De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4373 posts, 994148 views
 
Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89  ... 313
 
 

📖 Pagination options
Re: Clubul "Flacara Rosiatica" aztec

Stai ca nu ne intelegem.
Eu zic ca e inutila reclama.
Cand au luat Citaro, nu au facut reclama inainte.. poate doar au testat in trafic," promo", cum se face si acum cu cele electrice sau modele noi de la alte firme, pt a vedea cumparatorul cum se comporta real.
Apoi, Astra cate tramvaie imperio au produs pana acum? Trece de 10? Sau doar cateva Prototipuri?
De ex la trafic feroviar mai sunt si operatori privati si poti face reclama la Softronic cu Hyperion.. poate prinzi comenzi...la asta ma refer.

Exact cum am face reclama stradala la AIRBUS.
Daca era vis-a-vis de primaria capitalei... era un shpil...subtil

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" 133 313

Vremurile s-au schimbat. Mult, s-a deschis piata. Suntem in UE si e concurenta. Iar guvernele nu prea mai stau 4 ani. Nu stii pe cine sa mitui si de ce. Asta una.
Doi, soferii trebuie informati ce tramvai are potential minim sa le sifoneze masinile.  :twisted: Ca aia de fac licitatiile nu merg cu tramvaiul.
3. Faci reclama la cele mai nevandute produse, nu la cele care se vand. Unde o faci? Unde apuci, in disperare de cauza, in speranta ca vede un ochi decizional. Cum ai zis si tu, Fabrica de Tramvaie Lizeanu dateaza de prin 2012. Si pana acum nimic? Pai e un dezastru investitional.
Realizati cat de slaba este promovarea transportului public in orasul asta? Nimeni nu-i face reclama. Inafara de noi. Si destul de retras. La autoturisme reclame peste tot. Transportul public cu nebuni ca Mengele risca sa dispara. Asta ar fi un dezastru pentru Siemens nu? Ar fi un dezastru si pentru oras. Dar ce, Nero a ars Roma, Sorinel sa arda Bucurestiul.  :twisted: N-ai masina nu existi. Problema este sa ai si petrol. Si sa-i controlezi pretul.  :lol:
Ca la cum da geopoliticul cu Petrom de pereti si sterge pe jos... Scade profitul 60% intr-un an...  :popa: La anu' e pe pierdere direct.

N-am zis intamplator de Petrom. Al doilea injector in PIB, dupa Dacia. Ani de zile. Ca e dezastru. Si papusarii cu ochelari de cal si fara cincinal dau in pinteni sa-l resusciteze. Cum? Pai ia mai cumparati-va bai masini ci circulati. Ce conteaza ca ajunge litrul 10 lei si nu si-l mai permit juma' din automobilisti. Vedem noi mai incolo. Cumparam tramvaie.  :twisted: Mergem asa cu planul de pe o zi pe alta, carpim gaurile cele mai mari pe rand, desi carpind aici creaza tensiune dincolo si se rupe si acolo.
Deci concluzie, Siemens ataca o nisa de promovare unde nu-i nimic si nimeni. Pe online suntem noi, pe strada nu-i nimic. Iar V3A-urile grafitate nu fac reclama buna. Vede soferul ce misto arata se gandeste ca daca ar exista ar putea sa incerce, mai face o economie. Mai spune la unul, altul, se duce vorba, se creaza ideea. Speram si noi impotriva sortii ca se mai satura din ei de traficul praf si se urca in tramvai.  :twisted: Daca nu faci chiar nimic, nu are cum sa se intample ceva. Pofta mai vine si mancand. Bla bla bla. Hai ca se intelege.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

O teorie exceptionala... aplicabila mai incolo peste cateva secole. Cine mai fura prin Stuttgart apropo? Romanii? Turcii? Altii? Prin Bucuresti cine o mai fura...? Cine imigreaza si cine emigreaza? Cum sunt apartamentele prin Stuttgart, tot cotetze pe multe etaje ca la Bucuresti? Si birourile?
Vrea cineva sa parieze ca in maxim 1-2 ani depasim termenul 10 ani la o reabilitare de bulevard (momentan recordul il detine Rebreanu)? Ca daca nu se mai da spaga... se fac platile esalonat. Din an in paste... Sa vedem cine pierde (mai mult) din santajul asta. Aia care obtin loc de munca prelungit sau aia care sunt pe mandat.  :twisted:
E o chestiune de cerere si oferta nimic mai mult. Bucurestiul nu mai are unde sa-si mai extinda birocratia. Hell, si-a restrans-o agresiv in urma cu cativa ani. Pe filiera tehnica, medicala, logistica, transport este hemoragia de resursa umana! Cine vrea sa importe birocrati? Astia ne raman noua. Dar ce sa birocrateasca, daca toate celelalte activitati se restrang? Sunt independenti, autonomi, de sine statatori si autoexistentiali?
P.S. Productia nu se mai muta peste centura, se muta peste granita. Ochii mari, mari de tot pe Dacia s'il vous plait.  :shock:  Francezii cred in dialog, dar nu cu cei intorsi cu spatele. Lukoil zboara cu rafinarea din Romania, Rompetrol isi cere insolventa. Vedeti asa ceva prin Germania sau de unde mai veniti cu exemple? Hai sa ne trezim putin la realitate. Deci daca aia nu, aia nu... atunci cine sa faca miscari in plan, de ce si cu ce? Stagneaza totul, nu se mai muta nimic nicaieri. Ba se mai si abandoneaza.
La mine nu e doar o parere, e o analiza. Usor sarcastica dar cu fundament beton. Tineti cont de geopolitica. Nu copiati in baza unor nevoi nou descoperite pe modelul "monkey se monkey do". Ca asa ne-am ales cu blocurile koreene.
Ca veniti cu tavalugul sa daramati poluatorii din oras e o chestie. Cu ce construiti pe urma de altele... e alta chestie. Daca nu construiti nimic, nu demolati nimic. Totul cu probe de potenta financiara pentru ce vrei sa faci. Este dincolo de limitele absurdului ca nu exista lege pe chestia asta. Prin Germania asa s-o face? Intai aruncam ce avem, pe urma ne gandim cu ce umplem golul? Da, cred ca asa faceau dupa razboi. Si cred ca dedeau spagi in draci.  :twisted: Noi am fost mai smecheri, ne-am autodinamitat, fara nici un razboi.  :)
P.P.S. Unde sunt localizate aproximativ birourile in Stuttgart ma rog? In jurul centrului vechi...? Pe niste platforme separate...? Bloacele de 10 etaje cu apartamente pe unde sunt?
Si revin la Romania. Credeti ca investitorii straini (fie ei si diaspora noastra) mai sunt dispusi sa investeasca prin umbra Rusiei si asa in general prin Balcanii care fierb mereu mereu? Si zic de investitorii strainii, ca investitori romani nu prea exista, sunt asa niste himere. Oare in Stuttgart se asteapta de 25 ani investitori straini? Noi putem sa ne exportam si inflatia pe langa produse, cum pot nemtii? Am intrat in amanunte, ca sunt satul pana in gat de practica monkey see, monkey do. Bancile dau faliment din 10 in 10 ani prin Stuttgart, ca la Bucuresti?
Cine isi incepe discursul si majoritatea propozitiilor cu "In Viena nu stiu ce..." sau "In Paris nu stiu ce..." sau "In Stuttgart nu stiu ce..." sa vina nene cu listuta care contine istoric pe social, financiar. Cel putin. Sa vedem si noi ce avem aplicabil de acolo.
Seara buna.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Nightwolf

Te ambalezi prea mult :) Frustrarea e la nivel maxim in mai multe inimi nu numai in a ta. Si pe mine ma doare sufletul sa vad ca se insista pe aceeiasi directori si directorasi angajati pe nepotisme sau concursuri obscure carora li se cere vechime "in bransa". Am spus-o si o voi repeta la nesfarsit: ca sa rezolvi o treaba trebuie sa investesti bani in management. In oameni scoliti in management/finante/contabilitate ...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" 133 313

Goldmund wrote:
E doar o parere.
Pana in DNCB ar trebui sa fie doar zone verzi si de locuit, cu exceptia birourilor(Stuttgart, oras de 600mii loc. avea prin 2005 cca. 6 milioane mp de birouri, Bucuresti are azi cca. 2 milioane mp de birou, in timp ce Varsovia are peste 4,4 milioane mp de birouri. Sper ca nu ai vrut un raspuns serios la "ce se produce in acele multe birouri", dupa cum vezi, capitala tarii noastre are inca prea putine in comparatie cu Praga, Budapesta sau Varsovia si o prima concluzie: orasele, tara , cu cat sunt mai dezvoltate cu atat au mai multe birouri..)

Dupa centura, ar trebui in primul rand sa fie cordonul acela de padure promis de mult(altfel, cum se vrea in oras o clima suportabila in cele doua luni de canicula???), zone verzi, cartierele  de locuinte de dinafara..., apoi "industria", iar pe langa autostrazi ar trebui sa apara oceanul depozitelor, logistica, etc..(chiar ma intrebam de curand, cand vor apare si in jurul Bucurestiului, pe  langa autostrazi acele cartiere de locuinta care in alte parti e cel mai normal lucru din lume..., apropae de autostrada, aproape de city orasului.)

Agricultura? Nu stiu, dar agricultura pe suprafete intinse se poate face doar dincolo de orasele marginase Bucurestiului, adica la cca 20-30km de centrul capitalei- ideea.

Eroare. La mine nu-i frustrare, caci nu as dori sa le iau locul si sa trebuieasca sa repar tot ce au stricat.  :twisted: God help those who will have to. Dar e aiurea ca la unii fiecare post incepe cu... "in nustiuunde e asa si pe dincolo...". Daca ar tine-o langa cu exemple dintr-un loc, unde rezideaza acum nu as avea mare lucru impotriva. Dar fac o colectie din cele "mai bune" solutii de peste tot. Daca copiezi de peste tot... iese kitsch maxim si nefunctional, pentru ca apar conflicte intre solutii aplicate in locuri cu conflicte urbane complet diferite.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

Las-o incolo cu "analiza" ta, 133313, care de fapt este clar o parere falsa, raspandita la romani, plina de idei preconcepute, eronata si exagerata in bine  despre trecutul glorios ...comunist.
Dar poti si tu sa te interesezi cum a fost atunci...

http://www.analizeeconomice.ro/2014/10/...ia-de.html

Si as incheia cu o speranta ca si tinerii de azi vor intelege ce a insemnat teroarea comunista care a trecut peste noi:
"Dar nu vă faceţi iluzii, dragi adulţi nostalgici: nu e nevoie decât de o scânteie ca tinerii să afle şi să înţeleagă. Experienţa formidabilă pe care am trăit-o cu concursurile Fundaţiei Coposu se adaugă la ceea ce face Academia Civică, de 20 de ani, cu Şcoala de vară de la Memorialul Sighet, la a cărui aniversare l-am auzit pe Dan C. Mihăilescu spunând că a devenit optimist după ce a conferenţiat în multe locuri, în faţa a sute de „oameni între 12 şi 25 de ani” (ce frumos spus!) CARE ŞTIU. Ştiu ce şi cum a fost comunismul.

„Sigur”, a adăugat criticul, „nu sunt toţi, dar ei sunt sămânţa viitorului”."
http://www.contributors.ro/economie/era...ceausescu/

PS
Am vazut de curand cum mai multe hale industriale au fost daramate in centrul cartierului Feuerbach(de langa gara locala), din Stuttgart. M-am documentat si am vazut proiectul unui cartier nou de locuinte, magazine, etc..Normal ca peste tot in UE orasele devin mai "verzi", productia industriala "grea" si "murdara" se muta in afara oraselor, sau in tari cu o forta de munca mai ieftina, iar in UE va ramane "tehnologia", proiectarea, IT,cercetarea, branse cu o inalta calificare, viitorul.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces PaulIP

Glorios-neglorios, macar produceam ceva! Acum ce mai producem? ARO e moloz, la fel si muuulte alte uzine din tara. Dacia are capital si management francez, si a ajuns doar un Renault cu sigla Dacia... Agip a plecat... Oltchim? Rovinari? Needless to say... :cry:  Nu vreau sa ma gandesc la falimentarea Petrom...
Articolul acela nu spune in ce domenii "stam mai bine": linii de fabricatie? IT? Programare? Cercetare? Investitii straine?
Probabil ca cifrele ante-89 erau " umflate" (sunt convins ca se exagera), dar cine spune ca cele de azi sunt litera de Evanghelie? Mi se pare un paradox: distrugem fabrici, pleaca oameni din domeniile muncii (unii someaza, altii pleaca peste hotare), avem una din cele mai mari rate de somaj din UE, dar, d.p.d.v economic, o ducem mai bine! Si chiar daca ar fi adevarate statisticile citate in articol (tin sa spun ca nu ma intereseaza domeniul acesta, ca aflam exact), tot suntem o tara de mana a n-spea! Ideea lui 133-313 era - in domeniul urbanismului si al civilizarii si evoluarii orasului - ca nu poti aplica solutia X practicata in Stuttgart, solutia Y practicata in Quebec si solutia Z aplicata in Anglia (am nominalizat arbitrar) Solutiile alea sunt adaptate la situatia fiecarei tari! Si cand zic situatie, ma refer la absolut tot. Daca le luam si le aplicam pe taramul mioritic, ar iesi un ghiveci! O struto-camila!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

http://www.mediafax.ro/social/romania-v...u-14659639
Colegul Goldmund... cititi si dumneavostra niste rapoarte ONU. Cu informarea romaneasca actualmente la nivel de Scanteia/bre365 nu ajungeti nicaieri. Iar de informatori "benevoli" d'afara ne lipsim bucurosi daca sunt de origine necontrolata.  :twisted:  Daca intrebati la INS pun pariu ca le iese cu plus. Totul. Noroc ca mai fata tiganii. Altfel in loc de 22% era 44%. "Atunci" era rau, nimeni nu poate nega. "Acum" cum o fi?  :twisted:
Hai sa facem un pariu. Urmatorul bulevard care intra in reabilitare si nu este central se va reasfalta in 10 ani. Va bagati?  :twisted: Recordul curent in detine Rebreanu, cu 7 ani. Poate poate sa-l bata... Pantelimon. Ramane de vazut. 5 bulevarde reabilitate in 50 ani. O generatie intreaga in campul muncii abia apuca asfaltarea a 5 bulevarde. Este glorios din cale afara n'est ce pas?  :ugeek:
Comunismul o sa revina sub o forma sau alta (odata cu decretul), pentru ca nu va ma fi nimeni preocupat sa-l impiedice si insfarsit constructorii de autostrazi care se surpa la 1 saptamana dupa inaugurare vor primi pedeapsa cu moartea pentru sabotaj si subminarea economiei nationale si inalta tradare si neglijenta in serviciu si altele, impreuna cu complicii lor.
Doar ca eu nu voi fi aici sa-l prind. Sperati doar sa nu revina pana se termina M5, ca ramaneti fara reportaje, am juma' de valize facute, mai am doua aspecte de netezit: ce fac cu mama si tata, ca sunt de o caposenie imposibila.  :twisted:
Este suficient sa observati cum se schimba discursul mediatic de la 1 an la altul. Acum 1 an "generatia facebook salva Romania", ieri... "facebook, fabrica de narcisism". Cam nasol, nu?  :twisted: Vedeti ca daca azi ii maingaiati pe tineri si maine ii palmuiti si poimaine ii pupati pe obraz... n-o sa va fie lina.
As vrea sa vad si eu proiectul de oprire a hemoragiei de sursa umana, in loc de proiecte imobiliare fara clienti, care asteapta in zadar finantare de la banci falimentare, proiecte copiate de pe nu stiu unde.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Goldmund

PaulIP,
ne-am mai amuzat noi odata in contradictoriu.
Interesant mi se pare altceva:
aceiasi comunisti care sub Ceausescu au dus-o bine, care au ocupat in anii 60 cartierele de la sosea si care au dus tara intr-un colaps total in anii '80(atunci nu faceam altceva decat sa verificam pe ce se baza comunismul mondial, adica pe risipa,prostie si minciuna; de aceea nu doar Romania a ajuns in colaps, dar chiar si o parte din Germania, respectiv RDG, Germania comunista, total distrusa de comunistii est-germani(in timp ce germanii federali prosperau, erau liberi, se plimbau prin lume ca turisti liberi si destul de bogati...Cum vrem sa traim?!? Spuneti ca ne trebuie solutii locale la probleme locale. Cum va explicati ca in Olanda, Germania, Scandinavia, Austria, Elvetia si inca cateva tari se potrivesc aceleasi retete, se "copiaza" acelasi sistem, iar la noi, austriecii si germanii inainte de 1945 au construit cele mai faimoase parcuri din tara  dar si si cateva uzine celebre pentru timpurile respective?), aceeasi comunisti au chemat minerii(ca sa plece inca un milion de romani scolitiu din tara! si sa ramana iliescu cu "ai nostri" - credeti ca va fi bine? istoria a aratat ca tot ce si-.a inchipuit iliescu a fost dezastros pentru economie, pentru tara. In momentul in care Mercedes vroia sa cumpere ARO, oamenii lui iliescu, fostii securisti, fostii si sctualii nomenclaturisti au chemat oamenii in strada la Campulung si le-au spus ca "nemtii ne vor raul, ne fura tara, ne parpadesc avutiile, etc..si au aruncat cu pietre in delegatia germana(o spune Tiriac!) Tu chiar crezi ca omenirea mai poate face ceva-ceva fara capitalul si Know-how-ul german, francez, american?
Ce s-a intamplat azi:
"Audi, BMW și Daimler au cumpărat Here Maps, divizia de navigație a celor de la Nokia
Divizia de navigiație a finlandezilor de la Nokia a fost cumpărată de parteneriatul egal dintre Audi, BMW și Daimler. Tranzacția va fi validată de autoritățile competente în prima parte a anului viitor."
http://www.automarket.ro/stiri/audi-bmw...64719.html
In radio, la noi, s-a spus ca germanii au cumparat firma pentru ca s-au temut  sa nu o cumpere firme americane de IT si sa aiba controlul absolut la ei...Care "drum" il doresti dumneata? Cu Rusia,  sau cu , China, sau cu UE SI cu USA?! Crezi ca avem de ales?

Da, ca sa nu mai plece specialstii din tara:
salarii normale, dupa merit(vezi  meritocratia), intr-o tara normala, fara coruptie, cu o libertate a presei "ca in Vest"(pai ce ati vrea? Drumul lui iliescu ne-a adus pe drumul comunistilor idioti, inapoi, istoria a aratat-o!) si o sa vedeti cum se vor intoarce romanii Altfel, de ce s-ar intoarce?! Sa-i ingrasam pe baronii locali si acolitii lor? Niciodata!

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" PaulIP

@Goldmund:
Total de acord cu ce ati spus, insa cand spuneam "solutii locale la probleme locale" ma refeream la statutul de tara de lumea a 3-a, pe care o are acum Romania. Da, asta e adevarul gol-golut, si faptul ca avem cea mai rapida conexiune la net din Europa nu face "mare branza", din moment ce 45%  din populatia rurala are WC in fundul curtii. In secolul 21. Inainte de '945 eram cu totul altundeva (nu uitati ca noi eram "granarul Europei" pana sa vina comunistii!), normalitatea era mai mare, si ... oamenii erau cu totul altfel! Comparand cu ce e azi, parca eram intr-un univers paralel! Dar, sincer va intreb, credeti ca fara acei austrieci/nemti (si in mare parte si francezi) am fi putut fi o tara competitiva, chiar si atunci? Raspunsul meu este nu, pentru ca ma "uit" la discrepanta imposibil de neobservat dintre Ardealul anexat Habsburgilor, pe de o parte, si Tara Romaneasca si Moldova pe cealalta parte. Aveam nevoie de acele influente occidentale ca de aer, pentru ca noi am fost un popor "slab" (dureros de ironic, din moment ce avem o vechime indisputabila!). Noi nu am fost in stare sa ne cream o "identitate" anume, si dau un exemplu: primele cai ferate din actuala Romanie au fost construite de ingineri straini, deci nici macar de romani scoliti in strainatate.
__
Din pacate, meritocratia este doar un vis indepartat, iar tara asta e atat de distrusa, ca nici peste 3 generatii nu se va vindeca pe deplin. De fapt, niciodata nu se va vindeca, sunt sigur de asta... :cry:

P.S.: Nu ma deranjeaza faptul ca "ne-am mai amuzat noi odata in contradictoriu", atata timp cat discutiile sunt constructive si civilizate, asa cum sunt acum. :)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" 133 313

No, not again... How many spare fuchs will i have to give... De o duce Germania bine... de ce o duce Franta bine... de ce o duce SUA bine... Gee... dunno... maybe because of imigrants? Forta de munca necalificata, semicalificata si calificata adulta, moka? :ugeek: Acum s-a lamurit treaba? Si imigrants astia nu cad din cer, din rai, pleaca de la comunism, asadar lu' Romania ce-i ramane? Comunismul! Sau nu comunismul, doar needucatia, saracia si derivatele acestora. Adica da, comunism. Si ce imigranti primim? Ciuciu! A ba nu. Sirieni, turci, chinezi... Spuma spumelor, crema cremelor. Si ce facem? Copiem, supriza! Nu de la koreeni, de la capitalisti. Copiem prost, ceva care la noi nu funtioneaza ca se copiaza punctual, doar acolo unde sunt niste bani. Asa ca dragi romani, ignorati rapoartele ONU si construiti in continuare. Birouri pentru inchiriat emigrantilor si apartemente pentru inchiriat emigrantilor. Sau mai bine zis imigrantilor, chinezilor, sirienilor, turcilor, libanezilor etcetera. Si cand ramaneti cu banii blocati pe vecie intr-o investitie moarta sa va dati cu posteriorul de toate caldaramele si sa urlati la pereti. Copiati copiati copiati. Succese
Pe mine nu trebuie sa ma credeti pe cuvant, intrebati la Raiffeisen niste detalii la randamentul investitei lor infailibile, Promenada+Turnul Babel.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" alchimistul

Ma scuzati ca ma bag si eu "ca musca in lapte", insa de ce se vorbeste mai sus de "falimentarea Petrom" ?

E vorba despre perioada de dinainte de privatizare ori e ceva de actualitate ? Scuzati-mi ignoranta.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" 133 313

Este vorba de cifre, apoi piete de desfacere, apoi mediu concurential. Ati mai auzit dumneavostra undeva in lumea asta de cand s-a descoperit petrolul ca un producator de carburanti sa piarda de la un an la altul 63% din profit? Este halucinant. Petrom este un jucator demn de atentie strict pe piata din Romania. Si daca ar vrea sa exporte in momentul asta nu ar avea cui. Astfel ca tot ce poate face este sa joace cum i se canta. Muzica o fac altii. Este trist ca nu a reusit sa scada preturile la momentul oportun in raport cu cei care-si aduc petrolul de la  :twisted: in praznic pentru rafinare. Acum plateste si pretul pentru aceasta gafa.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" alchimistul

Nu eram la curent cu aceste cifre; am gasit  pe  in Ziarul Financiar o informatie cum ca a scazut profitul cu 56% in 2014 fata de 2013 (http://www.zf.ro/zf-news/campionii-din-...4-13857129). In orice caz, e o scadere ingrijoratoare.

E cu atat mai greu de inteles cu cat barilul de petrol s-a ieftinit insa preturile carburantilor nu s-au modifcat substantial. Sper sa nu gresesc, dar daca materia prima e mai ieftina si produsul finit isi pastreaza pretul, nu ar fi trebuit sa castige mai mult ?
Practic e vorba, din ce inteleg eu, de o scadere artificiala, datorata deprecierii activelor. Insa pana la faliment este cale lunga.
__________________
Edit andrei 11 :  ;)

 


Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89  ... 313
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433430 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use