Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 558992 views
📖 Pagination options
- seraph1
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
seraph1
Metrorex: Tronsonul de metrou Eroilor - Râul Doamnei va fi gata în 2016, Iancului - Pantelimon în 2018, iar Eroilor - Iancului şi Gara de Nord - Otopeni, în 2020
Tronsonul de metrou Eroilor - Râul Doamnei este în execuţie, cu termen de finalizare în semestrul II din 2016, urmând ca următoarea secţiune care va intra în lucru, respectiv Iancului - Pantelimon, să fie gata în 2018, a declarat Cătălin Homor, directorul de investiţii al Metrorex, la ZF Live.
„Tronsonul Pantelimon - Drumul Taberei este împărţit în trei secţiuni. Secţiunea 1, Eroilor - Râul Doamnei, este în execuţie şi avem un termen realist de finalizare. Anul viitor «cârtiţele» vor ieşi la capăt şi vor fi apoi readuse la Academia Militară, de unde pleacă pe tronsonul spre Eroilor“, a spus Homor.
Secţiunea Eroilor - Râul Doamnei are o lungime de 6 km, 10 staţii, iar durata călătoriei este estimată la 15 minute. În prima fază fluxul zilnic de călători este estimat la 70-80.000 de persoane.
Următorul tronson care va intra în execuţie este secţiunea 3, respectiv Iancului - Pantelimon, cu termen de finalizare în 2018. Mare parte din documentaţia de atribuire şi proiectele tehnice au fost deja redactate, conducerea Metrorex intenţionând ca în 2015 să demareze procedura de atribuire.
„Tronsonul Eroilor - Iancului, secţiunea 2 în proiect, va fi executat ultimul pentru că tranversează zona centrală a oraşului, inclusiv Centrul Vechi, şi din acest motiv este o lucrare mai complicată“, a precizat Cătălin Homor.
http://www.zf.ro/zf-24/metrorex-tronsonul-de-metrou-eroilor-raul-doamnei-va-fi-gata-in-2016-iancului-pantelimon-in-2018-iar-eroilor-iancului-si-gara-de-nord-otopeni-in-2020-13711970
Metrorex: Tronsonul de metrou Eroilor - Râul Doamnei va fi gata în 2016, Iancului - Pantelimon în 2018, iar Eroilor - Iancului şi Gara de Nord - Otopeni, în 2020
Tronsonul de metrou Eroilor - Râul Doamnei este în execuţie, cu termen de finalizare în semestrul II din 2016, urmând ca următoarea secţiune care va intra în lucru, respectiv Iancului - Pantelimon, să fie gata în 2018, a declarat Cătălin Homor, directorul de investiţii al Metrorex, la ZF Live.
„Tronsonul Pantelimon - Drumul Taberei este împărţit în trei secţiuni. Secţiunea 1, Eroilor - Râul Doamnei, este în execuţie şi avem un termen realist de finalizare. Anul viitor «cârtiţele» vor ieşi la capăt şi vor fi apoi readuse la Academia Militară, de unde pleacă pe tronsonul spre Eroilor“, a spus Homor.
Secţiunea Eroilor - Râul Doamnei are o lungime de 6 km, 10 staţii, iar durata călătoriei este estimată la 15 minute. În prima fază fluxul zilnic de călători este estimat la 70-80.000 de persoane.
Următorul tronson care va intra în execuţie este secţiunea 3, respectiv Iancului - Pantelimon, cu termen de finalizare în 2018. Mare parte din documentaţia de atribuire şi proiectele tehnice au fost deja redactate, conducerea Metrorex intenţionând ca în 2015 să demareze procedura de atribuire.
„Tronsonul Eroilor - Iancului, secţiunea 2 în proiect, va fi executat ultimul pentru că tranversează zona centrală a oraşului, inclusiv Centrul Vechi, şi din acest motiv este o lucrare mai complicată“, a precizat Cătălin Homor.
http://www.zf.ro/zf-24/metrorex-tronsonul-de-metrou-eroilor-raul-doamnei-va-fi-gata-in-2016-iancului-pantelimon-in-2018-iar-eroilor-iancului-si-gara-de-nord-otopeni-in-2020-13711970
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Goldmund
http://www.gandul.info/reportaj/atentie...a-13766161
Daca nenea de la secunda 15 spune adevarul, presupun ca M5 va fi gata in anul 2016 pana la Eroilor 2...
Cel mai curios sunt de design-ul statiilor, finisajul, culorile, luminile, intrarile, etc..
Polonezii, care au o influenta din design-ul nordic si cel german, au adus noile statii de metrou in...postmodern:
www.youtube.com/watch?v=wP1G-nCXQBU&spfreload=1
http://www.gandul.info/reportaj/atentie...a-13766161
Daca nenea de la secunda 15 spune adevarul, presupun ca M5 va fi gata in anul 2016 pana la Eroilor 2...
Cel mai curios sunt de design-ul statiilor, finisajul, culorile, luminile, intrarile, etc..
Polonezii, care au o influenta din design-ul nordic si cel german, au adus noile statii de metrou in...postmodern:
www.youtube.com/watch?v=wP1G-nCXQBU&spfreload=1
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Costin
Am lasat aici doar stirile (asa cum ar trebui sa fie!) si am mutat discutiile la locul lor.
Am lasat aici doar stirile (asa cum ar trebui sa fie!) si am mutat discutiile la locul lor.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
survola
http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/co...e-metrorex
Astăzi, 15 ianuarie 2015, ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a făcut o vizită de lucru pe şantierele Metrorex. [...]
Constructorii lucrărilor de la Magistrala 5 de metrou au precizat, în cadrul vizitei de lucru, că au finalizat săpăturile la Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor, iar utilajele vor fi mutate la staţia Academia Militară, unde vor demara în scurt timp lucrările pe tronsonul Academia Militară – Eroilor 2.
În urma vizitării santierului de la viitoarea magistrala de metrou din cartierul Drumul Taberei, reprezentanţii constructorilor și-au asumat în fața ministrului Ioan Rus că vor respecta termenele de execuție a lucrărilor și au anunțat că în perioada următoare vor începe să lucreze la refacerea părții carosabile. [...]
Lucrări aflate în execuţie :
a.Sectiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) – lucrări de structură:
Indicatori tehnici de bază: Lungime – 6,22 km. Număr de staţii : 9.
Costul lucrărilor în execuţie: 215,33 mil. Euro - fără TVA pentru lucrări de structură;
Finanţare: Fonduri externe nerambursabile în cadrul POS-T 2007 – 2013
b.Secţiunea VALEA IALOMIŢEI Galeria, Staţia și Depoul
Indicatori tehnici de bază: Lungime – 1 km. Staţii - 1, Depou – 1
Costul lucrărilor în execuţie: 54,34 mil. Euro - fără TVA pentru lucrări de structură;
Finanţare: Fonduri externe nerambursabile în cadrul POS-T 2007-2013.
http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/co...e-metrorex
Astăzi, 15 ianuarie 2015, ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a făcut o vizită de lucru pe şantierele Metrorex. [...]
Constructorii lucrărilor de la Magistrala 5 de metrou au precizat, în cadrul vizitei de lucru, că au finalizat săpăturile la Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor, iar utilajele vor fi mutate la staţia Academia Militară, unde vor demara în scurt timp lucrările pe tronsonul Academia Militară – Eroilor 2.
În urma vizitării santierului de la viitoarea magistrala de metrou din cartierul Drumul Taberei, reprezentanţii constructorilor și-au asumat în fața ministrului Ioan Rus că vor respecta termenele de execuție a lucrărilor și au anunțat că în perioada următoare vor începe să lucreze la refacerea părții carosabile. [...]
Lucrări aflate în execuţie :
a.Sectiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) – lucrări de structură:
Indicatori tehnici de bază: Lungime – 6,22 km. Număr de staţii : 9.
Costul lucrărilor în execuţie: 215,33 mil. Euro - fără TVA pentru lucrări de structură;
Finanţare: Fonduri externe nerambursabile în cadrul POS-T 2007 – 2013
b.Secţiunea VALEA IALOMIŢEI Galeria, Staţia și Depoul
Indicatori tehnici de bază: Lungime – 1 km. Staţii - 1, Depou – 1
Costul lucrărilor în execuţie: 54,34 mil. Euro - fără TVA pentru lucrări de structură;
Finanţare: Fonduri externe nerambursabile în cadrul POS-T 2007-2013.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
BIGRED1984
Un reportaj interesant pe Digi24. (contine niste cadre interesante, zic eu)
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...ilofteia+s
Un reportaj interesant pe Digi24. (contine niste cadre interesante, zic eu)
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...ilofteia+s
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
B365.RO
Metroul din Drumul Taberei: S-au finalizat săpăturile pe tronsonul Academia Militară - Râul Doamnei
Metrorex a anunţat, miercuri, că s-au finalizat săpăturile la tunelul de metrou de pe Magistrala 5, pe tronsonul Academia Militară - Râul Doamnei.
"Metrorex informeaza opinia publica despre finalizarea sapaturilor pe distanta Academia Militara – Raul Doamnei, sapaturi executate cu cele doua TBM-uri – Tunelling Boring Machine, botezate „Sfanta Filofteia" si „Sfânta Varvara". Lucrarile s-au derulat in conditii tehnice si de siguranta, cu functionarea corespunzatoare a tuturor instalatiilor utilizate la realizarea tunelurilor.
Estimam ca in a doua jumatate a lunii martie TBM-urile vor relua sapaturile de la statia Academia Militara spre statia Eroilor. Termenul preconizat pentru darea in folosinta a tronsonului Raul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.
Prin construirea noii magistrale de metrou se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigura, confortabila, rapida si directa, ceea ce va genera o crestere a atractivitatii retelei de metrou si implicit va degreva transportul de suprafata atat public cat si privat.
http://www.b365.ro/metroul-din-drumul-t...U5EfX.dpuf
Asta cu a doua jumatate a lui martie mi se pare o bataie de joc. Ne ia de prosti chiar in halul asta? Cum sa inceapa sa sape atunci? Pai inseamna ca vor stationa la PM de fronton la E2 doua luni pe putin.
B365.RO
Metroul din Drumul Taberei: S-au finalizat săpăturile pe tronsonul Academia Militară - Râul Doamnei
Metrorex a anunţat, miercuri, că s-au finalizat săpăturile la tunelul de metrou de pe Magistrala 5, pe tronsonul Academia Militară - Râul Doamnei.
"Metrorex informeaza opinia publica despre finalizarea sapaturilor pe distanta Academia Militara – Raul Doamnei, sapaturi executate cu cele doua TBM-uri – Tunelling Boring Machine, botezate „Sfanta Filofteia" si „Sfânta Varvara". Lucrarile s-au derulat in conditii tehnice si de siguranta, cu functionarea corespunzatoare a tuturor instalatiilor utilizate la realizarea tunelurilor.
Estimam ca in a doua jumatate a lunii martie TBM-urile vor relua sapaturile de la statia Academia Militara spre statia Eroilor. Termenul preconizat pentru darea in folosinta a tronsonului Raul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.
Prin construirea noii magistrale de metrou se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigura, confortabila, rapida si directa, ceea ce va genera o crestere a atractivitatii retelei de metrou si implicit va degreva transportul de suprafata atat public cat si privat.
http://www.b365.ro/metroul-din-drumul-t...U5EfX.dpuf
Asta cu a doua jumatate a lui martie mi se pare o bataie de joc. Ne ia de prosti chiar in halul asta? Cum sa inceapa sa sape atunci? Pai inseamna ca vor stationa la PM de fronton la E2 doua luni pe putin.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...arvara.htm
Pe urmele metroului din Drumul Taberei. Cum arata azi tunelele si statiile de pe Magistrala 5 si cum a fost ridicata din subteran freza "Varvara"
HotNews.ro
Miercuri, 4 februarie 2015, 21:32 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole
In septembrie 2013, primul utilaj de forat, TBM-ul (Tunnel Boring Machine) botezat "Varvara" isi incepea misiunea de a sapa primul tunel al Magistralei 5 de metrou din Drumul Taberei. Marti, pe 3 februarie, Varvara a inceput sa fie demontata si ridicata din punctul de scoatere dinaintea statiei Raul Doamnei, ultima statie de pe traseul din Drumul Taberei. Peste cateva saptamani va fi remontata la Academia Militara si apoi va fi relansata spre viitoarea statie Eroilor 2, pe ultimul tronson de tunel din proiect. HotNews.ro a coborat in tunele proaspat terminate de TBM-urile "Varvara" si "Filofteia", a filmat in statiile ce inca se construiesc si a realizat un videoreportaj cu lucrarile de pe Magistrala 5.
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...arvara.htm
Pe urmele metroului din Drumul Taberei. Cum arata azi tunelele si statiile de pe Magistrala 5 si cum a fost ridicata din subteran freza "Varvara"
HotNews.ro
Miercuri, 4 februarie 2015, 21:32 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole
In septembrie 2013, primul utilaj de forat, TBM-ul (Tunnel Boring Machine) botezat "Varvara" isi incepea misiunea de a sapa primul tunel al Magistralei 5 de metrou din Drumul Taberei. Marti, pe 3 februarie, Varvara a inceput sa fie demontata si ridicata din punctul de scoatere dinaintea statiei Raul Doamnei, ultima statie de pe traseul din Drumul Taberei. Peste cateva saptamani va fi remontata la Academia Militara si apoi va fi relansata spre viitoarea statie Eroilor 2, pe ultimul tronson de tunel din proiect. HotNews.ro a coborat in tunele proaspat terminate de TBM-urile "Varvara" si "Filofteia", a filmat in statiile ce inca se construiesc si a realizat un videoreportaj cu lucrarile de pe Magistrala 5.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
Sursa: B365.RO
Când se reia circulația în condiții normale în Drumul Taberei, în urma lucrărilor la Magistrala 5
Lucrările la Magistrala 5 de metrou au dat peste cap traficul rutier din Drumul Taberei. Deşi circulaţia ar fi trebuit să se reia încă din toamna anului trecut, constructorii au întârziat refacerea carosabilului, din cauza vremii. Potrivit directorului general al Metrorex, Aurel Radu, şoferii mai au de aşteptat câteva luni până când va fi finalizată reabilitarea carosabilului.
„Le-am transmis constructorilor să se apuce de finalizarea refacerii carosabilului în Drumul Taberei. Ei nu au un termen, dar, pe măsură ce finalizează structura, trebuie finalizate şi lucrările de refacere a carosabilului, ca să le redăm locuitorilor din cartierul Drumul Taberei carosabilul şi să deblocăm circulaţia în zonă. Dânşii au motivat că terenul este mocirlos, că e mult mai greu de transportat acum pământul, din cauza umidităţii ridicate. Am avut un schimb de replici cu ei şi le-am reproşat că am discutat despre acest aspect şi iniţial au spus că finalizează refacerea carosabilului în noiembrie (n.r. - 2014). Apoi au spus că până în mai va fi gata refacerea carosabilului. Totuşi, unele etape s-au parcurs deja. Ei trebuie doar să vină cu încărcătura de pământ. Acum spun că ar fi costuri mult mai mari dacă se face reabilitarea carosabilului în condiţii de umiditate ridicată pentru că e mult mai greu de transportat pământul, că e argilos, şi trebuie să intervină şi cu pietriş", a explicat, pentru B365.ro, Aurel Radu.
Cătălin Homor, director Investiţii şi Achiziţii Publice în cadrul Metrorex, spune că, dacă s-ar lucra la refacerea carosabilului în condiţii de umiditate ridicată există riscul să se lase asfaltul. „E mai greu de transportat şi de compactat pământul acum. Altfel spus, când e semi-mocirlă şi vii cu cilindrul compactor pe el, se afundă cu totul, ceea ce afectează pe viitor structura. De asemenea, pentru că nici nu se face umplutură corectă, apar probleme, pentru că se lasă asfaltul", a explicat Homor.
În aceste condiţii, şeful Metrorex dă asigurări că până la începutul verii se va putea relua circulaţia la cinci staţii de pe Magistrala 5. „Refacerea carosabilului depinde şi de vreme. Trebuie să nu fie îmbibat pământul cu apă. Până la 1 iunie va fi gata carosabilul de la cinci staţii de pe Magistrala 5, Orizont, Favorit, Drumul Taberei 34 (n.r. - actuala Tudor Vladimirescu), Romancierilor şi Brâncuşi", a spus Aurel Radu, pentru B365.ro.
Totuşi, potrivit lui Cătălin Homor, carosabilul nu se va reda integral pentru circulaţie. "Mai rămân golurile tehnologice pentru alimentarea cu materiale şi, probabil, o parte pentru accesele în staţii, care în general sunt în afara carosabilului. Dar vor fi mici zone în care carosabilul va fi afectat", a punctat Homor.
Pe 25 septembrie 2013, la demararea săpăturilor la tunelurile de metrou pe Magistrala 5, premierul Victor Ponta anunţa că traficul rutier va fi reluat în zonă în toamna anului 2014. "Am întrebat şi eu primarii de peste tot din Europa. Peste tot este aceeaşi problemă: nu ai cum să construieşti metroul decât creând, pentru o perioadă de timp, foarte multe probleme pentru traficul rutier. Până la urmă este o pierdere asumată de noi toţi, iar metroul este necesar într-un oraş ca Bucureştiul. Pentru o perioadă de timp, problemele cu traficul rutier sunt inevitabile şi în alte mari capitale europene. Pe măsură ce se avansează cu lucrările în subteran fiecare km de şosea, care se acoperă şi se poate reda circulaţiei, se redă. Cel mai probabil, însă, din ceea ce mi-au spus specialiştii, o schimbare semnificativă privind facilitarea traficului rutier va fi undeva în toamna anului 2014, nu mai repede", a spus atunci Ponta.
http://www.b365.ro/magistrala-5-de-metr...D9iAb.dpuf
Sursa: B365.RO
Când se reia circulația în condiții normale în Drumul Taberei, în urma lucrărilor la Magistrala 5
Lucrările la Magistrala 5 de metrou au dat peste cap traficul rutier din Drumul Taberei. Deşi circulaţia ar fi trebuit să se reia încă din toamna anului trecut, constructorii au întârziat refacerea carosabilului, din cauza vremii. Potrivit directorului general al Metrorex, Aurel Radu, şoferii mai au de aşteptat câteva luni până când va fi finalizată reabilitarea carosabilului.
„Le-am transmis constructorilor să se apuce de finalizarea refacerii carosabilului în Drumul Taberei. Ei nu au un termen, dar, pe măsură ce finalizează structura, trebuie finalizate şi lucrările de refacere a carosabilului, ca să le redăm locuitorilor din cartierul Drumul Taberei carosabilul şi să deblocăm circulaţia în zonă. Dânşii au motivat că terenul este mocirlos, că e mult mai greu de transportat acum pământul, din cauza umidităţii ridicate. Am avut un schimb de replici cu ei şi le-am reproşat că am discutat despre acest aspect şi iniţial au spus că finalizează refacerea carosabilului în noiembrie (n.r. - 2014). Apoi au spus că până în mai va fi gata refacerea carosabilului. Totuşi, unele etape s-au parcurs deja. Ei trebuie doar să vină cu încărcătura de pământ. Acum spun că ar fi costuri mult mai mari dacă se face reabilitarea carosabilului în condiţii de umiditate ridicată pentru că e mult mai greu de transportat pământul, că e argilos, şi trebuie să intervină şi cu pietriş", a explicat, pentru B365.ro, Aurel Radu.
Cătălin Homor, director Investiţii şi Achiziţii Publice în cadrul Metrorex, spune că, dacă s-ar lucra la refacerea carosabilului în condiţii de umiditate ridicată există riscul să se lase asfaltul. „E mai greu de transportat şi de compactat pământul acum. Altfel spus, când e semi-mocirlă şi vii cu cilindrul compactor pe el, se afundă cu totul, ceea ce afectează pe viitor structura. De asemenea, pentru că nici nu se face umplutură corectă, apar probleme, pentru că se lasă asfaltul", a explicat Homor.
În aceste condiţii, şeful Metrorex dă asigurări că până la începutul verii se va putea relua circulaţia la cinci staţii de pe Magistrala 5. „Refacerea carosabilului depinde şi de vreme. Trebuie să nu fie îmbibat pământul cu apă. Până la 1 iunie va fi gata carosabilul de la cinci staţii de pe Magistrala 5, Orizont, Favorit, Drumul Taberei 34 (n.r. - actuala Tudor Vladimirescu), Romancierilor şi Brâncuşi", a spus Aurel Radu, pentru B365.ro.
Totuşi, potrivit lui Cătălin Homor, carosabilul nu se va reda integral pentru circulaţie. "Mai rămân golurile tehnologice pentru alimentarea cu materiale şi, probabil, o parte pentru accesele în staţii, care în general sunt în afara carosabilului. Dar vor fi mici zone în care carosabilul va fi afectat", a punctat Homor.
Pe 25 septembrie 2013, la demararea săpăturilor la tunelurile de metrou pe Magistrala 5, premierul Victor Ponta anunţa că traficul rutier va fi reluat în zonă în toamna anului 2014. "Am întrebat şi eu primarii de peste tot din Europa. Peste tot este aceeaşi problemă: nu ai cum să construieşti metroul decât creând, pentru o perioadă de timp, foarte multe probleme pentru traficul rutier. Până la urmă este o pierdere asumată de noi toţi, iar metroul este necesar într-un oraş ca Bucureştiul. Pentru o perioadă de timp, problemele cu traficul rutier sunt inevitabile şi în alte mari capitale europene. Pe măsură ce se avansează cu lucrările în subteran fiecare km de şosea, care se acoperă şi se poate reda circulaţiei, se redă. Cel mai probabil, însă, din ceea ce mi-au spus specialiştii, o schimbare semnificativă privind facilitarea traficului rutier va fi undeva în toamna anului 2014, nu mai repede", a spus atunci Ponta.
http://www.b365.ro/magistrala-5-de-metr...D9iAb.dpuf
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dragos Tanase
Licitaţia pentru noile trenuri de metrou pare să se amâne din nou. Participanţii au prelungit oferta ==> http://www.b365.ro/licitatia-pentru-noi...5808Z.dpuf
Licitaţia pentru noile trenuri de metrou pare să se amâne din nou. Participanţii au prelungit oferta ==> http://www.b365.ro/licitatia-pentru-noi...5808Z.dpuf
caf.jpg (173.43 KB; downloaded 3149 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
A fost si licitația pt calea de rulare... Bineînțeles au anunțat câștigătorul si faptul cs, firește este deja si contestație
http://m.hotnews.ro/stire/19631385
Se pare ca a castigat Astaldi si contestat Alstom...
A fost si licitația pt calea de rulare... Bineînțeles au anunțat câștigătorul si faptul cs, firește este deja si contestație
http://m.hotnews.ro/stire/19631385
Se pare ca a castigat Astaldi si contestat Alstom...
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
URANUS
Sursa: B365.RO
Metrorex plăteşte 115.000 euro pentru reclamă la metroul din Drumul Taberei
Metrorex a atribuit un contract în valoare de peste 115.000 euro pentru servicii de publicitate pentru Magistrala 5 de metrou. Firma câștigătoare are un singur angajat.
Contractul pentru servicii de informare şi publicitate aferente proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Sectiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomiţei” a fost atribuit de Metrorex firmei SC Promo Media SRL. Valoarea totală a contractului se ridică la 410.000 lei fără TVA, respectiv 508.400 lei cu TVA (echivalentul a peste 115.000 euro).
Durata contractului este de 26 luni începând de la data atribuirii contractului, respectiv 10 martie 2015. Firma Promo Media SRL a fost desemnată prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut. La licitaţie au participat 5 firme, din care doar 4 au avut oferte admisibile.
Potrivit datelor disponibile la Ministerul de Finanţe, firma Promo Media SRL este din Suceava şi se ocupă, conform CAEN, cu activităţi ale agenţiilor de publicitate. Din 2008 şi până în 2013, firma a raportat profit în fiecare an. În 2013, ultimul an în care există date disponibile la Ministerul de Finanţe, firma a avut o cifră de afaceri netă de 704.914 lei şi un profit de 251.806 lei, cu un singur angajat. În 2012 firma a raportat o cifră de afaceri netă de 411.248 lei şi un profit de aproape 40% din cifra de afaceri, respectiv 162.940 lei. Şi în 2011 firma a avut un profit de 33.317 lei, la o cifră de afaceri netă de 396.286 lei. În anii 2008, 2010 - 2013 firma a avut un singur angajat, iar în 2009 firma nu a raportat niciun angajat.
Potrivit caietului de sarcini, Metrorex, ca beneficiar al unei finanţări nerambursabile de la UE pentru Magistrala 5 de metrou, are obligaţia de a asigura servicii de informare şi publicitate aferente proiectului. "În conformitate cu Art.24 „Informare şi publicitate" din Cererea de finanţare, Beneficiarul este obligat să informeze publicul cu privire la asistenţa financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice, care trebuie să respecte regulile de vizibilitate prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală, sub sancţiunea refuzului sau retragerii finanţării pentru Proiectul respectiv", se precizează în caietul de sarcini.
Potrivit aceluiaşi document, prestatorul va elabora Planul de Acţiune pentru Promovarea Proiectului în termen de 15 zile de la data semnării contractului de servicii de informare şi publicitate privin asistenţa financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice pentru Proiectul „Linia de metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Roamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei". Planul de promovare şi celelalte produse şi acţiuni de informare şi publicitate vor fi supuse aprobării prealabile a Metrorex.
În elaborarea Planului de Acţiune pentru Promovarea Proiectului se va avea în vedere, printre altele, includerea următoarelor activităţi:
- Organizarea unei conferinţe de presă – Cu ocazia punerii în funcţiune a tronsonului, Metrorex va organiza o conferinţă de presă pentru informarea publicului ţintă despre rezultatele obţinute dar şi despre cele dorite a se obţine ca urmare a implementării acestui proiect. Publicul ţintă va fi informat despre contribuţia nerambursabilă a Uniunii Europene la finanţarea contractelor încheiate.
Elaborarea specificaţiilor tehnice aferente acestui eveniment (creare invitaţii către presă, realizare fotografii, editarea şi afişarea de mijloace de informare exterioară la locul organizării conferinţei de presă, etc) intră în atribuţiile Prestatorului.
- Panouri publicitare pentru afişare temporară – În termen de maxim o lună de la semnarea Contractului de servicii de informare şi publicitate privind asistenţa financiară nerambursabilă din fonduri publice, vor fi instalate 40 de panouri publicitare pentru afişare temporară, cu respectarea cerinţelor privind publicitatea la faţa locului a proiectelor finanţate de UE.
Prestatorul va concepe, fabrica, instala, întreţine şi demona panourile publicitare, în conformitate cu MIV.
- Plăci pentru afişare pernanentă (plăci comemorative) – După finalizarea lucrărilor, dar nu mai târziu de 6 luni de la data punerii în funcţiune a tronsonului, vor fi montate plăci pentru afişare permanentă.
Plăcile vor fi făcute de prestator şi vor fi amplasate 40 de plăci pentru afişare permanentă. Plăcile vor fi amplasate astfel încât să se asigure o bună vizibilitate a informaţiilor afişate.
- Elaborarea şi publicarea unor articole de presă – Prestatorul are obligaţia ca pe parcursul implementării contractelor să publice în presa locală 6 articole tipărite, pe durata derulării contractelor, în cel puţin 2 cotidiane locale, în care să evidenţieze contribuţia nerambursabilă a Uniunii Europene la realizarea Proiectului şi avantajele populaţiei din zonă, ca urmare a implementării acestui Proiect.
- Organizarea de evenimente – Prestatorul va asigura evenimente publice în zona implementării contractului. De asemenea, pe durata derulării contractului, la fiecare deschidere de staţie, firma care asigură serviciile de publicitate trebuie să organizeze conferinţe de informare cu reprezentanţi ai autorităţilor locale, inclusiv reprezentanţi ai presei, iar pe parcursul derulării conferinţelor trebuie să se evidenţieze rolul UE prin sprijin financiar nerambursabil acordat Metrorex, dar şi alte aspecte relevante pentru evenimentul respectiv.
Câştigătorul licitaţiei trebuie să asigure la fiecare conferinţă de presă şi pungi personalizate cu materiale despre proiectul Magistralei 5. Pungile distribuite la conferinţe trebuie să conţină mapă de prezentare a proiectului, materiale informative (pliante, fluturaşi) şi obiecte promoţionale inscripţionate (pixuri, memory stick-uri, calendare etc).
- Elaborarea şi distribuirea de materiale informative despre Proiect (pliante, fluturaşi), respectiv 5.000 de pliante, 500 de mape, 1.000 de cataloage de prezentare Magistrala 5, 100.000 de fluturaşi, 3 roll-up-uri şi un pop-up, 4.000 de autocolante şi 200 de plăci pe echipamente mari, 500 de pixuri, 500 de stick-uri de memorie, 500 de calendare, 1.000 de pungi personalizate, 1.000 de mouse pad-uri, 1.000 de agende, 1.000 de suporturi pentru cărţi de vizită şi 500 de căni termos.
Totodată, prestatorul trebuie să asigure şi fotografii pentru surprinderea în imagini a progresului lucrărilor, respectiv: 150 de poze lunar (10 poze/staţie, 10 poze depou şi 40 poze generale) şi 200 poze la final de proiect. Fotografiile se înregistrează pe DVD şi se livrează pe suport electronic în două tranşe, prima până la finalul lunii iulie 2015, iar cea de-a doua la finalizarea proiectului.
- Monitorizare presa scrisă şi online, inclusiv analiză de imagine, drept la replică în cazul unor articole care pot dăuna imaginii societăţii, expertiza situaţiei ce poate duce la criza de imagine şi va întocmi şi publica dreptul la replică, cu acordul prealabil al Metrorex.
- Crearea şi actualizrea unui site web dedicat Proiectului Magistralei 5
În data de 20.11.2013 a fost emis Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 1438/20.11.2013 de aprobare a depunerii cererilor de rambursare de către Metrorex SA în cadrul proiectului major „Linia de metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei".
Proiectul Magistralei 5 de metrou este propus spre finanţare în cadrul Axei Prioritare 2 „Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de transport în afara axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem naţional durabil de transport".
"Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, până la sfârşitul anului 2016, legătura dintre vestul şi centrul oraşului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,871 km, un număr de 10 staţii şi un depou.
Proiectul Magistrala 5, Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă), inclusiv Valea Ialomiţei îşi propune transportul unui număr de circa 64.000 călători/zi (la punerea în funcţiune, sfârşitul anului 2016) din zona deservită spre centrul oraşului, fiind, de asemenea, şi o legătură cu reţeaua existentă de metrou, la staţia Eroilor.
Proiectul contribuie la Obiectivul general al POS-T, promovarea unui sistem de transport durabil în România, care va facilita circulaţia sigură, rapidă şi eficientă a persoanelor şi bunurilor, cu un nivel de servicii la standarde europene, la nivel naţional, european între şi în cadrul regiunilor României", potrivit caietului de sarcini.
http://www.b365.ro/metrorex-plateste-11...27200.html
Mi se pare interesant ce scrie aici:
Totodată, prestatorul trebuie să asigure şi fotografii pentru surprinderea în imagini a progresului lucrărilor, respectiv: 150 de poze lunar (10 poze/staţie, 10 poze depou şi 40 poze generale) şi 200 poze la final de proiect. Fotografiile se înregistrează pe DVD şi se livrează pe suport electronic în două tranşe, prima până la finalul lunii iulie 2015, iar cea de-a doua la finalizarea proiectului.
Sursa: B365.RO
Metrorex plăteşte 115.000 euro pentru reclamă la metroul din Drumul Taberei
Metrorex a atribuit un contract în valoare de peste 115.000 euro pentru servicii de publicitate pentru Magistrala 5 de metrou. Firma câștigătoare are un singur angajat.
Contractul pentru servicii de informare şi publicitate aferente proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Sectiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomiţei” a fost atribuit de Metrorex firmei SC Promo Media SRL. Valoarea totală a contractului se ridică la 410.000 lei fără TVA, respectiv 508.400 lei cu TVA (echivalentul a peste 115.000 euro).
Durata contractului este de 26 luni începând de la data atribuirii contractului, respectiv 10 martie 2015. Firma Promo Media SRL a fost desemnată prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut. La licitaţie au participat 5 firme, din care doar 4 au avut oferte admisibile.
Potrivit datelor disponibile la Ministerul de Finanţe, firma Promo Media SRL este din Suceava şi se ocupă, conform CAEN, cu activităţi ale agenţiilor de publicitate. Din 2008 şi până în 2013, firma a raportat profit în fiecare an. În 2013, ultimul an în care există date disponibile la Ministerul de Finanţe, firma a avut o cifră de afaceri netă de 704.914 lei şi un profit de 251.806 lei, cu un singur angajat. În 2012 firma a raportat o cifră de afaceri netă de 411.248 lei şi un profit de aproape 40% din cifra de afaceri, respectiv 162.940 lei. Şi în 2011 firma a avut un profit de 33.317 lei, la o cifră de afaceri netă de 396.286 lei. În anii 2008, 2010 - 2013 firma a avut un singur angajat, iar în 2009 firma nu a raportat niciun angajat.
Potrivit caietului de sarcini, Metrorex, ca beneficiar al unei finanţări nerambursabile de la UE pentru Magistrala 5 de metrou, are obligaţia de a asigura servicii de informare şi publicitate aferente proiectului. "În conformitate cu Art.24 „Informare şi publicitate" din Cererea de finanţare, Beneficiarul este obligat să informeze publicul cu privire la asistenţa financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice, care trebuie să respecte regulile de vizibilitate prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală, sub sancţiunea refuzului sau retragerii finanţării pentru Proiectul respectiv", se precizează în caietul de sarcini.
Potrivit aceluiaşi document, prestatorul va elabora Planul de Acţiune pentru Promovarea Proiectului în termen de 15 zile de la data semnării contractului de servicii de informare şi publicitate privin asistenţa financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice pentru Proiectul „Linia de metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Roamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei". Planul de promovare şi celelalte produse şi acţiuni de informare şi publicitate vor fi supuse aprobării prealabile a Metrorex.
În elaborarea Planului de Acţiune pentru Promovarea Proiectului se va avea în vedere, printre altele, includerea următoarelor activităţi:
- Organizarea unei conferinţe de presă – Cu ocazia punerii în funcţiune a tronsonului, Metrorex va organiza o conferinţă de presă pentru informarea publicului ţintă despre rezultatele obţinute dar şi despre cele dorite a se obţine ca urmare a implementării acestui proiect. Publicul ţintă va fi informat despre contribuţia nerambursabilă a Uniunii Europene la finanţarea contractelor încheiate.
Elaborarea specificaţiilor tehnice aferente acestui eveniment (creare invitaţii către presă, realizare fotografii, editarea şi afişarea de mijloace de informare exterioară la locul organizării conferinţei de presă, etc) intră în atribuţiile Prestatorului.
- Panouri publicitare pentru afişare temporară – În termen de maxim o lună de la semnarea Contractului de servicii de informare şi publicitate privind asistenţa financiară nerambursabilă din fonduri publice, vor fi instalate 40 de panouri publicitare pentru afişare temporară, cu respectarea cerinţelor privind publicitatea la faţa locului a proiectelor finanţate de UE.
Prestatorul va concepe, fabrica, instala, întreţine şi demona panourile publicitare, în conformitate cu MIV.
- Plăci pentru afişare pernanentă (plăci comemorative) – După finalizarea lucrărilor, dar nu mai târziu de 6 luni de la data punerii în funcţiune a tronsonului, vor fi montate plăci pentru afişare permanentă.
Plăcile vor fi făcute de prestator şi vor fi amplasate 40 de plăci pentru afişare permanentă. Plăcile vor fi amplasate astfel încât să se asigure o bună vizibilitate a informaţiilor afişate.
- Elaborarea şi publicarea unor articole de presă – Prestatorul are obligaţia ca pe parcursul implementării contractelor să publice în presa locală 6 articole tipărite, pe durata derulării contractelor, în cel puţin 2 cotidiane locale, în care să evidenţieze contribuţia nerambursabilă a Uniunii Europene la realizarea Proiectului şi avantajele populaţiei din zonă, ca urmare a implementării acestui Proiect.
- Organizarea de evenimente – Prestatorul va asigura evenimente publice în zona implementării contractului. De asemenea, pe durata derulării contractului, la fiecare deschidere de staţie, firma care asigură serviciile de publicitate trebuie să organizeze conferinţe de informare cu reprezentanţi ai autorităţilor locale, inclusiv reprezentanţi ai presei, iar pe parcursul derulării conferinţelor trebuie să se evidenţieze rolul UE prin sprijin financiar nerambursabil acordat Metrorex, dar şi alte aspecte relevante pentru evenimentul respectiv.
Câştigătorul licitaţiei trebuie să asigure la fiecare conferinţă de presă şi pungi personalizate cu materiale despre proiectul Magistralei 5. Pungile distribuite la conferinţe trebuie să conţină mapă de prezentare a proiectului, materiale informative (pliante, fluturaşi) şi obiecte promoţionale inscripţionate (pixuri, memory stick-uri, calendare etc).
- Elaborarea şi distribuirea de materiale informative despre Proiect (pliante, fluturaşi), respectiv 5.000 de pliante, 500 de mape, 1.000 de cataloage de prezentare Magistrala 5, 100.000 de fluturaşi, 3 roll-up-uri şi un pop-up, 4.000 de autocolante şi 200 de plăci pe echipamente mari, 500 de pixuri, 500 de stick-uri de memorie, 500 de calendare, 1.000 de pungi personalizate, 1.000 de mouse pad-uri, 1.000 de agende, 1.000 de suporturi pentru cărţi de vizită şi 500 de căni termos.
Totodată, prestatorul trebuie să asigure şi fotografii pentru surprinderea în imagini a progresului lucrărilor, respectiv: 150 de poze lunar (10 poze/staţie, 10 poze depou şi 40 poze generale) şi 200 poze la final de proiect. Fotografiile se înregistrează pe DVD şi se livrează pe suport electronic în două tranşe, prima până la finalul lunii iulie 2015, iar cea de-a doua la finalizarea proiectului.
- Monitorizare presa scrisă şi online, inclusiv analiză de imagine, drept la replică în cazul unor articole care pot dăuna imaginii societăţii, expertiza situaţiei ce poate duce la criza de imagine şi va întocmi şi publica dreptul la replică, cu acordul prealabil al Metrorex.
- Crearea şi actualizrea unui site web dedicat Proiectului Magistralei 5
În data de 20.11.2013 a fost emis Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 1438/20.11.2013 de aprobare a depunerii cererilor de rambursare de către Metrorex SA în cadrul proiectului major „Linia de metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei".
Proiectul Magistralei 5 de metrou este propus spre finanţare în cadrul Axei Prioritare 2 „Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de transport în afara axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem naţional durabil de transport".
"Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, până la sfârşitul anului 2016, legătura dintre vestul şi centrul oraşului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,871 km, un număr de 10 staţii şi un depou.
Proiectul Magistrala 5, Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă), inclusiv Valea Ialomiţei îşi propune transportul unui număr de circa 64.000 călători/zi (la punerea în funcţiune, sfârşitul anului 2016) din zona deservită spre centrul oraşului, fiind, de asemenea, şi o legătură cu reţeaua existentă de metrou, la staţia Eroilor.
Proiectul contribuie la Obiectivul general al POS-T, promovarea unui sistem de transport durabil în România, care va facilita circulaţia sigură, rapidă şi eficientă a persoanelor şi bunurilor, cu un nivel de servicii la standarde europene, la nivel naţional, european între şi în cadrul regiunilor României", potrivit caietului de sarcini.
http://www.b365.ro/metrorex-plateste-11...27200.html
Mi se pare interesant ce scrie aici:
Totodată, prestatorul trebuie să asigure şi fotografii pentru surprinderea în imagini a progresului lucrărilor, respectiv: 150 de poze lunar (10 poze/staţie, 10 poze depou şi 40 poze generale) şi 200 poze la final de proiect. Fotografiile se înregistrează pe DVD şi se livrează pe suport electronic în două tranşe, prima până la finalul lunii iulie 2015, iar cea de-a doua la finalizarea proiectului.
📖 Pagination options