Topic: V3A-93M-FAUR
1118 posts, 379391 views
📖 Pagination options
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
PaulIP
Mai demult, am aflat ca unul din FAUR-uri a fost initial vopsit in albastru, pe perioada probelor. Care a fost numarul sau de parc?
Si tot despre aceste tramvaie:
Care este "identitatea" acestui refuzat?
Am citit in acest topic lista liniilor ce se gaseau pe afisajele pe film ale acestor tramvaie.
Liniile 28 si 29 erau de periferie, deci cred ca erau deservite de tramvaie vechi si ponosite. Exista posibilitatea ca un (pe atunci nou-nout) V3A de Faur sa circule pe aceste linii (si pe altele mai "sarace")?
Mai demult, am aflat ca unul din FAUR-uri a fost initial vopsit in albastru, pe perioada probelor. Care a fost numarul sau de parc?
Si tot despre aceste tramvaie:
Gabi23, despre V3A-ul FAUR de la Ploiesti wrote:
Initial vagonul trebuia sa fie roz, asemenea celor din Bucuresti, dar reprezentatii RATP l-au refuzat (cel refuzat este actualmente la RATB).
Care este "identitatea" acestui refuzat?
Am citit in acest topic lista liniilor ce se gaseau pe afisajele pe film ale acestor tramvaie.
Liniile 28 si 29 erau de periferie, deci cred ca erau deservite de tramvaie vechi si ponosite. Exista posibilitatea ca un (pe atunci nou-nout) V3A de Faur sa circule pe aceste linii (si pe altele mai "sarace")?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
Numărul de parc exact nu s-a menționat nicăieri până acum, dar el a fost văzut la vermea respectivă de mai multe persoane și mi-a fost confirmată și de unul dintre inginerii din RATB, care au pus în exploatare aceste vagoane la Depoul Alexandria începând cu anul 1995. Iar la TV în urmă cu câtiva ani a fost un reportaj despre uzina ”23 August” în care apărea în halele de producție un tramvai albastru. Pe de altă parte, în anul 2010, din cauza unei tamponări cu un vagon CH-PPC (#131), vagonul #336 a avut nevoie de o mică reparație frontală, la URAC pentru că se afla și sub perioada de garanție. Astfel în partea frontală se puteau observa sub straturile de vopsea albă și roz, nuanțe de albastru...
Cât despre vagonul care a fost propus inițial la Ploiești, ar fi vorba despre #217, care a fost oarecum diferit față de vagoanele produse începând cu anul 1998.
Numărul de parc exact nu s-a menționat nicăieri până acum, dar el a fost văzut la vermea respectivă de mai multe persoane și mi-a fost confirmată și de unul dintre inginerii din RATB, care au pus în exploatare aceste vagoane la Depoul Alexandria începând cu anul 1995. Iar la TV în urmă cu câtiva ani a fost un reportaj despre uzina ”23 August” în care apărea în halele de producție un tramvai albastru. Pe de altă parte, în anul 2010, din cauza unei tamponări cu un vagon CH-PPC (#131), vagonul #336 a avut nevoie de o mică reparație frontală, la URAC pentru că se afla și sub perioada de garanție. Astfel în partea frontală se puteau observa sub straturile de vopsea albă și roz, nuanțe de albastru...
Cât despre vagonul care a fost propus inițial la Ploiești, ar fi vorba despre #217, care a fost oarecum diferit față de vagoanele produse începând cu anul 1998.
336 - URAC - 07.05.2010_001.JPG (86.16 KB; downloaded 4014 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
PaulIP
Va multumesc foarte mult!
Exista vreo sansa sa gasesc reportajul pe internet?
Va multumesc foarte mult!
Exista vreo sansa sa gasesc reportajul pe internet?
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Tom
În 1995 mergeam zilnic cu tramvaiul 41 și am văzut toate tramvaiele roz intrate în circulație până în 1998. Vagonul 336 l-am văzut doar roz și în ordinea fabricației, prezentată în prima pagină a acestui topic. A apărut (sau cel puțin l-am văzut) la scurta vreme după apariția vagonului 332. Dacă a fost vopsit în albastru, este posibil să nu fi circulat cu călatori sau cel puțin nu pe linia 41 în acea culoare.
În 1995 mergeam zilnic cu tramvaiul 41 și am văzut toate tramvaiele roz intrate în circulație până în 1998. Vagonul 336 l-am văzut doar roz și în ordinea fabricației, prezentată în prima pagină a acestui topic. A apărut (sau cel puțin l-am văzut) la scurta vreme după apariția vagonului 332. Dacă a fost vopsit în albastru, este posibil să nu fi circulat cu călatori sau cel puțin nu pe linia 41 în acea culoare.
- stefan_br
-
Posted:
-
- doctoru
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
doctoru
Tramvaiele au avut l-a inceput culoarea albastra cand erau inca in probe la Faur. Le vedeam cand mergeam prin acei ani in intreprinderea Faur. Erau scoase in probe la traseu incarcate cu saci de nisip . Probele se faceau prin cartierul Titan. Dupa terminarea probelor, erau bagate in hala la vopsit si erau scoase in culoarea roz si apoi erau livrate catre depou. Prin anul 2005 am vazut ultima oara in Faur o locomotiva LDH aflata in reparatie capitala in una din acele hale.
Tramvaiele au avut l-a inceput culoarea albastra cand erau inca in probe la Faur. Le vedeam cand mergeam prin acei ani in intreprinderea Faur. Erau scoase in probe la traseu incarcate cu saci de nisip . Probele se faceau prin cartierul Titan. Dupa terminarea probelor, erau bagate in hala la vopsit si erau scoase in culoarea roz si apoi erau livrate catre depou. Prin anul 2005 am vazut ultima oara in Faur o locomotiva LDH aflata in reparatie capitala in una din acele hale.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
PaulIP
De ce nu au pastrat mastile de la boghiuri la 231? Si 329 a fost supus aceluiasi "tratament"?
De ce nu au pastrat mastile de la boghiuri la 231? Si 329 a fost supus aceluiasi "tratament"?
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
hADRIAN
Nu mai au masti nici la boghiuri nici la roti de ani de zile. 329 inca nu a trecut prin RK. Se putea face insa ceva sa ramana in forma originala, erau ceva aparte, mai ales scarile care la 329 inca sunt peste rupturile de la restul
Nu mai au masti nici la boghiuri nici la roti de ani de zile. 329 inca nu a trecut prin RK. Se putea face insa ceva sa ramana in forma originala, erau ceva aparte, mai ales scarile care la 329 inca sunt peste rupturile de la restul
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Rathgeber2523
114 a fost colantat
IMG_6401 by Vatmanu076, on Flickr
IMG_6402 by Vatmanu076, on Flickr
IMG_6376 by Vatmanu076, on Flickr
241 a revenit si el in traseu
IMG_6382 by Vatmanu076, on Flickr
IMG_6385 by Vatmanu076, on Flickr
IMG_6369 by Vatmanu076, on Flickr
114 a fost colantat
IMG_6401 by Vatmanu076, on Flickr
IMG_6402 by Vatmanu076, on Flickr
IMG_6376 by Vatmanu076, on Flickr
241 a revenit si el in traseu
IMG_6382 by Vatmanu076, on Flickr
IMG_6385 by Vatmanu076, on Flickr
IMG_6369 by Vatmanu076, on Flickr
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93M-FAUR
Gabi23
S-au gândit mult când au colantat și foaia de ușă de la postul de conducere? Acel colant poate împiedica vizibilitatea vatmanului și putând cauza un accident cu urmări grave...
S-au gândit mult când au colantat și foaia de ușă de la postul de conducere? Acel colant poate împiedica vizibilitatea vatmanului și putând cauza un accident cu urmări grave...
📖 Pagination options