Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599838 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Bugetul RATB pe 2015: 2 tramvaie bucur LF si... atat. http://pmb.ro/institutii/cgmb/buget/doc...9_ratb.pdf
Bugetul RATB pe 2015: 2 tramvaie bucur LF si... atat. http://pmb.ro/institutii/cgmb/buget/doc...9_ratb.pdf
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Florinds
cos wrote:
Bugetul RATB pe 2015: 2 tramvaie bucur LF si... atat. http://pmb.ro/institutii/cgmb/buget/doc...9_ratb.pdf
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cristy
Directorul RATB: Problema esențială a RATB este lipsa banilor
Directorul general al RATB, Vincențiu Daniel Antonescu, a declarat că aprobarea unui buget de 600 de milioane de lei, pe partea de subvenții, ar ajuta la punerea în circulație a unui număr mai mare de autobuze și tramvaie.
"Lucrurile reclamate astăzi de colegii din sindicat sunt în mare parte reale cu ceea ce se întâmplă în stradă. Lipsa ritmicității mijloacelor de transport nu este un secret și o simțim pe pielea noastră, dar problema esențială este lipsa banilor. Vreau să ajungem la un buget pe care noi l-am propus spre aprobare pentru subvenție, dar care a fost forfecat. Am cerut 600 de milioane de lei și avem doar 536 de milioane de lei. Din păcate, nu reușim să ne încadrăm pentru punerea pe picioare a parcului. Nu facem față", a declarat, miercuri, directorul general al regiei, Vincențiu Daniel Antonescu.
În opinia acestuia, următorul pas este o reanalizare a bugetului, cel puțin până la un nivel de 570-580 de milioane de lei, în așa fel încât să poată fi puse în circulație 835 de autobuze, față de 767 câte circulă, în prezent.
"Trebuie să facem lobby pentru o reanalizare a bugetului, măcar undeva la 570 — 580 de milioane de lei, ca să putem să funcționăm în condiții de minimă decență. La ceea ce s-a propus în momentul de față, nu ai cum să funcționezi decât la fel ca în 2014, an în care s-au investit în jur de două milioane de lei pentru parc. Este foarte, foarte puțin. Sunt autobuze din 2007 și 2008 care necesită întreținere și dacă nu le revigorăm și anul acesta riscăm să cadă de tot la pământ. De aceea am cerut 600 de milioane de lei, ca să ajungem de la 767 de autobuze la cel puțin 835 de autobuze în circulație, iar la tramvaie avem un deficit de 14, și vrem să ajungem cu 280 în traseu. La troleibuze avem 186 pe traseu și nu există imobilizări multe", a explicat Antonescu.
Acesta a mai menționat că a demarat, miercuri, procedura de achiziție de piese de schimb, în valoare de 7 milioane de lei, ceea ce înseamnă că în cel mult 60 de zile se vor putea monta piese de schimb pe autobuze.
Salariații Regiei Autonome de Transport Bucureşti au protestat, miercuri, timp de două ore, în faţa sediului instituţiei. Ei sunt nemulțumiți de condițiile de muncă şi de managementul defectuos din ultimii ani. La protest a venit şi directorul RATB, ca să negocieze cu angajaţii nemulţumiţi.
http://www.b365.ro/directorul-ratb-prob...27485.html
Directorul RATB: Problema esențială a RATB este lipsa banilor
Directorul general al RATB, Vincențiu Daniel Antonescu, a declarat că aprobarea unui buget de 600 de milioane de lei, pe partea de subvenții, ar ajuta la punerea în circulație a unui număr mai mare de autobuze și tramvaie.
"Lucrurile reclamate astăzi de colegii din sindicat sunt în mare parte reale cu ceea ce se întâmplă în stradă. Lipsa ritmicității mijloacelor de transport nu este un secret și o simțim pe pielea noastră, dar problema esențială este lipsa banilor. Vreau să ajungem la un buget pe care noi l-am propus spre aprobare pentru subvenție, dar care a fost forfecat. Am cerut 600 de milioane de lei și avem doar 536 de milioane de lei. Din păcate, nu reușim să ne încadrăm pentru punerea pe picioare a parcului. Nu facem față", a declarat, miercuri, directorul general al regiei, Vincențiu Daniel Antonescu.
În opinia acestuia, următorul pas este o reanalizare a bugetului, cel puțin până la un nivel de 570-580 de milioane de lei, în așa fel încât să poată fi puse în circulație 835 de autobuze, față de 767 câte circulă, în prezent.
"Trebuie să facem lobby pentru o reanalizare a bugetului, măcar undeva la 570 — 580 de milioane de lei, ca să putem să funcționăm în condiții de minimă decență. La ceea ce s-a propus în momentul de față, nu ai cum să funcționezi decât la fel ca în 2014, an în care s-au investit în jur de două milioane de lei pentru parc. Este foarte, foarte puțin. Sunt autobuze din 2007 și 2008 care necesită întreținere și dacă nu le revigorăm și anul acesta riscăm să cadă de tot la pământ. De aceea am cerut 600 de milioane de lei, ca să ajungem de la 767 de autobuze la cel puțin 835 de autobuze în circulație, iar la tramvaie avem un deficit de 14, și vrem să ajungem cu 280 în traseu. La troleibuze avem 186 pe traseu și nu există imobilizări multe", a explicat Antonescu.
Acesta a mai menționat că a demarat, miercuri, procedura de achiziție de piese de schimb, în valoare de 7 milioane de lei, ceea ce înseamnă că în cel mult 60 de zile se vor putea monta piese de schimb pe autobuze.
Salariații Regiei Autonome de Transport Bucureşti au protestat, miercuri, timp de două ore, în faţa sediului instituţiei. Ei sunt nemulțumiți de condițiile de muncă şi de managementul defectuos din ultimii ani. La protest a venit şi directorul RATB, ca să negocieze cu angajaţii nemulţumiţi.
http://www.b365.ro/directorul-ratb-prob...27485.html
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cristy
6 tramvaie cu aer condiţionat şi 20 automate de taxare, pe străzile Capitalei, din acest an
Vincenţiu Dan Antonescu, directorul general al RATB, spune că, deşi subvenţia e similară cu cea de anul trecut, banii alocaţi în acest an pentru investiţii sunt suficienţi pentru a menţine în continuare activitatea la Uzina de Reparaţii - Atelierele Centrale (URAC).
"Avem alocată acum pentru investiţii suma de aproape 35 milioane lei. Vom depune toate eforturile să ne încadrăm în bani şi să rezolvăm problema parcului, aşa cum am mai spus şi anterior. Pe partea de investiţii vom avea trei tramvaie noi pe anul 2015, iar alte trei tramvaie din parc, model V3A, vor fi modernizate. În aceste tramvaie care vor fi modernizate se va monta aer condiţionat, se va coborî podeaua la 85% din suprafaţa de utilizare şi vor avea trapă pentru persoane cu dizabilităţi. Tramvaiele noi vor fi livrate spre sfârşitul anului, pentru că achiziţia pieselor este de durată. Pentru unele componente avem termen de livrare între şase şi opt luni. Astfel, dacă am lua în calcul luna mai, probabil că vor fi livrate undeva în noiembrie", a declarat, pentru B365.ro, Vincenţiu Dan Antonescu.
Şeful RATB mai spune că bugetul de investiţii din acest an prevede şi achiziţia a 20 de automate de taxare. Valoarea acestor automate se ridică la circa 5 milioane de lei, potrivit viceprimarului Capitalei, Cornel Pieptea.
"În principiu automatele vor fi instalate în zonele centrale ale Capitalei. Deocamdată, în mare parte vor merge probabil în paralel cu centrele de încărcare şi emitere carduri, pentru ca impactul să nu fie prea mare pentru călători. În funcţie de încasările pe care le vom înregistra pe aparatele de taxat vom lua deciziile care se cuvin. Din câte am înţeles, primul lot de automate vor funcţiona cu cardul, iar următoarele vor fi şi cu cash. Aceste automate au avantajul că funcţionează 24 din 24 de ore", a explicat Antonescu.
În cadrul şedinţei CGMB de luni, în timpul căreia s-a votat şi subvenţia şi bugetul de investiţii al RATB, primarul general Sorin Oprescu a precizat că majorarea bugetului de investiţii nu ajută deloc URAC a RATB, pe motiv că aproximativ 75% din piese provin din import. În schimb, şeful RATB spune că, dacă nu s-ar fi alocat mai mulţi bani pentru investiţii, angajaţii URAC ar fi rămas fără activitate
"Aceste investiţii ajută URAC-ul pentru că oamenii noştri pot munci, pentru că altfel n-am mai fi avut activitate după producţia celor două tramvaie pe care le scoatem acum în aprilie pe stradă. În plus, este de dorit să intrăm într-un program mai amplu de modernizare pe parcul existent, pentru că anul acesta avem doar trei incluse spre modernizare şi sperăm ca anul viitor să cuprindem mai multe.
În ceea ce priveşte parcul auto deocamdată rămânem cu cel existent, însă s-au demarat deja achiziţiile de piese pentru a menţine într-un maxim de siguranţă şi confort pentru călători ceea ce avem deja", a spus Vincenţiu Dan Antonescu.
Directorul general al RATB mai spune că subvenţia de 545 de milioane lei din acest an este similară cu cea de anul anterior, sub propunerea făcută de Regie. "Noi ne-am fi dorit, aşa cum am şi propus, undeva la 600 de milioane de lei. E un pic cam strâns bugetul la acest capitol, dar vom încerca să ne încadrăm în ceea ce ni s-a aprobat. Datorii nu s-au mai acumulat anul trecut, singurele pe care le avem sunt cele care au venit din urmă şi se rostogolesc în faţă. Datoriile sunt de prin anii 2012, 2013, de la nişte gratuităţi. Din punctul meu de vedere se aplică TVA la nimic, în contextul în care este vorba despre o chestie gratuită. Mi se pare un pic prea greoi de pus în cârca noastră acest TVA, pentru un serviciu care practic vine în folosul populaţiei, mai ales dacă se doreşte ca acest transport să aibă şi o latură socială.
Din 2014, de la începutul anului, nu am mai creat alte datorii, singurele pe care le avem sunt cele care vin din urmă şi pe care încercăm să le stingem pe parcurs din economiile pe care le mai avem sau din sumele rămase după ceea ce previzionăm pentru achiziţii, dacă furnizorul vine cu o ofertă mai mică decât suma previzionată", a punctat.
Problema TVA-ului la gratuităţi a fost criticată şi de primarul general, care a mai precizat în cadrul şedinţei CGMB de luni, că de patru ani RATB nu a mai depus bugetul la Primărie. În replică, şeful Regiei spune că lunar RATB a trimis documente justificative privind cheltuielile şi veniturile RATB. "Eu pot vorbi doar despre bugetul anului 2014, întrucât am preluat mandatul în iunie 2014. Pot să spun că am depus lunar informări legate de buget, de cheltuielile noastre, şi, dacă îmi amintesc foarte bine, până acum s-au trimis în jur de 14 informări către Primăria Capitalei. Municipalitatea are informaţii şi despre situaţia parcului şi despre absolut tot. Am cerut să avem această transparenţă între noi şi Primărie, care este principalul ordonator de plăţi, pentru că aşa e normal să cunoască exact situaţia noastră", a punctat directorul general al RATB.
http://www.b365.ro/6-tramvaie-cu-aer-co...28324.html
Din cate stiu eu, nici macar un Bucur LF nu are podea coborata pe 85% din suprafata, asa ca nu stiu cum vor reusi sa faca dintr-un amarat de V3A un tramvai cu podea aproape complet coborata. Ma gandesc ca si costurile sunt destul de mari, asa ca nu vad rostul acestei modernizari, puteau sa se faca 6 Bucur LF in loc de modernizari.
6 tramvaie cu aer condiţionat şi 20 automate de taxare, pe străzile Capitalei, din acest an
Vincenţiu Dan Antonescu, directorul general al RATB, spune că, deşi subvenţia e similară cu cea de anul trecut, banii alocaţi în acest an pentru investiţii sunt suficienţi pentru a menţine în continuare activitatea la Uzina de Reparaţii - Atelierele Centrale (URAC).
"Avem alocată acum pentru investiţii suma de aproape 35 milioane lei. Vom depune toate eforturile să ne încadrăm în bani şi să rezolvăm problema parcului, aşa cum am mai spus şi anterior. Pe partea de investiţii vom avea trei tramvaie noi pe anul 2015, iar alte trei tramvaie din parc, model V3A, vor fi modernizate. În aceste tramvaie care vor fi modernizate se va monta aer condiţionat, se va coborî podeaua la 85% din suprafaţa de utilizare şi vor avea trapă pentru persoane cu dizabilităţi. Tramvaiele noi vor fi livrate spre sfârşitul anului, pentru că achiziţia pieselor este de durată. Pentru unele componente avem termen de livrare între şase şi opt luni. Astfel, dacă am lua în calcul luna mai, probabil că vor fi livrate undeva în noiembrie", a declarat, pentru B365.ro, Vincenţiu Dan Antonescu.
Şeful RATB mai spune că bugetul de investiţii din acest an prevede şi achiziţia a 20 de automate de taxare. Valoarea acestor automate se ridică la circa 5 milioane de lei, potrivit viceprimarului Capitalei, Cornel Pieptea.
"În principiu automatele vor fi instalate în zonele centrale ale Capitalei. Deocamdată, în mare parte vor merge probabil în paralel cu centrele de încărcare şi emitere carduri, pentru ca impactul să nu fie prea mare pentru călători. În funcţie de încasările pe care le vom înregistra pe aparatele de taxat vom lua deciziile care se cuvin. Din câte am înţeles, primul lot de automate vor funcţiona cu cardul, iar următoarele vor fi şi cu cash. Aceste automate au avantajul că funcţionează 24 din 24 de ore", a explicat Antonescu.
În cadrul şedinţei CGMB de luni, în timpul căreia s-a votat şi subvenţia şi bugetul de investiţii al RATB, primarul general Sorin Oprescu a precizat că majorarea bugetului de investiţii nu ajută deloc URAC a RATB, pe motiv că aproximativ 75% din piese provin din import. În schimb, şeful RATB spune că, dacă nu s-ar fi alocat mai mulţi bani pentru investiţii, angajaţii URAC ar fi rămas fără activitate
"Aceste investiţii ajută URAC-ul pentru că oamenii noştri pot munci, pentru că altfel n-am mai fi avut activitate după producţia celor două tramvaie pe care le scoatem acum în aprilie pe stradă. În plus, este de dorit să intrăm într-un program mai amplu de modernizare pe parcul existent, pentru că anul acesta avem doar trei incluse spre modernizare şi sperăm ca anul viitor să cuprindem mai multe.
În ceea ce priveşte parcul auto deocamdată rămânem cu cel existent, însă s-au demarat deja achiziţiile de piese pentru a menţine într-un maxim de siguranţă şi confort pentru călători ceea ce avem deja", a spus Vincenţiu Dan Antonescu.
Directorul general al RATB mai spune că subvenţia de 545 de milioane lei din acest an este similară cu cea de anul anterior, sub propunerea făcută de Regie. "Noi ne-am fi dorit, aşa cum am şi propus, undeva la 600 de milioane de lei. E un pic cam strâns bugetul la acest capitol, dar vom încerca să ne încadrăm în ceea ce ni s-a aprobat. Datorii nu s-au mai acumulat anul trecut, singurele pe care le avem sunt cele care au venit din urmă şi se rostogolesc în faţă. Datoriile sunt de prin anii 2012, 2013, de la nişte gratuităţi. Din punctul meu de vedere se aplică TVA la nimic, în contextul în care este vorba despre o chestie gratuită. Mi se pare un pic prea greoi de pus în cârca noastră acest TVA, pentru un serviciu care practic vine în folosul populaţiei, mai ales dacă se doreşte ca acest transport să aibă şi o latură socială.
Din 2014, de la începutul anului, nu am mai creat alte datorii, singurele pe care le avem sunt cele care vin din urmă şi pe care încercăm să le stingem pe parcurs din economiile pe care le mai avem sau din sumele rămase după ceea ce previzionăm pentru achiziţii, dacă furnizorul vine cu o ofertă mai mică decât suma previzionată", a punctat.
Problema TVA-ului la gratuităţi a fost criticată şi de primarul general, care a mai precizat în cadrul şedinţei CGMB de luni, că de patru ani RATB nu a mai depus bugetul la Primărie. În replică, şeful Regiei spune că lunar RATB a trimis documente justificative privind cheltuielile şi veniturile RATB. "Eu pot vorbi doar despre bugetul anului 2014, întrucât am preluat mandatul în iunie 2014. Pot să spun că am depus lunar informări legate de buget, de cheltuielile noastre, şi, dacă îmi amintesc foarte bine, până acum s-au trimis în jur de 14 informări către Primăria Capitalei. Municipalitatea are informaţii şi despre situaţia parcului şi despre absolut tot. Am cerut să avem această transparenţă între noi şi Primărie, care este principalul ordonator de plăţi, pentru că aşa e normal să cunoască exact situaţia noastră", a punctat directorul general al RATB.
http://www.b365.ro/6-tramvaie-cu-aer-co...28324.html
Din cate stiu eu, nici macar un Bucur LF nu are podea coborata pe 85% din suprafata, asa ca nu stiu cum vor reusi sa faca dintr-un amarat de V3A un tramvai cu podea aproape complet coborata. Ma gandesc ca si costurile sunt destul de mari, asa ca nu vad rostul acestei modernizari, puteau sa se faca 6 Bucur LF in loc de modernizari.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
IK4
Aseara pe la 20:30 am vazut din 226 pe podul de la Eroilor un turcism gen Isuzu Citibus din acela cu firma din fata defilanta, insa ceva mai lung. Fiind alb, am crezut initial ca-i Citaro, dar mi-a atras atentia firma cu scroll pe un singur rand unde a aparut Cora Pantelimon si in extremitatea dreapta...104? WTF??? Fiind surprins, n-am apucat sa fac o poza. E un autobuz nou in teste la RATB, ori s-au bagat privatii pana in centru cu ocazia Pastelui?
Aseara pe la 20:30 am vazut din 226 pe podul de la Eroilor un turcism gen Isuzu Citibus din acela cu firma din fata defilanta, insa ceva mai lung. Fiind alb, am crezut initial ca-i Citaro, dar mi-a atras atentia firma cu scroll pe un singur rand unde a aparut Cora Pantelimon si in extremitatea dreapta...104? WTF??? Fiind surprins, n-am apucat sa fac o poza. E un autobuz nou in teste la RATB, ori s-au bagat privatii pana in centru cu ocazia Pastelui?
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
PaulIP
Citiport se numeste.
L-am vazut (si fotografiat) si eu aseara, la 7, dintr-un taxi.
Citiport se numeste.
L-am vazut (si fotografiat) si eu aseara, la 7, dintr-un taxi.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Robert24
Continuarea discutiilor despre autobuzul Isuzu Anadolu Citiport - aici: viewtopic.php?f=20&t=3511
Continuarea discutiilor despre autobuzul Isuzu Anadolu Citiport - aici: viewtopic.php?f=20&t=3511
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Cristy
Oprescu a discutat cu primarii din Ilfov despre înfiinţarea Asociaţiei de Transport Metropolitan
Edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, s-a intalnit, joi, cu primarii din judetul Ilfov, in vederea demararii procedurilor de constituire a Asociatiei de Transport Metropolitan Bucuresti.
"Cred ca ne este foarte clar noua, celor care ne aflam astazi aici, ca nu putem actiona eficient decat impreuna. Astfel, prin aceasta Asociatie de Transport Metropolitan Bucuresti, pe care sper ca o vom infiinta in cat mai scurt timp, vom putea raspunde necesitatilor cetatenilor, prin implementarea unui sistem public de transport integrat, care sa faciliteze transportul public din si catre judetul Ilfov si Bucuresti" a declarat primarul general, Sorin Oprescu, la Primăria Capitalei, în cadrul întâlnirii privind înfiinţarea Asociaţiei de Transport Metropolitan Bucureşti.
La sedinta au mai participat presedintele Consiliului Judetean Ilfov, Marian Petrache, precum si reprezentanti ai Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).
Asociatia va avea ca scop gestionarea transportului public in Municipiul Bucuresti si Judetul Ilfov, in conformitate cu prevederile regulamentului european 1370/2007, prin implementarea unui sistem public de transport integrat in aceasta regiune, conform nevoilor cetatenilor.
Asociatia de Transport Metropolitan Bucuresti va fi formata din Municipiul Bucuresti, Consiliul Judetean Ilfov si primariile din Judetul Ilfov, care doresc un sistem public de transport integrat atat cu Municipiul Bucuresti cat si cu celelalte localitati.
De asemenea, Asociatia isi propune implementarea de proiecte prin atragerea de fonduri europene pentru dezvoltarea sistemului de transport public din regiune, fie ca este vorba despre refacerea infrastructurii sau de achizitia de autovehicule.
In cadrul intalnirii au mai fost prezenti si reprezentantii consortiului care realizeaza Planul Urban de Mobilitate Durabila pentru zona Bucuresti-Ilfov, plan care va include, printre altele si noile conditii in care trebuie sa se desfasoare transportul public, atat in Bucuresti cat si in Ilfov, in totala concordanta cu necesitatile cetatenilor.
http://www.b365.ro/oprescu-a-discutat-c...BHNfw.dpuf
Oprescu a discutat cu primarii din Ilfov despre înfiinţarea Asociaţiei de Transport Metropolitan
Edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, s-a intalnit, joi, cu primarii din judetul Ilfov, in vederea demararii procedurilor de constituire a Asociatiei de Transport Metropolitan Bucuresti.
"Cred ca ne este foarte clar noua, celor care ne aflam astazi aici, ca nu putem actiona eficient decat impreuna. Astfel, prin aceasta Asociatie de Transport Metropolitan Bucuresti, pe care sper ca o vom infiinta in cat mai scurt timp, vom putea raspunde necesitatilor cetatenilor, prin implementarea unui sistem public de transport integrat, care sa faciliteze transportul public din si catre judetul Ilfov si Bucuresti" a declarat primarul general, Sorin Oprescu, la Primăria Capitalei, în cadrul întâlnirii privind înfiinţarea Asociaţiei de Transport Metropolitan Bucureşti.
La sedinta au mai participat presedintele Consiliului Judetean Ilfov, Marian Petrache, precum si reprezentanti ai Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).
Asociatia va avea ca scop gestionarea transportului public in Municipiul Bucuresti si Judetul Ilfov, in conformitate cu prevederile regulamentului european 1370/2007, prin implementarea unui sistem public de transport integrat in aceasta regiune, conform nevoilor cetatenilor.
Asociatia de Transport Metropolitan Bucuresti va fi formata din Municipiul Bucuresti, Consiliul Judetean Ilfov si primariile din Judetul Ilfov, care doresc un sistem public de transport integrat atat cu Municipiul Bucuresti cat si cu celelalte localitati.
De asemenea, Asociatia isi propune implementarea de proiecte prin atragerea de fonduri europene pentru dezvoltarea sistemului de transport public din regiune, fie ca este vorba despre refacerea infrastructurii sau de achizitia de autovehicule.
In cadrul intalnirii au mai fost prezenti si reprezentantii consortiului care realizeaza Planul Urban de Mobilitate Durabila pentru zona Bucuresti-Ilfov, plan care va include, printre altele si noile conditii in care trebuie sa se desfasoare transportul public, atat in Bucuresti cat si in Ilfov, in totala concordanta cu necesitatile cetatenilor.
http://www.b365.ro/oprescu-a-discutat-c...BHNfw.dpuf
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
133 313
Foarte haios. Linia respectiva de tramvai mai circula? Daca eram directorul RATB suspendam linia respectiva pe termen nelimitat, pana se prezentau partile implicate (altele decat controlorii) la politie cu un autodenunt. Pe motiv de nesiguranta a circulatiei si calatorilor.
P.S. Asta e asa ca o palma pentru cei care sustineau ca scumpirea mai rezolva cate ceva.
Foarte haios. Linia respectiva de tramvai mai circula? Daca eram directorul RATB suspendam linia respectiva pe termen nelimitat, pana se prezentau partile implicate (altele decat controlorii) la politie cu un autodenunt. Pe motiv de nesiguranta a circulatiei si calatorilor.
P.S. Asta e asa ca o palma pentru cei care sustineau ca scumpirea mai rezolva cate ceva.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Florinds
Buna observatie...
Si totusi, care este raportul intre costul abonamentului lunar pe toate liniile si salariul minim in mai multe tari? Ar fi interesant de facut daca are cineva timp...
Cred ca deja stam mult mai rau, iar conditiile la noi sunt si mult mai proaste (ma refer in comparatie cu tari dezvoltate, altfel ne putem compara cu India).
A, daca suntem pe acolo, e justificata actiunea comuna RATB-politie pentru prinderea hotilor. Pana la urma, nu poti obliga oamenii sa dea 10% din salariu pe abonament, 50% pe intretinere etc. Sau ii poti obliga, dar o sa iti dea in cap in fata la supermarket atunci.
Buna observatie...
Si totusi, care este raportul intre costul abonamentului lunar pe toate liniile si salariul minim in mai multe tari? Ar fi interesant de facut daca are cineva timp...
Cred ca deja stam mult mai rau, iar conditiile la noi sunt si mult mai proaste (ma refer in comparatie cu tari dezvoltate, altfel ne putem compara cu India).
A, daca suntem pe acolo, e justificata actiunea comuna RATB-politie pentru prinderea hotilor. Pana la urma, nu poti obliga oamenii sa dea 10% din salariu pe abonament, 50% pe intretinere etc. Sau ii poti obliga, dar o sa iti dea in cap in fata la supermarket atunci.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
133 313
Faza este ca... lumea priveste in directia gresita. Astea sunt niste preturi la limita functionarii, mai jos de atat nu ai unde sa te duci, ca pui lacatul pe usa. Si este foarte tragic cum de lumea nu se intreaba... daca nu cumva salariile sunt neconcordante cu realitatea, nu preturile! Si pentru ca lumea nu se intreaba chestia asta si prefera sa se complaca in filozofia "fura aia, deci furam si noi"... Se ajunge la falimentul generalizat!!! La paralizie, astupata cu tone de minciuni sfruntate si necroloagele familiei Zavoranu, par exemple! Felicitari, suntem in coma! Si partea cea mai haioasa este ca asta este o coma ce dateaza de niste zeci de ani bune. Prelungita spre chinul si suferinta pacientului cu diverse perfuzii straine.
Banii facuti in zone cu profit 500% nu s-au dus in salarii pentru a merge in consum si deci pentru mentinerea in functiune a economiei. Au intrat in niste conturi conistente unde stau si se devalorizeaza in fiecare secunda pe masura ce tara isi pierde atractivitatea ca piata de desfacere din cauza puterii de cumparare si consum general extrem de mica.
Faza este ca... lumea priveste in directia gresita. Astea sunt niste preturi la limita functionarii, mai jos de atat nu ai unde sa te duci, ca pui lacatul pe usa. Si este foarte tragic cum de lumea nu se intreaba... daca nu cumva salariile sunt neconcordante cu realitatea, nu preturile! Si pentru ca lumea nu se intreaba chestia asta si prefera sa se complaca in filozofia "fura aia, deci furam si noi"... Se ajunge la falimentul generalizat!!! La paralizie, astupata cu tone de minciuni sfruntate si necroloagele familiei Zavoranu, par exemple! Felicitari, suntem in coma! Si partea cea mai haioasa este ca asta este o coma ce dateaza de niste zeci de ani bune. Prelungita spre chinul si suferinta pacientului cu diverse perfuzii straine.
Banii facuti in zone cu profit 500% nu s-au dus in salarii pentru a merge in consum si deci pentru mentinerea in functiune a economiei. Au intrat in niste conturi conistente unde stau si se devalorizeaza in fiecare secunda pe masura ce tara isi pierde atractivitatea ca piata de desfacere din cauza puterii de cumparare si consum general extrem de mica.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Florinds
Probabil ca nici nu realizam ca sunt multi bani ascunsi prin conturi din strainatate, care vor aparea pe la nepoti, amante etc. Ati vazut sumele cu care sunt prinsi alesii nostri de DNA? 1 mil, 2 mil EUR? Hilar... Cred ca banii astia reprezinta doar un sfert dintr-o singura spaga. :p Tare curios sunt cu se va alege de licitatia pentru CAF-uri.
Trebuie facut ceva oricum si cu nesimtitii astia care nu platesc bilet si umbla cu iPhone, Samsung ultima generatie etc. Filati ca pe vremuri si dusi la politie si scuturati zdravan ca sa nu le mai trebuiasca altadata.
Probabil ca nici nu realizam ca sunt multi bani ascunsi prin conturi din strainatate, care vor aparea pe la nepoti, amante etc. Ati vazut sumele cu care sunt prinsi alesii nostri de DNA? 1 mil, 2 mil EUR? Hilar... Cred ca banii astia reprezinta doar un sfert dintr-o singura spaga. :p Tare curios sunt cu se va alege de licitatia pentru CAF-uri.
Trebuie facut ceva oricum si cu nesimtitii astia care nu platesc bilet si umbla cu iPhone, Samsung ultima generatie etc. Filati ca pe vremuri si dusi la politie si scuturati zdravan ca sa nu le mai trebuiasca altadata.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
misterr
Şi care ar fi deosebirea faţă de Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti, care există deja? Unii reglementează, ceilalți implementează?
Şi care ar fi deosebirea faţă de Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti, care există deja? Unii reglementează, ceilalți implementează?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Florinds
Daca nu faci nimic, macar sa pari ca faci ceva.
Daca nu faci nimic, macar sa pari ca faci ceva.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination