Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CH (#402 - #405)

603 posts, 205576 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) Rathgeber2523

405
Picture 067.jpg (188.36 KB; downloaded 4475 times)

 


Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) Gabi23

405 a ajuns la aproximativ 75000 km efectuaţi, la 2 ani şi jumătate de la intrarea în exploatare.

 


Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) Rathgeber2523

Victor92 wrote:
LF-ul 403.

Si de la mine 402 si 405
402.jpg (221.48 KB; downloaded 3976 times)

405.jpg (220.93 KB; downloaded 3975 times)

 


Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) georgica2704

Sunt destule linii bune pentru ele : 7,8,11,35,44,47. Dar RATB le rupe pe sinele de pe Sincai.  :evil:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) Utilizator anonim

E putin atins 403, din pacate traficul infernal de pe tronsonul Razoare - Iancului face inevitabile asemenea incidente, si daca stai cu ochii in 4 tot iti apare vreun cretino-idiot care vireaza cand nu te astepti...

403.JPG (510.04 KB; downloaded 4402 times)

 




Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) Victor92

404 intr-un cadru mai diferit - Calea Dudesti.
404 - R - 3.10.2014.JPG (345.38 KB; downloaded 3820 times)

 


Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) Gabi

Azi dimineata am vazut un Bucur LF ce se indrepta spre Ghencea, pe la 7:20, si cu afisajul inchis. Oare ce cauta la Ghencea? Stie cineva? :?:

 


Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) URANUS

Sursa: B365.RO

Cinci tramvaie noi la RATB, în 2015, trei modernizate şi 20 de automate noi pentru cartele

RATB a primit, în 2015, 545 milioane lei pentru subvenţie şi 34 de milioane de lei pentru investiţii. Conform viceprimarului Cornel Pieptea, suma dedicată investiţiilor va fi folosită pentru tramvaie şi automate pentru eliberarea cartelelor.

Consilierii generali ai PNL au susţinut o serie de amendamente, luni, la proiectul de buget propus de Primăria Capitalei. Conform viceprimarul Cornel Pieptea, aceştia au obţinut, printre altele, majorarea subvenției la RATB, de la 530 mil. lei la 545 mil. lei şi o majorare de la 6 mil. la 34 mil. lei, la investiţii. VEZI AICI BUGETUL PMB PE 2015.

"Vor putea fi construite cinci tramvaie Bucur, se vor moderniza trei tramvaie și se vor introduce 20 de automate pentru eliberarea cartelelor RATB", informează Cornel Pieptea, printr-un comunicat de presă.

"Prin aceste investiții nu vom realiza doar modernizarea parcului de transport al RATB, dar vom asigura și un flux de activitate pentru uzina regiei, unde 800 de oameni își doresc să muncească și așteaptă în acest sens comenzi de la Primărie.", adaugă viceprimarul.

http://www.b365.ro/cinci-tramvaie-noi-p...28247.html

 


Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) cris_m

Dimineata, la Dristor, 405 rula in mare viteza dinspre Dudesti cu afisajul "probe" (cred ca mergea la URAC). Toate acestea, spre "bucuria" multimii care astepta tramvaiul de mai bine de 10 minute. Noroc ca din spate veneau 401 si un CH-PPC... :roll:

 


Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) Rathgeber2523

Situatia Tramvaielor BUCUR LF-CH
-----
402 - Apt de traseu
403 - Retras, cu rulmentii
404 - Retras, cu rulmentii
405 - Retras, cu rulmentii

 


Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) PaulIP

Deci din 13 Bucurele, 5 sunt retrase "cu rulmentii". Asta in conditiile in care tramvaiele astea de abia au 3 ani (cel mult)... O fi si linia aia sinistra OR de pe Sincai de vina, dar parca " lacustele" depasesc V3A urile la capitolul defectiuni. Stau in zona, deci vad si aud "situatia" des...
Deh, progresul... :?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011) 133 313

Vorbim de 4 boghiuri vs. 3 boghiuri. E cu totul alta poveste si nu vreau sa vad o concluzie gen LF sucks, V3A rulls.  Rulmentii nu sunt facuti sa dai cu ei de caldaram. LF-urile nu sunt construite pentru macadam din start. Nu alergi cu ele pe otelul rosu pana se rup rulmentii de presiune si te trezesti cu corpurile pe asfalt ca la Colentina, ca au alta constructie. Si vreau sa mai zic ca daca bagi un Imperio sau un Pesa pe Nerva Traian risca nici sa nu ajunga pana la la Sura Mare din prima. Este un miracol ca tronsonul asta mai sta deschis circulatiei. Sau nu un miracol ci o inconstienta. LF-urile nu sunt lasate sa umble cu reductoarele huruind si sa ia foc prin trafic, de aia sunt retrase mai des. Nu sunt la fel de perisabile ca tarabele Victoriei. De fapt mai nimic de pe la Dudesti nu prea ia foc si nu suna la fel ca restul.

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435264 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use