Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 994160 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Florinds
Nu imi place deloc politica, pentru ca nu suport pe niciunii... Dar eu cred ca sunt mult mai multe minusuri decat plusuri la Oparica.
Numai ce s-a intamplat si se intampla pe Liviu Rebreanu e strigator la cer...
La fel si cu flota RATB... Iei flota de 2-3 ani si o pui complet pe butuci si nu te gandesti ca merg sute de mii zilnic cu ea.
A rezolvat cu cainii, dar cum? Stransi brutal din fata copiilor sau pentru ca nu le-au dat la numar (bani pe caine strans), au intrat in curtile oamenilor dupa ce i-au tranchilizat in prealabil sau i-au smuls din mainile batranilor... Stiu cazuri.
Stadionul National si Pasajul Basarab sunt intr-adevar niste constructii cu care ne putem mandri, dar nu le-a inceput el.
In rest? Nici Baneasa nu a fost inceput de el.
Piata Sudului va fi probabil foarte util inca de la inceput si isi merita banii si cam atat... Piata Presei cand se va rezolva la Arcul de Triumf...
Noi suntem mereu obisnuiti sa privim in jos si sa ne comparam cu raul, dar putem sa ne cumparam si cu binele si sa vedem macar cum ar fi trebuit sa fie.
Nu imi place deloc politica, pentru ca nu suport pe niciunii... Dar eu cred ca sunt mult mai multe minusuri decat plusuri la Oparica.
Numai ce s-a intamplat si se intampla pe Liviu Rebreanu e strigator la cer...
La fel si cu flota RATB... Iei flota de 2-3 ani si o pui complet pe butuci si nu te gandesti ca merg sute de mii zilnic cu ea.
A rezolvat cu cainii, dar cum? Stransi brutal din fata copiilor sau pentru ca nu le-au dat la numar (bani pe caine strans), au intrat in curtile oamenilor dupa ce i-au tranchilizat in prealabil sau i-au smuls din mainile batranilor... Stiu cazuri.
Stadionul National si Pasajul Basarab sunt intr-adevar niste constructii cu care ne putem mandri, dar nu le-a inceput el.
In rest? Nici Baneasa nu a fost inceput de el.
Piata Sudului va fi probabil foarte util inca de la inceput si isi merita banii si cam atat... Piata Presei cand se va rezolva la Arcul de Triumf...
Noi suntem mereu obisnuiti sa privim in jos si sa ne comparam cu raul, dar putem sa ne cumparam si cu binele si sa vedem macar cum ar fi trebuit sa fie.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
133 313
Cu RATB si RADET este o discutie. In ambele apare un A, de la "autonoma". Dar amandoua asteapta cate ceva de la primarie. Mereu. Ori situatia asta nu poate continua. Ori se dezautonomizeaza ori fac pe in patru si trec pe profit sa nu mai astepte nimic de la nimeni, adica sa fie autonome cu adevarat.
Cu RATB si RADET este o discutie. In ambele apare un A, de la "autonoma". Dar amandoua asteapta cate ceva de la primarie. Mereu. Ori situatia asta nu poate continua. Ori se dezautonomizeaza ori fac pe in patru si trec pe profit sa nu mai astepte nimic de la nimeni, adica sa fie autonome cu adevarat.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Florinds
Sau sa isi schimbe numele? Asta e problema, ca apare in nume A... E clar ca s-a gandit prost legea 31/1990. Nu sunt autonome ele societatile din alte capitale si le facem noi, nu. Altii primari au putut, asta nu mai poate.
Destul de interesant, articol vechi, dar actual la vremea lui, referitor la privatizare si eliminarea subventiilor:
http://adevarul.ro/locale/resita/resitenii-platesc-preturi-lux-autobuzele-vechi-folosite-transportul-comun-1_50ad90387c42d5a663975eb9/index.html
Sau sa isi schimbe numele? Asta e problema, ca apare in nume A... E clar ca s-a gandit prost legea 31/1990. Nu sunt autonome ele societatile din alte capitale si le facem noi, nu. Altii primari au putut, asta nu mai poate.
Destul de interesant, articol vechi, dar actual la vremea lui, referitor la privatizare si eliminarea subventiilor:
http://adevarul.ro/locale/resita/resitenii-platesc-preturi-lux-autobuzele-vechi-folosite-transportul-comun-1_50ad90387c42d5a663975eb9/index.html
- Costin
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Costin
"A"-ul din nume e la deruta... regiile "autonome" nu au patrimoniu, deci... nu sunt deloc autonome, nu pot incheia contracte privind bunurile pe care doar le administreaza/exploateaza... adica, nu pot face mai nimic.
"A"-ul din nume e la deruta... regiile "autonome" nu au patrimoniu, deci... nu sunt deloc autonome, nu pot incheia contracte privind bunurile pe care doar le administreaza/exploateaza... adica, nu pot face mai nimic.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
133 313
Legat de achizitia de autobuze noi, m-am expediat aici.
Acum se vede clar ce diliu conduce urbea, unul care confunda un produs Mercedes cu hartia igienica. Il folosim odata si-l aruncam, nu-l mai reparam, luam altul. Poate bunica-sa avea gaini cu oua de aur la tara... Dar nu-i bai. Momentan se treneaza niste lucruri cat se analizeaza reactia "publicului". Dar e timp pentru toate, nu ne grabim. De acum este "get it right or bust". Facem ce trebuie sau ajungem la groapa de gunoi a istoriei. Batem valiza sa priceapa... iapa.
Ideea este ca daca se testeza un autobuz inseamna ca exista o intentie de cumparare. Testele nu se pot face mult inainte. Ca se schimba norma euro.
Si daca "cineva" vrea sa expedieze Merdecesuri rulate 5-6 ani si sa cumpere altele... vine intrebarea ce se intampla cu cele vechi? Se vand ca cratiti si tigai? Pe trei parale chioare? Si cine va fi vanzatorul? In patrimoniul cui sunt?
"Vand 1000 Citaro si mai fac un pasaj- doua, am mai luat un mandat. Am pensia asigurata." oare asa o gandi nebunul? Ca daca da... e nasol ca nu s-a prins ca n-o sa aibe cine sa i-o plateasca.
Legat de achizitia de autobuze noi, m-am expediat aici.
Acum se vede clar ce diliu conduce urbea, unul care confunda un produs Mercedes cu hartia igienica. Il folosim odata si-l aruncam, nu-l mai reparam, luam altul. Poate bunica-sa avea gaini cu oua de aur la tara... Dar nu-i bai. Momentan se treneaza niste lucruri cat se analizeaza reactia "publicului". Dar e timp pentru toate, nu ne grabim. De acum este "get it right or bust". Facem ce trebuie sau ajungem la groapa de gunoi a istoriei. Batem valiza sa priceapa... iapa.
Ideea este ca daca se testeza un autobuz inseamna ca exista o intentie de cumparare. Testele nu se pot face mult inainte. Ca se schimba norma euro.
Si daca "cineva" vrea sa expedieze Merdecesuri rulate 5-6 ani si sa cumpere altele... vine intrebarea ce se intampla cu cele vechi? Se vand ca cratiti si tigai? Pe trei parale chioare? Si cine va fi vanzatorul? In patrimoniul cui sunt?
"Vand 1000 Citaro si mai fac un pasaj- doua, am mai luat un mandat. Am pensia asigurata." oare asa o gandi nebunul? Ca daca da... e nasol ca nu s-a prins ca n-o sa aibe cine sa i-o plateasca.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
aztec
Intrebare.
Ieri am vazut langa Sala Palatului un panou de reclama la "Tramvaiul Imperio". Nu am facut o poza, daca am timp o sa fac azi sau maine.
Intrebarea mea e mai.. complicata.
De ce ar avea nevoie de un tramvai de reclama stradala?
Este un produs de super-nisa, nu se adreseaza bucuresteanului, ca nu are logica. Nu poti sa-ti cumperi un tramvai si sa circuli cu el.
Din cate stiu, primaria nu are bani de tramvaie noi, privati aici nu sunt sa cumpere...
Unde e logica?
PS.Nu vreau sa poluez topicul specific tramvaiului, pt ca nu are legatura cu produsul,...doar cu inutilitatea reclamei.. exceptand ceva $ la mijoc..
Intrebare.
Ieri am vazut langa Sala Palatului un panou de reclama la "Tramvaiul Imperio". Nu am facut o poza, daca am timp o sa fac azi sau maine.
Intrebarea mea e mai.. complicata.
De ce ar avea nevoie de un tramvai de reclama stradala?
Este un produs de super-nisa, nu se adreseaza bucuresteanului, ca nu are logica. Nu poti sa-ti cumperi un tramvai si sa circuli cu el.
Din cate stiu, primaria nu are bani de tramvaie noi, privati aici nu sunt sa cumpere...
Unde e logica?
PS.Nu vreau sa poluez topicul specific tramvaiului, pt ca nu are legatura cu produsul,...doar cu inutilitatea reclamei.. exceptand ceva $ la mijoc..
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
133 313
Produs de supernisa dar ideea este sa stie de el utilizatorul final! Utilizatorul final al unui serviciu conduce prin cerinta (intr-o tara normala) politica de investitii a unui furnizor de servicii. Poate spera si ei ca se normalizeaza (la cap) tara.
Nu sunt bani? Cum nu sunt bani? Sunt foarte multi prin niste conturi unde nu aveau ce cauta de la inceput. Ce-ar fi sa iasa de acolo si sa revina de unde au plecat (pe nedrept).
Produs de supernisa dar ideea este sa stie de el utilizatorul final! Utilizatorul final al unui serviciu conduce prin cerinta (intr-o tara normala) politica de investitii a unui furnizor de servicii. Poate spera si ei ca se normalizeaza (la cap) tara.
Nu sunt bani? Cum nu sunt bani? Sunt foarte multi prin niste conturi unde nu aveau ce cauta de la inceput. Ce-ar fi sa iasa de acolo si sa revina de unde au plecat (pe nedrept).
- aztec
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
aztec
Ca si utilizator final, adica un simplu calator RATB, nu pot influenta cu nimic politica de achizitii a regiei.
Sunt licitatii, caiete de sarcini, .. opinia utilizatorului este ZERO in gandirea si decizia lor. Degeaba am vrea noi Bombardiere daca iese CAF(sa o dam spre alta regie).
Degeaba vrem aer conditionat daca ei spun ca e scump, degeaba spunem ca cald in autobuze daca el are doar 5 gemulete mai mici decat la cele cu AC
Nu sunt autobuze ce pot fi achizitionate la o adica si de firme private pt curse locale sau pt transportul angajatilor.
Singurul, unicul cumparator poate fi RATB cel putin pt Bucuresti. Altul pe o raza de 60 km nu gasesti.
Si pozele
Ca si utilizator final, adica un simplu calator RATB, nu pot influenta cu nimic politica de achizitii a regiei.
Sunt licitatii, caiete de sarcini, .. opinia utilizatorului este ZERO in gandirea si decizia lor. Degeaba am vrea noi Bombardiere daca iese CAF(sa o dam spre alta regie).
Degeaba vrem aer conditionat daca ei spun ca e scump, degeaba spunem ca cald in autobuze daca el are doar 5 gemulete mai mici decat la cele cu AC
Nu sunt autobuze ce pot fi achizitionate la o adica si de firme private pt curse locale sau pt transportul angajatilor.
Singurul, unicul cumparator poate fi RATB cel putin pt Bucuresti. Altul pe o raza de 60 km nu gasesti.
Si pozele
20150724_185237.jpeg (111.26 KB; downloaded 3387 times)
20150724_185254.jpeg (120.44 KB; downloaded 3388 times)
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Eu cand spun "FIRMA" ma refer la entitatea juridica. Nu oamenii - angajatii cei de jos - o coboara, ei doar o ridica. Exprimarea a fost vaga. Ma refeream la factorul de conducere, administratori, consilii, AGA etc. Iti dai seama ca nu pot sa ma iau de soferul Ion de pe compactor sau de muncitorul Gica de la borduri. Ei, saracii, n-au nicio vina in toata istoria asta. Nu ma supar pe tine, mai reactionez si eu cand imi vad 4 ani de munca distrusi intr-o secunda (hai, in 5 minute) de catre un judecator care nu stie ce e ala drum desi alt judecator inaintea lui a creat un precedent in jurisprudenta din RO. Dar ma rog, e alta poveste ....
P.S.: Am fost patron, am avut sute de angajati, orice problema pleca de sus. Problemele de jos se rezolva repede si ff usor. La sfarsitul zilei toata lumea vrea sa munceasca
subway guru wrote:
Lupule,
Stii prea bine ca mai intotdeauna la 'constatarea' starii de fapt ne cam potrivim intotdeauna, ca avem ochi de privit si privirea inca agera...unde mai diferim e la depistarea adevaratelor cauze ale starilor de fapt!
Si nu sunt de acord nici cu generalizari excesive...nu poti spune despre o firma ca e 'penala', firma nu insemna nici un imobil, nici o 'lozinca' lipita de un perete, nici doar un numar de inregistrare la registrul comertulu, e un 'colectiv' de oameni (oricat de 'rau' ar suna asta in societatea capitalista salbatica romaneasca actuala), muncitori, maistri, ingineri, contabili, economisti...OAMENI!!!
'Penali' sunt patronii si escrocii...hotii si banditii la drumul mare, nu 'oamenii muncii', cine asuda cinstit si traieste din munca bratelor lui si a mintii lui nu poate fi 'penal'!!!
No way!!!
Penali sunt in general 'sefii', persoanele cu putere de decizie, si asta e valabil si la constructori, si la primarii, si la...politie!!!
Raspunderea, inclusiv cea penala, e strict individuala, nu poate fi asa...generala,
In calitatea ta de om al legii ma asteptam la mai multa luciditate si mai putini hormoni...fara suparacere!
Cine te-a scos in asa masura din papuci?
Parerea mea!
Eu cand spun "FIRMA" ma refer la entitatea juridica. Nu oamenii - angajatii cei de jos - o coboara, ei doar o ridica. Exprimarea a fost vaga. Ma refeream la factorul de conducere, administratori, consilii, AGA etc. Iti dai seama ca nu pot sa ma iau de soferul Ion de pe compactor sau de muncitorul Gica de la borduri. Ei, saracii, n-au nicio vina in toata istoria asta. Nu ma supar pe tine, mai reactionez si eu cand imi vad 4 ani de munca distrusi intr-o secunda (hai, in 5 minute) de catre un judecator care nu stie ce e ala drum desi alt judecator inaintea lui a creat un precedent in jurisprudenta din RO. Dar ma rog, e alta poveste ....
P.S.: Am fost patron, am avut sute de angajati, orice problema pleca de sus. Problemele de jos se rezolva repede si ff usor. La sfarsitul zilei toata lumea vrea sa munceasca
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
133 313
Surpriza! RATB nu a intrat in capitalism. La RATB plata serviciilor e facultativa, la mila constiintei utilizatorului. Asa ca si functionarea este la mila... cuiva.
Lasa ca ai spus bine. Firma penala. Nu aga penala, director penal, manager, actionar etc. Directorul pe persoana fizica nu are cum sa stranga in 2 vieti banii de-o spaga. Banii aia multi, multe zerouri sunt stransi de firma, din munca multor angajati (stiutori sau nu la ce se foloseste profitul pe care il aduc ei actionariatului). Mituitorul da o mita ca sa castige o firma, nu o persoana. Si nu o da in numele lui o da in numele firmei. Chiar daca profitul ajunge aproximativ integral la el. El ca individ nu poate sa toarne un metru cub de beton, un metru patrat de asfalt s.a.m.d. Numai firma poate.
Daca este disperarea saraciei (sau pur si simplu a nepasarii sau mai rau, reavointei) atat de mare incat nimeni din firma aia nu stie ce face X-ulescu sau i se pare ca sunt mai bune sansele mituiirii decat somajul e problema domniilor lor.
Nu facem decat sa scadem nivelul calitativ al lucrarilor, implicit al pietei muncii, al economiei s.a.m.d. Falimenteaza seriosii, prospera rasolistii. Castiga cei care in mod normal NU se califica la categoria castigator, iar banii aia se trag din lipsuri, deficiente si neconformitati in lucrare.
FIRMA este penala atat timp cat daca pica X-ulescu purtatorul valizei cu mita, se opresc lucrarile. De ce se opresc lucrarile, de ce se intra in insolventa? Pentru ca se pune sechestru pe conturile firmei, nu pe conturile unei persoane. Iar faptasul nu poate sa-si asume vina si sa ceara sechestru numai pe conturile personale, astfel incat firma sa ramana intacta si integra, sa traiasca si sa functioneze ca si cum nimic nu s-a intamplat.
In Romania medievala de secol 21 FIRMA este mai mult un instrument de santaj. Ce, arestezi patronul/managerul/whatever? Haaa... pai va lasam cu lucrarea la jumatate si dam oamenii afara, va cer aia fondurile europene inapoi si nu va mai dau nimic, niciodata si bla bla bla. Va facem praf, bai autoritatilor locale, guvernelor, etc. De unde attiudinea asta? Din incredere. Increderea data de faptul ca nimeni nu iese din front, mai ales in cadrul firmei. De ce nu iese nimeni din front in firma? De teama somajului? Sau din complicitate? Sanse 50-50? Nu. Sunt mai multi care stiu niste treburi. Nimeni nu fura singur. Plateste taceri, plateste comisioane de protectie, plateste multe multe chestii. In multe multe directii. Si nu vreau sa spun cui platesc toti fara scapare. Ca aia care n-au platit acolo au si picat. Cand s-au crezut stapani pe situatie si de neatins au zis sa tina totul pentru ei. Si teapa!
Concluzia? Unii muncesc pe 3 parale sa tine in spate un sistem care distruge tot, prin scaderea calitatii. A lucrarilor, a nivelului de trai, a tot. Au 1,2,3 niste conturi si nu fac nimic cu banii, banii nu circula. Ce se intampla cand banii nu circula? Tiparim altii. Si le devalorizam bizonilor conturile, or sa aibe niste conturi pline doldora cu... nimic. Pana si le golesc ca sa le umple cu altceva.
Nu-i asa ca-s frumoase economia de piata si finantele?
aztec wrote:
Ca si utilizator final, adica un simplu calator RATB, nu pot influenta cu nimic politica de achizitii a regiei.
Surpriza! RATB nu a intrat in capitalism. La RATB plata serviciilor e facultativa, la mila constiintei utilizatorului. Asa ca si functionarea este la mila... cuiva.
Nightwolf wrote:
Eu cand spun "FIRMA" ma refer la entitatea juridica.
Lasa ca ai spus bine. Firma penala. Nu aga penala, director penal, manager, actionar etc. Directorul pe persoana fizica nu are cum sa stranga in 2 vieti banii de-o spaga. Banii aia multi, multe zerouri sunt stransi de firma, din munca multor angajati (stiutori sau nu la ce se foloseste profitul pe care il aduc ei actionariatului). Mituitorul da o mita ca sa castige o firma, nu o persoana. Si nu o da in numele lui o da in numele firmei. Chiar daca profitul ajunge aproximativ integral la el. El ca individ nu poate sa toarne un metru cub de beton, un metru patrat de asfalt s.a.m.d. Numai firma poate.
Daca este disperarea saraciei (sau pur si simplu a nepasarii sau mai rau, reavointei) atat de mare incat nimeni din firma aia nu stie ce face X-ulescu sau i se pare ca sunt mai bune sansele mituiirii decat somajul e problema domniilor lor.
Nu facem decat sa scadem nivelul calitativ al lucrarilor, implicit al pietei muncii, al economiei s.a.m.d. Falimenteaza seriosii, prospera rasolistii. Castiga cei care in mod normal NU se califica la categoria castigator, iar banii aia se trag din lipsuri, deficiente si neconformitati in lucrare.
FIRMA este penala atat timp cat daca pica X-ulescu purtatorul valizei cu mita, se opresc lucrarile. De ce se opresc lucrarile, de ce se intra in insolventa? Pentru ca se pune sechestru pe conturile firmei, nu pe conturile unei persoane. Iar faptasul nu poate sa-si asume vina si sa ceara sechestru numai pe conturile personale, astfel incat firma sa ramana intacta si integra, sa traiasca si sa functioneze ca si cum nimic nu s-a intamplat.
In Romania medievala de secol 21 FIRMA este mai mult un instrument de santaj. Ce, arestezi patronul/managerul/whatever? Haaa... pai va lasam cu lucrarea la jumatate si dam oamenii afara, va cer aia fondurile europene inapoi si nu va mai dau nimic, niciodata si bla bla bla. Va facem praf, bai autoritatilor locale, guvernelor, etc. De unde attiudinea asta? Din incredere. Increderea data de faptul ca nimeni nu iese din front, mai ales in cadrul firmei. De ce nu iese nimeni din front in firma? De teama somajului? Sau din complicitate? Sanse 50-50? Nu. Sunt mai multi care stiu niste treburi. Nimeni nu fura singur. Plateste taceri, plateste comisioane de protectie, plateste multe multe chestii. In multe multe directii. Si nu vreau sa spun cui platesc toti fara scapare. Ca aia care n-au platit acolo au si picat. Cand s-au crezut stapani pe situatie si de neatins au zis sa tina totul pentru ei. Si teapa!
Concluzia? Unii muncesc pe 3 parale sa tine in spate un sistem care distruge tot, prin scaderea calitatii. A lucrarilor, a nivelului de trai, a tot. Au 1,2,3 niste conturi si nu fac nimic cu banii, banii nu circula. Ce se intampla cand banii nu circula? Tiparim altii. Si le devalorizam bizonilor conturile, or sa aibe niste conturi pline doldora cu... nimic. Pana si le golesc ca sa le umple cu altceva.
Nu-i asa ca-s frumoase economia de piata si finantele?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
133 313
Nu mai editez cu adaugiri, ca e deja stupid. Continui in alt post.
Ce nu observa acesti papusari geniali cu ochelari de cal insa este ca odata cu deschiderea granitelor, in timp ce ei se chinuie sa acapareze tot mai mult... li se subtiaza materialul de lucru, masa de manevra, adunarea impresionabila. Ca nu pot sa castige toti o licitatie. Castiga mituitorul. Si necastigatorii ce fac? Isi cauta norocul in alta parte. La privat in masura intervalului disponibil, respectiv in afara, daca aici chiar nu gasesc nimic viabil, decent sau la un compromis acceptabil. Si anii in care nu s-a gasit nimic si totul a cam stagnat au fost multi. Sunt 25 de ani nene. O treime-un sfert dintr-o viata medie. Nu poate nimeni sa astepte miracole neprevestite si neintrevizibile. Si cine pleaca? Necastigatorii. Adica exact cei care de fapt trebuiau sa chestige, cei mai buni... pe bune!
Si ajungem in situatia penibila ca asfaltarea si bordurarea a 3-4-5 kilometri de bulevard + niste iarba si tramvai sa tina cat? 7ANI!!! Holy s*it! Daca asta nu e un dezastru... nu stiu ce ar putea fi. Insumati bulevardele din Bucuresti si vedeti cate sute si mii de ani ar dura reabilitarea Bucurestiului. De c te zeci de ori mai mult decat construirea propriuzisa. Apoi extrapolati la nivel de tara. In rastimpul asta cei scarbiti de toata aceasta situatie si mai rau, realitate cotidiana alimenteaza hemoragia de resursa umana. Si ramai doar cu cheagurile. Si perfuzii de unde, cand pacientul-tara va intra in moarte clinica? Perfuziile neinfectate vor fi scumpe. Va trebui sa mituiesti ca sa le primesti!
Trebuie inteles un lucru. Comunismul poate ca a subjugat din vointa, constiinta, ambitie, putere de decizie a individului. Dar orgoliul nu moare, ambitia, mandria, dorinta de afirmare. Stau acolo resemnate asteptand. Iar acum s-a deschis usa celulei. Situatia asta poate continua si se va finaliza cu disparitia unui popor si implicit a unei tari. Suntem in mare criza de timp. Unii stiu, altii nu stiu, altii se fac ca nu stiu. Probabil se gandesc ca iau ce au apucat sa agoniseasca si pleaca sa traiasca altundeva. Unde ajung, daca nu au back-up ca identitate statala macar semi-nesemnificativa dispar intr-o noapte.
Asta este o explicatie simplista a "de ce se intampla ce se intampla" sau "de ce se intampla normalul cand papusarii fac anormalul". Exlicatie cum pac intr-o noapte s-a schimbat strategia de tara. De la distrugere si degradare totala a individului cream eroi peste noapte.
Da' nene, nu-i suficient. Nu mai merge un restart. Nu din nou.
Tara n-a dat faliment in ultimii 30 ani. In schimb poporul a dat de 3 ori in intervalul asta.
A dat in 89 (generic, e vorba de un interval), cand nu manca, nu se incalzea si in 90 cand i se devaloriza salariul asa rapid ca a pierdut valoarea propriei munci si persoane.
A dat in 2000, cand s-au falimentat primele copii de capitalism, bancile miracol.
A dat in 2010, chipurile din cauze "mondiale" din cauza grecilor, argentinienilor, bla bla bla. Pe cand hotia prospera in continuare.
Dupa 3 faliemente in 30 ani.
Popor dezradacinat, smuls din rural ca munceasca la oras in fabrici. Pentru nici 50 ani. Acum este trimis la tara, sau in alte zone geografice. A doua dezradacinare fortata in 100 ani. Si pleaca, daca moare de foame. Dar de ce ar pleca in limitele statale? De ce nu ar pleca mai departe? Departe de haosul asta interminabil?
Eu vorbesc aici de oamenii care conteaza. Nu cei cei care se complac sa supravietuiasca si daca au berea, semintele, tigarile si meciurile vesnic blat sau in orice caz de o calitate indoielnica inseamna ca e inca ok si mai merge asa un timp, pana vine Iisus cu "prima de paste" si face putina lumina, cat de la o lumanare asa.
Nu mai editez cu adaugiri, ca e deja stupid. Continui in alt post.
Ce nu observa acesti papusari geniali cu ochelari de cal insa este ca odata cu deschiderea granitelor, in timp ce ei se chinuie sa acapareze tot mai mult... li se subtiaza materialul de lucru, masa de manevra, adunarea impresionabila. Ca nu pot sa castige toti o licitatie. Castiga mituitorul. Si necastigatorii ce fac? Isi cauta norocul in alta parte. La privat in masura intervalului disponibil, respectiv in afara, daca aici chiar nu gasesc nimic viabil, decent sau la un compromis acceptabil. Si anii in care nu s-a gasit nimic si totul a cam stagnat au fost multi. Sunt 25 de ani nene. O treime-un sfert dintr-o viata medie. Nu poate nimeni sa astepte miracole neprevestite si neintrevizibile. Si cine pleaca? Necastigatorii. Adica exact cei care de fapt trebuiau sa chestige, cei mai buni... pe bune!
Si ajungem in situatia penibila ca asfaltarea si bordurarea a 3-4-5 kilometri de bulevard + niste iarba si tramvai sa tina cat? 7ANI!!! Holy s*it! Daca asta nu e un dezastru... nu stiu ce ar putea fi. Insumati bulevardele din Bucuresti si vedeti cate sute si mii de ani ar dura reabilitarea Bucurestiului. De c te zeci de ori mai mult decat construirea propriuzisa. Apoi extrapolati la nivel de tara. In rastimpul asta cei scarbiti de toata aceasta situatie si mai rau, realitate cotidiana alimenteaza hemoragia de resursa umana. Si ramai doar cu cheagurile. Si perfuzii de unde, cand pacientul-tara va intra in moarte clinica? Perfuziile neinfectate vor fi scumpe. Va trebui sa mituiesti ca sa le primesti!
Trebuie inteles un lucru. Comunismul poate ca a subjugat din vointa, constiinta, ambitie, putere de decizie a individului. Dar orgoliul nu moare, ambitia, mandria, dorinta de afirmare. Stau acolo resemnate asteptand. Iar acum s-a deschis usa celulei. Situatia asta poate continua si se va finaliza cu disparitia unui popor si implicit a unei tari. Suntem in mare criza de timp. Unii stiu, altii nu stiu, altii se fac ca nu stiu. Probabil se gandesc ca iau ce au apucat sa agoniseasca si pleaca sa traiasca altundeva. Unde ajung, daca nu au back-up ca identitate statala macar semi-nesemnificativa dispar intr-o noapte.
Asta este o explicatie simplista a "de ce se intampla ce se intampla" sau "de ce se intampla normalul cand papusarii fac anormalul". Exlicatie cum pac intr-o noapte s-a schimbat strategia de tara. De la distrugere si degradare totala a individului cream eroi peste noapte.
Da' nene, nu-i suficient. Nu mai merge un restart. Nu din nou.
Tara n-a dat faliment in ultimii 30 ani. In schimb poporul a dat de 3 ori in intervalul asta.
A dat in 89 (generic, e vorba de un interval), cand nu manca, nu se incalzea si in 90 cand i se devaloriza salariul asa rapid ca a pierdut valoarea propriei munci si persoane.
A dat in 2000, cand s-au falimentat primele copii de capitalism, bancile miracol.
A dat in 2010, chipurile din cauze "mondiale" din cauza grecilor, argentinienilor, bla bla bla. Pe cand hotia prospera in continuare.
Dupa 3 faliemente in 30 ani.
Popor dezradacinat, smuls din rural ca munceasca la oras in fabrici. Pentru nici 50 ani. Acum este trimis la tara, sau in alte zone geografice. A doua dezradacinare fortata in 100 ani. Si pleaca, daca moare de foame. Dar de ce ar pleca in limitele statale? De ce nu ar pleca mai departe? Departe de haosul asta interminabil?
Eu vorbesc aici de oamenii care conteaza. Nu cei cei care se complac sa supravietuiasca si daca au berea, semintele, tigarile si meciurile vesnic blat sau in orice caz de o calitate indoielnica inseamna ca e inca ok si mai merge asa un timp, pana vine Iisus cu "prima de paste" si face putina lumina, cat de la o lumanare asa.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
133 313
Un lucru e sigur. La Tatre le zboara rotile, V3A-urile se rup in bucati pe drum si bagi pumbul prin caroserie. Jucariile noi facute de URAC nu se impaca de fel cu otelul rosu explodat. Toate se mai carpesc, dar cand s-a strambat sasiul gata. Deci este timpul sa se faca ceva? Ce se poate face?
1. O licitatie.
2. RATBexit.
Eu pariez 95% pe licitatie.
Cineva a mirosit ceva. Normal ar fi sa vedem minim un Imperio la teste in Bucuresti.
Da, o sa ziceti ca nu sunt bani. Repet. Nu sunt in conturile potrivite. Dar se pot muta.
aztec wrote:
Degeaba vrem aer conditionat daca ei spun ca e scump, degeaba spunem ca cald in autobuze daca el are doar 5 gemulete mai mici decat la cele cu AC
Nu sunt autobuze ce pot fi achizitionate la o adica si de firme private pt curse locale sau pt transportul angajatilor.
Singurul, unicul cumparator poate fi RATB cel putin pt Bucuresti. Altul pe o raza de 60 km nu gasesti.
Un lucru e sigur. La Tatre le zboara rotile, V3A-urile se rup in bucati pe drum si bagi pumbul prin caroserie. Jucariile noi facute de URAC nu se impaca de fel cu otelul rosu explodat. Toate se mai carpesc, dar cand s-a strambat sasiul gata. Deci este timpul sa se faca ceva? Ce se poate face?
1. O licitatie.
2. RATBexit.
Eu pariez 95% pe licitatie.
Cineva a mirosit ceva. Normal ar fi sa vedem minim un Imperio la teste in Bucuresti.
Da, o sa ziceti ca nu sunt bani. Repet. Nu sunt in conturile potrivite. Dar se pot muta.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
aztec
Eu tot nu vad spilul reclamei.
Este identica cu cea la Apa Nova de la tv, cu firmele de salubritate....
E adevarat trebuiesc tramvaie noi. Daca romanesti, de la uzinele ratb, colaborare uzine-astra sau externe, putem discuta. Dra este cum bombardier sau CAF ar face reclama la garniturile de metrou.
Inutil.
Eu pariez pe caietul de sarcini, nu licitatie....
PS.
RATB si ASTRA au o colaborare prin 2012 deja...terminata ciudat.
Eu tot nu vad spilul reclamei.
Este identica cu cea la Apa Nova de la tv, cu firmele de salubritate....
E adevarat trebuiesc tramvaie noi. Daca romanesti, de la uzinele ratb, colaborare uzine-astra sau externe, putem discuta. Dra este cum bombardier sau CAF ar face reclama la garniturile de metrou.
Inutil.
Eu pariez pe caietul de sarcini, nu licitatie....
PS.
RATB si ASTRA au o colaborare prin 2012 deja...terminata ciudat.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
133 313
Nu este nimic inutil. Cand s-au cumparat Citaro zbiera lumea ca ce, ala e autobuz, scaune lipsa, motorul in habitaclu, etc. Cand s-au cumparat Rocarurile de Simon orla lumea ca ce, ala e autobuz, e camion, nu poti sa stai in spate la motor, ca Daf-urile erau mai bune. Cand s-au cumparat Daf-urile chiar au existat carcotasi pe pret.
Este vorba de pregatire psihologica pentru ce urmeaza. Ca tare stam prost la capitolul acceptare a evolutiei. S-au bagat LF-urile alea la tocare pe otelul rosu ca un compromis sa le vada tot orasul, sa circule cu ele. Ca pe 21 nu le vedea neam de Militari sau Rahova.
P.S. Cine sunt cei mai interesati sa dispara V3A-urile si Tatrele din trafic? Iti spun eu. 1 Timpul. 2. Soferii. Nu nu pot sa faca figuri la ele. Cum nu faceau nici la Rocaruri.
Nu este nimic inutil. Cand s-au cumparat Citaro zbiera lumea ca ce, ala e autobuz, scaune lipsa, motorul in habitaclu, etc. Cand s-au cumparat Rocarurile de Simon orla lumea ca ce, ala e autobuz, e camion, nu poti sa stai in spate la motor, ca Daf-urile erau mai bune. Cand s-au cumparat Daf-urile chiar au existat carcotasi pe pret.
Este vorba de pregatire psihologica pentru ce urmeaza. Ca tare stam prost la capitolul acceptare a evolutiei. S-au bagat LF-urile alea la tocare pe otelul rosu ca un compromis sa le vada tot orasul, sa circule cu ele. Ca pe 21 nu le vedea neam de Militari sau Rahova.
P.S. Cine sunt cei mai interesati sa dispara V3A-urile si Tatrele din trafic? Iti spun eu. 1 Timpul. 2. Soferii. Nu nu pot sa faca figuri la ele. Cum nu faceau nici la Rocaruri.
📖 Pagination options