Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2308 posts, 692178 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Chev Celios
Eu am un dubiu urias asupra ajutorului dat de acel ecran.Sambata cand am trecut prin statie am observat ca aveau un refresh rate te tot rasul.
Eu am un dubiu urias asupra ajutorului dat de acel ecran.Sambata cand am trecut prin statie am observat ca aveau un refresh rate te tot rasul.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Am vazut si eu asta, e undeva la 20fps.
Chev Celios wrote:
Eu am un dubiu urias asupra ajutorului dat de acel ecran.Sambata cand am trecut prin statie am observat ca aveau un refresh rate te tot rasul.
Am vazut si eu asta, e undeva la 20fps.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
shoppy
La 20fps e binisor(filmele au 23fps), cred ca ai vrut sa zici 10fps.
Ar putea sa dea pe alb-negru, ca oricum nu conteaza culorile, ar trebuii sa se mai castige viteza asa.
La 20fps e binisor(filmele au 23fps), cred ca ai vrut sa zici 10fps.
Ar putea sa dea pe alb-negru, ca oricum nu conteaza culorile, ar trebuii sa se mai castige viteza asa.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
adn2377
Nu are legatura modul de filmare (color sau alb-negru) la aceste camere de tip supraveghere, cu numarul de fps pe care le furnizeaza - si apropos, cam toate camerele stiu sa dea 25 fps - limitarea este la device-ul care prelucreaza si afiseaza semnalul.
shoppy wrote:
La 20fps e binisor(filmele au 23fps), cred ca ai vrut sa zici 10fps.
Ar putea sa dea pe alb-negru, ca oricum nu conteaza culorile, ar trebuii sa se mai castige viteza asa.
Nu are legatura modul de filmare (color sau alb-negru) la aceste camere de tip supraveghere, cu numarul de fps pe care le furnizeaza - si apropos, cam toate camerele stiu sa dea 25 fps - limitarea este la device-ul care prelucreaza si afiseaza semnalul.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
3mil
De vreo 2 zile a dat chix sistemul. O parte din vatmani au revenit la vechiul obicei, oprind mai inapoi de capatul statiei, sa fie in linie vagoanele pentru a putea vedea in oglinda usile; altii opresc in statie normal si inchid usile ,,la nimereala". Oricum, cred ca si cand camerele functioneaza, o parte din vatmani tot la nimereala inchid usile (ma rog, se uita in oglinda primele usi care se vad, si daca e ok, le inchid pe toate), nu acorda atentie acestui sistem ,,de ultima generatie".
De vreo 2 zile a dat chix sistemul. O parte din vatmani au revenit la vechiul obicei, oprind mai inapoi de capatul statiei, sa fie in linie vagoanele pentru a putea vedea in oglinda usile; altii opresc in statie normal si inchid usile ,,la nimereala". Oricum, cred ca si cand camerele functioneaza, o parte din vatmani tot la nimereala inchid usile (ma rog, se uita in oglinda primele usi care se vad, si daca e ok, le inchid pe toate), nu acorda atentie acestui sistem ,,de ultima generatie".
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Desi se spunea ca intra 2 vagoane V3A in statiile liniei 34 experientele de zi cu zi ne arata ca nu. Valabil si pentru linia 21.
Desi se spunea ca intra 2 vagoane V3A in statiile liniei 34 experientele de zi cu zi ne arata ca nu. Valabil si pentru linia 21.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Tom
"Columb a descoperit America" Care e noutatea? Mergeam intre 1991-1993 prin Colentina si pana am descoperit luxul maxi-taxi (pe atunci chiar era), coboram tot timpul in afara peronului pe ultima usa intotdeauna deschisa dela trenurile urbane de atunci de pe linia 21. Ce s'a mai schimbat? 2 Bucur LF intra oare unul dupa altul? Dar un Bucur LF + 1 V3A?
Ar fi interesant sa descoperim si noi ca au descoperit si ei ca noile tramvaie care vor veni vor fi prea lungi pentru peroanele capitalel
"Columb a descoperit America" Care e noutatea? Mergeam intre 1991-1993 prin Colentina si pana am descoperit luxul maxi-taxi (pe atunci chiar era), coboram tot timpul in afara peronului pe ultima usa intotdeauna deschisa dela trenurile urbane de atunci de pe linia 21. Ce s'a mai schimbat? 2 Bucur LF intra oare unul dupa altul? Dar un Bucur LF + 1 V3A?
Ar fi interesant sa descoperim si noi ca au descoperit si ei ca noile tramvaie care vor veni vor fi prea lungi pentru peroanele capitalel
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Chev Celios
Sa stiti ca sunt peroane pe linia 21 in care incap cate doua V3A.La Colentina spre exemplu.
Sa stiti ca sunt peroane pe linia 21 in care incap cate doua V3A.La Colentina spre exemplu.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Dominatrix
Trix wrote:Imi amintesc si eu de calatoriile cu urbanele, singurele peroane unde intrau erau cele din statiile Dristor si Ramnicu Sarat de pe actualul Camil Ressu, plus alte cateva in aceeasi zona, dar mai spre capat, in zona industriala. Bucur LF e mai scurt decat un V3A, deci sunt sanse mai mari sa incapa 2 din ele in statie.
"Columb a descoperit America" Care e noutatea? Mergeam intre 1991-1993 prin Colentina si pana am descoperit luxul maxi-taxi (pe atunci chiar era), coboram tot timpul in afara peronului pe ultima usa intotdeauna deschisa dela trenurile urbane de atunci de pe linia 21. Ce s'a mai schimbat? 2 Bucur LF intra oare unul dupa altul? Dar un Bucur LF + 1 V3A?
Ar fi interesant sa descoperim si noi ca au descoperit si ei ca noile tramvaie care vor veni vor fi prea lungi pentru peroanele capitalelPana vor incepe sa ne arunce nemtii tramvaie low-floor cum au aruncat Rathgeber-urile vor mai trece vreo 20 de ani, timp in care sigur mai vine un Adi Bordureanu sa schimbe bordurile de la peroanele din statii. Pana atunci, poate se gandeste cineva sa si lungeasca peroanele alea, ca n-ar strica.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
Datorita unei reclame la detergentul Fairy, avem prin capitala statii mai racoroase
Datorita unei reclame la detergentul Fairy, avem prin capitala statii mai racoroase
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Statia Complex Comercial Plevnei, aici au statie si autobuzele liniei 644, in caz ca unii soferi nu stiu.
Statia Complex Comercial Plevnei, aici au statie si autobuzele liniei 644, in caz ca unii soferi nu stiu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
Utilizator anonim
Fluviului a ajuns cel mai mare nod de autobuze din Bucuresti, pe aici trec sau au capat liniile: 105, 123, 133, 162, 163, 178, 282, 601, 635, 644, 780...am uitat vreuna ? Concureaza cu Piata Unirii.
Fluviului a ajuns cel mai mare nod de autobuze din Bucuresti, pe aici trec sau au capat liniile: 105, 123, 133, 162, 163, 178, 282, 601, 635, 644, 780...am uitat vreuna ? Concureaza cu Piata Unirii.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
bercenicity
Piata Romana e mai tare: 122, 126, 131, 133, 168, 226, 300, 301, 331, 368, 381, 783
Piata Romana e marele nod central pentru autobuze (mai este si Piata Unirii)
Universitate este "nod" (mai degraba a fost) pentru troleibuze
Zona Unirii (Bucla 32, Sf. Vineri, Sf. Gheorghe) este (mai bine zis era) pentru tramvaie.
Piata Romana e mai tare: 122, 126, 131, 133, 168, 226, 300, 301, 331, 368, 381, 783
Piata Romana e marele nod central pentru autobuze (mai este si Piata Unirii)
Universitate este "nod" (mai degraba a fost) pentru troleibuze
Zona Unirii (Bucla 32, Sf. Vineri, Sf. Gheorghe) este (mai bine zis era) pentru tramvaie.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Statii, case de bilete, microdispecerate
rosetti61
Mai au putin si le intind pana la Gara. Dupa ce termina cu Basarabul, pe Fluviului va mai circula/intoarce RATB sau va deveni aceeasi strada linistita de dinainte?
Legat de statii, continua programul inlocuirii vechilor refugii cu cele noi? Ca iar aveam inconsecvente, nimic nu e dus pana la sfarsit - acolo un tip, dincolo alt tip, nu e nimic unitar; sau le vor implementa in continuare pe cele de la Iasi (ca-s design mai nou ).
Mai au putin si le intind pana la Gara. Dupa ce termina cu Basarabul, pe Fluviului va mai circula/intoarce RATB sau va deveni aceeasi strada linistita de dinainte?
Legat de statii, continua programul inlocuirii vechilor refugii cu cele noi? Ca iar aveam inconsecvente, nimic nu e dus pana la sfarsit - acolo un tip, dincolo alt tip, nu e nimic unitar; sau le vor implementa in continuare pe cele de la Iasi (ca-s design mai nou ).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination