Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor

4815 posts, 1321227 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 344
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanţa autobuzelor florinmaster

In jurul orei 19:00, autobuzul #6273 stationa in fata Sectiei 8 Politie cu parbrizul destul de sifonat.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor ikarus13

Incidentul de la Scoala Iancului s-a produs datorita unei altercatii intre doi calatori  care s-au luat la cearta,apoi la bataie,unu dintre ei aplicand-ui un pumn in fata celuilalt. Un politist care se afla in autobuz a intervenit intre cei doi,dar a fost injunghiat de catre cel care lovise cu pumnul.Soferul autobuzului, alarmat de scandalul produs,a tras pe dreapta la bordura si a deschis usile,moment in care agresorul a coborât şi s-a indreptat catre cabina soferului. Agresorul a rupt stergătoarele şi a spart parbrizul de la autobuz. Cazul este in cercetare la secţia 8 poliţie.
Sursa: Tribuna RATB-istilor

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

Sigur e vorba despre autobuzul 6273?

 


Re: Mentenanţa autobuzelor florinmaster

Sigur este vorba de 6273 pentru ca era Euro 4 cu 273 in indicativ .

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

A revenit după aproape 6 luni de ”conservare” #4400 de la Autobaza Militari. A stat imobilizat atâtea luni în principal din cauza alternatorului defect...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Victor92

Dupa o pauza de aproape jumatate de an, s-a produs o minune la Autobaza Floreasca: 4931 a revenit la traseu incepand de azi.



 


Re: Mentenanţa autobuzelor ikarus13

La toate autobazele o sa mai apara ce era tras pe dreapta. S-au adus piese.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

Mai apar din cele care totuși nu sunt mult prea descompletate și au actele la zi. Mai dificil să revenină autobuze care stau imobilizate de ani de zile  :roll: .

 


Re: Stiri, noutati, perspective cris_m

Acum inteleg de ce nu porneau soferii AC-ul in autobuze... ca nu aveau motorina suficienta pentru cursa, stat in trafic si AC  :twisted:
Poate cu ocazia asta, ii iau la intrebari si despre starea precara in care au adus vehiculele autobazei...(multe dintre ele chiar sunt un pericol pentru calatori!)

 


Re: Mentenanţa autobuzelor cris_m

La Autobaza Titan e jale mare... multe din cele care circula sunt aproape sa se dezmembreze in trafic (mai ales cele Euro 3). Banuiesc ca cele trase pe dreapta sunt intr-o stare deplorabila. :popa: La capitolul  mentenanta si curatenie, aceasta autobaza mai are multe de invatat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective ikarus13

Nu e vina soferului de starea precara a autobuzului. Nu trebuie sa le faca el pe toate. Exista oameni in autobaza care trebuie sa se ocupe de starea lor tehnica si estetica. Da, poate sunt si unii soferi care nu dau drumul la AC intentionat dar aia sunt putini. Problema e ca nu sunt curele si freon pentru instalatie. Din cauza asta nu merge aerul conditionat

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

Ultima data cand am verificat eu freonul nu era un consumabil, este un agent. Mai cu seama ca orice instalatie frigorifica are circuit inchis. Daca ai o instalatie care iti pierde freonul se cheama ca necesita reparatie. Degeaba bagi altul daca are pierderi.
Cu curelele... iar mi se pare un motiv jenant. O fi scumpa o curea? Mai scumpa ca tigarile? Dar ce s-a intamplat cu ele anyway? Ca ultimele 500 stele sunt relativ noi, n-au 8 ani.

 


Re: Stiri, noutati, perspective ikarus13

Bine. O instalatie de aer conditionat este compusa din compresor, alternator, doua role intinzatoare pentru curea, plus cureaua plus filtre care trebuie schimbate la 10 mii de km etc etc. Nu lipseste doar o curea. Lipseste tot sistemul. Iar freon se pun 9,330 litri. Ala se consuma si el nu ramane acolo.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

http://www.termo.utcluj.ro/if/if.pdf
Succes la lecturat. Succint o instalatie frigorifica generica este compusa din compresor, vaporizator, ventil de laminare si condensator plus tubulatura. Circuitul inchis in care circula agentul frigorific, in cazul nostru freon. Cum se actioneaza compresorul, cu curea, cu electromotor e alta mancare de peste. Si in opinia mea partea cea mai banala.
Cine v-a minitit ca "s-a dus freonul" doar v-a jupuit de niste bani.
image002.jpg (28.59 KB; downloaded 2415 times)

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 344
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use