Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 390811 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
shoppy
Sambata am vazut un BM la linia 3 in Crangasi, nu tin minte sa mai fi vazut BM acolo, doar IVA.
Sambata am vazut un BM la linia 3 in Crangasi, nu tin minte sa mai fi vazut BM acolo, doar IVA.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Gabi23
Stau foarte des garate la linia 3, BM la Crângași, de ani de zile, nu doar IVA.
Stau foarte des garate la linia 3, BM la Crângași, de ani de zile, nu doar IVA.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Ce se intampla cu ventilatia IN BM-uri ? A introdus Metrorex vreun program de "economie" ? Din ce in ce mai des observ trenuri pe M3 fara ventilatia pornita sau cu ea data la minim....Totusi, a cam venit vara...
Ce se intampla cu ventilatia IN BM-uri ? A introdus Metrorex vreun program de "economie" ? Din ce in ce mai des observ trenuri pe M3 fara ventilatia pornita sau cu ea data la minim....Totusi, a cam venit vara...
- intelintel
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
intelintel
La minim nu exista ,functioneaza sau nu functioneaza fiind oprita de catre mecanic.
La minim nu exista ,functioneaza sau nu functioneaza fiind oprita de catre mecanic.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Aha, credeam ca exista mai multe viteze. Inseamna ca o opresc intentionat.
Aha, credeam ca exista mai multe viteze. Inseamna ca o opresc intentionat.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Tom
Ieri în jurul orei 16:45, trenul 1102+2102 circula fără călători. La intrarea în stație a claxonat lung, dar claxonul acestor trenuri este chiar caraghios. De ce nu s'a optat pentru un claxon de locomotivă?
Astăzi, trenul 1120 a oprit brusc de două ori înainte de Piața Unirii, apoi a plecat și a mers destul de încet până în stație. Mecanicul și-a cerut scuze "pentru disconfortul creat".
Este foarte neplăcut și nu e prima dată când aceste trenuri merg de parcă ar transporta cartofi.
Ieri în jurul orei 16:45, trenul 1102+2102 circula fără călători. La intrarea în stație a claxonat lung, dar claxonul acestor trenuri este chiar caraghios. De ce nu s'a optat pentru un claxon de locomotivă?
Astăzi, trenul 1120 a oprit brusc de două ori înainte de Piața Unirii, apoi a plecat și a mers destul de încet până în stație. Mecanicul și-a cerut scuze "pentru disconfortul creat".
Este foarte neplăcut și nu e prima dată când aceste trenuri merg de parcă ar transporta cartofi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
Claxon de locomotiva intr-o statie de metrou ? Cam cum ar suna, ti-ai imaginat ?
Claxon de locomotiva intr-o statie de metrou ? Cam cum ar suna, ti-ai imaginat ?
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Slasher1985
Pai, cum sa emita un zgomot asa de puternic? Mai sunt persoane cu probleme de inima. Acum cateva saptamani am asistat cum i s-a facut rau unui batranel, dupa ce personalul de la casierie a folosit acea trompeta de avertizare ca altcineva vroia sa intre fara sa plateasca. Pentru orice actiune de genul asta trebuie sa existe responsabilitate, nu stiu cine s-a gandit la un zgomot de avertizare asa de puternic sincer.
Pai, cum sa emita un zgomot asa de puternic? Mai sunt persoane cu probleme de inima. Acum cateva saptamani am asistat cum i s-a facut rau unui batranel, dupa ce personalul de la casierie a folosit acea trompeta de avertizare ca altcineva vroia sa intre fara sa plateasca. Pentru orice actiune de genul asta trebuie sa existe responsabilitate, nu stiu cine s-a gandit la un zgomot de avertizare asa de puternic sincer.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
mcosmin
Trenurile de metrou, indiferent cat de moderne sunt, nu pot sfida legile fizicii, in special cand vine vorba de inertie. Ar trebui sa fi mai fericit stiind ca sistemul automat de protectie a trenurilor functioneaza bine si previne diverse accidente mentinand o distanta corespunzatoare intre trenuri.
Tom wrote:
Ieri în jurul orei 16:45, trenul 1102+2102 circula fără călători. La intrarea în stație a claxonat lung, dar claxonul acestor trenuri este chiar caraghios. De ce nu s'a optat pentru un claxon de locomotivă?
Astăzi, trenul 1120 a oprit brusc de două ori înainte de Piața Unirii, apoi a plecat și a mers destul de încet până în stație. Mecanicul și-a cerut scuze "pentru disconfortul creat".
Este foarte neplăcut și nu e prima dată când aceste trenuri merg de parcă ar transporta cartofi.
Trenurile de metrou, indiferent cat de moderne sunt, nu pot sfida legile fizicii, in special cand vine vorba de inertie. Ar trebui sa fi mai fericit stiind ca sistemul automat de protectie a trenurilor functioneaza bine si previne diverse accidente mentinand o distanta corespunzatoare intre trenuri.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
Parerea mea sincera este ca mentinerea distantei de siguranta intre trenuri trebuie facuta prin franari normale si nu de urgenta. Daca ai masina, ce ar fi ca la fiecare frana sa apesi pedala pana la fund ? Daca se mergea pe sistem BLA nu existau franari bruste cand linia e ocupata. Sa inteleg ca noul sistem implementat e mai performant decat BLA - ul ? Nu stiu, intreb.
Parerea mea sincera este ca mentinerea distantei de siguranta intre trenuri trebuie facuta prin franari normale si nu de urgenta. Daca ai masina, ce ar fi ca la fiecare frana sa apesi pedala pana la fund ? Daca se mergea pe sistem BLA nu existau franari bruste cand linia e ocupata. Sa inteleg ca noul sistem implementat e mai performant decat BLA - ul ? Nu stiu, intreb.
- mcosmin
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
In ultima vreme, cel putin pe M3 in Militari, am senzatia ca se merge "manual".
In ultima vreme, cel putin pe M3 in Militari, am senzatia ca se merge "manual".
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
shoppy
E mai performant, e cam ca TMV-ul, apoi informatiile sunt transmise digital in cabina, nu se mai bazeaza pe faptul ca mecanicul se uita prin parbriz si citeste semnificatiile semnalelor.
Apoi sistemul face si niste previziuni, adica daca un tren merge cu 80 atunci si trenul urmator poate merge la 2 blocuri in urma tot cu 80, problema e ca daca trenul din fata face o franare de urgenta atunci si cel de la 2 blocuri in urma o sa faca franare de urgenta. Asta teoretic, practic se mai ameteste si sistemul, se mai face si alternanta la Eroilor si Grigorescu, deci distractie.
E mai performant, e cam ca TMV-ul, apoi informatiile sunt transmise digital in cabina, nu se mai bazeaza pe faptul ca mecanicul se uita prin parbriz si citeste semnificatiile semnalelor.
Apoi sistemul face si niste previziuni, adica daca un tren merge cu 80 atunci si trenul urmator poate merge la 2 blocuri in urma tot cu 80, problema e ca daca trenul din fata face o franare de urgenta atunci si cel de la 2 blocuri in urma o sa faca franare de urgenta. Asta teoretic, practic se mai ameteste si sistemul, se mai face si alternanta la Eroilor si Grigorescu, deci distractie.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
mcosmin
Nu. Se merge cu ATC.
Pe M1 si M3, pe tronsoanele necomune se merge perfect cu ATC. Numai pe tronsonul comun mai sughita.
sab wrote:
In ultima vreme, cel putin pe M3 in Militari, am senzatia ca se merge "manual".
Nu. Se merge cu ATC.
Pe M1 si M3, pe tronsoanele necomune se merge perfect cu ATC. Numai pe tronsonul comun mai sughita.
📖 Pagination options