Topic: Sectorul 2
476 posts, 176616 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
133 313
Vine in loc de metrou. Daca licitatia de trenuri pica la proba anticoruptie mai pupa Metrorex bani europeni in secolul 22. Iar bancurile cu "dam de la buget" nu-s de mine.
Nasol de astia cu megamolu' lor. In schimb este un semn buna pentru tzara. Nu s-au mai gasit tovarasi sa faca munca patriotica. S-or fi pensionat in sfarsit.
Vine in loc de metrou. Daca licitatia de trenuri pica la proba anticoruptie mai pupa Metrorex bani europeni in secolul 22. Iar bancurile cu "dam de la buget" nu-s de mine.
Nasol de astia cu megamolu' lor. In schimb este un semn buna pentru tzara. Nu s-au mai gasit tovarasi sa faca munca patriotica. S-or fi pensionat in sfarsit.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
URANUS
Stirile se refera la acelasi subiect si au intr-adevar titluri asemanatoare dar continutul lor nu este identic.
andrei11 wrote:
O simpla curiozitate, de ce in 2 randuri repeti stirea de doua ori ? Asta asa, de chestie, e mai mult o intrebare retorica.
Stirile se refera la acelasi subiect si au intr-adevar titluri asemanatoare dar continutul lor nu este identic.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
URANUS
Si asa cum era de asteptat:
http://www.b365.ro/deschiderea-mega-mal...30378.html
Deschiderea Mega Mall a blocat traficul pe liniile de tramvai
După cum era de prevăzut, deschiderea Mega Mall a condus la aglomerarea peste măsură a traficului în zonă.
Șoferii au început să depășească nu doar pe linia de tramvai de pe propriul sens, ci și pe cea de pe sensul opus. O filmare făcută de un vatman de tramvai și postată pe pagina de Facebook RATB (care nu aparține Regiei Autonome) arată situația din teren.
Si asa cum era de asteptat:
http://www.b365.ro/deschiderea-mega-mal...30378.html
Deschiderea Mega Mall a blocat traficul pe liniile de tramvai
După cum era de prevăzut, deschiderea Mega Mall a condus la aglomerarea peste măsură a traficului în zonă.
Șoferii au început să depășească nu doar pe linia de tramvai de pe propriul sens, ci și pe cea de pe sensul opus. O filmare făcută de un vatman de tramvai și postată pe pagina de Facebook RATB (care nu aparține Regiei Autonome) arată situația din teren.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
Florinds
Haha, ce surpriza.
Recunosc ca am gresit si eu acolo daca era liber, nu venea tramvaiul si viram stanga... , dar tare nesimtit sa fii sa formezi blocaj mai ales pe contrasens.
Acum ar trebui sa vina unul cu o idee de taxare gen Radu Mazare.
Sa vedem cand se va sapa pentru metrou, daca va fi acolo statia.
"Felicitari" celor care au autorizat construirea unui asemenea centru comercial intr-o asemenea zona!
Haha, ce surpriza.
Recunosc ca am gresit si eu acolo daca era liber, nu venea tramvaiul si viram stanga... , dar tare nesimtit sa fii sa formezi blocaj mai ales pe contrasens.
Acum ar trebui sa vina unul cu o idee de taxare gen Radu Mazare.
Sa vedem cand se va sapa pentru metrou, daca va fi acolo statia.
"Felicitari" celor care au autorizat construirea unui asemenea centru comercial intr-o asemenea zona!
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
georgica2704
Pe aceiasi tema:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=983733314992982&set=o.291701494221790&type=1&theater
Sursa :Facebook
Pe aceiasi tema:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=983733314992982&set=o.291701494221790&type=1&theater
Sursa :Facebook
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
alchimistul
Oamenii cu ceva educatie la bord nu vor intra niciodata intr-o astfel de situatie ca cea din clipul de mai sus. De ce ? Pentru ca au implementat aproape la nivel de ADN bunul simt si respectul pentru reguli. Extrapoland, oamenii cu bun simt vor parca si la un kilometru distanta de locul de interes, daca nu vor gasi locuri de parcare, pentru ca in codul lor sursa nici nu exista combinatia "nepasare + butonul de avarie". Ceilalti sunt cocalari pentru ca pur si simplu e mai usor asa. Iar cei cu bun simt trebuie sa isi bata capul si sa-si consume nervii de doua ori : o data pentru respectarea regulilor si inca o data din cauza cocalarilor...
Oamenii cu ceva educatie la bord nu vor intra niciodata intr-o astfel de situatie ca cea din clipul de mai sus. De ce ? Pentru ca au implementat aproape la nivel de ADN bunul simt si respectul pentru reguli. Extrapoland, oamenii cu bun simt vor parca si la un kilometru distanta de locul de interes, daca nu vor gasi locuri de parcare, pentru ca in codul lor sursa nici nu exista combinatia "nepasare + butonul de avarie". Ceilalti sunt cocalari pentru ca pur si simplu e mai usor asa. Iar cei cu bun simt trebuie sa isi bata capul si sa-si consume nervii de doua ori : o data pentru respectarea regulilor si inca o data din cauza cocalarilor...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
Gabi23
Primaria Capitalei a finalizat licitatia si a semnat contractul pentru lucrarile de executie la noul patinoar Mihai Flamaropol. Cladirea veche va fi demolata
Primaria Capitalei a finalizat licitatia si a semnat contractul pentru lucrarile de executie la noul patinoar Mihai Flamaropol. Potrivit site-ului de licitatii publice, licitatia a fost castigata de asocierea SC Uti Grup SA - Astaldi Spa, valoarea contractului fiind de circa 125 milione de lei. Municipalitatea atribuise contractul celor doua firme inca din luna septembrie 2014, insa licitatia a fost contestata. Patinoarul vechi, inchis de aproape doi ani din cauza starii avansate de degradare, va fi demolat, iar in locul sau va fi ridicata noua cladire.
Contractul a fost atribuit pe 17 iunie 2015, la licitiatie participand 3 oferte, dintre care doar una a fost admisa, cea castigatoare. Noul patinoar va avea o capacitate de 3.100 de locuri. Functiunea principala va fi patinoarul artificial olimpic si pe langa sportivii de performanta va avea acces si publicul amator.
Functiunile complementare constau in bazin de inot, sala de sport, spatii pentru relaxare si intretinere fizica, spatii pentru recuperare fizica, sala de escalada indoor si dotari pentru escalada outdoor, spatii comerciale si pentru alimentatie publica, potrivit municipalitatii.
Competitiile sportive ce se vor desfasura in noua facilitate sportiva pentru sporturile pe gheata sunt: hochei pe gheata, patinaj artistic, patinaj viteza, curling, evenimente de antrenament pentru sportivi la bazin si sala de sport, organizare spectacole pe gheata si patinaj de agrement.
Lucrarile de construire ar putea incepe in acest an, daca se finalizeaza demolarea vechiului patinoar. In bugetul pe 2015 sunt alocate pentru aceasta lucrare circa 8,4 milioane lei.
Termenul de finalizare a lucrarii este sfarsitul anului 2016.
Sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...molata.htm
Primaria Capitalei a finalizat licitatia si a semnat contractul pentru lucrarile de executie la noul patinoar Mihai Flamaropol. Cladirea veche va fi demolata
Primaria Capitalei a finalizat licitatia si a semnat contractul pentru lucrarile de executie la noul patinoar Mihai Flamaropol. Potrivit site-ului de licitatii publice, licitatia a fost castigata de asocierea SC Uti Grup SA - Astaldi Spa, valoarea contractului fiind de circa 125 milione de lei. Municipalitatea atribuise contractul celor doua firme inca din luna septembrie 2014, insa licitatia a fost contestata. Patinoarul vechi, inchis de aproape doi ani din cauza starii avansate de degradare, va fi demolat, iar in locul sau va fi ridicata noua cladire.
Contractul a fost atribuit pe 17 iunie 2015, la licitiatie participand 3 oferte, dintre care doar una a fost admisa, cea castigatoare. Noul patinoar va avea o capacitate de 3.100 de locuri. Functiunea principala va fi patinoarul artificial olimpic si pe langa sportivii de performanta va avea acces si publicul amator.
Functiunile complementare constau in bazin de inot, sala de sport, spatii pentru relaxare si intretinere fizica, spatii pentru recuperare fizica, sala de escalada indoor si dotari pentru escalada outdoor, spatii comerciale si pentru alimentatie publica, potrivit municipalitatii.
Competitiile sportive ce se vor desfasura in noua facilitate sportiva pentru sporturile pe gheata sunt: hochei pe gheata, patinaj artistic, patinaj viteza, curling, evenimente de antrenament pentru sportivi la bazin si sala de sport, organizare spectacole pe gheata si patinaj de agrement.
Lucrarile de construire ar putea incepe in acest an, daca se finalizeaza demolarea vechiului patinoar. In bugetul pe 2015 sunt alocate pentru aceasta lucrare circa 8,4 milioane lei.
Termenul de finalizare a lucrarii este sfarsitul anului 2016.
Sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...molata.htm
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cum-merg-lucrar...34089.html
Cum merg lucrările de modernizare la Podul Ostrov şi când vor fi gata. Inspecţie pe şantier.
Primarul Sectorului 2, Neculai Onţanu, s-a aflat astăzi pe şantierul podului Ostrov unde se execută lucrări de consolidare şi modernizare şi de mutare a reţelelor edilitare în cartierul Ostrov. Podul face legătura între cartierele Pantelimon şi Fundeni. Lucrările au început la data de 7 mai 2015 şi vor fi finalizate în prima parte a anului 2016.
Podul Ostrov a fost construit în anul 1975, acesta fiind principala punte de legătură rutieră dintre cartierul Ostrov şi noul cartier Pantelimon, aflat în acea perioadă, în plin proces de construire şi modernizare.
Istoricul cartierului Ostrov
Pe la începutul anilor 1920, cartierul Ostrov făcea parte din moşia lui Take Ionescu. Soţia sa de la aceea vreme a vândut mai multe parcele de pământ din cartierul Ostrov, cartier care nu avea amenajate, la aceea dată, decât trei străzi.
În afară de aceste trei străzi nu existau altele deoarece zona era inundabilă, improprie locuirii sau ridicării de orice fel de construcţii.
Prin anii 60 s-au făcut lucrări de îndiguiri care au permis extinderea cartierului şi ridicarea mai multor gospodării, dar lipsa reţelelor edilitare a rămas o problemă constantă.
Cartierul Ostrov este printre singurele cartiere din Capitală care se află situat pe o peninsulă şi nu a avut reţele de apă şi canalizare niciodată de când a luat fiinţă. Este poziţionat pe cursul râului Colentina, pe lacul Fundeni şi se învecinează cu comuna Dobroieşti.
Datorită faptului că peninsula pe care se află cartierul Ostrov este într-o zonă depresionară, iar evacuarea apelor menajere nu se putea face gravitaţional, aşa cum se face clasic în restul situaţiilor similare, a fost necesară construirea unei staţii de pompare a apelor uzate.
Modernizarea cartierului Ostrov
În anul 2003, primarul Neculai Onţanu a stabilit care sunt investiţiile pentru modernizarea cartierului, fapt care a presupus ca toate cele 377 de gospodării, câte există în prezent, să beneficieze de:
• introducerea reţelelor edilitare de apă şi canalizare pe toate străzile,
• construirea unei staţii de pompare a apelor uzate care ridică apa din cartier la nivelul canalului colector din Şos. Pantelimon
• reabilitarea integral a sistemului rutier al celor 12 străzi.
După circa 70 de ani de la apariţia cartierului Ostrov, în anul 2007, primarul Neculai Onţanu a finalizat toate lucrările necesare pentru introducerea reţelelor edilitare de apă şi canalizare, a asfaltat străzile şi a făcut trotuare pentru cele 377 de gospodării câte sunt amplasate în această zonă.
Podul Ostrov care face legătura dintre cartierele Pantelimon şi Fundeni, este singura artera de circulaţie care a rămăsese nemodernizată de peste patruzeci de ani. Luând în considerare importanţa deosebită din punct de vedere al asigurării circulaţiei pietonale şi rutiere a Podului, în anul 2013, edilul Neculai Onţanu a decis reabilitarea integrală prin consolidarea, modernizarea şi mutarea reţelelor edilitare ale Podului, având în vedere starea sa avansată de degradare şi existând riscul de prăbuşire la un eventual cutremur,
Pentru realizarea lucrărilor la Podul Ostrov, primarul sectorului 2 a executat devierea apelor lacului Fundeni, prin construirea unui dig din două batardouri în aval şi devierea apelor în amonte spre Şoseaua Fundeni, lucrările asigurând posibilitatea execuţiei amenajării şi protecţiei malurilor prin turnarea taluzurilor la faţa locului.
Lucrările de reabilitare integrală a podului cuprind refacerea şi reconsolidarea zidurilor întoarse de la elementele de sprijin ale podului. Consolidarea grinzilor deteriorate, refacerea în totalitate a căii pe pod, respectiv calea de rulare pentru autovehicule, cât şi cele două trotuare pietonale.
De asemenea, elementele de siguranţă pietonală: parapeţii vor fi schimbaţi şi se vor reamenaja scările şi elemente de preluare şi dirijare a apelor pluviale.
Totodată, pentru degrevarea sarcinilor pe pod, domnul Primar Neculai Onţanu a construit o estacadă în aval de pod, estacadă ce va prelua poziţionarea tuturor reţelelor edilitare (apă, canalizare, gaze, electricitate, cablu de telefonie, internet şi tv).
Cartierul Ostrov fiind o zonă peninsulară, pentru perioada în care va fi restricţionată circulaţia pe pod, dprimarul Onţanu a dispus construirea unui drum provizoriu pe digul din amonte, care va asigura circulaţia, pietonală înspre şoseaua Pantelimon şi auto înspre şoseaua Fundeni.
Lucrările au început la data de 07.05.2015 şi vor fi finalizate în prima parte a anului 2016.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cum-merg-lucrar...34089.html
Cum merg lucrările de modernizare la Podul Ostrov şi când vor fi gata. Inspecţie pe şantier.
Primarul Sectorului 2, Neculai Onţanu, s-a aflat astăzi pe şantierul podului Ostrov unde se execută lucrări de consolidare şi modernizare şi de mutare a reţelelor edilitare în cartierul Ostrov. Podul face legătura între cartierele Pantelimon şi Fundeni. Lucrările au început la data de 7 mai 2015 şi vor fi finalizate în prima parte a anului 2016.
Podul Ostrov a fost construit în anul 1975, acesta fiind principala punte de legătură rutieră dintre cartierul Ostrov şi noul cartier Pantelimon, aflat în acea perioadă, în plin proces de construire şi modernizare.
Istoricul cartierului Ostrov
Pe la începutul anilor 1920, cartierul Ostrov făcea parte din moşia lui Take Ionescu. Soţia sa de la aceea vreme a vândut mai multe parcele de pământ din cartierul Ostrov, cartier care nu avea amenajate, la aceea dată, decât trei străzi.
În afară de aceste trei străzi nu existau altele deoarece zona era inundabilă, improprie locuirii sau ridicării de orice fel de construcţii.
Prin anii 60 s-au făcut lucrări de îndiguiri care au permis extinderea cartierului şi ridicarea mai multor gospodării, dar lipsa reţelelor edilitare a rămas o problemă constantă.
Cartierul Ostrov este printre singurele cartiere din Capitală care se află situat pe o peninsulă şi nu a avut reţele de apă şi canalizare niciodată de când a luat fiinţă. Este poziţionat pe cursul râului Colentina, pe lacul Fundeni şi se învecinează cu comuna Dobroieşti.
Datorită faptului că peninsula pe care se află cartierul Ostrov este într-o zonă depresionară, iar evacuarea apelor menajere nu se putea face gravitaţional, aşa cum se face clasic în restul situaţiilor similare, a fost necesară construirea unei staţii de pompare a apelor uzate.
Modernizarea cartierului Ostrov
În anul 2003, primarul Neculai Onţanu a stabilit care sunt investiţiile pentru modernizarea cartierului, fapt care a presupus ca toate cele 377 de gospodării, câte există în prezent, să beneficieze de:
• introducerea reţelelor edilitare de apă şi canalizare pe toate străzile,
• construirea unei staţii de pompare a apelor uzate care ridică apa din cartier la nivelul canalului colector din Şos. Pantelimon
• reabilitarea integral a sistemului rutier al celor 12 străzi.
După circa 70 de ani de la apariţia cartierului Ostrov, în anul 2007, primarul Neculai Onţanu a finalizat toate lucrările necesare pentru introducerea reţelelor edilitare de apă şi canalizare, a asfaltat străzile şi a făcut trotuare pentru cele 377 de gospodării câte sunt amplasate în această zonă.
Podul Ostrov care face legătura dintre cartierele Pantelimon şi Fundeni, este singura artera de circulaţie care a rămăsese nemodernizată de peste patruzeci de ani. Luând în considerare importanţa deosebită din punct de vedere al asigurării circulaţiei pietonale şi rutiere a Podului, în anul 2013, edilul Neculai Onţanu a decis reabilitarea integrală prin consolidarea, modernizarea şi mutarea reţelelor edilitare ale Podului, având în vedere starea sa avansată de degradare şi existând riscul de prăbuşire la un eventual cutremur,
Pentru realizarea lucrărilor la Podul Ostrov, primarul sectorului 2 a executat devierea apelor lacului Fundeni, prin construirea unui dig din două batardouri în aval şi devierea apelor în amonte spre Şoseaua Fundeni, lucrările asigurând posibilitatea execuţiei amenajării şi protecţiei malurilor prin turnarea taluzurilor la faţa locului.
Lucrările de reabilitare integrală a podului cuprind refacerea şi reconsolidarea zidurilor întoarse de la elementele de sprijin ale podului. Consolidarea grinzilor deteriorate, refacerea în totalitate a căii pe pod, respectiv calea de rulare pentru autovehicule, cât şi cele două trotuare pietonale.
De asemenea, elementele de siguranţă pietonală: parapeţii vor fi schimbaţi şi se vor reamenaja scările şi elemente de preluare şi dirijare a apelor pluviale.
Totodată, pentru degrevarea sarcinilor pe pod, domnul Primar Neculai Onţanu a construit o estacadă în aval de pod, estacadă ce va prelua poziţionarea tuturor reţelelor edilitare (apă, canalizare, gaze, electricitate, cablu de telefonie, internet şi tv).
Cartierul Ostrov fiind o zonă peninsulară, pentru perioada în care va fi restricţionată circulaţia pe pod, dprimarul Onţanu a dispus construirea unui drum provizoriu pe digul din amonte, care va asigura circulaţia, pietonală înspre şoseaua Pantelimon şi auto înspre şoseaua Fundeni.
Lucrările au început la data de 07.05.2015 şi vor fi finalizate în prima parte a anului 2016.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
realistul
Dacă citești atent ai impresia ca Ontanu a construit singur cam tot ce sa făcut acolo. Și continuă să facă tot singur ). E tare primarul asta.
Dacă citești atent ai impresia ca Ontanu a construit singur cam tot ce sa făcut acolo. Și continuă să facă tot singur ). E tare primarul asta.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cum-arata-cel-m...34487.html
UM ARATĂ cel mai nou bazin de înot ce va fi deschis în Capitală. FOTOGALERIE din interior
BAZIN DE ÎNOT SECTORUL 2. Un nou bazin de înot urmează să fie deschis, în Capitală, la Şcoala Gimnazială nr. 25 din cartierul Colentina. În prezent, lucrările de amenajare se apropie de final, după cum apreciază primarul Sectorului 2, Neculai Onţanu, care a efectuat o vizită de lucru pe teren pentru a verifica personal stadiul lucrărilor.
Noul bazin de înot de la Şcoala Gimnazială nr. 25 din Colentina Sectorul 2 este ridicat într-o clădire monovolum, care adăposteşte, atât sala bazinului cât și spațiile auxiliare și cele tehnice.
Clădirea este acoperită "în boltă" cu arce de lemn ce sprijină în cele două diafragme laterale ale bazinului.
La parterul clădirii se găsesc spațiile generoase şi moderne pentru vestiare, precum și spațiile tehnice pentru sistemele automatizate necesare bunei funcţionări a bazinului. La etaj este sala bazinului care are cinci culoare pentru înot, fiecare cu lăţimea de 2,5 metri, fiecare culoar având şi blockstarturilor cu o înălţime de 40 de centimetri.
Tot la etaj este și cabinetul de prim ajutor care va fi deservit de personal de specialitate.
Bazinul este dimensionat pentru învățarea înotului, el având dimensiunile de 12.5X25 m și o adâncime variabilă de la -1.20 la -1.80. Capacitatea este de 60 de persoane care au la dispoziţie cele mai moderne dotări pentru vestiare, duşuri şi grupuri sanitare.
"Temperatura apei este reglată automat între 26 – 28 de grade Celsius, apa fiind corespunzătoare categorie de folosinţă pentru îmbăiere şi tratată chimic pentru menţinerea ei în parametri microbiologici şi valorile maxime admise de normele de igienă şi sănătate publică în vigoare. Temperatura aerului din zona bazinului de înot este în permanenţă de 30 – 32 de grade Celsius, iar parametrii acesteia sunt afişaţi la vedere pe o tabletă electronică", a declarat primarul Sectorului 2, Neculai Onţanu, în timpul vizitei de lucru pentru a verifica stadiul lucrărilor de amenajare a noului bazin de înot de la Şcoala nr.25 din Colentina.
Bazinul de înot este destinat tuturor categoriilor de vârstă, fără a se limita doar la organizarea cursurilor de înot didactic, inclusiv persoanelor cu dizabilităţi care au la dispoziţie o platformă automată pentru deplasare între etaje.
Pentru siguranţa înotătorilor şi a vizitatorilor, bazinul este dotat cu camere de luat de vederi cu ajutorul cărora se monitorizează permanent holurile, căile de acces şi zonele de odihnă.
Bazinul este dotat cu instalaţii de sonorizare, precum şi cu instalaţii de iluminat, astfel încât cursurile de înot se pot desfăşura în siguranţă şi după lăsarea serii.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cum-arata-cel-m...34487.html
UM ARATĂ cel mai nou bazin de înot ce va fi deschis în Capitală. FOTOGALERIE din interior
BAZIN DE ÎNOT SECTORUL 2. Un nou bazin de înot urmează să fie deschis, în Capitală, la Şcoala Gimnazială nr. 25 din cartierul Colentina. În prezent, lucrările de amenajare se apropie de final, după cum apreciază primarul Sectorului 2, Neculai Onţanu, care a efectuat o vizită de lucru pe teren pentru a verifica personal stadiul lucrărilor.
Noul bazin de înot de la Şcoala Gimnazială nr. 25 din Colentina Sectorul 2 este ridicat într-o clădire monovolum, care adăposteşte, atât sala bazinului cât și spațiile auxiliare și cele tehnice.
Clădirea este acoperită "în boltă" cu arce de lemn ce sprijină în cele două diafragme laterale ale bazinului.
La parterul clădirii se găsesc spațiile generoase şi moderne pentru vestiare, precum și spațiile tehnice pentru sistemele automatizate necesare bunei funcţionări a bazinului. La etaj este sala bazinului care are cinci culoare pentru înot, fiecare cu lăţimea de 2,5 metri, fiecare culoar având şi blockstarturilor cu o înălţime de 40 de centimetri.
Tot la etaj este și cabinetul de prim ajutor care va fi deservit de personal de specialitate.
Bazinul este dimensionat pentru învățarea înotului, el având dimensiunile de 12.5X25 m și o adâncime variabilă de la -1.20 la -1.80. Capacitatea este de 60 de persoane care au la dispoziţie cele mai moderne dotări pentru vestiare, duşuri şi grupuri sanitare.
"Temperatura apei este reglată automat între 26 – 28 de grade Celsius, apa fiind corespunzătoare categorie de folosinţă pentru îmbăiere şi tratată chimic pentru menţinerea ei în parametri microbiologici şi valorile maxime admise de normele de igienă şi sănătate publică în vigoare. Temperatura aerului din zona bazinului de înot este în permanenţă de 30 – 32 de grade Celsius, iar parametrii acesteia sunt afişaţi la vedere pe o tabletă electronică", a declarat primarul Sectorului 2, Neculai Onţanu, în timpul vizitei de lucru pentru a verifica stadiul lucrărilor de amenajare a noului bazin de înot de la Şcoala nr.25 din Colentina.
Bazinul de înot este destinat tuturor categoriilor de vârstă, fără a se limita doar la organizarea cursurilor de înot didactic, inclusiv persoanelor cu dizabilităţi care au la dispoziţie o platformă automată pentru deplasare între etaje.
Pentru siguranţa înotătorilor şi a vizitatorilor, bazinul este dotat cu camere de luat de vederi cu ajutorul cărora se monitorizează permanent holurile, căile de acces şi zonele de odihnă.
Bazinul este dotat cu instalaţii de sonorizare, precum şi cu instalaţii de iluminat, astfel încât cursurile de înot se pot desfăşura în siguranţă şi după lăsarea serii.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
zapacitu
Ce e cu ditai gaurile sapate in bulevardul Mihai Bravu intre Iancului si Muncii, sens spre sud? E vorba de niste gropi cubice cu o latura - estimativ - de vreo 4m. Sunt mai multe. Au treaba cu lucrarile de la gaze de pe stradutele din zona?
Ce e cu ditai gaurile sapate in bulevardul Mihai Bravu intre Iancului si Muncii, sens spre sud? E vorba de niste gropi cubice cu o latura - estimativ - de vreo 4m. Sunt mai multe. Au treaba cu lucrarile de la gaze de pe stradutele din zona?
- andreimetrou
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
andreimetrou
Nu cred.Le-am vazut de la inceputul verii si nu s-a mai intamplat nimic de atunci.
Nu cred.Le-am vazut de la inceputul verii si nu s-a mai intamplat nimic de atunci.
- 133 313
-
Posted:
-
- Saint666
-
Posted:
-
Re: Sectorul 2
Saint666
Pe o portiune din strada Cernauti au aparut stalpisori. Deja se parca cu totul pe trotuar si nu se mai putea merge normal. Sunt curios cat o sa tina minunea.
Asa arata inainte (s-a depasit masura in ultimii 2-3 ani, inainte nu erau masini pe trotuar):
https://www.google.ro/maps/@44.4367,26....!2e0?hl=ro
Asa arata acum:
Pe o portiune din strada Cernauti au aparut stalpisori. Deja se parca cu totul pe trotuar si nu se mai putea merge normal. Sunt curios cat o sa tina minunea.
Asa arata inainte (s-a depasit masura in ultimii 2-3 ani, inainte nu erau masini pe trotuar):
https://www.google.ro/maps/@44.4367,26....!2e0?hl=ro
Asa arata acum:
WP_20150926_009.jpg (553.41 KB; downloaded 9355 times)
📖 Pagination options