Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1237 posts, 483783 views
📖 Pagination options
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
De salutat ca se revopsesc capetele si nu le mai permite prostilor sa-si mazgaleasca numele, am mai vazut si alte rame ca boticul curatat.
De salutat ca se revopsesc capetele si nu le mai permite prostilor sa-si mazgaleasca numele, am mai vazut si alte rame ca boticul curatat.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
PaulIP
Da, pacat ca nu toata caroseria.
033 era aproape curata.
In filmulet vad ca si in ultimul vagon din spate (spatele sensului de mers) e un mecanic.
La manevre sunt 2 mecanici, sau e unul singur, care "da cu spatele", fara sa mai schimbe postul?
Da, pacat ca nu toata caroseria.
033 era aproape curata.
In filmulet vad ca si in ultimul vagon din spate (spatele sensului de mers) e un mecanic.
La manevre sunt 2 mecanici, sau e unul singur, care "da cu spatele", fara sa mai schimbe postul?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Se pare ca instructia dicteaza ca la IVA sa fie ambii mecanici in postul de conducere din sensul de mers, si daca se schimba dintr-un post in celalalt trebuie sa mearga pe rand ca sa fie mereu un mecanic care supravegheaza garnitura. Asta cu mecanicul intr-un capat si mecanicul ajutor in celalalt e varianta rapida, dar interzisa prin instructie.
Interesant cu pendula de Pantelimon, de multe ori REM-ul are 4 mecanici, cate 2 in fiecare post...
Se pare ca instructia dicteaza ca la IVA sa fie ambii mecanici in postul de conducere din sensul de mers, si daca se schimba dintr-un post in celalalt trebuie sa mearga pe rand ca sa fie mereu un mecanic care supravegheaza garnitura. Asta cu mecanicul intr-un capat si mecanicul ajutor in celalalt e varianta rapida, dar interzisa prin instructie.
Interesant cu pendula de Pantelimon, de multe ori REM-ul are 4 mecanici, cate 2 in fiecare post...
- intelintel
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
intelintel
Pendula va disparea in scurt timp ca tren (deci IVA doar pe mag 4) ,noul grafic prevazand ca trenurile de Dristor 2 sa mearga cu intermitenta pana la statia Pantelimon.
Pendula va disparea in scurt timp ca tren (deci IVA doar pe mag 4) ,noul grafic prevazand ca trenurile de Dristor 2 sa mearga cu intermitenta pana la statia Pantelimon.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
vl273
Și cu rama care circula pe pendula ce o să se întâmple ? Va circula M4 sau va fi casată ?
Și cu rama care circula pe pendula ce o să se întâmple ? Va circula M4 sau va fi casată ?
- intelintel
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
intelintel
Simpla nu va putea circula pe mag 4, poate se va cupla cu 20-70 si va redeveni 013-020-070 ,chiar nu stiu ,vom vedea pe viitor.
Simpla nu va putea circula pe mag 4, poate se va cupla cu 20-70 si va redeveni 013-020-070 ,chiar nu stiu ,vom vedea pe viitor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
Strict pentru colegul vl273
S-a mai incercat de cateva ori sa se renunte la pendula, eu spun ca se va reveni pentru ca :
- Statia "Pantelimon" nu deserveste pe nimeni, la orele de vârf nu poti sa iei transportul in comun spre periferie pentru ca acesta e full de la Cora, multi nici nu mai opresc la PECO.
- Nu o sa fie in stare sa pastreze un grafic de circulatie pentru M 1 ( mai ales din cauza lui M 3 ) asa ca va fi o bulibaseala la Republica, ce te faci daca un tren de Pantelimon are intarziere "la sosire" de 3 - 4 minute ?
__________________
DESERVÍ 1,deservesc, vb. IV. Tranz. A face cuiva un rău serviciu, a acționa în dauna cuiva, a nu servi cum trebuie. – Din fr.desservir.
Sursa: DEX '98 (1998) |
DESERVÍ 2, deservesc, vb. IV. Tranz. 1. A presta un serviciu în folos public, a servi o colectivitate. 2. A avea în grijă supravegherea și dirijarea funcționării unei mașini. – Din fr.desservir, lat. deservire.
Strict pentru colegul vl273
intelintel wrote:
Simpla nu va putea circula pe mag 4...
S-a mai incercat de cateva ori sa se renunte la pendula, eu spun ca se va reveni pentru ca :
- Statia "Pantelimon" nu deserveste pe nimeni, la orele de vârf nu poti sa iei transportul in comun spre periferie pentru ca acesta e full de la Cora, multi nici nu mai opresc la PECO.
- Nu o sa fie in stare sa pastreze un grafic de circulatie pentru M 1 ( mai ales din cauza lui M 3 ) asa ca va fi o bulibaseala la Republica, ce te faci daca un tren de Pantelimon are intarziere "la sosire" de 3 - 4 minute ?
__________________
DESERVÍ 1,deservesc, vb. IV. Tranz. A face cuiva un rău serviciu, a acționa în dauna cuiva, a nu servi cum trebuie. – Din fr.desservir.
Sursa: DEX '98 (1998) |
DESERVÍ 2, deservesc, vb. IV. Tranz. 1. A presta un serviciu în folos public, a servi o colectivitate. 2. A avea în grijă supravegherea și dirijarea funcționării unei mașini. – Din fr.desservir, lat. deservire.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Pendula este in sine inutila ca daca cobori la Republica si auzi anuntul "Pentru statia Pantelimon va sosi tren in statie peste 17min" atunci o iei pe jos, dar daca sti ca trenul tau merge pana la Pantelimon atunci toti angajatii din Rams, Antilopa si ce mai e pe la Petrom ala vor ramane in tren. Apoi vor mai fi si alti care chiar vor prefera sa astepte 4min decat sa ia statia la picior.
Si apoi in Republica e loc de imbunatatire, daca sunt in intarziere in 2 min se face rebrusarea, sta 30sec la peron si pleaca, altfel e o chestie pe care nu o inteleg la rebrusare, un tren sta 5 min in tunel si dupaia doar 30sec la peron iar urmatorul rebruseaza imediat si sta 5min la peron, dupa care ciclul se reia...
Pendula este in sine inutila ca daca cobori la Republica si auzi anuntul "Pentru statia Pantelimon va sosi tren in statie peste 17min" atunci o iei pe jos, dar daca sti ca trenul tau merge pana la Pantelimon atunci toti angajatii din Rams, Antilopa si ce mai e pe la Petrom ala vor ramane in tren. Apoi vor mai fi si alti care chiar vor prefera sa astepte 4min decat sa ia statia la picior.
Si apoi in Republica e loc de imbunatatire, daca sunt in intarziere in 2 min se face rebrusarea, sta 30sec la peron si pleaca, altfel e o chestie pe care nu o inteleg la rebrusare, un tren sta 5 min in tunel si dupaia doar 30sec la peron iar urmatorul rebruseaza imediat si sta 5min la peron, dupa care ciclul se reia...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
Aici te-ai pacalit, si daca unele trenuri de pe M 1 vor circula la Pantelimontot din 17 in 17 minute vor circula, numai ca cele 17 minute le vei petrece de exemplu instatia Izvor si nu in statia Republica. Dar tot de 17 minute va fi vorba.
La rebrusare e simplu, Tr = Trf + Trî.
Tr = timpul total de rebrusare
Trf = timpul fizic de rebrusare
Trî = timpul de reglaj al întârzierii.
Denumirile astea sunt date complet din burta.
Daca Trf teoretic este egal pentru fiecare rama, Trî difera functie de cat a intarziat o rama la cap de linie, de aici si timpii diferiti pe care un tren poate sa-i petreaca la peron.
Aici te-ai pacalit, si daca unele trenuri de pe M 1 vor circula la Pantelimontot din 17 in 17 minute vor circula, numai ca cele 17 minute le vei petrece de exemplu instatia Izvor si nu in statia Republica. Dar tot de 17 minute va fi vorba.
La rebrusare e simplu, Tr = Trf + Trî.
Tr = timpul total de rebrusare
Trf = timpul fizic de rebrusare
Trî = timpul de reglaj al întârzierii.
Denumirile astea sunt date complet din burta.
Daca Trf teoretic este egal pentru fiecare rama, Trî difera functie de cat a intarziat o rama la cap de linie, de aici si timpii diferiti pe care un tren poate sa-i petreaca la peron.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Nu stiu daca ma pacalesc, eu cred ca ramele o sa mearga alternativ, adica una rebruseaza la Republica, urmatoarea la Pantelimon, urmtoare la Republica si tot asa. Pe traseu pe M1 il iau primu care vine, daca ma nimeresc in ala de Pantelimon atunci merg pana la Pantelimon, daca sunt in cel de Republica atunci fie o iau pe jos fie astept 4-7min pana vine urmatorul.
De acord cu timpii, dar ce zic eu e ca Tri pare sa fie 5min(daca se circula la 7min), doar ca un tren sta 5min in tunel iar urmatorul sta 5min la peron, nu inteleg de ce. De exemplu, trenurile de la 17:55 si 18:10 stau 5min la peron, in timp ce trenul de la 18:02 sta mereu 5min in tunel si doar 30sec la peron. Deci trenul de 18:02 poate sa vine binemersi ori din tunel ori de la Pantelimon. Apoi in mod normal se mai intampla ceva, un tren pleaca doar in momentul cand soseste celalalt de la Costin Gerogian, deci nu prea ai 2 trenuri simultan in Republica, deci poti sa faci parcursul dinspre Pantelimon, in cel mai rau caz o sa ai in Republica tren de la Costin Gerorgian, tren in tunelul infundat si tren care vine de la Pantelimon, si faci traseul pentru care vrei tu. Bine, se poate sa fie nevoie sa introduci inca o rama in circulatie ca o sa ai mereu o rama blocata in tunelul infundat sau la Pantelimon, depinde cum vrei sa te gandesti.
Nu stiu daca ma pacalesc, eu cred ca ramele o sa mearga alternativ, adica una rebruseaza la Republica, urmatoarea la Pantelimon, urmtoare la Republica si tot asa. Pe traseu pe M1 il iau primu care vine, daca ma nimeresc in ala de Pantelimon atunci merg pana la Pantelimon, daca sunt in cel de Republica atunci fie o iau pe jos fie astept 4-7min pana vine urmatorul.
De acord cu timpii, dar ce zic eu e ca Tri pare sa fie 5min(daca se circula la 7min), doar ca un tren sta 5min in tunel iar urmatorul sta 5min la peron, nu inteleg de ce. De exemplu, trenurile de la 17:55 si 18:10 stau 5min la peron, in timp ce trenul de la 18:02 sta mereu 5min in tunel si doar 30sec la peron. Deci trenul de 18:02 poate sa vine binemersi ori din tunel ori de la Pantelimon. Apoi in mod normal se mai intampla ceva, un tren pleaca doar in momentul cand soseste celalalt de la Costin Gerogian, deci nu prea ai 2 trenuri simultan in Republica, deci poti sa faci parcursul dinspre Pantelimon, in cel mai rau caz o sa ai in Republica tren de la Costin Gerorgian, tren in tunelul infundat si tren care vine de la Pantelimon, si faci traseul pentru care vrei tu. Bine, se poate sa fie nevoie sa introduci inca o rama in circulatie ca o sa ai mereu o rama blocata in tunelul infundat sau la Pantelimon, depinde cum vrei sa te gandesti.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
Cand am spus ca te pacalesti am spus-o in mod simbolic. Trebuia sa pun ghilimelele de rigoare, e scaparea mea.
Daca vor fi trenuri directe de Pantelimon eu spun ca o sa fie ceva de genul 2 Republica, unul Pantelimon. Vom vedea. Nu cred ca "un Pantelimon" poate fi facut in 14 minute. Cred ca tot 4 trenuri pe ora vor fi.
Pentru celalalt aspect trebuie cunoscute orele de plecare din Republica, sunt absolut sigur ca orele de plecare nu sunt din 7 in 7 minute.
Diferenta la Republica intre orele de plecare ale navetei si orele de plecare a unui tren direct este ca se elimina rebrusmentul de la Republica. Cat dura ? 1 minut ? Pentru ca naveta pleca repede spre Pantelimon, nu statea.
Eu spun ca vor fi tot 4 trenuri / ora spre Pantelimon.
Cand am spus ca te pacalesti am spus-o in mod simbolic. Trebuia sa pun ghilimelele de rigoare, e scaparea mea.
Daca vor fi trenuri directe de Pantelimon eu spun ca o sa fie ceva de genul 2 Republica, unul Pantelimon. Vom vedea. Nu cred ca "un Pantelimon" poate fi facut in 14 minute. Cred ca tot 4 trenuri pe ora vor fi.
Pentru celalalt aspect trebuie cunoscute orele de plecare din Republica, sunt absolut sigur ca orele de plecare nu sunt din 7 in 7 minute.
Diferenta la Republica intre orele de plecare ale navetei si orele de plecare a unui tren direct este ca se elimina rebrusmentul de la Republica. Cat dura ? 1 minut ? Pentru ca naveta pleca repede spre Pantelimon, nu statea.
Eu spun ca vor fi tot 4 trenuri / ora spre Pantelimon.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
vl273
Off topic : acesta a fost primul tip de semnal de alarma ? (Foto din rama 105). Am văzut ca ramele din seria veche (003-014) nu aveau acest sistem...
Off topic : acesta a fost primul tip de semnal de alarma ? (Foto din rama 105). Am văzut ca ramele din seria veche (003-014) nu aveau acest sistem...
image.jpg (138.35 KB; downloaded 3912 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
Aceasta e al doilea sistem. Primul a fost cel identic cu primele V3A - uri, adica un fel de maner pe care-l trageai in jos vreo 3 cm, nu mai mult.
Aceasta e al doilea sistem. Primul a fost cel identic cu primele V3A - uri, adica un fel de maner pe care-l trageai in jos vreo 3 cm, nu mai mult.
5-2-2015 9-09-00 PM.png (353.65 KB; downloaded 3798 times)
📖 Pagination options