Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
235 posts, 103410 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Contraexemple ? Sunt exemple tipice de gandire comunistoida.
Singurele momente cand Metrorex " a luat-o razna" au fost la primul tronson M4 si in Balta Alba (NG-AS). Sunt, cred, singurele statii construite corect (cu exceptia statiilor GdN1 si Universitate).
Contraexemple ? Sunt exemple tipice de gandire comunistoida.
Singurele momente cand Metrorex " a luat-o razna" au fost la primul tronson M4 si in Balta Alba (NG-AS). Sunt, cred, singurele statii construite corect (cu exceptia statiilor GdN1 si Universitate).
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
bercenicity
Pe M3 NG-AS statiile sunt sub jumatatea sudica a bulevardului, pe cand Jiului si Bazilescu sunt integral in afara lui.
Pe M3 NG-AS statiile sunt sub jumatatea sudica a bulevardului, pe cand Jiului si Bazilescu sunt integral in afara lui.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Si ce legatura are acest aspect cu faptul ca nu sunt pasaje pietonale care sa subtraverseze bulevardul ? Chiar nu are nici o legatura una cu alta.
Si ce legatura are acest aspect cu faptul ca nu sunt pasaje pietonale care sa subtraverseze bulevardul ? Chiar nu are nici o legatura una cu alta.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
bercenicity
La modul ca ar fi fost mai mare deranjul pentru statiile de pe M4 decat pentru NG-AS
Statistic, pe reteaua veche e mai probabil sa ai accese pe ambele parti ale strazii cand statia e (mai) sub ea.
La modul ca ar fi fost mai mare deranjul pentru statiile de pe M4 decat pentru NG-AS
Statistic, pe reteaua veche e mai probabil sa ai accese pe ambele parti ale strazii cand statia e (mai) sub ea.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
URANUS
La accesul nou de la Tineretului se mai lucreaza?
La accesul nou de la Tineretului se mai lucreaza?
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Nu, de unde bani ? Cine trebuia si-a luat spaga pentru liftul montat acolo.
Nu, de unde bani ? Cine trebuia si-a luat spaga pentru liftul montat acolo.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
Florinds
Oare cat mai dureaza pentru al doilea acces de la Piata Muncii. Se va face un an in curand, un procent urias din perioada totala de functionare a metroului.
Oare cat mai dureaza pentru al doilea acces de la Piata Muncii. Se va face un an in curand, un procent urias din perioada totala de functionare a metroului.
- Shinkasen
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
Shinkasen
La Unirii, cat mai aproape de statia de tramvai 32, ar reduce din aglomeratia ce se formeaza pe trotuarul acela cu gogoseriile si simigeriile, mai ales cand sunt sarbatori, primaria ii lasa pe vanzatorii ambulanti sa stea cu tarabele acolo, blocand circulatia.
La Unirii, cat mai aproape de statia de tramvai 32, ar reduce din aglomeratia ce se formeaza pe trotuarul acela cu gogoseriile si simigeriile, mai ales cand sunt sarbatori, primaria ii lasa pe vanzatorii ambulanti sa stea cu tarabele acolo, blocand circulatia.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
Florinds
Pai daca ii lasa sa stea cu tarabele, doar nu o sa le ia acum musteriii.
Pai daca ii lasa sa stea cu tarabele, doar nu o sa le ia acum musteriii.
- andreimetrou
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andreimetrou
Propun inca doua accese:Unu la DR1 si altu la DR2.La dristor 1 paralel cu accesul B pe partea cealalta a bulevardului Camil Ressu,iar la dristor 2 paralel cu accesul D,pe cealalta parte a strazii Dristorului.
Propun inca doua accese:Unu la DR1 si altu la DR2.La dristor 1 paralel cu accesul B pe partea cealalta a bulevardului Camil Ressu,iar la dristor 2 paralel cu accesul D,pe cealalta parte a strazii Dristorului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Daca crezi ca ne pica fisa care e accesul B si D te inseli, desi intuiesc ce vrei sa spui.
Asa, din intamplare, ce intelegi tu prin 2 accese paralele ?
Daca crezi ca ne pica fisa care e accesul B si D te inseli, desi intuiesc ce vrei sa spui.
Asa, din intamplare, ce intelegi tu prin 2 accese paralele ?
- andreimetrou
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andreimetrou
Adica din vestibulul celor doua accese se realizeaza o galerie pentru celelalte iesiri/intrari de pe cealalta parte a strazi/bulevardului.
Adica din vestibulul celor doua accese se realizeaza o galerie pentru celelalte iesiri/intrari de pe cealalta parte a strazi/bulevardului.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
ByOnu
S-a pus vreodata problema conectarii printr-un pasaj a vestibulului de la Obor cu pasajul care da in statia lui 21? Ceva identic cu Crangasi.
PS. cand au fost construite cele doua pasaje pietonale de la Obor?
S-a pus vreodata problema conectarii printr-un pasaj a vestibulului de la Obor cu pasajul care da in statia lui 21? Ceva identic cu Crangasi.
PS. cand au fost construite cele doua pasaje pietonale de la Obor?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Nu s-a pus niciodata aceasta problema.
Ar trebui subtraversat cumva pasajul rutier. Ai vreo solutie ?
Fosta statie de tramvai subterana ( adica actuala statie de metrou ), pasajul auto, parcarile si pasajele pietonale ( inclusiv accesul in statia de tramvai 21 ) au fost realizate in cadrul aceluiasi proiect. Cu remarca ca actualul acces in statia de metrou e modificat substantial fata de accesul in fosta statie de tramvai.
Vezi ca statia de metrou e fix la nivel cu pasajul rutier, adica auto din pasaj sunt la aceeasi cota cu peronul.
Nu s-a pus niciodata aceasta problema.
Ar trebui subtraversat cumva pasajul rutier. Ai vreo solutie ?
Fosta statie de tramvai subterana ( adica actuala statie de metrou ), pasajul auto, parcarile si pasajele pietonale ( inclusiv accesul in statia de tramvai 21 ) au fost realizate in cadrul aceluiasi proiect. Cu remarca ca actualul acces in statia de metrou e modificat substantial fata de accesul in fosta statie de tramvai.
Vezi ca statia de metrou e fix la nivel cu pasajul rutier, adica auto din pasaj sunt la aceeasi cota cu peronul.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination