narakeet.com/languages/text- ... /#trynow
https://play.ht/text-to-speech-voices/romanian/
Și mai sunt softuri similare, inclusiv offline. Unele au voci care sună destul de natural, altele mai au unele sincope, în funcție intonația cu care a fost pronunțat cuvântul la momentul înregistrării.
📖 Pagination options