Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: Proiectul ONG Metrou Ușor de eficientizare a traseelor RATB (2015)

33 posts, 19705 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R Mircea G

subway guru wrote:
Aveti un protocol/conventie/agreement cu PMB?...ca e singura institutie ce ar putea fi interesata...

Ce gluma !
...cum gluma este si asta " eficientizarea transportului public " care este sinonim cu desfintarea transportului , in multe cazuri ...

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R Costin

subway guru: am inceput discutiile intai cu RATB. De principiu, ei au reactionat pozitiv. Vom ajunge si la Directia Transporturi din PMB, speram, cat mai repede. O varianta alternativa ar fi sa colaboram doar cu RATB cand va fi SA (si va depinde mai putin de PMB).

Mircea G: asta ai inteles din proiectul nostru?...

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R aztec

2 mici comentarii de imbunatatire in opinia proprie.
Includerea autogarilor in plan, cel putin la intermodale cum e cel din militari -pacii(cevad ca lipseste) pt ca sunt importante pt navestisti.
A doua propunere, remodificarea numerotari pt transportul de noapte, pe sectoare si linii de ex cele care meg in zona sect 1 sa includa numarul sect gen N11x, cele din 2 N12x si sect 6 N16x unde x sunt diversele linii pe aceasi directie... Asta pt a exclude confuzile de numerotare de acum unde numarul 1104 merge in tr-o zona si numarul urmator in alta total opusa, fiind  o linie folosita ocazional, iar transbordarea ar fi mai eficienta si mai rapida

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R Robert24

Multumim aztec pentru comentarii!
1. Autogarile deja le-am mentionat in versiunea updatata alaturi de P+R. Nu au ce cauta in mijlocul orasului pe stradute, prin curti etc.
2. Si noi ne-am gandit la o renumerotare a liniilor de noapte, ideea ta e chiar foarte buna. Doar ca cei din RATB sunt destul de reticenti cand vine vorba de o renumerotare (a se vedea exemplele lui 601 sau 682, care prima nu mai este linie speciala de ani buni, iar a doua nici macar nu a fost linie temporara vreodata). Oricum o sa le propunem renumerotarea liniilor de noapte.

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R cris_m

Felicitari pentru poriectul realizat!

Eu cred ca ar fi mai bine ca 70 si 92 sa aiba trasee diferite, totusi, deoarece se dubleaza pe 95% din traseu. Eu l-as duce pe unul din ele pana in Drumul Taberei, intrucat Balta Alba ar ramane singurul cartier fara o legatura de troleibuz cu Drumul Taberei.
As include si un capitol despre liniile de autobuze, despre fluxurile de calatori, despre unele trasee inutile in zone in care nu genereaza trafic etc

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R andrei11

Cu chiu cu vai intr-un interval rezonabil de timp Dr. Taberei o sa fie legat de Balta Alba cu metroul. Nu cred ca e oportun reactivarea fostului 84.

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R freyutz

S-ar putea sa ating cateva corzi sensibile, dar scoaterea gratuitatii permanente pentru anumite categorii de calatori, spre exemplu pensionarii, cred ca ar fi o idee destul de buna. Ba mai mult, as propune gratuitate pentru acestia, intre anumite intervale orare,in afara orelor de varf. Astfel s-ar omogeniza mult mai bine fluxul de calatori pe anumite intervale orare. Parerea mea...

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R Robert24

Asta e si parerea noastra. Doar ca PMB nu vrea sa auda asta. Pensionarii inseamna un electorat baban....  :evil:

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R survola

O idee bună, dar greu de implementat, asta cu pensionarii.

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R 2fst4u

Cateva observatii din partea mea:
- linia N103 ar fi bine sa fie prelungita in cartierul 23 August, eventual pana la Isovolta. Sunt mii de oameni care locuiesc in acea zona.
- B7 dubleaza linia 1, care este argumentul?
- A3 dubleaza autobuzul 246, in locul acestei investitii ar fi mai utila legatura Nicolae Grigorescu - Soseuau Oltenitei care ar elibera autobuzele 102 si 202.

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R PaulIP

...si ca s-a adus in discutie de liniile 102 si 202, oare acestea nu pot fi reunificate?
Mi s-a parut de la bun inceput ca "divizarea" lor a fost o manevra smechera pentru ca publicul calator sa plateasca mai mult...

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R andrei11

Nu se plateste mai mult, cei cu abonament general asta e, <<ghinion>>, cei care nu plateau nu platesc neam, iti dai seama. S-au pacalit numai aia cu abonament pe o linie / pe doua linii, dar astia sunt putini.

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R radu73

Este bine realizat ... ideea traseului liniei 90 prin str. Moinesti este f. buna.

 


Re: Proiectul ONG Metrou Usor de eficientizare a traseelor R survola

Ce soluție aveți în vedere pentru scurtarea staționarii la semaforul de la Piața Charles de Gaulle pentru 301 pe sensul spre Piața Romană? Eu am o idee, as vrea să fie și legală.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434813 posts in 5413 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use