Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 615396 views
📖 Pagination options
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Ti-am raspuns aici https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=104&t=1109&p=174167#p174167
Ti-am raspuns aici https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=104&t=1109&p=174167#p174167
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
Sursa: B365.RO
Un milion de euro pentru conectarea aeroportului Otopeni cu calea ferată și autostrăzile
Uniunea Europenă va cofinanța cu un milion de euro un proiect care prevede realizarea de noi legături între aeroportul Henri Coandă București, linia de cale ferată Brașov-București-Slobozia-Constanța și rețeaua de autostrăzi din România. Proiectul trebuie încheiat până în luna decembrie 2015. Banii vor fi folosiți pentur studii de fezabilitate.
Proiectul, cofinanțat de UE cuprinde studii de fezabilitate, juridice și de mediu în vederea proiectării de noi legături între aeroportul Henri Coandă București, linia de cale ferată Brașov-București-Slobozia-Constanța și rețeaua de autostrăzi din România.
Studiile fac parte dintr-un proiect mai mare, care cuprinde construcția unui terminal multimodal pentru transport de marfă și pasageri, în regiunea București-Ilfov, lângă orașul Otopeni, la intersecția dintre autostrada care leagă Constanța (România) de Budapesta (Ungaria) și calea ferată dintre Constanța și Nürnberg/Dresda (Germania).
Proiectul a fost selectat pentru finanțare din partea UE, cu ajutorul experților externi, în cadrul Cererii anuale de propuneri TEN-T 2013, secțiunea de proiecte prioritare. Implementarea sa va fi monitorizată de INEA, Agenția Executivă pentru Inovare și Rețele a Comisiei Europene.
Proiectul trebuie încheiat până în luna decembrie 2015.
http://www.b365.ro/un-milion-de-euro-pe...27188.html
Sursa: B365.RO
Un milion de euro pentru conectarea aeroportului Otopeni cu calea ferată și autostrăzile
Uniunea Europenă va cofinanța cu un milion de euro un proiect care prevede realizarea de noi legături între aeroportul Henri Coandă București, linia de cale ferată Brașov-București-Slobozia-Constanța și rețeaua de autostrăzi din România. Proiectul trebuie încheiat până în luna decembrie 2015. Banii vor fi folosiți pentur studii de fezabilitate.
Proiectul, cofinanțat de UE cuprinde studii de fezabilitate, juridice și de mediu în vederea proiectării de noi legături între aeroportul Henri Coandă București, linia de cale ferată Brașov-București-Slobozia-Constanța și rețeaua de autostrăzi din România.
Studiile fac parte dintr-un proiect mai mare, care cuprinde construcția unui terminal multimodal pentru transport de marfă și pasageri, în regiunea București-Ilfov, lângă orașul Otopeni, la intersecția dintre autostrada care leagă Constanța (România) de Budapesta (Ungaria) și calea ferată dintre Constanța și Nürnberg/Dresda (Germania).
Proiectul a fost selectat pentru finanțare din partea UE, cu ajutorul experților externi, în cadrul Cererii anuale de propuneri TEN-T 2013, secțiunea de proiecte prioritare. Implementarea sa va fi monitorizată de INEA, Agenția Executivă pentru Inovare și Rețele a Comisiei Europene.
Proiectul trebuie încheiat până în luna decembrie 2015.
http://www.b365.ro/un-milion-de-euro-pe...27188.html
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ByOnu
Puteai sa pui doar asta...
Puteai sa pui doar asta...
URANUS wrote:
Banii vor fi folosiți pentur studii de fezabilitate.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
TibiV
Stiti strada Grigore Moisil, care uneste Bdul. Lacul Tei cu Barbu Vacarescu? Moisil este strada care continua de fapt strazile Lizeanu si Maica Domnului dupa intersectia cu Bdul. Lacul Tei, si care se continua cu strada Gh.Titeica care ajunge chiar in Vacarescu.
Ei bine, se pare ca va deveni cu sens unic dispre Barbu Vacarescu spre Lacul Tei.
Am trecut azi pe acolo si erau montate o multime de semne noi-noute, invelite insa in folii de plastic.
Eu mergeam dinspre Lacul Tei spre B.Vacarescu, asa ca am facut ochii mari cand mi-am dat seama ca in curan nu o sa mai pot face acel traseu. Iata dovezile....
Stiti strada Grigore Moisil, care uneste Bdul. Lacul Tei cu Barbu Vacarescu? Moisil este strada care continua de fapt strazile Lizeanu si Maica Domnului dupa intersectia cu Bdul. Lacul Tei, si care se continua cu strada Gh.Titeica care ajunge chiar in Vacarescu.
Ei bine, se pare ca va deveni cu sens unic dispre Barbu Vacarescu spre Lacul Tei.
Am trecut azi pe acolo si erau montate o multime de semne noi-noute, invelite insa in folii de plastic.
Eu mergeam dinspre Lacul Tei spre B.Vacarescu, asa ca am facut ochii mari cand mi-am dat seama ca in curan nu o sa mai pot face acel traseu. Iata dovezile....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
- zapacitu
-
Posted:
-
- Serban
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Mai multe, deh.
Problema sunt sensurile astea unice cretine. Practic e impoisibil de ajuns in zona Aviatorilor de pe inelul central (in principiu zona Colentina-Stefan cel Mare), din cauza sensurilor unice. Variantele evidente (Petricani si Dorobanti) sunt oricum hiper-aglomerate la ore de varf, in conditiile in care acum se pot folosi si Floreasca si Barbu Vacarescu. Cei care incearca sa ajunga in nord prin Dorobanti au vreo doua dopuri mari de trecut: Dorobanti, aglomerat si acum si langa ambasada Chinei, aglomerat si acum.
Impreuna cu ineptia de sens unic de pe Polona si Dorobanti (cozi interminabile daca incerci sa ajungi de la Ase/Gradina Icoanei spre Stefan, plus aglomeratie si mai mare decat de obicei de la Ase la Victoriei), practic se blocheaza traficul din centru spre nord. Avantajul e stric pentru directia nord-sud si nici acolo prea mare, din cauza segmentarii bulevardului Stefan cel Mare cu prea multe semafoare mari (Barbu V., Floreasca, Perla, Roma).
Logic ar fi fost ca Dorobanti sa fie dublu sens, iar Floreasca si Barbu Vacarescu sa fie sensuri unice pereche. Insa un destept a decis ca Floreasca sa nu permita accesul de la jumatate spre nord...
Mai multe, deh.
Problema sunt sensurile astea unice cretine. Practic e impoisibil de ajuns in zona Aviatorilor de pe inelul central (in principiu zona Colentina-Stefan cel Mare), din cauza sensurilor unice. Variantele evidente (Petricani si Dorobanti) sunt oricum hiper-aglomerate la ore de varf, in conditiile in care acum se pot folosi si Floreasca si Barbu Vacarescu. Cei care incearca sa ajunga in nord prin Dorobanti au vreo doua dopuri mari de trecut: Dorobanti, aglomerat si acum si langa ambasada Chinei, aglomerat si acum.
Impreuna cu ineptia de sens unic de pe Polona si Dorobanti (cozi interminabile daca incerci sa ajungi de la Ase/Gradina Icoanei spre Stefan, plus aglomeratie si mai mare decat de obicei de la Ase la Victoriei), practic se blocheaza traficul din centru spre nord. Avantajul e stric pentru directia nord-sud si nici acolo prea mare, din cauza segmentarii bulevardului Stefan cel Mare cu prea multe semafoare mari (Barbu V., Floreasca, Perla, Roma).
Logic ar fi fost ca Dorobanti sa fie dublu sens, iar Floreasca si Barbu Vacarescu sa fie sensuri unice pereche. Insa un destept a decis ca Floreasca sa nu permita accesul de la jumatate spre nord...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Nu...logic ar fi ca Floreasca sa fie in continuare cu sens unic catre nord, iar intrarea la UPU Floreasca sa fie reamenajata cu accese direct din intersectie, nu cum e acum. Logic ar fi fost ca Barbu Vac. sa fie invers, continuand cu Tunari si linia de tramvai de pe Tunari sa fie data spre bordura din stanga. Logic ar fi fost multe INSA din pacate nu se poate pentru ca s-au investit in reabilitari fara a vedea in ansamblu sau viitor (cum vrei sa-i spui).
Nu...logic ar fi ca Floreasca sa fie in continuare cu sens unic catre nord, iar intrarea la UPU Floreasca sa fie reamenajata cu accese direct din intersectie, nu cum e acum. Logic ar fi fost ca Barbu Vac. sa fie invers, continuand cu Tunari si linia de tramvai de pe Tunari sa fie data spre bordura din stanga. Logic ar fi fost multe INSA din pacate nu se poate pentru ca s-au investit in reabilitari fara a vedea in ansamblu sau viitor (cum vrei sa-i spui).
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Pai da, asta am zis si eu: Floreasca sens unic S->N (pana la capat, nu pana unde se termina propunerea) si BV sens unic N->S. Probabil asta ar implica ceva la intersectia de sub pasajul Pipera.
Iar UPU... eu personal ma abtin. E cel putin ciudat pe acolo cu ambulantele, si la intrare si la iesire...
Pai da, asta am zis si eu: Floreasca sens unic S->N (pana la capat, nu pana unde se termina propunerea) si BV sens unic N->S. Probabil asta ar implica ceva la intersectia de sub pasajul Pipera.
Iar UPU... eu personal ma abtin. E cel putin ciudat pe acolo cu ambulantele, si la intrare si la iesire...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
UPU se poate rezolva fff simplu dar nu se vrea. Nu ar mai avea Branisteanu unde sa-si parcheze GLK-ul. Acolo noi am dat doua solutii complete de acces si fata si spate DAR trebuiau renuntate la locurile alea de parcare din fata blocului de langa si nu s-a vrut. Daca ne ascultau, puteau face si statie TAXI la intrarea in spital, frumos, elegant etc .. dar neah ...
UPU se poate rezolva fff simplu dar nu se vrea. Nu ar mai avea Branisteanu unde sa-si parcheze GLK-ul. Acolo noi am dat doua solutii complete de acces si fata si spate DAR trebuiau renuntate la locurile alea de parcare din fata blocului de langa si nu s-a vrut. Daca ne ascultau, puteau face si statie TAXI la intrarea in spital, frumos, elegant etc .. dar neah ...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
S-a cam terminat asfaltarea trotuarelor intre Universitate si Iancului. Rezultatul... tre' sa vezi ca sa crezi. Valurile (asfaltului) sunt ca la Mamaia si cucuiele ca la traumatismul cranio-cerebral pe care l-a pierdut Oprescu prin camera de garda a primariei. Drumul intre Tarlale e lux pe langa asta. Atata doar ca este curat, ca orice lucru nou.
S-a cam terminat asfaltarea trotuarelor intre Universitate si Iancului. Rezultatul... tre' sa vezi ca sa crezi. Valurile (asfaltului) sunt ca la Mamaia si cucuiele ca la traumatismul cranio-cerebral pe care l-a pierdut Oprescu prin camera de garda a primariei. Drumul intre Tarlale e lux pe langa asta. Atata doar ca este curat, ca orice lucru nou.
- someone
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
someone
Am o intrebare: este posibila unirea a doua strazi, si anume strada Pogoanele cu strada Drumul Binelui, ambele in sector 4? De cine ar depinde aceasta unire, de PMB sau PS4? Astfel, s-ar evita semaforul de la intersectia Brancoveanu cu Luica (acolo unde au stricat complet traficul cu trecerea de la doua benzi la una) si ar fi o alternativa foarte buna la strada Luica sau pentru cei care vor sa iasa spre Jilava dinspre Auchan Berceni. Nu ar fi vorba decat de cateva sute de metri, deci nu ar costa foarte mult lucrarea. Poate doar exproprierile.
Aici:
https://www.google.com/maps/@44.3634886...a=!3m1!1e3
Am o intrebare: este posibila unirea a doua strazi, si anume strada Pogoanele cu strada Drumul Binelui, ambele in sector 4? De cine ar depinde aceasta unire, de PMB sau PS4? Astfel, s-ar evita semaforul de la intersectia Brancoveanu cu Luica (acolo unde au stricat complet traficul cu trecerea de la doua benzi la una) si ar fi o alternativa foarte buna la strada Luica sau pentru cei care vor sa iasa spre Jilava dinspre Auchan Berceni. Nu ar fi vorba decat de cateva sute de metri, deci nu ar costa foarte mult lucrarea. Poate doar exproprierile.
Aici:
https://www.google.com/maps/@44.3634886...a=!3m1!1e3
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
danutzu_2910
Daca te uiti mai atent pe Goagăl, o sa vezi ca:
1. str Pogoanele are o portiune mare care nu e asfaltata
2. e un "manunchi" CF care trebuie traversat (e CF-ul care duce la CET)
3. urmeaza o zona care trebuie facuta de la zero, fundatia drumului, asfalt, iluminare, canalizare, etc,
4. pe harta, limita teritoriala intre Bucuresti si Ilfov s-ar putea sa nu fie cum e reprezentata. Poate e vreo bucata care tine de Ilfov.
Toate astea puse cap la cap nu cred ca iese asa ieftin.
Daca te uiti mai atent pe Goagăl, o sa vezi ca:
1. str Pogoanele are o portiune mare care nu e asfaltata
2. e un "manunchi" CF care trebuie traversat (e CF-ul care duce la CET)
3. urmeaza o zona care trebuie facuta de la zero, fundatia drumului, asfalt, iluminare, canalizare, etc,
4. pe harta, limita teritoriala intre Bucuresti si Ilfov s-ar putea sa nu fie cum e reprezentata. Poate e vreo bucata care tine de Ilfov.
Toate astea puse cap la cap nu cred ca iese asa ieftin.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination