Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321227 views
📖 Pagination options
- florinmaster
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
florinmaster
In jurul orei 19:00, autobuzul #6273 stationa in fata Sectiei 8 Politie cu parbrizul destul de sifonat.
In jurul orei 19:00, autobuzul #6273 stationa in fata Sectiei 8 Politie cu parbrizul destul de sifonat.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ikarus13
Incidentul de la Scoala Iancului s-a produs datorita unei altercatii intre doi calatori care s-au luat la cearta,apoi la bataie,unu dintre ei aplicand-ui un pumn in fata celuilalt. Un politist care se afla in autobuz a intervenit intre cei doi,dar a fost injunghiat de catre cel care lovise cu pumnul.Soferul autobuzului, alarmat de scandalul produs,a tras pe dreapta la bordura si a deschis usile,moment in care agresorul a coborât şi s-a indreptat catre cabina soferului. Agresorul a rupt stergătoarele şi a spart parbrizul de la autobuz. Cazul este in cercetare la secţia 8 poliţie.
Sursa: Tribuna RATB-istilor
Incidentul de la Scoala Iancului s-a produs datorita unei altercatii intre doi calatori care s-au luat la cearta,apoi la bataie,unu dintre ei aplicand-ui un pumn in fata celuilalt. Un politist care se afla in autobuz a intervenit intre cei doi,dar a fost injunghiat de catre cel care lovise cu pumnul.Soferul autobuzului, alarmat de scandalul produs,a tras pe dreapta la bordura si a deschis usile,moment in care agresorul a coborât şi s-a indreptat catre cabina soferului. Agresorul a rupt stergătoarele şi a spart parbrizul de la autobuz. Cazul este in cercetare la secţia 8 poliţie.
Sursa: Tribuna RATB-istilor
- Gabi23
-
Posted:
-
- florinmaster
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
florinmaster
Sigur este vorba de 6273 pentru ca era Euro 4 cu 273 in indicativ .
Sigur este vorba de 6273 pentru ca era Euro 4 cu 273 in indicativ .
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
A revenit după aproape 6 luni de ”conservare” #4400 de la Autobaza Militari. A stat imobilizat atâtea luni în principal din cauza alternatorului defect...
A revenit după aproape 6 luni de ”conservare” #4400 de la Autobaza Militari. A stat imobilizat atâtea luni în principal din cauza alternatorului defect...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Victor92
Dupa o pauza de aproape jumatate de an, s-a produs o minune la Autobaza Floreasca: 4931 a revenit la traseu incepand de azi.
Dupa o pauza de aproape jumatate de an, s-a produs o minune la Autobaza Floreasca: 4931 a revenit la traseu incepand de azi.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ikarus13
La toate autobazele o sa mai apara ce era tras pe dreapta. S-au adus piese.
La toate autobazele o sa mai apara ce era tras pe dreapta. S-au adus piese.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
Mai apar din cele care totuși nu sunt mult prea descompletate și au actele la zi. Mai dificil să revenină autobuze care stau imobilizate de ani de zile .
Mai apar din cele care totuși nu sunt mult prea descompletate și au actele la zi. Mai dificil să revenină autobuze care stau imobilizate de ani de zile .
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
Acum inteleg de ce nu porneau soferii AC-ul in autobuze... ca nu aveau motorina suficienta pentru cursa, stat in trafic si AC
Poate cu ocazia asta, ii iau la intrebari si despre starea precara in care au adus vehiculele autobazei...(multe dintre ele chiar sunt un pericol pentru calatori!)
Acum inteleg de ce nu porneau soferii AC-ul in autobuze... ca nu aveau motorina suficienta pentru cursa, stat in trafic si AC
Poate cu ocazia asta, ii iau la intrebari si despre starea precara in care au adus vehiculele autobazei...(multe dintre ele chiar sunt un pericol pentru calatori!)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
La Autobaza Titan e jale mare... multe din cele care circula sunt aproape sa se dezmembreze in trafic (mai ales cele Euro 3). Banuiesc ca cele trase pe dreapta sunt intr-o stare deplorabila. La capitolul mentenanta si curatenie, aceasta autobaza mai are multe de invatat.
La Autobaza Titan e jale mare... multe din cele care circula sunt aproape sa se dezmembreze in trafic (mai ales cele Euro 3). Banuiesc ca cele trase pe dreapta sunt intr-o stare deplorabila. La capitolul mentenanta si curatenie, aceasta autobaza mai are multe de invatat.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ikarus13
Nu e vina soferului de starea precara a autobuzului. Nu trebuie sa le faca el pe toate. Exista oameni in autobaza care trebuie sa se ocupe de starea lor tehnica si estetica. Da, poate sunt si unii soferi care nu dau drumul la AC intentionat dar aia sunt putini. Problema e ca nu sunt curele si freon pentru instalatie. Din cauza asta nu merge aerul conditionat
Nu e vina soferului de starea precara a autobuzului. Nu trebuie sa le faca el pe toate. Exista oameni in autobaza care trebuie sa se ocupe de starea lor tehnica si estetica. Da, poate sunt si unii soferi care nu dau drumul la AC intentionat dar aia sunt putini. Problema e ca nu sunt curele si freon pentru instalatie. Din cauza asta nu merge aerul conditionat
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Ultima data cand am verificat eu freonul nu era un consumabil, este un agent. Mai cu seama ca orice instalatie frigorifica are circuit inchis. Daca ai o instalatie care iti pierde freonul se cheama ca necesita reparatie. Degeaba bagi altul daca are pierderi.
Cu curelele... iar mi se pare un motiv jenant. O fi scumpa o curea? Mai scumpa ca tigarile? Dar ce s-a intamplat cu ele anyway? Ca ultimele 500 stele sunt relativ noi, n-au 8 ani.
Ultima data cand am verificat eu freonul nu era un consumabil, este un agent. Mai cu seama ca orice instalatie frigorifica are circuit inchis. Daca ai o instalatie care iti pierde freonul se cheama ca necesita reparatie. Degeaba bagi altul daca are pierderi.
Cu curelele... iar mi se pare un motiv jenant. O fi scumpa o curea? Mai scumpa ca tigarile? Dar ce s-a intamplat cu ele anyway? Ca ultimele 500 stele sunt relativ noi, n-au 8 ani.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ikarus13
Bine. O instalatie de aer conditionat este compusa din compresor, alternator, doua role intinzatoare pentru curea, plus cureaua plus filtre care trebuie schimbate la 10 mii de km etc etc. Nu lipseste doar o curea. Lipseste tot sistemul. Iar freon se pun 9,330 litri. Ala se consuma si el nu ramane acolo.
Bine. O instalatie de aer conditionat este compusa din compresor, alternator, doua role intinzatoare pentru curea, plus cureaua plus filtre care trebuie schimbate la 10 mii de km etc etc. Nu lipseste doar o curea. Lipseste tot sistemul. Iar freon se pun 9,330 litri. Ala se consuma si el nu ramane acolo.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
http://www.termo.utcluj.ro/if/if.pdf
Succes la lecturat. Succint o instalatie frigorifica generica este compusa din compresor, vaporizator, ventil de laminare si condensator plus tubulatura. Circuitul inchis in care circula agentul frigorific, in cazul nostru freon. Cum se actioneaza compresorul, cu curea, cu electromotor e alta mancare de peste. Si in opinia mea partea cea mai banala.
Cine v-a minitit ca "s-a dus freonul" doar v-a jupuit de niste bani.
http://www.termo.utcluj.ro/if/if.pdf
Succes la lecturat. Succint o instalatie frigorifica generica este compusa din compresor, vaporizator, ventil de laminare si condensator plus tubulatura. Circuitul inchis in care circula agentul frigorific, in cazul nostru freon. Cum se actioneaza compresorul, cu curea, cu electromotor e alta mancare de peste. Si in opinia mea partea cea mai banala.
Cine v-a minitit ca "s-a dus freonul" doar v-a jupuit de niste bani.
image002.jpg (28.59 KB; downloaded 2415 times)
📖 Pagination options