Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

633 posts, 204959 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasaj Centura Domnesti Tavi

Corect sss. Olteni este dincolo de centura dar daca ai un pret concret si recent te poate ajuta sa iti faci o imagine a zonei. Sper sa ajute cat de cat si informatia mea.

 


Re: Pasaj Centura Domnesti Nightwolf

Stai linistit, au dat mult! Stiu cazul unui coleg de birou care impreuna cu doi tovarasi au cumparat in 2008 trei parcele a aprox 1000 mp fiecare (parca, s-ar putea sa fie 800 sau 1200 nu mai stiu exact) cu 10 EUR/mp in Bragadiru. Au tras un drum de servitute lat de 6,5m, le-au trecut in intra-vilan si acu doi din ei cer 45EUR/mp NEGOCIABIL ... FARA UTILITATI!

 


Re: Pasaj Centura Domnesti bogdan10

Nightwolf wrote:
bogdan10 wrote:
@Nightwolf

In 2007 terenurile costau mai mult decat in prezent!


Ce vorbesti tu? In 2007 nu era intabulat nimic acolo. Se vindea teren agricol!!! Acum se vinde parcela "la sosea" ....

L.E.: Mi-am adus aminte de o speta care am avut-o in 2008 prin zona serelor ... alea de dupa V. Oltului ... pai in 2008 singurul punct de lumina era santierul si ce s-a construit din Cart. Latin. Dupa ce treceai de V. Oltulului mai mergeai aprox. 300-400m parca si dupa aia intrai in camp stanga -dreapta. Sa nu uitam totusi ca partea stanga in zona cart. Latin tine de Jud. IF de la intersectie cu str. Gladiolelor (parca!!). Nu gasesc decretul din 1976 a lu` Tovarasu` care e singurul act care stabileste limitele teritoriale ale Mun. Bucuresti. In rest era teren agricol tot!!


Pe Prelungirea Ghencea, sensul catre CB, Bragadiru incepe pe partea stanga, de la strada Maracineni iar pe partea dreapta este sectorul 6 - Bucuresti. In anul 2007 erau construite deja vile pe partea dreapta (sector 6) iar pe stanga erau in contructie multe vile, mare parte din ele pe stradutele adiacente care fac parte din IF (Bragadiru).
Am colegi de serviciu + cunostinte care au vile pe ambele parti ale soselei (sector 6 sau IF) iar cladirile lor au fost construite ori inainte de 2007 ori in perioada 2007 - 2008, iar terenurile si le cumparasera cu cativa ani mai devreme cand erau alte preturi.
Pana in anul 2000 era intr-adevar camp (teren viran) pe Prelungirea Ghencea (dupa sere), dar dupa anul 2000, incet-incet au inceput sa apara vile.

 


Re: Pasaj Centura Domnesti andrei11

Pe bune ? Eu spun ca e intoxicare de presa.

 


Re: Pasaj Centura Domnesti Nightwolf

Stai asa... sa ma ridic de jos...  :popa:  :popa:  :popa:

 


Re: Pasaj Centura Domnesti survola

A descoperit domnu director ca dacă se face pasajul se descongestioneaza zona...
Noroc că ne-a zis și nouă.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe Mircea G

Adevarul este ca doua benzi pe sens pentru o artera de penetratie in oras , este o realizare epocala ...pt 2015 ...parfum , pardon , bataie de joc ...macar daca avea si o locala ..

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Strapungere Str.Brasov-Sos.Alexandriei & pasaj la Bd.Ghe clt

Desi am trecut de vreo cateva ori pe acolo, mi se pare bataie de joc sa se faca doar 2 benzi/sens. Traficul este infernal pe acolo, minim 3 benzi/sens sunt necesare. 2 benzi/sens sunt de acord sa se faca daca vor pune tramvai pe mijloc, separat de trafic, green track ca pe L. Rebreanu. Altfel nu s-ar reduce in niciun fel traficul din acea zona, iar la centura un mare Park & Ride e necesar conectat la tramvai (tramvai care sa vina la intervale scurte de timp, sa fie fezabil).

 


Supralargire Prel. Ghencea si pasaj peste Sos. de Centura shoppy

Asta cu 3 benzi e abordare invechita care s-a dovedit gresita, strazile din oras nu au voie sa aiba mai mult de 2 benzi pe sens. De ce e nevoie sunt rutele alternative, vezi proiectul strapungerii pe Timisoara.

 


Re: Supralargire Prel. Ghencea si pasaj peste Sos. de Centur Costin

Discutiile despre cate benzi sunt optime prin Bucuresti s-au mutat in topicul "Eficienta transportului public si a transportului personal"

Revenind la subiect, aici avem o hotarare CGMB de declansare a procedurilor de expropriere, a fost aprobata cu scandal si discutii interesante, le gasiti in PV de sedinta (click dreapta → save as...). Hotararea o gasiti aici (Atentie, documentul e foarte mare si contine si niste planse pe care le voi pune in curand pe forum separat. Probabil o sa facem subforum pentru aceasta lucrare, cu sectiunile deja traditionale de stiri, discutii, documentatie tehnica si reportaje foto pentru cand vor incepe lucrarile)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

Aici cred ca se amâna lucrarea. Cine să mai ia șpaga? Asta e dilema lor.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

^^ http://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/955-hg01102015dtr
Proiect HG pentru exproprieri
Data publicării: 01.10.2015
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 12.10.2015

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Cum cum?!?! Ministerul Transporturilor?? Aaaaa?? Cum cum???  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Păi cum cum ?!
Doar supralargirea este la PMB, pasajul este la CNADNR, că DNCB este Drum Național...

Denumirea topicului ăsta este greşită dacă una din părţi nu îşi face treaba...
Atunci devin două topice distincte....  :lol:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use