Topic: Repartizarea tramvaielor
2138 posts, 549789 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
La Alexandria sunt foarte multe vagoane indisponibile (sau folosite exagerat de mult pe linia 32), prin urmare astăzi au reușit să-l trimită pe #280 cu pantograf clasic Se pare că au uitat prea repede: viewtopic.php?f=20&t=2439#p100448
Ce-i drept, dacă n-ar fi fost acest vagon, putea fi încă un tur lipsă. Săptămâna trecută, au fost zile când au lipsit și 9 ture de la ambele depouri, atât de groaznic s-a ajuns...
La Alexandria sunt foarte multe vagoane indisponibile (sau folosite exagerat de mult pe linia 32), prin urmare astăzi au reușit să-l trimită pe #280 cu pantograf clasic Se pare că au uitat prea repede: viewtopic.php?f=20&t=2439#p100448
Ce-i drept, dacă n-ar fi fost acest vagon, putea fi încă un tur lipsă. Săptămâna trecută, au fost zile când au lipsit și 9 ture de la ambele depouri, atât de groaznic s-a ajuns...
280 - 41 - 21.04.2015.JPG (135.17 KB; downloaded 2383 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Rathgeber2523
Pe linia 1, sunt lipsa in total 9 ture : 4 de la Victoria (2 ture din 1 Serban Voda si 2 ture din 1 Sos.Viilor) si de la Dudesti 5 ture (3 ture din 1 Serban Voda si 2 ture din linia 1 Sos.Viilor)
Iar astazi 21.04.2015 au iesit minus in traseu 55 de Tramvaie si Troleibuze, numai 15 lipsa la depoul Bucurestii Noi
Pe linia 1, sunt lipsa in total 9 ture : 4 de la Victoria (2 ture din 1 Serban Voda si 2 ture din 1 Sos.Viilor) si de la Dudesti 5 ture (3 ture din 1 Serban Voda si 2 ture din linia 1 Sos.Viilor)
Iar astazi 21.04.2015 au iesit minus in traseu 55 de Tramvaie si Troleibuze, numai 15 lipsa la depoul Bucurestii Noi
- marian51
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian51
Deci asta era motivul pt care 280 cu pantograf clasic era ieri in 41, plus 275 care avea patina de aluminiu.Eu cei putin de la marele accident nu am mai vazut cu pantograf clasic in 41.
Deci asta era motivul pt care 280 cu pantograf clasic era ieri in 41, plus 275 care avea patina de aluminiu.Eu cei putin de la marele accident nu am mai vazut cu pantograf clasic in 41.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Victor92
Vai...cum de nu au tramvaie cei de la Dudesti care mereu tin vagoane de "muzeu" in depou din motive numai de catre sefi cunoscute?
Vai...cum de nu au tramvaie cei de la Dudesti care mereu tin vagoane de "muzeu" in depou din motive numai de catre sefi cunoscute?
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
DAF SB220
Din ce stiam eu, dep. Dudesti avea parc suplimentar. Nu au decat 3 CHPPC-uri trase pe dreapta (4026, 4027 si 4047-accidentate toate), doua sau mai multe V3A-uri (112 care va fi transferat, 156 si probabil inca una), cam jumate din parcul LF-urilor si toate tramvaiele V3A-EPC papagal. Cei de la Victoria o duc mai rau la vagoane...
Din ce stiam eu, dep. Dudesti avea parc suplimentar. Nu au decat 3 CHPPC-uri trase pe dreapta (4026, 4027 si 4047-accidentate toate), doua sau mai multe V3A-uri (112 care va fi transferat, 156 si probabil inca una), cam jumate din parcul LF-urilor si toate tramvaiele V3A-EPC papagal. Cei de la Victoria o duc mai rau la vagoane...
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
florin.lifticariu
Scuze pentru off-topic.....vagoanele tamponate in pasaj mai circula acum ?
Scuze pentru off-topic.....vagoanele tamponate in pasaj mai circula acum ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Au fost reparate relativ repede (câteva luni) și circulă de atunci, #300 chiar este titular pe linia 41. 296 a stat defect din alte motive prin 2013-2014.
Au fost reparate relativ repede (câteva luni) și circulă de atunci, #300 chiar este titular pe linia 41. 296 a stat defect din alte motive prin 2013-2014.
- marian51
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian51
Linia 41 a ramas cu 35 de ture cred ca 15 de la Buc.Noi si 20 Alexandria, deci din ce in ce mai bine.Pana acum si vara avea mai multe ture adica cel putin 38.
Linia 41 a ramas cu 35 de ture cred ca 15 de la Buc.Noi si 20 Alexandria, deci din ce in ce mai bine.Pana acum si vara avea mai multe ture adica cel putin 38.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Dacă nu s-ar mai staționa atâta la capete ar fi sufiente 35 de ture. În special la Ghencea, în mod normal nu ar avea ce sa caute mai mult de 2-3 tramvaie. Staționează mult mai mult decât este necesar, asta e una din problemele liniei. Timpii de parcurs au fost lungiți foarte mult pentru a se circula cât mai lent, ca pe liniile 24/45 sau 8/11/32. Iar când se strică un vagon și da peste cap linia începe show-ul... în urmă cu câteva minute vagonul #300 s-a defectat și a fost impins cu #068 până în spatele lui #311, care l-a preluat sa-l duca spre Ghencea. Fiind la oră de vârf cu multi călători, imaginați-vă ce e acum în stații. Lujerului si Crângași sunt pline până la refuz... Norocul meu e că pe sensul opus încă se circulă cât de cât decent.
Dacă nu s-ar mai staționa atâta la capete ar fi sufiente 35 de ture. În special la Ghencea, în mod normal nu ar avea ce sa caute mai mult de 2-3 tramvaie. Staționează mult mai mult decât este necesar, asta e una din problemele liniei. Timpii de parcurs au fost lungiți foarte mult pentru a se circula cât mai lent, ca pe liniile 24/45 sau 8/11/32. Iar când se strică un vagon și da peste cap linia începe show-ul... în urmă cu câteva minute vagonul #300 s-a defectat și a fost impins cu #068 până în spatele lui #311, care l-a preluat sa-l duca spre Ghencea. Fiind la oră de vârf cu multi călători, imaginați-vă ce e acum în stații. Lujerului si Crângași sunt pline până la refuz... Norocul meu e că pe sensul opus încă se circulă cât de cât decent.
- marian51
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian51
Problema este ca in loc de o linie rapida, care sa aiba semnalizare preferentiala, asa zisul" metrou usor", au preferat sa o transforme iar intr-o linie de tramvai normala, pe care mai ai si restrictii.Acum daca incepi sa scoti vag fara ca viteza sa creasca, precis o sa avem iar parte de tramvaie supra-aglomerate.
Problema este ca in loc de o linie rapida, care sa aiba semnalizare preferentiala, asa zisul" metrou usor", au preferat sa o transforme iar intr-o linie de tramvai normala, pe care mai ai si restrictii.Acum daca incepi sa scoti vag fara ca viteza sa creasca, precis o sa avem iar parte de tramvaie supra-aglomerate.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Florinds
Sa vedem ce se va intampla cand toate tramvaiele din Bucuresti vor fi doar 35, pentru ca spre asta ne indreptam.
Degeaba cumperi doua pe an daca ti se strica 20 si n-ai bani de piese.
Sa vedem ce se va intampla cand toate tramvaiele din Bucuresti vor fi doar 35, pentru ca spre asta ne indreptam.
Degeaba cumperi doua pe an daca ti se strica 20 si n-ai bani de piese.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Vagonul V3A-93 #161 a fost transferat începând cu luna septembrie 2015 de la Depoul Dudești la Depoul Titan, începând să circule pe liniile acestui depou. (ex. astăzi a fost utilizat pe linia 27)
Vagonul V3A-93 #161 a fost transferat începând cu luna septembrie 2015 de la Depoul Dudești la Depoul Titan, începând să circule pe liniile acestui depou. (ex. astăzi a fost utilizat pe linia 27)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Rathgeber2523
Si 293 a fost transferat, la Depoul Titan
Gabi23 wrote:
Vagonul V3A-93 #161 a fost transferat începând cu luna septembrie 2015 de la Depoul Dudești la Depoul Titan, începând să circule pe liniile acestui depou. (ex. astăzi a fost utilizat pe linia 27)
Si 293 a fost transferat, la Depoul Titan
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
133 313
Bizare rau aparitiile de cupluri Tatra in 47 in weekend, cu 1-2 calatori. Cuplurile de week-endul asta: 3323+3395 si 3350+3349.
Bizare rau aparitiile de cupluri Tatra in 47 in weekend, cu 1-2 calatori. Cuplurile de week-endul asta: 3323+3395 si 3350+3349.
📖 Pagination options