Topic: Propunere 2015: Pasajul subteran Baba Novac - Dudesti
32 posts, 17888 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Propunere 2015: Pasajul subteran Baba Novac - Dudesti
Florinds
Pai Pasajul Mihai Bravu, nu? 280 mil. lei (asa stiu ca se estimase initial). Pentru ce?
Apoi, din ce cauza stai la semafor 15 minute?
Esti de acord ca intr-un tramvai sau doua autobuze intra 100 oameni? Daca in loc de tramvai/autobuze ai 100 masini personale cu un om fiecare? Comparatie extrema, pentru ca mai sunt si pensionari care nu au masina, dar sigur sunt si zeci de mii de masini pe strazi pentru ca nu exista alternativa decenta.
Un conducator bun ia decizii bune. Trebuie sa impaci si capra si varza, faci si pasaje, dar ajuti si RATB-ul sau alte activitati. Le iei pe rand, nu faci numai pasaje ca sa fii tu miezul. De ce nu a facut prima data Pasajul din Piata Sudului? Ala chiar era necesar, nu Mihai Bravu si nici chiar PPL.
Pai Pasajul Mihai Bravu, nu? 280 mil. lei (asa stiu ca se estimase initial). Pentru ce?
Apoi, din ce cauza stai la semafor 15 minute?
Esti de acord ca intr-un tramvai sau doua autobuze intra 100 oameni? Daca in loc de tramvai/autobuze ai 100 masini personale cu un om fiecare? Comparatie extrema, pentru ca mai sunt si pensionari care nu au masina, dar sigur sunt si zeci de mii de masini pe strazi pentru ca nu exista alternativa decenta.
Un conducator bun ia decizii bune. Trebuie sa impaci si capra si varza, faci si pasaje, dar ajuti si RATB-ul sau alte activitati. Le iei pe rand, nu faci numai pasaje ca sa fii tu miezul. De ce nu a facut prima data Pasajul din Piata Sudului? Ala chiar era necesar, nu Mihai Bravu si nici chiar PPL.
- survola
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
survola
Pasajul Mihai Bravu a costat intre 28 - 35 milioane euro, am gasit acum pe forum. Oricum, foarte mult. Dar, atenţie, el este foarte util pentru cei care merg pe Splai. Paradoxal sau nu.
Legat de trafic, e o discutie răs+discutată, dar la 35 de grade nu îţi convine să stai de trei ori în staţii câte 10 minute în soare, dacă ai de schimbat. Şi nu aduc vorba de aurolacii si alţi oameni nespălaţi din mijloacele de transport în comun, că şi ei sunt ai noştri şi (nu) plătesc bilet şi impozite.
Pasajul Mihai Bravu a costat intre 28 - 35 milioane euro, am gasit acum pe forum. Oricum, foarte mult. Dar, atenţie, el este foarte util pentru cei care merg pe Splai. Paradoxal sau nu.
Legat de trafic, e o discutie răs+discutată, dar la 35 de grade nu îţi convine să stai de trei ori în staţii câte 10 minute în soare, dacă ai de schimbat. Şi nu aduc vorba de aurolacii si alţi oameni nespălaţi din mijloacele de transport în comun, că şi ei sunt ai noştri şi (nu) plătesc bilet şi impozite.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
133 313
Hai sa facem un pariu. DACA ratb da ortul' si se ajunge la executare silita adica se vand autobuzele in maxim 6 luni litrul de carburant benzina si motorina sare 10 lei. Cine se baga?
Nu sunt un fan al anarhismului dar in momentul de fata consider ca ar fi un experiment util si crucial pentru aducerea cu picioarele pe pamant a catorva generatii (sau nu generatii, doar categorii sociale dar mai ales ocupationale) mai impresioniste asa.
Dar pana atunci analizati cu atentie pretul petrolului in ultimul an si pretul carburantului in ultimul an. Ipoteza ratbexitului (ca e la moda acum) este momentan la nivel de santaj, o alta telenovela de duzina. Cine pe cine santajeaza? Nu ma pronunt aici, prindeti-va singuri.
Intelegeti odata pentru totdeauna un lucru. Pasaje fara largiri = dezastru. Daca tot muti cozile spre Victoriei din toate directiile si lasi Titulescu asa cum e acum s-a kkrisit tot. S-au facut degeaba. Si la Victoriei nu ai ce sa mai faci, nici suprateran nici subteran. Largiri cu demolari NU se mai fac la cantitatea optima, curand. Decat daca ne pregatim de iesirea din UE. Largiri fara demolari nu prea ai unde si de ce. Sau stai sa ghicesc, largirile vor proveni din liniile de tramvai. Pai mult succes pe Mosilor, Traian, Calarasi, Dr. Felix s.a.m.d.
Hai sa facem un pariu. DACA ratb da ortul' si se ajunge la executare silita adica se vand autobuzele in maxim 6 luni litrul de carburant benzina si motorina sare 10 lei. Cine se baga?
Nu sunt un fan al anarhismului dar in momentul de fata consider ca ar fi un experiment util si crucial pentru aducerea cu picioarele pe pamant a catorva generatii (sau nu generatii, doar categorii sociale dar mai ales ocupationale) mai impresioniste asa.
Dar pana atunci analizati cu atentie pretul petrolului in ultimul an si pretul carburantului in ultimul an. Ipoteza ratbexitului (ca e la moda acum) este momentan la nivel de santaj, o alta telenovela de duzina. Cine pe cine santajeaza? Nu ma pronunt aici, prindeti-va singuri.
Intelegeti odata pentru totdeauna un lucru. Pasaje fara largiri = dezastru. Daca tot muti cozile spre Victoriei din toate directiile si lasi Titulescu asa cum e acum s-a kkrisit tot. S-au facut degeaba. Si la Victoriei nu ai ce sa mai faci, nici suprateran nici subteran. Largiri cu demolari NU se mai fac la cantitatea optima, curand. Decat daca ne pregatim de iesirea din UE. Largiri fara demolari nu prea ai unde si de ce. Sau stai sa ghicesc, largirile vor proveni din liniile de tramvai. Pai mult succes pe Mosilor, Traian, Calarasi, Dr. Felix s.a.m.d.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
TibiV
Lărgirile depind de ... Ministerul Culturii !
Moșilor fără tramvai = exclus.
Pentru binele tramvaiului si a călătorilor, trebuie lărgit Moșilor vechi, de la Bd.Carol la Sf.Gheorghe.
Ghici ce ?...
Ruinele alea informe si pline de aurolaci si alte exemplare din aceeasi faună sunt MONUMENTE !...
Pe bune ?...
Chiar seamănă cu Palatul Stirbey sau cu Pelesul ?...
Un monument cu aceleași "calităţi" arhitectonice este si celebra şcoală de la Dristor în care primarul Negoiţă bagă vreo 15 mil. Euro să o reabiliteze, în loc să o demoleze. Dar nu, o salvează, si face kk pe inelul central si pe pasajele de la Pta Sudului si Mihai Bravu, pentru că tot traficul adus de alea (inclusiv autobuze si tramvaie) se ve bloca la Dristor.
Dacă simplul fapt că o clădire este făcută din cărămizi mai vechi de un secol o transformă în "monument", să vedeti ce greu le va fi urmasilor peste 50 de ani să demoleze căminele din Zabrauti, devenite în timp de 100 de ani " monument istoric"...
Lărgirile depind de ... Ministerul Culturii !
Moșilor fără tramvai = exclus.
Pentru binele tramvaiului si a călătorilor, trebuie lărgit Moșilor vechi, de la Bd.Carol la Sf.Gheorghe.
Ghici ce ?...
Ruinele alea informe si pline de aurolaci si alte exemplare din aceeasi faună sunt MONUMENTE !...
Pe bune ?...
Chiar seamănă cu Palatul Stirbey sau cu Pelesul ?...
Un monument cu aceleași "calităţi" arhitectonice este si celebra şcoală de la Dristor în care primarul Negoiţă bagă vreo 15 mil. Euro să o reabiliteze, în loc să o demoleze. Dar nu, o salvează, si face kk pe inelul central si pe pasajele de la Pta Sudului si Mihai Bravu, pentru că tot traficul adus de alea (inclusiv autobuze si tramvaie) se ve bloca la Dristor.
Dacă simplul fapt că o clădire este făcută din cărămizi mai vechi de un secol o transformă în "monument", să vedeti ce greu le va fi urmasilor peste 50 de ani să demoleze căminele din Zabrauti, devenite în timp de 100 de ani " monument istoric"...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
133 313
Se stie... nu ne vindem tara, nu ne distrugem istoria... etcetera. Ne vindem poporul, ne distrugem viitorul.
Chestiunea este... gata, lasati copilul,e major, daca nu e in stare sa se spele singur problema lui. Faceti altul nou ca lumea. Treaba asta cu pasaj de alt tip la fiecare intersectie este aberanta. Si vreau sa mai zic un lucru, pana va fi gata ultimul pasaj, cele anterioare incepand cu primul vor avea nevoie de mentenanta. Adica bani.
Un greentrack cu interval de succedare gen 41 iese la o sutime de pret din pretul unui colier de pasaje unicat. Va veni momentul fatidic cand va trebui facuta o alegere dureroasa. Construirea in continuare sau mentinerea in functiune a ce exista.
Se stie... nu ne vindem tara, nu ne distrugem istoria... etcetera. Ne vindem poporul, ne distrugem viitorul.
Chestiunea este... gata, lasati copilul,e major, daca nu e in stare sa se spele singur problema lui. Faceti altul nou ca lumea. Treaba asta cu pasaj de alt tip la fiecare intersectie este aberanta. Si vreau sa mai zic un lucru, pana va fi gata ultimul pasaj, cele anterioare incepand cu primul vor avea nevoie de mentenanta. Adica bani.
Un greentrack cu interval de succedare gen 41 iese la o sutime de pret din pretul unui colier de pasaje unicat. Va veni momentul fatidic cand va trebui facuta o alegere dureroasa. Construirea in continuare sau mentinerea in functiune a ce exista.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Florinds
Eu stiam de 280 mil. lei.
http://www.mediafax.ro/social/constructia-pasajului-mihai-bravu-cum-va-arata-si-cand-va-fi-gata-8385706
http://www.evz.ro/evz-exclusiv-cele-mai-mari-pasaje-ale-capitalei-nu-au-fost-verificate-si-receptionate-inainte-de-a-fi-deschise-traficului.html
In ultimul link scrie ca au fost semnate mai multe acte aditionale, iar 35 mil. euro a fost finalizarea lucrarii.
Da, amuzant, e mai folositor pasajul pentru cei care circula sub el. ))
In fine... Vorba lui 133, mai bine mai faceau un 41 cu green track in alta zona (Barbu Vacarescu-Baneasa de ex., e ceva aglomeratie pe acolo).
Eu stiam de 280 mil. lei.
http://www.mediafax.ro/social/constructia-pasajului-mihai-bravu-cum-va-arata-si-cand-va-fi-gata-8385706
http://www.evz.ro/evz-exclusiv-cele-mai-mari-pasaje-ale-capitalei-nu-au-fost-verificate-si-receptionate-inainte-de-a-fi-deschise-traficului.html
In ultimul link scrie ca au fost semnate mai multe acte aditionale, iar 35 mil. euro a fost finalizarea lucrarii.
Da, amuzant, e mai folositor pasajul pentru cei care circula sub el. ))
In fine... Vorba lui 133, mai bine mai faceau un 41 cu green track in alta zona (Barbu Vacarescu-Baneasa de ex., e ceva aglomeratie pe acolo).
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
zapacitu
Stii ce urmeaza? Pasaj de la Baba Novac la Dristor.
TibiV wrote:
Un monument cu aceleași "calităţi" arhitectonice este si celebra şcoală de la Dristor în care primarul Negoiţă bagă vreo 15 mil. Euro să o reabiliteze, în loc să o demoleze. Dar nu, o salvează, si face kk pe inelul central si pe pasajele de la Pta Sudului si Mihai Bravu, pentru că tot traficul adus de alea (inclusiv autobuze si tramvaie) se ve bloca la Dristor.
Stii ce urmeaza? Pasaj de la Baba Novac la Dristor.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
TibiV
Posibil, desi mi se pare o cheltuială inutilă. S-ar justifica doar dacă ar lărgi si Calea Dudeşti până la Posta Vitan....
Altfel este suficientă lărgirea la 3 benzi / sens + tramvai între Baba Novac si Kauflandul de după Dristor.
Dar indiferent dacă fac doar lărgire sau fac pasaj, fosta şcoală trebuie să pice.
Să văd atunci cum justifică Negoiţă banii cheltuiti pentru reabilitarea unei clădiri menite demolării...
Posibil, desi mi se pare o cheltuială inutilă. S-ar justifica doar dacă ar lărgi si Calea Dudeşti până la Posta Vitan....
Altfel este suficientă lărgirea la 3 benzi / sens + tramvai între Baba Novac si Kauflandul de după Dristor.
Dar indiferent dacă fac doar lărgire sau fac pasaj, fosta şcoală trebuie să pice.
Să văd atunci cum justifică Negoiţă banii cheltuiti pentru reabilitarea unei clădiri menite demolării...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
zapacitu
Tibi, un ipotetic pasaj pe MB de la Baba Novac pana la Dristor ar putea fi construit bine-mersi fara sa afecteze noua cladire a lu Negoita (da, respectiva cladire se pare ca va fi sediul Primariei 3). Tot ce trebuie sa faca e sa mearga cu respectivul pasaj din lateralul galeriilor de metrou din zona dristor 2-muncii, urmand ca pe bucata dintre str. Dristorului si CRessu, pasajul sa "ajunga" sub actualele benzi de circulatie. Diferenta e minora.
Tibi, un ipotetic pasaj pe MB de la Baba Novac pana la Dristor ar putea fi construit bine-mersi fara sa afecteze noua cladire a lu Negoita (da, respectiva cladire se pare ca va fi sediul Primariei 3). Tot ce trebuie sa faca e sa mearga cu respectivul pasaj din lateralul galeriilor de metrou din zona dristor 2-muncii, urmand ca pe bucata dintre str. Dristorului si CRessu, pasajul sa "ajunga" sub actualele benzi de circulatie. Diferenta e minora.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
Sorin62
Teoria pasajelor denivelate (supra sau subterane) nu este inventată în România.
https://en.wikipedia.org/wiki/Single-point_urban_interchange
Și există și orașe mari care nu au transport urban pe linie dedicată (tramvai, metrou) cum ar fi: https://en.wikipedia.org/wiki/Roads_and_freeways_in_metropolitan_Phoenix
Teoria pasajelor denivelate (supra sau subterane) nu este inventată în România.
https://en.wikipedia.org/wiki/Single-point_urban_interchange
Single-point urban interchange
Single point urban interchange (SPUI)
A single-point urban interchange, often abbreviated to SPUI, is a modification of the diamond interchange and has its ramps meet at one point, usually on the overpass/underpass of the non-highway. This requires only one set of traffic signals, increasing its efficiency and capacity when compared to a diamond.
https://en.wikipedia.org/wiki/Interchange_%28road%29#/media/File:Spui-schematic.svg
Freeways in the Phoenix, Arizona metropolitan area are great examples of the utilization of SPUI interchanges. Some examples of SPUI are along Arizona State Route 51 from Downtown Phoenix all the way to Loop 101, another location where SPUI is common.
Some single-point urban interchanges have appeared in rural areas, such as U.S. Route 23 with State Highway 59 in the U.S. state of Michigan. Therefore, while "single-point urban interchange" is the most common name for this type, it is sometimes (and more accurately) called a single-point diamond interchange instead.
Și există și orașe mari care nu au transport urban pe linie dedicată (tramvai, metrou) cum ar fi: https://en.wikipedia.org/wiki/Roads_and_freeways_in_metropolitan_Phoenix
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
TibiV
@ zapacitu
De acord, dar ar fi o risipă de bani când poti avea acelasi efect dând şcoala jos si largind acolo la 3 benzi pe sens, aşa cum de fapt era proiectul initial care a sucombat în '89.
Acolo se face dop pur si simplu pentru că între Baba Novac si Kaufland rămân doar (aproape) două benzi pe o şosea care în rest are 3 sau 4.
@Sorin62
Vezi că ai fluierat în biserică dacă sugerezi pe forum că transportul public NU este panaceul universal...
@ zapacitu
De acord, dar ar fi o risipă de bani când poti avea acelasi efect dând şcoala jos si largind acolo la 3 benzi pe sens, aşa cum de fapt era proiectul initial care a sucombat în '89.
Acolo se face dop pur si simplu pentru că între Baba Novac si Kaufland rămân doar (aproape) două benzi pe o şosea care în rest are 3 sau 4.
@Sorin62
Vezi că ai fluierat în biserică dacă sugerezi pe forum că transportul public NU este panaceul universal...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
133 313
Are si trollingul hazul lui. Pana la un punct. Va rog sa incetati. Ne pretindem a fi ceva mai mult decat o goarna opresciana gen bre365. Nu stiu unde erati dumneavostra pe la ultimele trei greve RATB si Metrorex. Eu eram in Bucuresti. Iar noi nu suntem "conchistadori-eliberatori" petrolisti. Suntem niste unii, la granita intre doua lumi ale petrolului. Petrom e un fulg in bataia viscolului geopolitic.
Propun suspendarea topicului pana la definitivarea pasajului Piata Sudului, care momentan nu are un termen clar de finalizare din motiv ca depaseste limita de timp la fonduri europene si diferenta ramasa nu apare bugetata la local. Sau chiar pe termen nelimitat pana vine cineva cu ceva serios pe hartie. Ma refer la PUZ complet. Ne umplem de bascalie inutil.
P.S. Copiati ca exemple ce-i mai prost, de peste tot, si mai rau cumulat, faceti colectie. Asta se numeste "monkey see, monkey do". Bucurestiul comunist cu zeci de mii de blocuri nu-i nici Viena nici Phoenix.
Sorin62 wrote:
Și există și orașe mari care nu au transport urban pe linie dedicată (tramvai, metrou) cum ar fi: https://en.wikipedia.org/wiki/Roads_and_freeways_in_metropolitan_Phoenix
Are si trollingul hazul lui. Pana la un punct. Va rog sa incetati. Ne pretindem a fi ceva mai mult decat o goarna opresciana gen bre365. Nu stiu unde erati dumneavostra pe la ultimele trei greve RATB si Metrorex. Eu eram in Bucuresti. Iar noi nu suntem "conchistadori-eliberatori" petrolisti. Suntem niste unii, la granita intre doua lumi ale petrolului. Petrom e un fulg in bataia viscolului geopolitic.
Propun suspendarea topicului pana la definitivarea pasajului Piata Sudului, care momentan nu are un termen clar de finalizare din motiv ca depaseste limita de timp la fonduri europene si diferenta ramasa nu apare bugetata la local. Sau chiar pe termen nelimitat pana vine cineva cu ceva serios pe hartie. Ma refer la PUZ complet. Ne umplem de bascalie inutil.
P.S. Copiati ca exemple ce-i mai prost, de peste tot, si mai rau cumulat, faceti colectie. Asta se numeste "monkey see, monkey do". Bucurestiul comunist cu zeci de mii de blocuri nu-i nici Viena nici Phoenix.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
133 313
Daca vreti sa sapati ceva intre BabaNovac-Dudesti (scoala monument al prostiei)-Laborator (Kaufland) atunci se ia frumos metroul si se modifica sa avem si noi o inelara adevarata. Se ia metroul din intersectia Baba Novac si nu se mai duce spre Rm. Valcea se duce in continuare pe sub Mihai Bravu pana la Mc. Donalds unde se intreapa in reteaua existenta si se face o statie noua. Iar carja aia de coteste in i de la Republica se lasa racord pana la Grigorescu unde rebruseaza. Fantoma aia de vine de la autostrada se duce mai departe pe sub Dudesti-Burebista-Unirii si de acolo mai vedem. Hai ca bat campii, dar asta e o solutie semi-morala. Bufonul curtii a sarit zona, a ajuns la Lizeanu-Vacarescu(Tunari).
zapacitu wrote:
Tibi, un ipotetic pasaj pe MB de la Baba Novac pana la Dristor ar putea fi construit bine-mersi fara sa afecteze noua cladire a lu Negoita (da, respectiva cladire se pare ca va fi sediul Primariei 3). Tot ce trebuie sa faca e sa mearga cu respectivul pasaj din lateralul galeriilor de metrou din zona dristor 2-muncii, urmand ca pe bucata dintre str. Dristorului si CRessu, pasajul sa "ajunga" sub actualele benzi de circulatie. Diferenta e minora.
Daca vreti sa sapati ceva intre BabaNovac-Dudesti (scoala monument al prostiei)-Laborator (Kaufland) atunci se ia frumos metroul si se modifica sa avem si noi o inelara adevarata. Se ia metroul din intersectia Baba Novac si nu se mai duce spre Rm. Valcea se duce in continuare pe sub Mihai Bravu pana la Mc. Donalds unde se intreapa in reteaua existenta si se face o statie noua. Iar carja aia de coteste in i de la Republica se lasa racord pana la Grigorescu unde rebruseaza. Fantoma aia de vine de la autostrada se duce mai departe pe sub Dudesti-Burebista-Unirii si de acolo mai vedem. Hai ca bat campii, dar asta e o solutie semi-morala. Bufonul curtii a sarit zona, a ajuns la Lizeanu-Vacarescu(Tunari).
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
zapacitu
Pai cand facem pasaju auto, sapam la -18 si lasam loc de galerii de metrou, daca vrei ...eventual facem loc si pentru un pasaj pietonal. Nu ca ar fi nevoie, dar sa mai ingropam si noi un pieton-doi
Gluma la o parte, daca P3 si-a tras sediu nou si a investit un purcoi de bani, nu se va demola in urmatorii 10-15 ani cladirea aia. Si pe urma va fi si mai veche si chaiar daca pleaca P3, tot monument istoric ajunge.
Deci va trebui o alta solutie... eu personal prevad pasaj. Daca sunt prosti, pasaj de dupa Baba Novac pana la Kaufland. Daca sunt destepti, de dinainte de intersectia Baba Novac pana la Kaufland, plus ingroparea (cu lifturi incluse) a trecerii de la Grigore Moisil (plus interzicere viraj stanga pe sensul spre sud).
...la urma urmei discutam de "visul lui Oprescu" si anume trafic in regim de drum expres pe inelele Bucurestiului. Adicatelea sa te invarti in cerc de bezmetic, pentru ca daca incerci sa iesi/intrii (de)pe respectivele inele, nu ai cum de ambuteiaje.
TibiV wrote:
@ zapacitu
De acord, dar ar fi o risipă de bani când poti avea acelasi efect dând şcoala jos si largind acolo la 3 benzi pe sens, aşa cum de fapt era proiectul initial care a sucombat în '89.
Acolo se face dop pur si simplu pentru că între Baba Novac si Kaufland rămân doar (aproape) două benzi pe o şosea care în rest are 3 sau 4.
Pai cand facem pasaju auto, sapam la -18 si lasam loc de galerii de metrou, daca vrei ...eventual facem loc si pentru un pasaj pietonal. Nu ca ar fi nevoie, dar sa mai ingropam si noi un pieton-doi
Gluma la o parte, daca P3 si-a tras sediu nou si a investit un purcoi de bani, nu se va demola in urmatorii 10-15 ani cladirea aia. Si pe urma va fi si mai veche si chaiar daca pleaca P3, tot monument istoric ajunge.
Deci va trebui o alta solutie... eu personal prevad pasaj. Daca sunt prosti, pasaj de dupa Baba Novac pana la Kaufland. Daca sunt destepti, de dinainte de intersectia Baba Novac pana la Kaufland, plus ingroparea (cu lifturi incluse) a trecerii de la Grigore Moisil (plus interzicere viraj stanga pe sensul spre sud).
...la urma urmei discutam de "visul lui Oprescu" si anume trafic in regim de drum expres pe inelele Bucurestiului. Adicatelea sa te invarti in cerc de bezmetic, pentru ca daca incerci sa iesi/intrii (de)pe respectivele inele, nu ai cum de ambuteiaje.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaje subterane Mihai Bravu (Dudești, Vitan, Laborator)
•
Choose destination