Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1203067 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
survola
Parcă trebuiau începute lucrări de modernizare pe M2 din bani europeni. Ce se mai știe de treaba asta?
Parcă trebuiau începute lucrări de modernizare pe M2 din bani europeni. Ce se mai știe de treaba asta?
- oache81
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
survola
Situațiile grave și periculoase in care se găsesc infrastructura de tramvai și cea de metrou sunt strâns legate de subfinantarea cronica a regiilor respective, din cauze în mare parte politicianiste și populiste.
Și includ aici atât tarifele mici ale călătoriilor (inclusiv gratuitatea pentru pensionari, pentru toți pensionarii), cât și acceptarea tacită a unui grad mare de calatorii fără plată la RATB.
Dacă, de exemplu, mergeți cu 5 intre Ștefan cel Mare și Aeroportul Băneasa există mari șanse să vă cadă plombele Mă mir câteodată cum mai stau tramvaiele astea pe sine.
Așa că eu nu pot fi de acord cu cei care cu un leu vor sa se plimbe toată familia sau firma.
Situațiile grave și periculoase in care se găsesc infrastructura de tramvai și cea de metrou sunt strâns legate de subfinantarea cronica a regiilor respective, din cauze în mare parte politicianiste și populiste.
Și includ aici atât tarifele mici ale călătoriilor (inclusiv gratuitatea pentru pensionari, pentru toți pensionarii), cât și acceptarea tacită a unui grad mare de calatorii fără plată la RATB.
Dacă, de exemplu, mergeți cu 5 intre Ștefan cel Mare și Aeroportul Băneasa există mari șanse să vă cadă plombele Mă mir câteodată cum mai stau tramvaiele astea pe sine.
Așa că eu nu pot fi de acord cu cei care cu un leu vor sa se plimbe toată familia sau firma.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
oache81
Metroul din Bucuresti e mult mai curat si mai modern decat in multe alte orase cu pretentii.
Este si cu mult mai ieftin (de 4-5 ori).
Cartela de 62 a fost si s-a dus si la revedere.
Nu inteleg insa de ce nu se introduce un abonament anual care sa coste 60 la suta din totalul abonamentelor lunarex12, de exemplu sa zicem un 400-450 RON as plati pe an si ar fi foarte ok, astea anuale exista mai peste tot numai la noi nu.La Austrieci ai posibilitatea sa iei abonament lunar si sa il patesti in 12 rate fara dobanda (bineinteles ca nu mai poti sa renunti la el dupa cateva luni doar ca il poti plati in rate).
Metroul din Bucuresti e mult mai curat si mai modern decat in multe alte orase cu pretentii.
Este si cu mult mai ieftin (de 4-5 ori).
Cartela de 62 a fost si s-a dus si la revedere.
Nu inteleg insa de ce nu se introduce un abonament anual care sa coste 60 la suta din totalul abonamentelor lunarex12, de exemplu sa zicem un 400-450 RON as plati pe an si ar fi foarte ok, astea anuale exista mai peste tot numai la noi nu.La Austrieci ai posibilitatea sa iei abonament lunar si sa il patesti in 12 rate fara dobanda (bineinteles ca nu mai poti sa renunti la el dupa cateva luni doar ca il poti plati in rate).
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Florinds
Hai sa nu luam extremele... In America sunt operatii care costa sute de mii de dolari. Hai sa le facem si aici la fel, pentru ca sanatatea este subfinantata... Trebuie ca metroul sa devina un lux si sa vedem numai oameni imbracati la 4 ace, pentru ca ne deranjeaza cersetorii?
Mai vorbim peste un an cand vedem cati bani in plus s-au incasat si daca vom avea conditii mai bune. Sper sa mai traim si sa mai fim pe aici.
Scuze de offtopic...
Hai sa nu luam extremele... In America sunt operatii care costa sute de mii de dolari. Hai sa le facem si aici la fel, pentru ca sanatatea este subfinantata... Trebuie ca metroul sa devina un lux si sa vedem numai oameni imbracati la 4 ace, pentru ca ne deranjeaza cersetorii?
Mai vorbim peste un an cand vedem cati bani in plus s-au incasat si daca vom avea conditii mai bune. Sper sa mai traim si sa mai fim pe aici.
Scuze de offtopic...
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Asa, si bani, de unde
Noi abia reusim sa finalizam un amarat de racord in Dr Taberei...Si ne-am apucat sa facem depoul lu' Peste in Straulesti, ca acolo era maxima nevoie de investitii...
Asa, si bani, de unde
Noi abia reusim sa finalizam un amarat de racord in Dr Taberei...Si ne-am apucat sa facem depoul lu' Peste in Straulesti, ca acolo era maxima nevoie de investitii...
- icee
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
icee
1+ !
misterr wrote:
Azi dimineață la ora 7 eram în drum spre serviciu, ca de obicei, pe M2 Apărătorii Patriei -> P-ța Victoriei. Trenul mergea destul de încet, era clar că e o problemă în față. Abia la Unirii a anunțat mecanicul: „Trenul staționează 3 minute”. S-a tîrîit pînă la Universitate, iar înainte de Romană mecanicul a anunțat: „Trenul circulă pînă la Piața Romană și se întoarce la Berceni. Pentru continuarea călătoriei spre Pipera veți lua trenul de la linia 2”. La Romană deja ambele peroane erau foarte aglomerate, iar cei care se duseseră la linia 2 luaseră țeapă, așa că urcau din nou în vestibul (unde urcau și cei de la linia 1). S-a creat busculadă, și peroanele și vestibulul erau pline. Lumea întreba casierele de la ce linie se pleacă spre Pipera, respectiv Berceni (pentru că deocamdată nici un tren nu pleca nicăieri). Casierele spuneau că ele nu au de unde să știe, pentru că aparțin de Comercial și vînd cartele, nu pot da informații, pentru că nu lucrează la Mișcare. Am stat o jumătate de oră la Romană (stația fiind plină cu oameni care, ca și mine, doreau să ajungă la serviciu) ca să văd pe viu tîmpenia. În tot acest timp, în stație nu s-a făcut nici un anunț, călătorii nu erau îndrumați în nici un fel, și nu s-a comunicat cît durează întreruperea. Casierele spuneau că nu pot afla nimic, pentru că nu au o legătură prin care să poată comunica la Mișcare, că lor nu le spune nimeni nimic, și sfătuiau călătorii să folosească RATB-ul. Cînd lumea a devenit violentă, s-au închis în cabine, iar agenții de pază au dispărut.
Pînă la urmă am urcat la suprafață și am luat un taxi.
Concluzia: nu e vorba de lipsă de bani, ci de lipsă de organizare și incompetență. Acești oameni nu pot gestiona o situație, sînt depășiți și de aceea trebuie să plece.
Pînă acum m-am abținut, dar mă deranjează că pe acest forum se încearcă acoperirea evidenței, inclusiv de către moderatori și admini, doar pentru un pișcot la o conferință de presă.
1+ !
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
satanistu
+1 misterr
Incompententa maxima. Nu avem bani? Atunci de ce dracu se construieste metrou pana in Otopeni? Nu suntem in stare sa ne facem metrou in oras si le construim celorlalti metrou? Lasati-o naibi de treaba si nu mai ascundeti rahatu sub pres ca pute prea tare.
+1 misterr
Incompententa maxima. Nu avem bani? Atunci de ce dracu se construieste metrou pana in Otopeni? Nu suntem in stare sa ne facem metrou in oras si le construim celorlalti metrou? Lasati-o naibi de treaba si nu mai ascundeti rahatu sub pres ca pute prea tare.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
tedexy
bravo misterr
Cam asta incerc sa spun si eu de mult pe aici, dar tot timpul se gasesc argumente de genul: nu sunt destui bani, acum ca s-a scos cartela de 62 de calatorii, intr-un an o sa fie totul brici la Metrou, sau metroul nostru nu e cel mai imputit, sau mecanicii saracii sunt platiti prost. Pai atunci e bine nu? Daca nu avem cel mai imputit metrou, sa ne bucuram, hai sa-l facem cel mai imputit ca sa excelam macar la ceva. Banii care se vor strange in plus, am o noutate pentru voi, se vor duce in vilutele si masinutele directorilor de la Metrou, Minister etc.. Sper ca sunteti bucurosi ca o sa contribuiti cu cate un cauciuc pentru merzanele dlui Radu , Udriste etc. Sau ca mai puneti o caramida in plus la vilisoarele lor. Noutatea este ca nici peste un an nu se va intampla nimic, pentru ca asa cum se vede clar, la Metrorex ca in multe alte companii de stat majoritatea personalului este de o crasa incompetenta si nesimtire si asta nu e justificabil prin salarii mici, care nu sunt deloc asa. Sunt persoane care chiar vor sa munceasca si sa o faca cu responsabilitate si dedicatie pe banii pe care ii au cei de la metrou acum, dar "nu au loc" din cauza sistemului nepotic de acolo. Una doua se fac greve, dar ei ce dau in schimb de banii pe care ii platim zi de zi , noi calatorii, clientii? Mai mult ca sigur ca sunt si oameni competenti, dar putini, si pana la urma cei care tin totusi acest sistem pe linia de plutire. Nu sunt frustrari, sunt opiniile mele adunate in ani de zile de mers cu metroul.
Scuze de off
bravo misterr
Cam asta incerc sa spun si eu de mult pe aici, dar tot timpul se gasesc argumente de genul: nu sunt destui bani, acum ca s-a scos cartela de 62 de calatorii, intr-un an o sa fie totul brici la Metrou, sau metroul nostru nu e cel mai imputit, sau mecanicii saracii sunt platiti prost. Pai atunci e bine nu? Daca nu avem cel mai imputit metrou, sa ne bucuram, hai sa-l facem cel mai imputit ca sa excelam macar la ceva. Banii care se vor strange in plus, am o noutate pentru voi, se vor duce in vilutele si masinutele directorilor de la Metrou, Minister etc.. Sper ca sunteti bucurosi ca o sa contribuiti cu cate un cauciuc pentru merzanele dlui Radu , Udriste etc. Sau ca mai puneti o caramida in plus la vilisoarele lor. Noutatea este ca nici peste un an nu se va intampla nimic, pentru ca asa cum se vede clar, la Metrorex ca in multe alte companii de stat majoritatea personalului este de o crasa incompetenta si nesimtire si asta nu e justificabil prin salarii mici, care nu sunt deloc asa. Sunt persoane care chiar vor sa munceasca si sa o faca cu responsabilitate si dedicatie pe banii pe care ii au cei de la metrou acum, dar "nu au loc" din cauza sistemului nepotic de acolo. Una doua se fac greve, dar ei ce dau in schimb de banii pe care ii platim zi de zi , noi calatorii, clientii? Mai mult ca sigur ca sunt si oameni competenti, dar putini, si pana la urma cei care tin totusi acest sistem pe linia de plutire. Nu sunt frustrari, sunt opiniile mele adunate in ani de zile de mers cu metroul.
Scuze de off
- Costin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Costin
Referitor la discutia de mai sus, si in special la afirmatia de mai sus...
Afirmatiile mele nu sunt tendentioase, nici subiective, nici cumparate cu piscoturi. Afirmatia mea este fundamentata. Cea a colegului misterr este?
Inteleg supararile voastre (si, observati va rog, ca nu am intervenit in discutiile despre cartele, nu v-am constrazis, nu v-am oprit din discutie), dar va rog sa nu amestecati supararile voastre (care, chiar daca sunt impartasite de mine/de noi, sunt oricum subiective) in discutii, in loc de argumente. Nu a batut nimeni campii, ca dovada ca mesajele voastre sunt intacte, doar mutate in locuri mai potrivite. Repet: forumul nu este loc de varsat frustrari! Inca o data, va rog, sa nu o faceti.
misterr wrote:
Pînă acum m-am abținut, dar mă deranjează că pe acest forum se încearcă acoperirea evidenței, inclusiv de către moderatori și admini, doar pentru un pișcot la o conferință de presă.
Referitor la discutia de mai sus, si in special la afirmatia de mai sus...
cos wrote:
Deci azi s-au intamplat doua evenimente independente la metrou, din care cel putin unul nu este din vina (directa sau indirecta) a Metrorex. Concluzia? Ghinion, se mai intampla. Sunteti off topic cu despicarea firului in patru... Puteti discuta despre cartele aici, dar tineti cont ca forumul nu e loc de varsat frustrari, va rog sa discutati rational si argumentat...satanistu wrote:
Nu este vina Metrorex-ului? Hai zi zau. De cati ani nu au mai fost modernizate statile? De cat timp ni se promite marea cu sarea? Tot ce se intampla la Metrorex e o mizerie, pana cand o sa moara cineva si abea atunci o sa se intample ceva. Nu mai lua apararea aiurea.cos wrote:
Hai ca zic zau. Incidentul de dupa amiaza a fost din cauza unei persoane careia i s-a facut rau... scrie mai sus. Deci, discutam argumentat si rational sau nu?
Afirmatiile mele nu sunt tendentioase, nici subiective, nici cumparate cu piscoturi. Afirmatia mea este fundamentata. Cea a colegului misterr este?
Inteleg supararile voastre (si, observati va rog, ca nu am intervenit in discutiile despre cartele, nu v-am constrazis, nu v-am oprit din discutie), dar va rog sa nu amestecati supararile voastre (care, chiar daca sunt impartasite de mine/de noi, sunt oricum subiective) in discutii, in loc de argumente. Nu a batut nimeni campii, ca dovada ca mesajele voastre sunt intacte, doar mutate in locuri mai potrivite. Repet: forumul nu este loc de varsat frustrari! Inca o data, va rog, sa nu o faceti.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
tedexy
Misterr vorbea despre incidentul de pe M2, articolul citat se refera la incidentul de pe M1. Si oricum in nici un caz nu se justifica atitudinea reprezentatnilor Metrorex fata de clientii lor. Mi se pare incredibil sa intrebi ce se intampla si sa ti se zica "mergeti cu RATB". Nu zau, da-mi banii inapoi atunci.
Misterr vorbea despre incidentul de pe M2, articolul citat se refera la incidentul de pe M1. Si oricum in nici un caz nu se justifica atitudinea reprezentatnilor Metrorex fata de clientii lor. Mi se pare incredibil sa intrebi ce se intampla si sa ti se zica "mergeti cu RATB". Nu zau, da-mi banii inapoi atunci.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
misterr
E inutil. Văd că mesajul meu în care am relatat de la fața locului (nu din auzite), punct cu punct („argumentat si rational”, așa cum s-a cerut) un incident la metrou (deci se înscria perfect în subiectul topicului), a fost mutat la „Discuții despre metrou” doar pentru că deranja politic (punea în lumină incompetența celor de la metrou). Despre asta era vorba cu „ascunderea sub preș”. Cam ăsta e nivelul și misiunea moderatorilor și adminilor de aici. Îmi pare rău că mi-am pierdut timpul să descriu exact incidentul.
Oricum, mie mi-a scăzut mult entuziasmul de a mai contribui aici, mi-am rărit mult reportajele, pentru că îmi dau seama că noi facem muncă voluntară ca să prezentăm adevărul brut, iar ei de fapt reprezintă interesele administrației oficiale. Adică ceea ce s-a spus la început, că „trebuie să păstrăm o relație bună cu autoritățile” se traduce de fapt prin faptul că cine nu e de acord cu politica urbanistică esențial greșită a autorităților, cu corupția poliției locale etc., și nu „închide ochii și se face că nu vede” devine automat „persona non grata” pe forum. În rest, n-am văzut prin ce se traduce această „relație bună cu autoritățile”. Informații direct de la sursă, interviuri, reportaje „din interior”, relatări de la conferințe de presă? Pauză! Informațiile vin tot de pe b365, care le preiau de la noi. Sînt prea trecut prin multe ca să mai fiu dus cu preșul.
Un sfat pentru cei tineri (inclusiv moderatori, admini): nu vă mai „îndoiți de mijloc” așa ușor! Se zice că „orice om are un preț”, dar învățați să nu vă mai vindeți atît de ieftin, și atît de devreme! E jenant.
E inutil. Văd că mesajul meu în care am relatat de la fața locului (nu din auzite), punct cu punct („argumentat si rational”, așa cum s-a cerut) un incident la metrou (deci se înscria perfect în subiectul topicului), a fost mutat la „Discuții despre metrou” doar pentru că deranja politic (punea în lumină incompetența celor de la metrou). Despre asta era vorba cu „ascunderea sub preș”. Cam ăsta e nivelul și misiunea moderatorilor și adminilor de aici. Îmi pare rău că mi-am pierdut timpul să descriu exact incidentul.
Oricum, mie mi-a scăzut mult entuziasmul de a mai contribui aici, mi-am rărit mult reportajele, pentru că îmi dau seama că noi facem muncă voluntară ca să prezentăm adevărul brut, iar ei de fapt reprezintă interesele administrației oficiale. Adică ceea ce s-a spus la început, că „trebuie să păstrăm o relație bună cu autoritățile” se traduce de fapt prin faptul că cine nu e de acord cu politica urbanistică esențial greșită a autorităților, cu corupția poliției locale etc., și nu „închide ochii și se face că nu vede” devine automat „persona non grata” pe forum. În rest, n-am văzut prin ce se traduce această „relație bună cu autoritățile”. Informații direct de la sursă, interviuri, reportaje „din interior”, relatări de la conferințe de presă? Pauză! Informațiile vin tot de pe b365, care le preiau de la noi. Sînt prea trecut prin multe ca să mai fiu dus cu preșul.
Un sfat pentru cei tineri (inclusiv moderatori, admini): nu vă mai „îndoiți de mijloc” așa ușor! Se zice că „orice om are un preț”, dar învățați să nu vă mai vindeți atît de ieftin, și atît de devreme! E jenant.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Costin
tedexy: cand am zis ca incidentul nu a fost din vina Metrorex, si eu ma refeream la cel de pe M1, asa cum am si scris mai sus ("incidentul de dupa amiaza"). Daca afirmatia mea a fost pusa in contextul incidentului de pe M2, atunci este ori o greseala, ori rea intentie.
misterr: am mutat mesajul inapoi in topicul de accidente/incidente. In rest, nu comentez mesajul tau, e parerea ta si e dreptul tau sa o ai...
tedexy: cand am zis ca incidentul nu a fost din vina Metrorex, si eu ma refeream la cel de pe M1, asa cum am si scris mai sus ("incidentul de dupa amiaza"). Daca afirmatia mea a fost pusa in contextul incidentului de pe M2, atunci este ori o greseala, ori rea intentie.
misterr: am mutat mesajul inapoi in topicul de accidente/incidente. In rest, nu comentez mesajul tau, e parerea ta si e dreptul tau sa o ai...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
133 313
Munca... munca, o facem pentru colegii cu interese similare si mai putin timp liber / dedicat pentru hobby, dar in loc ca "portavocile" sindicatului sa zica mersi de reclama gratuita si promovarea serviciilor pe care le presteaza cand visul oricarui roman de 25 de ani incoace este sa se dea jos din automobil la usa... incep sa ni se planga de salarii... incep sa ne spuna ca lor nu le place sa li se dea lectii si de aceea ne trateaza cam cu raceala (eu as zice cu dosul)... etcetera.
Si vreau sa le spun atat, de la mine nu vor mai vedea o singura fotografie de prezentare/promovare a M5 din cauza unei discutii recente cu un coleg.
Treaba lor pe ce dau banii din scumpire, eu nu-mi permit sa ma scuz saptamanal clientilor, ca a intarziat metroul si din toamna trecuta nu mi-am mai asumat acest risc.
misterr wrote:
Oricum, mie mi-a scăzut mult entuziasmul de a mai contribui aici, mi-am rărit mult reportajele, pentru că îmi dau seama că noi facem muncă voluntară ca să prezentăm adevărul brut, iar ei de fapt reprezintă interesele administrației oficiale. .
Munca... munca, o facem pentru colegii cu interese similare si mai putin timp liber / dedicat pentru hobby, dar in loc ca "portavocile" sindicatului sa zica mersi de reclama gratuita si promovarea serviciilor pe care le presteaza cand visul oricarui roman de 25 de ani incoace este sa se dea jos din automobil la usa... incep sa ni se planga de salarii... incep sa ne spuna ca lor nu le place sa li se dea lectii si de aceea ne trateaza cam cu raceala (eu as zice cu dosul)... etcetera.
Si vreau sa le spun atat, de la mine nu vor mai vedea o singura fotografie de prezentare/promovare a M5 din cauza unei discutii recente cu un coleg.
Treaba lor pe ce dau banii din scumpire, eu nu-mi permit sa ma scuz saptamanal clientilor, ca a intarziat metroul si din toamna trecuta nu mi-am mai asumat acest risc.
📖 Pagination options