Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 635162 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
tedexy
Pai era de asteptat. Ne-a adus 67 sau cate or fi de JAF-uri. Si-a facut plinul. Acum se retrage pe Coasta de Azur. Mandat indeplinit.
Pai era de asteptat. Ne-a adus 67 sau cate or fi de JAF-uri. Si-a facut plinul. Acum se retrage pe Coasta de Azur. Mandat indeplinit.
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Alex183
Conform legii...din marirea de tarif a titlurilor de calatorie nu se pot plati salarii...!O data ce bugetul pe 2015 este stabilit..orice marire a titlurilor de calatorie se duce DIRECT in Fondul de Investitii a oricarei Societati Comerciale ! ..
Conform legii...din marirea de tarif a titlurilor de calatorie nu se pot plati salarii...!O data ce bugetul pe 2015 este stabilit..orice marire a titlurilor de calatorie se duce DIRECT in Fondul de Investitii a oricarei Societati Comerciale ! ..
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Alex183
Conform cu articolele din "presa libera si independenta"..:"Cheltuieli mai mari au fost calculate şi pentru contractul de mandat al conducerii, de la 513.000 de lei la 713.000 de lei."....
Iar cand calculezi: salariul Directorului General + salariul femeii de serviciu si-l imparti la doi ..sigur vei avea o suma mare..
tedexy wrote:Florinds wrote:
Cu ce drept li se maresc acestor individizi salariile care oricum sunt mai mari decat salariul mediu.
Macar de ar merita marirea, dar la sictirul si nesimtirea mecanicilor cel putin, eu nu le-as da nici salariul minim. Sa aduca ma intai oameni care vor sa munceasca si care stiu ce inseamna responsabilitatea si respectul, sa nu se mai faca angajari cu circuit inchis. Dupa aia mai discutam.
Conform cu articolele din "presa libera si independenta"..:"Cheltuieli mai mari au fost calculate şi pentru contractul de mandat al conducerii, de la 513.000 de lei la 713.000 de lei."....
Iar cand calculezi: salariul Directorului General + salariul femeii de serviciu si-l imparti la doi ..sigur vei avea o suma mare..
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Alex183
tedexy..sincer nu prea circul cu metroul..in 25 de ani daca am mers de vreo doua trei ori..insa nu m-am lovit de "sictirul si nesimtirea mecanicilor"..din contra ..acum vreo trei luni silit fiind la statia Basarab sa iau metroul spre Cartierul Pajura ..am intrebat si eu mecanicul care iese la usi pe peron cum pot sa ajung la destinatie..iar omul a fost foarte amabil..! poate daca dai doua trei exemple ma edific si eu..!
tedexy wrote:Florinds wrote:
Cu ce drept li se maresc acestor individizi salariile care oricum sunt mai mari decat salariul mediu.
Macar de ar merita marirea, dar la sictirul si nesimtirea mecanicilor cel putin, eu nu le-as da nici salariul minim. Sa aduca ma intai oameni care vor sa munceasca si care stiu ce inseamna responsabilitatea si respectul, sa nu se mai faca angajari cu circuit inchis. Dupa aia mai discutam.
tedexy..sincer nu prea circul cu metroul..in 25 de ani daca am mers de vreo doua trei ori..insa nu m-am lovit de "sictirul si nesimtirea mecanicilor"..din contra ..acum vreo trei luni silit fiind la statia Basarab sa iau metroul spre Cartierul Pajura ..am intrebat si eu mecanicul care iese la usi pe peron cum pot sa ajung la destinatie..iar omul a fost foarte amabil..! poate daca dai doua trei exemple ma edific si eu..!
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ADY881
Nu e problema in CAF-uri(ele cel putin fac ceva, adica transporta oameni), problema majora este faptul ca el a preluat proiectul M6 si a vrut sa il construiasca, adica a vrut sa fraudeze 1.000.000.000 euro pentru o linie care va transporta aer, si asta tot de banii nostri.
Nu e problema in CAF-uri(ele cel putin fac ceva, adica transporta oameni), problema majora este faptul ca el a preluat proiectul M6 si a vrut sa il construiasca, adica a vrut sa fraudeze 1.000.000.000 euro pentru o linie care va transporta aer, si asta tot de banii nostri.
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Alex183
http://discutii.mfinante.ro/static/10/M...122014.pdf
Cine doreste poate studia Legea Bugetului Romaniei pe 2015 aprobat de Parlamentul Romaniei !
Alex183 wrote:
Conform legii...din marirea de tarif a titlurilor de calatorie nu se pot plati salarii...!O data ce bugetul pe 2015 este stabilit..orice marire a titlurilor de calatorie se duce DIRECT in Fondul de Investitii a oricarei Societati Comerciale ! ..
http://discutii.mfinante.ro/static/10/M...122014.pdf
Cine doreste poate studia Legea Bugetului Romaniei pe 2015 aprobat de Parlamentul Romaniei !
- oache81
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
oache81
Un contabil bun rezolva problema asta in 5 minute.
Daca aveai si alte surse pentru investitii in afara de asta cu cartelele atunci muti banii din celelalte surse catre salarii si gata ai rezolvat problema.Sau folosesti banii de la cartele ca sa-ti platesti investitiat (gen 1 tren sa zicem) si banii pe care ii aveai planificati pentru trenul respectiv ii dai la salarii.
Daca ar fi cum zici tu atunci incepand din aprilie pana in decembrie metrorex ar trebui sa realizeze o investitie in plus fata de ce au avut pana acuma in plan care sa fie finantata exact din banii in plus de pe cartele.Plus ca exista si un mare downside, economic probabil se va considera marirea tarifului de la cartelele abonament de la 60 la 70 pe un numar mediu vandut pana in prezent si cele de 62 de calatorii care vor fi scoase din uz vor fi si scoase din calculul asta, chiar daca numarul de cartele abonament va creste nu va conta decat marirea tarifului aplicata la media actuala de abonamente.
Nu va mai uitati la posturi tv care va spala pe creier.Legile la noi in tara sunt foarte proaste daca nu din interesul politicienilor atunci din incompetenta lor.
In litera legii "marirea tarifului" se face doar la cartelele care raman in picioare, la cele de 62 nu se aplica pentru ca nu li se mareste tariful se desfinteaza pur si simplu.
EDIT:Si nu se refera in niciun caz la marirea numarului de cartele vandute pentru ca alea pot oricum sa creasca si sa scada in functie de sezon, cand e vacanta de vara circula mult mai putini cu metroul de exemplu.
Un contabil bun rezolva problema asta in 5 minute.
Daca aveai si alte surse pentru investitii in afara de asta cu cartelele atunci muti banii din celelalte surse catre salarii si gata ai rezolvat problema.Sau folosesti banii de la cartele ca sa-ti platesti investitiat (gen 1 tren sa zicem) si banii pe care ii aveai planificati pentru trenul respectiv ii dai la salarii.
Daca ar fi cum zici tu atunci incepand din aprilie pana in decembrie metrorex ar trebui sa realizeze o investitie in plus fata de ce au avut pana acuma in plan care sa fie finantata exact din banii in plus de pe cartele.Plus ca exista si un mare downside, economic probabil se va considera marirea tarifului de la cartelele abonament de la 60 la 70 pe un numar mediu vandut pana in prezent si cele de 62 de calatorii care vor fi scoase din uz vor fi si scoase din calculul asta, chiar daca numarul de cartele abonament va creste nu va conta decat marirea tarifului aplicata la media actuala de abonamente.
Nu va mai uitati la posturi tv care va spala pe creier.Legile la noi in tara sunt foarte proaste daca nu din interesul politicienilor atunci din incompetenta lor.
In litera legii "marirea tarifului" se face doar la cartelele care raman in picioare, la cele de 62 nu se aplica pentru ca nu li se mareste tariful se desfinteaza pur si simplu.
EDIT:Si nu se refera in niciun caz la marirea numarului de cartele vandute pentru ca alea pot oricum sa creasca si sa scada in functie de sezon, cand e vacanta de vara circula mult mai putini cu metroul de exemplu.
- Alex183
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Alex183
E ia sa mai si radem nitel..conform site-ului TIMES NEW ROMAN...
13 lucruri despre iminenta scumpire a cartelelor de metrou
Bulgarii ne-o iau din nou înainte: pentru că e mai ieftin, mulţi bucureşteni preferă să meargă la muncă cu metroul din Sofia;
Bucureştenii vor primi în loc de tichete de masă cartele de metrou;
metrouri_unse.jpg
Pentru că s-a anunţat că vor dispărea, o cartelă de metrou cu 62 călătorii s-a vândut la casa de licitaţii Sotheby's cu 3 milioane de lire;
În faţa staţiilor de metrou au apărut bişniţari de cartele;
Anunţ dur pentru corporatişti: Biletele la metroul de 18:00 din Pipera s-au epuizat!;
Dacă ai bani poţi cumpăra bilete la vagonul VIP, în care stă un majordom şi îmbrânceşte oamenii care nu se dau la o parte, pentru ca tu să nu te deranjezi;
Evaziune în stil mare! Vameşii au confiscat 3000 de cartele de metrou ascunse într-un TIR;
Bogăţie exorbitantă şi ostentativă la un chef. Maneliştii au primit cartele de metrou fără număr;
Ca să reducă pierderile, directorul Metrorex anunţă că vor fi daţi afară toţi angajaţii care au salariul sub 50.000 lei lunar;
Ca să nu mai existe discuţii cu cartele şi costuri, vei putea intra la Metrou introducând de fiecare dată o bancnotă de 50 lei;
Metrorex va adopta aceleaşi reguli ca WizzAir: bagajul de mână mare se plăteşte, se va face check-in online cu 3 ore înainte şi pentru loc se plăteşte suplimentar;
Metroul nu va mai opri în staţiile considerate “de săraci”, de exemplu Crângaşi, Preciziei, Costin Georgian sau tot ce e la sud de Tineretului;
Metrorex nu scumpeşte biletele aiurea: Staţiile vor avea spa şi garderobă, la metrou vor fi doar oameni cu papion şi în vagoane se va servi caviar şi şampanie. Evoluţia va fi însă treptată, iar în faza iniţială doar se vor scumpi biletele.
E ia sa mai si radem nitel..conform site-ului TIMES NEW ROMAN...
13 lucruri despre iminenta scumpire a cartelelor de metrou
Bulgarii ne-o iau din nou înainte: pentru că e mai ieftin, mulţi bucureşteni preferă să meargă la muncă cu metroul din Sofia;
Bucureştenii vor primi în loc de tichete de masă cartele de metrou;
metrouri_unse.jpg
Pentru că s-a anunţat că vor dispărea, o cartelă de metrou cu 62 călătorii s-a vândut la casa de licitaţii Sotheby's cu 3 milioane de lire;
În faţa staţiilor de metrou au apărut bişniţari de cartele;
Anunţ dur pentru corporatişti: Biletele la metroul de 18:00 din Pipera s-au epuizat!;
Dacă ai bani poţi cumpăra bilete la vagonul VIP, în care stă un majordom şi îmbrânceşte oamenii care nu se dau la o parte, pentru ca tu să nu te deranjezi;
Evaziune în stil mare! Vameşii au confiscat 3000 de cartele de metrou ascunse într-un TIR;
Bogăţie exorbitantă şi ostentativă la un chef. Maneliştii au primit cartele de metrou fără număr;
Ca să reducă pierderile, directorul Metrorex anunţă că vor fi daţi afară toţi angajaţii care au salariul sub 50.000 lei lunar;
Ca să nu mai existe discuţii cu cartele şi costuri, vei putea intra la Metrou introducând de fiecare dată o bancnotă de 50 lei;
Metrorex va adopta aceleaşi reguli ca WizzAir: bagajul de mână mare se plăteşte, se va face check-in online cu 3 ore înainte şi pentru loc se plăteşte suplimentar;
Metroul nu va mai opri în staţiile considerate “de săraci”, de exemplu Crângaşi, Preciziei, Costin Georgian sau tot ce e la sud de Tineretului;
Metrorex nu scumpeşte biletele aiurea: Staţiile vor avea spa şi garderobă, la metrou vor fi doar oameni cu papion şi în vagoane se va servi caviar şi şampanie. Evoluţia va fi însă treptată, iar în faza iniţială doar se vor scumpi biletele.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Costin
Asta nu e stire... daca insisti, poti posta aici: viewtopic.php?f=104&t=460
Asta nu e stire... daca insisti, poti posta aici: viewtopic.php?f=104&t=460
- IK4
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
IK4
Pana la urma se mai scumpeste sau nu metroul? Ca mai sunt 3 zile pana pe 28 si nu a aparut pe nicaieri ordinul de ministru aprobat. Are cineva mai multe informatii?
Pana la urma se mai scumpeste sau nu metroul? Ca mai sunt 3 zile pana pe 28 si nu a aparut pe nicaieri ordinul de ministru aprobat. Are cineva mai multe informatii?
- oache81
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
oache81
"Suma de 4,4 milioane lei pe care Metrorex le va incasa lunar ca urmare a majorarii tarifelor de calatorie va fi utilizata astfel, potrivit MT:
- 30% pentru asigurarea de materiale privind siguranta circulatiei (sina de cale ferata, elemente de prindere, macaze, piese de schimb si asigurarea alimentarii cu energie electrica, termica si apa);
- 32% pentru asigurarea serviciilor de paza, curatenie in statii si trenuri de metrou, reparatii si intretinere lifturi, scari rulante, etc;
- 4% cheltuieli cu personalul (pentru mentinerea salariilor actuale)
- 34% cheltuieli de exploatare (amortizarea mijloacelor fixe puse in functiune, taxe, etc)
"
Deci nicio investitie din banii in plus.
"Suma de 4,4 milioane lei pe care Metrorex le va incasa lunar ca urmare a majorarii tarifelor de calatorie va fi utilizata astfel, potrivit MT:
- 30% pentru asigurarea de materiale privind siguranta circulatiei (sina de cale ferata, elemente de prindere, macaze, piese de schimb si asigurarea alimentarii cu energie electrica, termica si apa);
- 32% pentru asigurarea serviciilor de paza, curatenie in statii si trenuri de metrou, reparatii si intretinere lifturi, scari rulante, etc;
- 4% cheltuieli cu personalul (pentru mentinerea salariilor actuale)
- 34% cheltuieli de exploatare (amortizarea mijloacelor fixe puse in functiune, taxe, etc)
"
Deci nicio investitie din banii in plus.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Costin
Hai sa fiu avocatul diavolului in discutia asta... Daca cheltuielile de functionare sunt acoperite (total sau partial) din banii in plus rezultati in urma scumpirii, atunci inseamna ca restul veniturilor din buget pot merge la cheltuieli de dezvoltare... A se remarca formularea "pot merge", nu am zis "vor merge"
Hai sa fiu avocatul diavolului in discutia asta... Daca cheltuielile de functionare sunt acoperite (total sau partial) din banii in plus rezultati in urma scumpirii, atunci inseamna ca restul veniturilor din buget pot merge la cheltuieli de dezvoltare... A se remarca formularea "pot merge", nu am zis "vor merge"
📖 Pagination options